die user is all over het forum aan het trollen, dus niet zoveel bijzonders was het nietquote:
waarom?:pquote:Op dinsdag 15 november 2011 00:12 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Wil je mijn vriendinnetje zijn..? :$:$
Omdat, jaaa uhh... geen dooie boel meer hier zo.. :$:$quote:
quote:
Ja, waarom spelen ze nu pas goed. Waarom speelden ze niet goed in Turkijequote:Op dinsdag 15 november 2011 20:17 schreef xminator het volgende:
Off off deze team speelt nu wel beter.
Alleen Turkije mist gewoon goede spitsen..
Omdat Turkenquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:20 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja, waarom spelen ze nu pas goed. Waarom speelden ze niet goed in Turkije?
Okay.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Gewoon doorspelen en scoren. niet treuzelen
Hoezo? Vaak aangehoord zeker?quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
LOL
Ergste wat een meisje kan zeggen op zo'n vraag. Het is nog erger dan nee
Niet zo veel, nee.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Hoeveel schoten op doel?
Ik heb er geen 1 gezien
Succes tegen Portugal!quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kom op Turkije, laat die Kroabitches wat zien.
oeps. was het zó duidelijk?:@quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
LOL
Ergste wat een meisje kan zeggen op zo'n vraag. Het is nog erger dan nee
Dankzij jou bloed steeds dit topic dood, omdat jij grappig wilt zijn.. Zeg maar eerlijk dat je me wilt dan posten anderen hier nog tenminstequote:Op dinsdag 15 november 2011 23:33 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
oeps. was het zó duidelijk?:@
Bedankt al heeft het niet veel geholpen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |