quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:15 schreef SocialDisorder het volgende:
je moet er uit! je benen strekken, je zaad verspreiden!
Rabo is een heldenbank. Zit er al altijd en nooit gezeik gehadquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:30 schreef SpankmasterC het volgende:
Iemand hier nog tips voor een bank? Wil een gezamelijk rekening openen met m'n vriendin (O+ )
We zitten nu te denken aan ASN Bank, 2 passen voor 24 euro per jaar en 1% rente op je rekening!
Fixed.quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:32 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
ING is een heldenbank. Zit er al altijd en nooit gezeik gehad
Nu nog eens normaal internetbankieren en goede mobiele support en iedereen is blijquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:56 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Fixed.
Ik zit vooral bij ING omdat praktisch al mijn verzekeringen hier ook staan.
Beide is er toch?quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nu nog eens normaal internetbankieren en goede mobiele support en iedereen is blij
Schijnt wat probleempjes te hebbenquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:58 schreef Poit het volgende:
[..]
Beide is er toch?
http://tweakers.net/nieuw(...)android-app-uit.html
Wat ga je halen bij de MM?quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:09 schreef Nebo het volgende:
Tentamenweek voorbij! Laatste tentamen ging best goed. Als beloning maar eens even langs de MediaMarkt
Ik ken hetquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:15 schreef Poit het volgende:
[..]
Wat ga je halen bij de MM?
Ik zit me al de hele week in te houden. Wil ook geld uitgeven maar mag niet van mezelf..
lol.. Ik wil zoveel shit halen.. Laatst portal 2 gekocht.. (24 E bij de Nedgame) is nog geeneens m'n ps3 in gegaanquote:
Ik wil eigenlijk iets van een media-HD voor aan me tv maar ik ga natuurlijk op 1 december weer op mezelf dus moet ff kijken wat ik per maand overhoud ofzoquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:28 schreef Poit het volgende:
[..]
lol.. Ik wil zoveel shit halen.. Laatst portal 2 gekocht.. (24 E bij de Nedgame) is nog geeneens m'n ps3 in gegaan
quote:
Skyrim it is. Terwijl ik ook nog Batman, Dark Souls, Metro 2033, Mass Effect en meer heb liggenquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:15 schreef Poit het volgende:
[..]
Wat ga je halen bij de MM?
Ik zit me al de hele week in te houden. Wil ook geld uitgeven maar mag niet van mezelf..
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:23 schreef Sharana_LV het volgende:
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:58 schreef Sharana_LV het volgende:
* Sharana_LV kruipt onder dekentje
zzzz
Ieuw!! Die zit vol metquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:58 schreef Sharana_LV het volgende:
* Sharana_LV kruipt onder dekentje
zzzz
Ik ga zo ernstig naar die nieuwe Muppetfilmquote:
Als ik probeer te werken met die muziek zit ik de helft van de tijd met een air guitar in m'n handenquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:27 schreef SpankmasterC het volgende:
Wat is classic rock toch fantastisch om op te studeren.
Whitesnake
IS THIS LOVE THAT I"M FEEEEELLINGquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:38 schreef Poit het volgende:
[..]
Als ik probeer te werken met die muziek zit ik de helft van de tijd met een air guitar in m'n handen
ok ok...quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:40 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
IS THIS LOVE THAT I"M FEEEEELLING
IS THIS LOVE THAT I'M SEARCHING FOOORRR!!!!
Dat krijg je als je Dark Souls Platinum hebt..quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:38 schreef SuperFruitig het volgende:
Q$%%%Q@#$%^&*()_(*&UYTGFDSA
WAT EEN KUTDAG CAPS AAN
niks lukt, inspiratie 0, zinloze week, bah
Broeder! same here!quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:44 schreef Fallen het volgende:
Of je zit je tijd uit op je werk tot 23:00....
Niets, want ben aan het 'werk'.quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:49 schreef Poit het volgende:
Hoeveel boeken / handheldgames heb jij nu wel niet uitgelezen/gespeeld
Sterkte! Kan jij nog vermaken?quote:
Ik kan stiekem wel aan m'n scriptie zitten, maar toch altijd een oog weg van de monitor... En het is niet echt vermaak...!quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:10 schreef koei het volgende:
Ik krijg dinsdag mn iPhoneBelde om mn abbo op te zeggen en daarna naar Hi over te stappen, maar het mannetje kon me aan de telefoon precies eenzelfde aanbieding voor KPN doen met meer data en meer belminuten voor dezelfde prijs en dan loopt mn abbo gelijk door in plaats van dat ik hem eerst op moet zeggen en een nieuw contract moet afsluiten!
Binnenkort kan ik dus ook Whats appen en wordfeuden!
Tja, sorry... Een goede HTC was net zo duur en dan ga ik liever voor een n00b-vriendelijkere iPhone. Ik heb een boel testen gelezen en de iPhone 4S komt gewoon beter uit de bus dan vrijwel alle HTC's.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |