quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:10 schreef koei het volgende:
Ik krijg dinsdag mn iPhoneBelde om mn abbo op te zeggen en daarna naar Hi over te stappen, maar het mannetje kon me aan de telefoon precies eenzelfde aanbieding voor KPN doen met meer data en meer belminuten voor dezelfde prijs en dan loopt mn abbo gelijk door in plaats van dat ik hem eerst op moet zeggen en een nieuw contract moet afsluiten!
Binnenkort kan ik dus ook Whats appen en wordfeuden!
Het is ook vast geen slechte telefoon maar ik wens je alvast succes met je iTunes.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:19 schreef koei het volgende:
[..]
Tja, sorry... Een goede HTC was net zo duur en dan ga ik liever voor een n00b-vriendelijkere iPhone. Ik heb een boel testen gelezen en de iPhone 4S komt gewoon beter uit de bus dan vrijwel alle HTC's.
Wat ik las is iTunes voor de 4s niet meer verplicht, maar dat weet ik niet zeker. Maar goed, mn ouders zijn sinds een tijdje ook tevreden iTunes-gebruikers, dus dan moet ik er ook wel goed mee uit de voeten kunnen!quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:32 schreef Poit het volgende:
[..]
Het is ook vast geen slechte telefoon maar ik wens je alvast succes met je iTunes.
Dat blijft echt de reden voor mij om niet aan zo'n ding te beginnen.
-edit Waarmee ik niet zeg dat iTunes per definitie slecht is maar ik hekel het feit dat je niet zonder dat ding zooi op je telefoon kan plempen. Geef mij dan maar lekker m'n Android. USB kabel erin (USB FTW), als opslagmedium aansluiten en klaar is Clara.
Totdat je je iPhone aan wilt sluiten op de pc/mac van je ouders..quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:35 schreef koei het volgende:
[..]
Wat ik las is iTunes voor de 4s niet meer verplicht, maar dat weet ik niet zeker. Maar goed, mn ouders zijn sinds een tijdje ook tevreden iTunes-gebruikers, dus dan moet ik er ook wel goed mee uit de voeten kunnen!
Waarom zou ik dat doen? Ik heb mijn telefoon nog nooit op de computer van iemand anders aangesloten... Zelfs vrijwel nooit op mijn eigen computer.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:41 schreef Poit het volgende:
[..]
Totdat je je iPhone aan wilt sluiten op de pc/mac van je ouders..
Bestandjes delen, een cd-tje die iemand anders heeft dat je wilt hebben, foto's kopieren.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:48 schreef koei het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat doen? Ik heb mijn telefoon nog nooit op de computer van iemand anders aangesloten... Zelfs vrijwel nooit op mijn eigen computer.
Daar heb ik genoeg normale USB-sticks voor! En ik ben over het algemeen degene die iedereen in mijn omgeving moet voorzien van dingen ipv andersom, dus dat is hun probleem! Ik denk dat het erg handig is om te kunnen, maar ik kon het met mijn vorige telefoon ook al niet, dus het is voor mij geen gemis.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:50 schreef Poit het volgende:
[..]
Bestandjes delen, een cd-tje die iemand anders heeft dat je wilt hebben, foto's kopieren.
Mijn telefoon is inmiddels een veredelde USB drive.
-edit:
Of aan de PS3 van je vriend hangen zodat je daar een serie kan kijken
Ik vind het idee dat ik dat niet kan al erg genoegquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:56 schreef koei het volgende:
[..]
Daar heb ik genoeg normale USB-sticks voor! En ik ben over het algemeen degene die iedereen in mijn omgeving moet voorzien van dingen ipv andersom, dus dat is hun probleem! Ik denk dat het erg handig is om te kunnen, maar ik kon het met mijn vorige telefoon ook al niet, dus het is voor mij geen gemis.
VRIJDAG MIDDAG BORRELLLLquote:
Gangster, het is inmiddels al avond!quote:
Zeg het ze!quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:18 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Gangster, het is inmiddels al avond!
Een VrijMiBo moet netjes om 4u beginnen zodat het van je werktijd afgaat!
ff over dat laatste naast je blij zijn.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:10 schreef koei het volgende:
[knip= reclamepraat]
Binnenkort kan ik dus ook Whats appen en wordfeuden!
Scrabble op je telefoon..quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:29 schreef rubje het volgende:
[..]
ff over dat laatste naast je blij zijn.Wtf is wordfeuden?
quote:
Waarom zou je een cd op je telefoon zetten?! Als je vriend hem heeft, dan kun je hem net zo goed zelf downloaden of een USB stick meenemen. Of lenen en zelf rippenquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:50 schreef Poit het volgende:
[..]
Bestandjes delen, een cd-tje die iemand anders heeft dat je wilt hebben, foto's kopieren.
Mijn telefoon is inmiddels een veredelde USB drive.
-edit:
Of aan de PS3 van je vriend hangen zodat je daar een serie kan kijken
Waarom een USB stick gebruiken als je telefoon hetzelfde doet?quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Waarom zou je een cd op je telefoon zetten?! Als je vriend hem heeft, dan kun je hem net zo goed zelf downloaden of een USB stick meenemen. Of lenen en zelf rippen
omdat ik lui ben of er thuis niet meer aan denk of het domweg niet online te vinden is.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Waarom zou je een cd op je telefoon zetten?! Als je vriend hem heeft, dan kun je hem net zo goed zelf downloaden of een USB stick meenemen. Of lenen en zelf rippen
Jaaaa ik heb die van ons op mijn facebook staanquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:56 schreef Tain het volgende:
[..]
Wat zijn die elektrische koekblikken van de gemeente leuke scheurijzers zegEn ook wel erg makkelijk dat je ze bij wijze gewoon op het stationsplein mag zetten
Wij hebben deze en nog 2 anderen volgens mijquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jaaaa ik heb die van ons op mijn facebook staankoekblikje rijd prima
Deus Ex, Skyrim, BF3, Assassin's Creed, Zelda, CoD MW en ... ?quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:29 schreef AQuila360 het volgende:
http://sigaarsnor.blogspo(...)n-de-loden.html#more
KNOEPEN NE VINEILLEN
geef Johan D de loden leeuw!
"die linksonder is niet echt in paniek"quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:50 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
"die linksonder is niet echt in paniek"
quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:09 schreef Nebo het volgende:
Tentamenweek voorbij! Laatste tentamen ging best goed. Als beloning maar eens even langs de MediaMarkt
Oh die had ik gemist, had alleen het topic vluchtig door gekeken.quote:
Daarom repost ik hem voor je!quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:31 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oh die had ik gemist, had alleen het topic vluchtig door gekeken.
Op jou aan het dansen is? Ik hoop dat jij dan iig al dronken genoeg bent daarvoor!quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:40 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Daarom repost ik hem voor je!
Nog een half uurtje dan ben ik hier weg, dan is het meteen door naar n feestje waar m'n hopelijk-niet-te-dronken-vriendinnetje op me aan het dansen is!
quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:41 schreef koei het volgende:
[..]
Op jou aan het dansen is? Ik hoop dat jij dan iig al dronken genoeg bent daarvoor!
Ja I know hahaquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:43 schreef SpankmasterC het volgende:
Trouwens Lotje, ik zat jou ff te stalken, wat post jij in enorme meisjestopics zeg
Dat merk je hier ook somsquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:43 schreef SpankmasterC het volgende:
Trouwens Lotje, ik zat jou ff te stalken, wat post jij in enorme meisjestopics zeg
quote:
Nee!quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:47 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]![]()
Ik zal wat minder meisjesachtig zijn
Ja, dat is ook wel zo inderdaad...quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:42 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]Komop koei, je zou me beter moeten kennen!
Die moeten er ook zijn hèquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:47 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]![]()
Ik zal wat minder meisjesachtig zijn
Eensch! Ik moet nog steeds 2 afleveringen van seizoen 1 kijken, maar eigenlijk heb ik daar geen zin meer in...quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:16 schreef Poit het volgende:
1 was vooral in het begin vet. Daarna werd het al snel minder.
Nu loopt het maar door. Tiefustraag, saaie characters. Geen zombie te zien.
Zelfs falling skies was beter.
Xbox topic misschien?! En er zijn hier maar weinig mensen met een Xbox btw, de meeste zijn PS3 usersquote:Op zaterdag 12 november 2011 09:02 schreef Huilendnaardeclub het volgende:
Goedemorgen! Is er misschien iemand die nog een 48 uur trial voor Xbox live over heeft? Heb ondertussen al 4 enquêtes ingevuld maar zonder er eentje te ontvangen. Zou heel fijn zijn!
Yeahquote:Op zaterdag 12 november 2011 09:20 schreef GameBabe het volgende:
Al iemand skyrim aan het spelen?
Het spel is zo vet dat mijn broertje is blijven slapen zodat we zo verder kunnen
Yep. Het was even inkomen en over het feit heenstappen dat het een beetje veel lijkt op Fallout in sommige opzichten, maar ik zit er helemaal inquote:Op zaterdag 12 november 2011 09:20 schreef GameBabe het volgende:
Al iemand skyrim aan het spelen?
Het spel is zo vet dat mijn broertje is blijven slapen zodat we zo verder kunnen
quote:
Wat Spank al quote, best goedquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:24 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Oh trouwens Nebo, hoe ging je tentamen?
Ik vind seizoen 2 een stuk sterker dan de tweede helft van seizoen 1. Nog steeds te weinig zombie-actie, maar het gaat wel de betere kant opquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:16 schreef Poit het volgende:
1 was vooral in het begin vet. Daarna werd het al snel minder.
Nu loopt het maar door. Tiefustraag, saaie characters. Geen zombie te zien.
Zelfs falling skies was beter.
En nu heb je even rust?quote:Op zaterdag 12 november 2011 10:02 schreef Nebo het volgende:
[..]
Wat Spank al quote, best goedHeb zowaar de volle twee uur vol geschreven en met trots nog even gebladerd door het tentamen om te zien hoeveel ik wel niet opgeschreven had
Je bent vandaag in Eindhoven hequote:
Half, vandaag werken en maandag gewoon weer aan de bak voor het volgende blok met drie cursussen. Ik hou vast aan de kerstvakantie volgende maandquote:
Ik heb niet eens kerstvakantiequote:Op zaterdag 12 november 2011 10:20 schreef Nebo het volgende:
[..]
Half, vandaag werken en maandag gewoon weer aan de bak voor het volgende blok met drie cursussen. Ik hou vast aan de kerstvakantie volgende maand
Appeltje als ontbijt? Dat is toch heul niet genoeg?quote:Op zaterdag 12 november 2011 10:19 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Zo appeltje als ontbijt en nu hardlopen. Het weekend begint in ieder geval gezond, kijken hoe lang ik dat nog vast kant houden.
Vind je het goed ja?quote:Op zaterdag 12 november 2011 10:03 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik vind seizoen 2 een stuk sterker dan de tweede helft van seizoen 1. Nog steeds te weinig zombie-actie, maar het gaat wel de betere kant op
Ja voor het lopen, nu ga ik nog een boterham eten.quote:Op zaterdag 12 november 2011 10:41 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Appeltje als ontbijt? Dat is toch heul niet genoeg?
het zijn zombies, jij had blitse Fast & Furious actie verwacht?quote:Op zaterdag 12 november 2011 11:16 schreef Poit het volgende:
[..]
Vind je het goed ja?
Het is allemaal zoooo voorspelbaar en zooooooooo traag..
Ja ok, dat is ook zo!quote:Op zaterdag 12 november 2011 11:31 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja voor het lopen, nu ga ik nog een boterham eten.
Maar met een flink ontbijt op loop ik minder lekker.
Heb je morrowind niet gespeeld vroeger?quote:Op zaterdag 12 november 2011 09:57 schreef Nebo het volgende:
[..]
Yep. Het was even inkomen en over het feit heenstappen dat het een beetje veel lijkt op Fallout in sommige opzichten, maar ik zit er helemaal in
Nee, ik had een doel waarnaar ze streven, een verhaal wat boeiend genoeg is te blijven volgen. Iets wat leuk is om naar te kijken.quote:Op zaterdag 12 november 2011 11:55 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
het zijn zombies, jij had blitse Fast & Furious actie verwacht?
In de graphic novel ligt ook meer nadruk op alles er omheen dan op de actie..quote:Op zaterdag 12 november 2011 11:55 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
het zijn zombies, jij had blitse Fast & Furious actie verwacht?
quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:06 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Heb je morrowind niet gespeeld vroeger?
.... is dat een drakendildo en een drakenpussy...?quote:
Blijkbaar.. Met drakenglijmiddel..quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:15 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
.... is dat een drakendildo en een drakenpussy...?
Ja die gebruik ik ook altijd, als het niet van draken gemaakt is kan het de hitte die vrijkomt niet aan!quote:
Mee eens, voor hittebestendigheid heb je toch echt draken spul nodigquote:Op zaterdag 12 november 2011 12:19 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ja die gebruik ik ook altijd, als het niet van draken gemaakt is kan het de hitte die vrijkomt niet aan!
Ja ?quote:
Lotjeeeee!!!quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |