SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Twee klompjes en drie hevige shakes voor de mannen!
De OP is hier te vinden....
- Kuuks dr kind is van Rossdale
- Sharana en Poit daten zijn keiverloofd.
- Lot en Fruit sexen terwijl ze broer en zus zijn
- Eend en Solique moeten nog uit de kast komen met hun relatie
- Gamebabe dr vent is maanden weg dus die gaat vreemd met Nick-Gizmo, maar Nick-Gizmo is tegen vreemd gaan en dus verleidt Gamebabe Lot want dat valt niet onder vreemdgaan!
- Fallen en Tain zijn de drielingbroers van Poit die wraak gaan nemen op Sharana omdat zij hun afgewezen heeft
- SpankmasterC was begraven maar komt over 2 seizoenen opeens weer terug!
- Koei is de huishoudster van Badboynova maar meneer kan zijn handjes niet van haar afhouden, maar ze weten niet dat Koei ook de moeder van BBN is!
- Mday is miljonair maar weet nog niet dat hij opgelicht gaat worden door de TheeLeutClub
- Pets is de acteur die verwaand is en alleen nog maar blauwe m&ms wilt
- Disjfa ligt al een jaar op de bank te snurken en mag niet wakker worden want dan vergaat de wereld
- Lotje en Sharana zijn zusjes
- BBN is ook nog eens de excuus-allochtoon
- Social Disorder moet opgenomen wegens overdosis borsthoeveelheid thuis
- Pheno komt vanuit Japan terug naar Nederland om vrienden van de soap op te zoeken, MAAR ZIJN VLIEGTUIG STORT NEER! ... Waar zou Pheno zijn? Zijn lichaam is nog niet gevonden!
- AQ heeft een kleine rol in de soap want hij is bezig de hele dag filmpjes te kijken/rukken
- Nebo heeft zijn baan opgezegd omdat hij denkt dat hij kans maakt bij dat meisje wat heel lang met haar tetten in de op heeft gestaan en haar in vegas ten huwelijk gaat vragen
- Gamer_V is de prive detective die ingehuurd is door De_Kok om de vreemdgaan praktijken van GameBabe op papier te zetten
Het officiele GAM SC anthem:
Mascotte van de GAM SC:
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:19 schreef Rossdale het volgende:
Had je maar thuis moeten slapen ipv sexytime met het vriendje
Sorry, het is geen "Kick a Ginger Day" vandaag, dus dat mag nietquote:
Sexytime weekend, nice!quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:22 schreef koei het volgende:
Ach, thuis slapen ga ik nu nog even een paar uurtjes doen denk ikUitslapen komt er dit weekend ook helemaal niet van en ik had helaas voor maandag al een afspraak met een boilermannetje staan. Volgende uitslaapmoment is dus pas volgende week vrijdag weer, als ik dan tenminste thuis slaap
GEMEENquote:Op vrijdag 11 november 2011 09:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Sorry, het is geen "Kick a Ginger Day" vandaag, dus dat mag niet
Nee, padvinder en Eftelingtime weekend! Hoewel hij voor de Efteling wel bij mij slaapt, dus het eigenlijk wel een soort verkort sexytime weekend is.quote:
Sorryquote:
Schop!quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
SorryAls goedmakertje mag je extra gratis een dikke smakkert op gaan halen in downtown Gouda
Wees daar niet zo zeker van, check ff ze agendaquote:Op vrijdag 11 november 2011 09:33 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, padvinder en Eftelingtime weekend! Hoewel hij voor de Efteling wel bij mij slaapt, dus het eigenlijk wel een soort verkort sexytime weekend is.
Maar over 1,5e week een sexytime weekZonder vroeg opstaan!
Je hebt het verkeerd. Het is vandaag "Don't Kick a Ginger Day".quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Sorry, het is geen "Kick a Ginger Day" vandaag, dus dat mag niet
Niks mis meequote:Op vrijdag 11 november 2011 09:52 schreef Rossdale het volgende:
En jongens en dames, welke dag is het vandaag?
Elfde van de elfde! Kuuk, Fruit! De tijd om Brabant te ontvluchten, want vanaf vandaag is de aftrap van
[ afbeelding ]
Sinds wanneer mag je iets niet schoppen als het geen ziel heeft?quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:01 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Je hebt het verkeerd. Het is vandaag "Don't Kick a Ginger Day".
Sint Maarten?quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:52 schreef Rossdale het volgende:
Elfde van de elfde! Kuuk, Fruit! De tijd om Brabant te ontvluchten, want vanaf vandaag is de aftrap van
[ afbeelding ]
Ja wij vluchten vanavond naar een andere provincie.quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:52 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Briljant!quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:25 schreef Poit het volgende:
[ afbeelding ]
Nebo, flesje tequila, jij, ik, een crowd die om onze dronken harses kan lachen. Epic avond toch?
Genius, must have en must doquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:25 schreef Poit het volgende:
[ afbeelding ]
Nebo, flesje tequila, jij, ik, een crowd die om onze dronken harses kan lachen. Epic avond toch?
quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:52 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
überquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:25 schreef Poit het volgende:
[ afbeelding ]
Oke..quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:38 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Carnaval
Verkleden
Bier drinken
Carnavalsmuziek
Het was zo mooiquote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:38 schreef Kn0x het volgende:
[..]![]()
Carnaval
Verkleden
Bier drinken
Carnavalsmuziek
Carnavalsmuziek als je helemaal lam bent![]()
![]()
GAM SC MEET DAAROW!!!quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:31 schreef Sharana_LV het volgende:
Super Mario Experience
http://www.nintendo.nl/NO(...)xperience_45560.html
Van vrijdag 18 november t/m zondag 20 november vindt de Super Mario Experience in de Noord/Zuidlijn in Amsterdam plaats. Tussen de bouwactiviteiten van de Noord/Zuidlijn is een tijdelijke expositieruimte gecreëerd die helemaal in het teken staat van het bekendste game-icoon ter wereld. Aanleiding voor de expositie is de lancering van de spellen Super Mario 3D Land op 18 november en Mario Kart 7 op 2 december voor Nintendo 3DS.
Bij het afdalen zien en ervaren bezoekers letterlijk de 3D wereld van Super Mario: een experience van licht, geluid en opwindende elementen uit de spellen. Een speciale Art Wall en bijzondere installaties rondom de videogame-held zijn slechts een paar ingrediënten uit de expositie.
De Super Mario Experience is van 18 t/m 20 november geopend en gratis toegankelijk.
Rokin 100
1012 KZ Amsterdam
Openbaar vervoer:
Tram 4, 9, 14, 24, 25 (Halte Spui).
Tram 1, 2, 5 (Halte Spui. Vanaf hier via het Spui naar het Rokin lopen).
In verband met verwachte drukte, dienen bezoekers rekening te houden met eventuele wachttijden
Ik wil RUIM voor Roy naar binnen, ivm plakkerig spul enzo.quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:44 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik wil RUIM voor Roy naar binnen, ivm plakkerig spul enzo.
Dude, het is al bijna donker!quote:
Geen idee, ga mijn bed niet uitkomen vandaag. Al 2 dagen beroerd.quote:
DJOED! Je hebt vakantie! Moet je niet ziek gaan lopen wezen!quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:05 schreef Solique het volgende:
[..]
Geen idee, ga mijn bed niet uitkomen vandaag. Al 2 dagen beroerd.
Ben normaal niet thuis dus dan heb ik er weinig last van, ben nu thuis en gelijk buikgriep gekregen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:09 schreef Poit het volgende:
[..]
DJOED! Je hebt vakantie! Moet je niet ziek gaan lopen wezen!
Sharquote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:15 schreef SocialDisorder het volgende:
je moet er uit! je benen strekken, je zaad verspreiden!
Rabo is een heldenbank. Zit er al altijd en nooit gezeik gehadquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:30 schreef SpankmasterC het volgende:
Iemand hier nog tips voor een bank? Wil een gezamelijk rekening openen met m'n vriendin (O+ )
We zitten nu te denken aan ASN Bank, 2 passen voor 24 euro per jaar en 1% rente op je rekening!
Fixed.quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:32 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
ING is een heldenbank. Zit er al altijd en nooit gezeik gehad
Nu nog eens normaal internetbankieren en goede mobiele support en iedereen is blijquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:56 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Fixed.
Ik zit vooral bij ING omdat praktisch al mijn verzekeringen hier ook staan.
Beide is er toch?quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nu nog eens normaal internetbankieren en goede mobiele support en iedereen is blij
Schijnt wat probleempjes te hebbenquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:58 schreef Poit het volgende:
[..]
Beide is er toch?
http://tweakers.net/nieuw(...)android-app-uit.html
Wat ga je halen bij de MM?quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:09 schreef Nebo het volgende:
Tentamenweek voorbij! Laatste tentamen ging best goed. Als beloning maar eens even langs de MediaMarkt
Ik ken hetquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:15 schreef Poit het volgende:
[..]
Wat ga je halen bij de MM?
Ik zit me al de hele week in te houden. Wil ook geld uitgeven maar mag niet van mezelf..
lol.. Ik wil zoveel shit halen.. Laatst portal 2 gekocht.. (24 E bij de Nedgame) is nog geeneens m'n ps3 in gegaanquote:
Ik wil eigenlijk iets van een media-HD voor aan me tv maar ik ga natuurlijk op 1 december weer op mezelf dus moet ff kijken wat ik per maand overhoud ofzoquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:28 schreef Poit het volgende:
[..]
lol.. Ik wil zoveel shit halen.. Laatst portal 2 gekocht.. (24 E bij de Nedgame) is nog geeneens m'n ps3 in gegaan
quote:
Skyrim it is. Terwijl ik ook nog Batman, Dark Souls, Metro 2033, Mass Effect en meer heb liggenquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:15 schreef Poit het volgende:
[..]
Wat ga je halen bij de MM?
Ik zit me al de hele week in te houden. Wil ook geld uitgeven maar mag niet van mezelf..
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:23 schreef Sharana_LV het volgende:
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:58 schreef Sharana_LV het volgende:
* Sharana_LV kruipt onder dekentje
zzzz
Ieuw!! Die zit vol metquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:58 schreef Sharana_LV het volgende:
* Sharana_LV kruipt onder dekentje
zzzz
Ik ga zo ernstig naar die nieuwe Muppetfilmquote:
Als ik probeer te werken met die muziek zit ik de helft van de tijd met een air guitar in m'n handenquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:27 schreef SpankmasterC het volgende:
Wat is classic rock toch fantastisch om op te studeren.
Whitesnake
IS THIS LOVE THAT I"M FEEEEELLINGquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:38 schreef Poit het volgende:
[..]
Als ik probeer te werken met die muziek zit ik de helft van de tijd met een air guitar in m'n handen
ok ok...quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:40 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
IS THIS LOVE THAT I"M FEEEEELLING
IS THIS LOVE THAT I'M SEARCHING FOOORRR!!!!
Dat krijg je als je Dark Souls Platinum hebt..quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:38 schreef SuperFruitig het volgende:
Q$%%%Q@#$%^&*()_(*&UYTGFDSA
WAT EEN KUTDAG CAPS AAN
niks lukt, inspiratie 0, zinloze week, bah
Broeder! same here!quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:44 schreef Fallen het volgende:
Of je zit je tijd uit op je werk tot 23:00....
Niets, want ben aan het 'werk'.quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:49 schreef Poit het volgende:
Hoeveel boeken / handheldgames heb jij nu wel niet uitgelezen/gespeeld
Sterkte! Kan jij nog vermaken?quote:
Ik kan stiekem wel aan m'n scriptie zitten, maar toch altijd een oog weg van de monitor... En het is niet echt vermaak...!quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:10 schreef koei het volgende:
Ik krijg dinsdag mn iPhoneBelde om mn abbo op te zeggen en daarna naar Hi over te stappen, maar het mannetje kon me aan de telefoon precies eenzelfde aanbieding voor KPN doen met meer data en meer belminuten voor dezelfde prijs en dan loopt mn abbo gelijk door in plaats van dat ik hem eerst op moet zeggen en een nieuw contract moet afsluiten!
Binnenkort kan ik dus ook Whats appen en wordfeuden!
Tja, sorry... Een goede HTC was net zo duur en dan ga ik liever voor een n00b-vriendelijkere iPhone. Ik heb een boel testen gelezen en de iPhone 4S komt gewoon beter uit de bus dan vrijwel alle HTC's.quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:10 schreef koei het volgende:
Ik krijg dinsdag mn iPhoneBelde om mn abbo op te zeggen en daarna naar Hi over te stappen, maar het mannetje kon me aan de telefoon precies eenzelfde aanbieding voor KPN doen met meer data en meer belminuten voor dezelfde prijs en dan loopt mn abbo gelijk door in plaats van dat ik hem eerst op moet zeggen en een nieuw contract moet afsluiten!
Het is ook vast geen slechte telefoon maar ik wens je alvast succes met je iTunes.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:19 schreef koei het volgende:
[..]
Tja, sorry... Een goede HTC was net zo duur en dan ga ik liever voor een n00b-vriendelijkere iPhone. Ik heb een boel testen gelezen en de iPhone 4S komt gewoon beter uit de bus dan vrijwel alle HTC's.
Wat ik las is iTunes voor de 4s niet meer verplicht, maar dat weet ik niet zeker. Maar goed, mn ouders zijn sinds een tijdje ook tevreden iTunes-gebruikers, dus dan moet ik er ook wel goed mee uit de voeten kunnen!quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:32 schreef Poit het volgende:
[..]
Het is ook vast geen slechte telefoon maar ik wens je alvast succes met je iTunes.
Dat blijft echt de reden voor mij om niet aan zo'n ding te beginnen.
-edit Waarmee ik niet zeg dat iTunes per definitie slecht is maar ik hekel het feit dat je niet zonder dat ding zooi op je telefoon kan plempen. Geef mij dan maar lekker m'n Android. USB kabel erin (USB FTW), als opslagmedium aansluiten en klaar is Clara.
Totdat je je iPhone aan wilt sluiten op de pc/mac van je ouders..quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:35 schreef koei het volgende:
[..]
Wat ik las is iTunes voor de 4s niet meer verplicht, maar dat weet ik niet zeker. Maar goed, mn ouders zijn sinds een tijdje ook tevreden iTunes-gebruikers, dus dan moet ik er ook wel goed mee uit de voeten kunnen!
Waarom zou ik dat doen? Ik heb mijn telefoon nog nooit op de computer van iemand anders aangesloten... Zelfs vrijwel nooit op mijn eigen computer.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:41 schreef Poit het volgende:
[..]
Totdat je je iPhone aan wilt sluiten op de pc/mac van je ouders..
Bestandjes delen, een cd-tje die iemand anders heeft dat je wilt hebben, foto's kopieren.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:48 schreef koei het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat doen? Ik heb mijn telefoon nog nooit op de computer van iemand anders aangesloten... Zelfs vrijwel nooit op mijn eigen computer.
Daar heb ik genoeg normale USB-sticks voor! En ik ben over het algemeen degene die iedereen in mijn omgeving moet voorzien van dingen ipv andersom, dus dat is hun probleem! Ik denk dat het erg handig is om te kunnen, maar ik kon het met mijn vorige telefoon ook al niet, dus het is voor mij geen gemis.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:50 schreef Poit het volgende:
[..]
Bestandjes delen, een cd-tje die iemand anders heeft dat je wilt hebben, foto's kopieren.
Mijn telefoon is inmiddels een veredelde USB drive.
-edit:
Of aan de PS3 van je vriend hangen zodat je daar een serie kan kijken
Ik vind het idee dat ik dat niet kan al erg genoegquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:56 schreef koei het volgende:
[..]
Daar heb ik genoeg normale USB-sticks voor! En ik ben over het algemeen degene die iedereen in mijn omgeving moet voorzien van dingen ipv andersom, dus dat is hun probleem! Ik denk dat het erg handig is om te kunnen, maar ik kon het met mijn vorige telefoon ook al niet, dus het is voor mij geen gemis.
VRIJDAG MIDDAG BORRELLLLquote:
Gangster, het is inmiddels al avond!quote:
Zeg het ze!quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:18 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Gangster, het is inmiddels al avond!
Een VrijMiBo moet netjes om 4u beginnen zodat het van je werktijd afgaat!
ff over dat laatste naast je blij zijn.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:10 schreef koei het volgende:
[knip= reclamepraat]
Scrabble op je telefoon..quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:29 schreef rubje het volgende:
[..]
ff over dat laatste naast je blij zijn.Wtf is wordfeuden?
quote:
Waarom zou je een cd op je telefoon zetten?! Als je vriend hem heeft, dan kun je hem net zo goed zelf downloaden of een USB stick meenemen. Of lenen en zelf rippenquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:50 schreef Poit het volgende:
[..]
Bestandjes delen, een cd-tje die iemand anders heeft dat je wilt hebben, foto's kopieren.
Mijn telefoon is inmiddels een veredelde USB drive.
-edit:
Of aan de PS3 van je vriend hangen zodat je daar een serie kan kijken
Waarom een USB stick gebruiken als je telefoon hetzelfde doet?quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Waarom zou je een cd op je telefoon zetten?! Als je vriend hem heeft, dan kun je hem net zo goed zelf downloaden of een USB stick meenemen. Of lenen en zelf rippen
omdat ik lui ben of er thuis niet meer aan denk of het domweg niet online te vinden is.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Waarom zou je een cd op je telefoon zetten?! Als je vriend hem heeft, dan kun je hem net zo goed zelf downloaden of een USB stick meenemen. Of lenen en zelf rippen
Jaaaa ik heb die van ons op mijn facebook staanquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:56 schreef Tain het volgende:
[..]
Wat zijn die elektrische koekblikken van de gemeente leuke scheurijzers zegEn ook wel erg makkelijk dat je ze bij wijze gewoon op het stationsplein mag zetten
Wij hebben deze en nog 2 anderen volgens mijquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jaaaa ik heb die van ons op mijn facebook staankoekblikje rijd prima
Deus Ex, Skyrim, BF3, Assassin's Creed, Zelda, CoD MW en ... ?quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:29 schreef AQuila360 het volgende:
http://sigaarsnor.blogspo(...)n-de-loden.html#more
KNOEPEN NE VINEILLEN
geef Johan D de loden leeuw!
"die linksonder is niet echt in paniek"quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:50 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
"die linksonder is niet echt in paniek"
quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:09 schreef Nebo het volgende:
Tentamenweek voorbij! Laatste tentamen ging best goed. Als beloning maar eens even langs de MediaMarkt
Oh die had ik gemist, had alleen het topic vluchtig door gekeken.quote:
Daarom repost ik hem voor je!quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:31 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oh die had ik gemist, had alleen het topic vluchtig door gekeken.
Op jou aan het dansen is? Ik hoop dat jij dan iig al dronken genoeg bent daarvoor!quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:40 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Daarom repost ik hem voor je!
Nog een half uurtje dan ben ik hier weg, dan is het meteen door naar n feestje waar m'n hopelijk-niet-te-dronken-vriendinnetje op me aan het dansen is!
quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:41 schreef koei het volgende:
[..]
Op jou aan het dansen is? Ik hoop dat jij dan iig al dronken genoeg bent daarvoor!
Ja I know hahaquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:43 schreef SpankmasterC het volgende:
Trouwens Lotje, ik zat jou ff te stalken, wat post jij in enorme meisjestopics zeg
Dat merk je hier ook somsquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:43 schreef SpankmasterC het volgende:
Trouwens Lotje, ik zat jou ff te stalken, wat post jij in enorme meisjestopics zeg
quote:
Nee!quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:47 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]![]()
Ik zal wat minder meisjesachtig zijn
Ja, dat is ook wel zo inderdaad...quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:42 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]Komop koei, je zou me beter moeten kennen!
Die moeten er ook zijn hèquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:47 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]![]()
Ik zal wat minder meisjesachtig zijn
Eensch! Ik moet nog steeds 2 afleveringen van seizoen 1 kijken, maar eigenlijk heb ik daar geen zin meer in...quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:16 schreef Poit het volgende:
1 was vooral in het begin vet. Daarna werd het al snel minder.
Nu loopt het maar door. Tiefustraag, saaie characters. Geen zombie te zien.
Zelfs falling skies was beter.
Xbox topic misschien?! En er zijn hier maar weinig mensen met een Xbox btw, de meeste zijn PS3 usersquote:Op zaterdag 12 november 2011 09:02 schreef Huilendnaardeclub het volgende:
Goedemorgen! Is er misschien iemand die nog een 48 uur trial voor Xbox live over heeft? Heb ondertussen al 4 enquêtes ingevuld maar zonder er eentje te ontvangen. Zou heel fijn zijn!
Yeahquote:Op zaterdag 12 november 2011 09:20 schreef GameBabe het volgende:
Al iemand skyrim aan het spelen?
Het spel is zo vet dat mijn broertje is blijven slapen zodat we zo verder kunnen
Yep. Het was even inkomen en over het feit heenstappen dat het een beetje veel lijkt op Fallout in sommige opzichten, maar ik zit er helemaal inquote:Op zaterdag 12 november 2011 09:20 schreef GameBabe het volgende:
Al iemand skyrim aan het spelen?
Het spel is zo vet dat mijn broertje is blijven slapen zodat we zo verder kunnen
quote:
Wat Spank al quote, best goedquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:24 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Oh trouwens Nebo, hoe ging je tentamen?
Ik vind seizoen 2 een stuk sterker dan de tweede helft van seizoen 1. Nog steeds te weinig zombie-actie, maar het gaat wel de betere kant opquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:16 schreef Poit het volgende:
1 was vooral in het begin vet. Daarna werd het al snel minder.
Nu loopt het maar door. Tiefustraag, saaie characters. Geen zombie te zien.
Zelfs falling skies was beter.
En nu heb je even rust?quote:Op zaterdag 12 november 2011 10:02 schreef Nebo het volgende:
[..]
Wat Spank al quote, best goedHeb zowaar de volle twee uur vol geschreven en met trots nog even gebladerd door het tentamen om te zien hoeveel ik wel niet opgeschreven had
Je bent vandaag in Eindhoven hequote:
Half, vandaag werken en maandag gewoon weer aan de bak voor het volgende blok met drie cursussen. Ik hou vast aan de kerstvakantie volgende maandquote:
Ik heb niet eens kerstvakantiequote:Op zaterdag 12 november 2011 10:20 schreef Nebo het volgende:
[..]
Half, vandaag werken en maandag gewoon weer aan de bak voor het volgende blok met drie cursussen. Ik hou vast aan de kerstvakantie volgende maand
Appeltje als ontbijt? Dat is toch heul niet genoeg?quote:Op zaterdag 12 november 2011 10:19 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Zo appeltje als ontbijt en nu hardlopen. Het weekend begint in ieder geval gezond, kijken hoe lang ik dat nog vast kant houden.
Vind je het goed ja?quote:Op zaterdag 12 november 2011 10:03 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik vind seizoen 2 een stuk sterker dan de tweede helft van seizoen 1. Nog steeds te weinig zombie-actie, maar het gaat wel de betere kant op
Ja voor het lopen, nu ga ik nog een boterham eten.quote:Op zaterdag 12 november 2011 10:41 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Appeltje als ontbijt? Dat is toch heul niet genoeg?
het zijn zombies, jij had blitse Fast & Furious actie verwacht?quote:Op zaterdag 12 november 2011 11:16 schreef Poit het volgende:
[..]
Vind je het goed ja?
Het is allemaal zoooo voorspelbaar en zooooooooo traag..
Ja ok, dat is ook zo!quote:Op zaterdag 12 november 2011 11:31 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja voor het lopen, nu ga ik nog een boterham eten.
Maar met een flink ontbijt op loop ik minder lekker.
Heb je morrowind niet gespeeld vroeger?quote:Op zaterdag 12 november 2011 09:57 schreef Nebo het volgende:
[..]
Yep. Het was even inkomen en over het feit heenstappen dat het een beetje veel lijkt op Fallout in sommige opzichten, maar ik zit er helemaal in
Nee, ik had een doel waarnaar ze streven, een verhaal wat boeiend genoeg is te blijven volgen. Iets wat leuk is om naar te kijken.quote:Op zaterdag 12 november 2011 11:55 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
het zijn zombies, jij had blitse Fast & Furious actie verwacht?
In de graphic novel ligt ook meer nadruk op alles er omheen dan op de actie..quote:Op zaterdag 12 november 2011 11:55 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
het zijn zombies, jij had blitse Fast & Furious actie verwacht?
quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:06 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Heb je morrowind niet gespeeld vroeger?
.... is dat een drakendildo en een drakenpussy...?quote:
Blijkbaar.. Met drakenglijmiddel..quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:15 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
.... is dat een drakendildo en een drakenpussy...?
Ja die gebruik ik ook altijd, als het niet van draken gemaakt is kan het de hitte die vrijkomt niet aan!quote:
Mee eens, voor hittebestendigheid heb je toch echt draken spul nodigquote:Op zaterdag 12 november 2011 12:19 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ja die gebruik ik ook altijd, als het niet van draken gemaakt is kan het de hitte die vrijkomt niet aan!
Ja ?quote:
Lotjeeeee!!!quote:
quote:
Ik vind het vooral prachtig dat hij je de eerste 15 sec van het filmpje vakkundig negeert zoals alleen labradors dat kunnenquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:50 schreef Mday het volgende:
uiteraard!
wel meesterlijk dat ie ze naast elkaar legt, normaal laat ie de ene schoen halverwege de woonkamer liggen
shit ik had gehoopt dat dat niet opvielquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:59 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik vind het vooral prachtig dat hij je de eerste 15 sec van het filmpje vakkundig negeert zoals alleen labradors dat kunnen
Ik moest echt hardop lachen want dat doet die van mij ook altijd haha!quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:05 schreef Mday het volgende:
[..]
shit ik had gehoopt dat dat niet opvielscherp
doe ik voor jou (en fruit omdat ie zo'n toffe gozert is)quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:11 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik moest echt hardop lachen want dat doet die van mij ook altijd haha!
Het is wel echt een lieverd! Geef m maar een dikke knuffel van mij.
Geniaal!quote:
tofquote:Op zondag 13 november 2011 12:27 schreef Sharana_LV het volgende:
Thanks lieverdsss!!!! Ben 27 geworden lot!
En looool dat eerste plaatje is epic
Geniet er van babequote:Op zondag 13 november 2011 12:27 schreef Sharana_LV het volgende:
Hoe pak je eigenlijk dingen op, dat weet ik niet eensquote:
Ik use gewoon LB+Aquote:
Gefeliciteerdquote:Op zondag 13 november 2011 12:27 schreef Sharana_LV het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de andere meisjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en de jongetjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Kan niet slapen.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Had ik vanochtend ergens ook, was aan het dromen dat ik bij de plantsoendienst werkte en op zoek was naar een american football van 1000 euro die ergens in de bosjes lag. Fucking saai al die bosjes checken! Dus toen werd ik wakker, was ik klaarwakker, paar minuten klaarwakker gelegen maar had geen zin om eruit te gaan, dus toen ben ik maar bewust iets anders gaan dromen maar dat weet ik dan gek genoeg niet meer wat dat was....quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.![]()
Gaming day
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Eeeeen het is weer maandag..
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR![]()
Enig idee wat je de dag ervoor allemaal gedacht hebt waar de football-droom door is ontstaan? Ik vind het altijd leuk om wazige dromen te ontleden. Zo heb ik vannacht gedroomd over ruzie met een paar gasten omdat er een dronken dame helemaal over mij heen kwam hangen. Misschien een bepaalde verwachting van een feestje dat ik vanavond hebquote:Op maandag 14 november 2011 07:52 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Had ik vanochtend ergens ook, was aan het dromen dat ik bij de plantsoendienst werkte en op zoek was naar een american football van 1000 euro die ergens in de bosjes lag. Fucking saai al die bosjes checken! Dus toen werd ik wakker, was ik klaarwakker, paar minuten klaarwakker gelegen maar had geen zin om eruit te gaan, dus toen ben ik maar bewust iets anders gaan dromen maar dat weet ik dan gek genoeg niet meer wat dat was....
Ow en ik droomde dag ik moest rennen voor de bus, duidelijk een vooruitblik van deze ochtend
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit![]()
Ik ben officieel jaloers.quote:I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
Rossjeflossjuuuuuuh.I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
<insert GHB joke>quote:Op maandag 14 november 2011 08:18 schreef Nebo het volgende:
[..]
Enig idee wat je de dag ervoor allemaal gedacht hebt waar de football-droom door is ontstaan? Ik vind het altijd leuk om wazige dromen te ontleden. Zo heb ik vannacht gedroomd over ruzie met een paar gasten omdat er een dronken dame helemaal over mij heen kwam hangen. Misschien een bepaalde verwachting van een feestje dat ik vanavond heb
Ow en ik droomde dag ik moest rennen voor de bus, duidelijk een vooruitblik van deze ochtend
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)![]()
Brrr koud vanochtend en een klein beetje druk op de weg
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
Hoe is het met je? En met je vrouwtje? En de katten?quote:Ik hoef 'maar' vijf km te rijden, maar zelfs ik vond het druk. En dan zat ik al om half acht in de auto. Normaal kun je dan een kanon afschieten.quote:Op maandag 14 november 2011 08:59 schreef Tain het volgende:
Brrr koud vanochtend en een klein beetje druk op de wegI am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
Mogguh![]()
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique![]()
Ik vind de maandag stom.I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
ik ookquote:
Met mij wel redelijk, met het vrouwtje goed, en met de katten goed, goed en goed!quote:Op maandag 14 november 2011 09:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hoe is het met je? En met je vrouwtje? En de katten?
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Volgens mij passeren we hetzelfde kruispunt en dan is het toch echt altijd al behoorlijk druk op de rondwegquote:Op maandag 14 november 2011 09:16 schreef Kuukske het volgende:
Ik hoef 'maar' vijf km te rijden, maar zelfs ik vond het druk. En dan zat ik al om half acht in de auto. Normaal kun je dan een kanon afschieten.
Ik ben over Bavel gereden vandaag. Ik vind het om 8 uur drukker op die kruising dan om half 8 hoor.quote:Op maandag 14 november 2011 09:58 schreef Rossdale het volgende:
Volgens mij passeren we hetzelfde kruispunt en dan is het toch echt altijd al behoorlijk druk op de rondwegI am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
Ik ook! en mn geisermannetje is ook net klaar dus kan ook het huis weer verlaten!quote:RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk![]()
Is dat niet enorm om?quote:Op maandag 14 november 2011 10:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ben over Bavel gereden vandaag. Ik vind het om 8 uur drukker op die kruising dan om half 8 hoor.
Dat klinkt nastyquote:Op maandag 14 november 2011 10:01 schreef koei het volgende:
[..]
Ik ook! en mn geisermannetje is ook net klaar dus kan ook het huis weer verlaten!
Och, scheelt een kilometertje.quote:. Ik vind het wel prettig 's morgens, door de weilanden.. nu ook door de mist. Kan ik m'n gedachten nog even verzetten.
Wassie stuk?quote:Op maandag 14 november 2011 10:01 schreef koei het volgende:
Ik ook! en mn geisermannetje is ook net klaar dus kan ook het huis weer verlaten!I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
![]()
En voor diegene op het werk...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deze week zal waarschijnlijk flink anders worden dan vooraf voorzien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 14 november 2011 10:13 schreef wc-eend het volgende:
[ afbeelding ]
En voor diegene op het werk...Die spoiler is voor thuis ook leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gecondoleerd SolOp donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D![]()
Sterkte Sol en gecondoleerd.xboxlive: dnova79
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)![]()
Thanks allen
Sol. Gecondoleerd.
Sol, Gecondoleerd
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Hmmm minder Sol. Gecondoleerd.Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.![]()
Die komt op FOK!games, met Rossi als submitterquote:Op maandag 14 november 2011 11:14 schreef Rossdale het volgende:
http://www.ng-gamer.nl/ga(...)ige-mmo-per-ongeluk/
What the hell?
Now breaks me the clog!![]()
![]()
Sterkte solique!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk![]()
quote:Op maandag 14 november 2011 11:26 schreef koei het volgende:
Sterkte solique!Niet als het in je vakantie gebeurd zover ik weet...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jawel. Koei heeft gelijk.quote:Op maandag 14 november 2011 11:27 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Niet als het in je vakantie gebeurd zover ik weet...I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
Aightquote:Op maandag 14 november 2011 11:25 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Die komt op FOK!games, met Rossi als submitterEr is wel een mooi berichtje van dit nieuws te maken lijkt me
Ok, bij mij organisatie maakt dat toch niks uit aangezien al het soorten verlof op één mandje gegooid isquote:![]()
![]()
misschien wat laat, maar sterkte sol (ik lees het nu pas)Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!![]()
Oh, mag dat joh? Ik dacht dat een werkgever onderscheid moet maken tussen kort/lang en bijzonder verlof.quote:Op maandag 14 november 2011 11:32 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ok, bij mij organisatie maakt dat toch niks uit aangezien al het soorten verlof op één mandje gegooid isI am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
Bij mijn organisatie blijkbaar niet;quote:Op maandag 14 november 2011 11:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh, mag dat joh? Ik dacht dat een werkgever onderscheid moet maken tussen kort/lang en bijzonder verlof.
Je krijgt wettelijk gezien al je vakantieuren + alle losse dagen zoals huwelijk, verhuizen en dergelijke. Dus stel dat je normaal 5 weken krijgt, geeft mijn organisatie er 7...
Die mag je opmaken naar eigen gebruik maar neem jij zeven weken op en er overlijd iemand dan moet ik je wel vrijgeven maar zal je die uren weer terug moeten werken...
Het heeft zo zijn voordelen maar ook zijn nadelen...![]()
Ohh.. Apart.I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
Ik vind het wel relaxed, ik gebruik vijf van de zeven weken en die twee 'reserve' weken neem ik mee naar volgend jaar voor losse dagen![]()
![]()
Mijn vorige werkgever deed dat ook.quote:Are you brave enough to fear?
Bedankt allen
@Koei: Weet dat er normaal een soort regeling voor is. Wilde vanmiddag mijn baas bellen.quote:
Haha, MW3 voor 39 bij de MM. Horde pokdalige scholieren voor de deur die volwassenen aanspreken of ze een exemplaar voor hen willen kopen.![]()
De MM hanteert een leeftijdscontrole?quote:Op maandag 14 november 2011 13:22 schreef Reintji het volgende:
Haha, MW3 voor 39 bij de MM. Horde pokdalige scholieren voor de deur die volwassenen aanspreken of ze een exemplaar voor hen willen kopen.Are you brave enough to fear?
"Jahoor, voor 60 euro haal ik hem voor je"quote:Op maandag 14 november 2011 13:22 schreef Reintji het volgende:
Haha, MW3 voor 39 bij de MM. Horde pokdalige scholieren voor de deur die volwassenen aanspreken of ze een exemplaar voor hen willen kopen.
#winningquote:Op maandag 14 november 2011 13:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
"Jahoor, voor 60 euro haal ik hem voor je"
xboxlive: dnova79
Skyrim is trouwens
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.![]()
Blijkbaar. Veel zenuwachtige mannetjes.quote:Op maandag 14 november 2011 13:35 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
De MM hanteert een leeftijdscontrole?![]()
![]()
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
OEH IK WEET EEN GOEDE NIEUWE TT!!Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Eeeeeeeeeeenn HIJ IS VOOR MIJ!!!Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: