quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:10 schreef koei het volgende:
Ik krijg dinsdag mn iPhoneBelde om mn abbo op te zeggen en daarna naar Hi over te stappen, maar het mannetje kon me aan de telefoon precies eenzelfde aanbieding voor KPN doen met meer data en meer belminuten voor dezelfde prijs en dan loopt mn abbo gelijk door in plaats van dat ik hem eerst op moet zeggen en een nieuw contract moet afsluiten!
Binnenkort kan ik dus ook Whats appen en wordfeuden!
Het is ook vast geen slechte telefoon maar ik wens je alvast succes met je iTunes.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:19 schreef koei het volgende:
[..]
Tja, sorry... Een goede HTC was net zo duur en dan ga ik liever voor een n00b-vriendelijkere iPhone. Ik heb een boel testen gelezen en de iPhone 4S komt gewoon beter uit de bus dan vrijwel alle HTC's.
Wat ik las is iTunes voor de 4s niet meer verplicht, maar dat weet ik niet zeker. Maar goed, mn ouders zijn sinds een tijdje ook tevreden iTunes-gebruikers, dus dan moet ik er ook wel goed mee uit de voeten kunnen!quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:32 schreef Poit het volgende:
[..]
Het is ook vast geen slechte telefoon maar ik wens je alvast succes met je iTunes.
Dat blijft echt de reden voor mij om niet aan zo'n ding te beginnen.
-edit Waarmee ik niet zeg dat iTunes per definitie slecht is maar ik hekel het feit dat je niet zonder dat ding zooi op je telefoon kan plempen. Geef mij dan maar lekker m'n Android. USB kabel erin (USB FTW), als opslagmedium aansluiten en klaar is Clara.
Totdat je je iPhone aan wilt sluiten op de pc/mac van je ouders..quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:35 schreef koei het volgende:
[..]
Wat ik las is iTunes voor de 4s niet meer verplicht, maar dat weet ik niet zeker. Maar goed, mn ouders zijn sinds een tijdje ook tevreden iTunes-gebruikers, dus dan moet ik er ook wel goed mee uit de voeten kunnen!
Waarom zou ik dat doen? Ik heb mijn telefoon nog nooit op de computer van iemand anders aangesloten... Zelfs vrijwel nooit op mijn eigen computer.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:41 schreef Poit het volgende:
[..]
Totdat je je iPhone aan wilt sluiten op de pc/mac van je ouders..
Bestandjes delen, een cd-tje die iemand anders heeft dat je wilt hebben, foto's kopieren.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:48 schreef koei het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat doen? Ik heb mijn telefoon nog nooit op de computer van iemand anders aangesloten... Zelfs vrijwel nooit op mijn eigen computer.
Daar heb ik genoeg normale USB-sticks voor! En ik ben over het algemeen degene die iedereen in mijn omgeving moet voorzien van dingen ipv andersom, dus dat is hun probleem! Ik denk dat het erg handig is om te kunnen, maar ik kon het met mijn vorige telefoon ook al niet, dus het is voor mij geen gemis.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:50 schreef Poit het volgende:
[..]
Bestandjes delen, een cd-tje die iemand anders heeft dat je wilt hebben, foto's kopieren.
Mijn telefoon is inmiddels een veredelde USB drive.
-edit:
Of aan de PS3 van je vriend hangen zodat je daar een serie kan kijken
Ik vind het idee dat ik dat niet kan al erg genoegquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:56 schreef koei het volgende:
[..]
Daar heb ik genoeg normale USB-sticks voor! En ik ben over het algemeen degene die iedereen in mijn omgeving moet voorzien van dingen ipv andersom, dus dat is hun probleem! Ik denk dat het erg handig is om te kunnen, maar ik kon het met mijn vorige telefoon ook al niet, dus het is voor mij geen gemis.
VRIJDAG MIDDAG BORRELLLLquote:
Gangster, het is inmiddels al avond!quote:
Zeg het ze!quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:18 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Gangster, het is inmiddels al avond!
Een VrijMiBo moet netjes om 4u beginnen zodat het van je werktijd afgaat!
ff over dat laatste naast je blij zijn.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:10 schreef koei het volgende:
[knip= reclamepraat]
Binnenkort kan ik dus ook Whats appen en wordfeuden!
Scrabble op je telefoon..quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:29 schreef rubje het volgende:
[..]
ff over dat laatste naast je blij zijn.Wtf is wordfeuden?
quote:
Waarom zou je een cd op je telefoon zetten?! Als je vriend hem heeft, dan kun je hem net zo goed zelf downloaden of een USB stick meenemen. Of lenen en zelf rippenquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:50 schreef Poit het volgende:
[..]
Bestandjes delen, een cd-tje die iemand anders heeft dat je wilt hebben, foto's kopieren.
Mijn telefoon is inmiddels een veredelde USB drive.
-edit:
Of aan de PS3 van je vriend hangen zodat je daar een serie kan kijken
Waarom een USB stick gebruiken als je telefoon hetzelfde doet?quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Waarom zou je een cd op je telefoon zetten?! Als je vriend hem heeft, dan kun je hem net zo goed zelf downloaden of een USB stick meenemen. Of lenen en zelf rippen
omdat ik lui ben of er thuis niet meer aan denk of het domweg niet online te vinden is.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Waarom zou je een cd op je telefoon zetten?! Als je vriend hem heeft, dan kun je hem net zo goed zelf downloaden of een USB stick meenemen. Of lenen en zelf rippen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |