Goeie posts. Ik moest lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 12 november 2011 07:57 schreef zarGon het volgende:
Dromen waarin je de handelingen uitvoert die je graag in IRL wil uitvoeren. Naar de wc gaan of omkleden en zo. En dan wakker worden om te beseffen dat je niets heb klaargespeeld én de tijd niet stil heeft gestaan.
Dromen. Hmhmm.quote:Op zaterdag 12 november 2011 07:58 schreef zarGon het volgende:
Niet dat dat mij vanochtend is overkomen, maar het kon wel zo zijn verlopen in een paralelle universum. Weet je.quote:quote:Op zaterdag 12 november 2011 08:10 schreef zarGon het volgende:
Momenten waar je iets lekkers in je tas hebt gestopt en vanaf dat ogenblik eigenlijk uitkijkt naar de toekomst. Eentje waar je die maaltijd aan het consumeren bent. Niet te snel zijn en wachten op het juiste moment, want dan geniet je er optimaal van. Van die momenten.quote:Op zaterdag 12 november 2011 08:11 schreef zarGon het volgende:
Okay okay, er zit kip in. Sowieso, Turken die geen vlees eten..
quote:quote:quote:Op zaterdag 12 november 2011 08:14 schreef zarGon het volgende:
* zarGon geeft zichzelf een schouderklop.quote:Op zaterdag 12 november 2011 08:16 schreef zarGon het volgende:
En vouwt zijn penis om zijn brute lichaam, het is best fris buiten.quote:Op zaterdag 12 november 2011 08:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik kreeg er een stijve linkertepel van. Oeh, the tingling sensation! RAWR.quote:quote:quote:Op zaterdag 12 november 2011 08:42 schreef zarGon het volgende:
Nou ja, meerdere kan ook, natuurlijk. Net Pokémon, eerst verzamelen, dan kiezen. Ik kies jou!quote:Op zaterdag 12 november 2011 08:43 schreef zarGon het volgende:
Alleen de eerste 151 Pokémons zijn tof, trouwens. Diegene die er later bij zijn gekomen, zijn homosensueel.quote:Op zaterdag 12 november 2011 08:45 schreef zarGon het volgende:
Wat voor een domme terrorist ben je trouwens als je een veerboot kaapt.. Op het water ben je vast veilig, ja.
.
quote:Op zaterdag 12 november 2011 08:48 schreef zarGon het volgende:
Te veel beenruimte is ook niet chill, ik wil onderuitgezakt (kunnen) leunen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 08:57 schreef zarGon het volgende:
Stap je voorin in in de trein omdat je dat hebt afgesproken, verwisselt-ie van rijrichting in Utrecht. Van de kop naar de kont.
Oh you NS!quote:Op zaterdag 12 november 2011 08:59 schreef zarGon het volgende:
Voorin in in..
Geniale uitspatting, zo uit de losse pols. Zo flatsch, op je scherm.
Wil je mijn vriendinnetje zijn..? :$:$quote:
die user is all over het forum aan het trollen, dus niet zoveel bijzonders was het nietquote:
waarom?:pquote:Op dinsdag 15 november 2011 00:12 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Wil je mijn vriendinnetje zijn..? :$:$
Omdat, jaaa uhh... geen dooie boel meer hier zo.. :$:$quote:
quote:
Ja, waarom spelen ze nu pas goed. Waarom speelden ze niet goed in Turkijequote:Op dinsdag 15 november 2011 20:17 schreef xminator het volgende:
Off off deze team speelt nu wel beter.
Alleen Turkije mist gewoon goede spitsen..
Omdat Turkenquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:20 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja, waarom spelen ze nu pas goed. Waarom speelden ze niet goed in Turkije?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |