Dat heb je waarschijnlijk verkeerd gelezen.quote:Op maandag 21 november 2011 16:03 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
De voortiteling van de serie, de meest recente aflevering!
Neen, als het op Turken en gerelateerde zaken aankomt heb ik altijd gelijk lan, altijdquote:Op maandag 21 november 2011 23:09 schreef Suc het volgende:
[..]
Dat heb je waarschijnlijk verkeerd gelezen.
De naam van de grote leider!quote:Op dinsdag 22 november 2011 03:33 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Neen, als het op Turken en gerelateerde zaken aankomt heb ik altijd gelijk lan, altijd![]()
[ link | afbeelding ]
Dat is wel baas.quote:Op dinsdag 22 november 2011 03:33 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Neen, als het op Turken en gerelateerde zaken aankomt heb ik altijd gelijk lan, altijd![]()
[ link | afbeelding ]
WTFquote:Jongens doen een condoom om en gaan dan zo hard tegen de meisjes aanschuren, dat zij klaarkomen in hun broek.'
Puttershoekquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Niet meer schuren in Alcazar :(
[..]
WTF
What the fuck!quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Niet meer schuren in Alcazar :(
[..]
WTF
HOAXquote:Op dinsdag 22 november 2011 03:33 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Ga zelf kijken dan, jonguhquote:
ik kan op Google niets vinden over die dude..quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:42 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ga zelf kijken dan, jonguh
Een beetje twijfelen aan het kunnen van lui in den vreemde met de naam der namen
Klopt, en toch is het van mijn kant echt geen HOAX!quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:47 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
ik kan op Google niets vinden over die dude..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |