Hoe pak je eigenlijk dingen op, dat weet ik niet eensquote:
Ik use gewoon LB+Aquote:
Gefeliciteerdquote:Op zondag 13 november 2011 12:27 schreef Sharana_LV het volgende:
Thanks lieverdsss!!!! Ben 27 geworden lot!
En looool dat eerste plaatje is epic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de andere meisjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en de jongetjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Kan niet slapen.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Had ik vanochtend ergens ook, was aan het dromen dat ik bij de plantsoendienst werkte en op zoek was naar een american football van 1000 euro die ergens in de bosjes lag. Fucking saai al die bosjes checken! Dus toen werd ik wakker, was ik klaarwakker, paar minuten klaarwakker gelegen maar had geen zin om eruit te gaan, dus toen ben ik maar bewust iets anders gaan dromen maar dat weet ik dan gek genoeg niet meer wat dat was....quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.![]()
Gaming day
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Eeeeen het is weer maandag..
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR![]()
Enig idee wat je de dag ervoor allemaal gedacht hebt waar de football-droom door is ontstaan? Ik vind het altijd leuk om wazige dromen te ontleden. Zo heb ik vannacht gedroomd over ruzie met een paar gasten omdat er een dronken dame helemaal over mij heen kwam hangen. Misschien een bepaalde verwachting van een feestje dat ik vanavond hebquote:Op maandag 14 november 2011 07:52 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Had ik vanochtend ergens ook, was aan het dromen dat ik bij de plantsoendienst werkte en op zoek was naar een american football van 1000 euro die ergens in de bosjes lag. Fucking saai al die bosjes checken! Dus toen werd ik wakker, was ik klaarwakker, paar minuten klaarwakker gelegen maar had geen zin om eruit te gaan, dus toen ben ik maar bewust iets anders gaan dromen maar dat weet ik dan gek genoeg niet meer wat dat was....
Ow en ik droomde dag ik moest rennen voor de bus, duidelijk een vooruitblik van deze ochtend
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit![]()
Ik ben officieel jaloers.quote:I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
Rossjeflossjuuuuuuh.I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
<insert GHB joke>quote:Op maandag 14 november 2011 08:18 schreef Nebo het volgende:
[..]
Enig idee wat je de dag ervoor allemaal gedacht hebt waar de football-droom door is ontstaan? Ik vind het altijd leuk om wazige dromen te ontleden. Zo heb ik vannacht gedroomd over ruzie met een paar gasten omdat er een dronken dame helemaal over mij heen kwam hangen. Misschien een bepaalde verwachting van een feestje dat ik vanavond heb
Ow en ik droomde dag ik moest rennen voor de bus, duidelijk een vooruitblik van deze ochtend
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |