Briljant!quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:25 schreef Poit het volgende:
[ afbeelding ]
Nebo, flesje tequila, jij, ik, een crowd die om onze dronken harses kan lachen. Epic avond toch?
Genius, must have en must doquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:25 schreef Poit het volgende:
[ afbeelding ]
Nebo, flesje tequila, jij, ik, een crowd die om onze dronken harses kan lachen. Epic avond toch?
quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:52 schreef Rossdale het volgende:
En jongens en dames, welke dag is het vandaag?
Elfde van de elfde! Kuuk, Fruit! De tijd om Brabant te ontvluchten, want vanaf vandaag is de aftrap van
[ afbeelding ]
überquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:25 schreef Poit het volgende:
[ afbeelding ]
Oke..quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:38 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Carnaval
Verkleden
Bier drinken
Carnavalsmuziek
Het was zo mooiquote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:38 schreef Kn0x het volgende:
[..]![]()
Carnaval
Verkleden
Bier drinken
Carnavalsmuziek
Carnavalsmuziek als je helemaal lam bent![]()
![]()
GAM SC MEET DAAROW!!!quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:31 schreef Sharana_LV het volgende:
Super Mario Experience
http://www.nintendo.nl/NO(...)xperience_45560.html
Van vrijdag 18 november t/m zondag 20 november vindt de Super Mario Experience in de Noord/Zuidlijn in Amsterdam plaats. Tussen de bouwactiviteiten van de Noord/Zuidlijn is een tijdelijke expositieruimte gecreëerd die helemaal in het teken staat van het bekendste game-icoon ter wereld. Aanleiding voor de expositie is de lancering van de spellen Super Mario 3D Land op 18 november en Mario Kart 7 op 2 december voor Nintendo 3DS.
Bij het afdalen zien en ervaren bezoekers letterlijk de 3D wereld van Super Mario: een experience van licht, geluid en opwindende elementen uit de spellen. Een speciale Art Wall en bijzondere installaties rondom de videogame-held zijn slechts een paar ingrediënten uit de expositie.
De Super Mario Experience is van 18 t/m 20 november geopend en gratis toegankelijk.
Rokin 100
1012 KZ Amsterdam
Openbaar vervoer:
Tram 4, 9, 14, 24, 25 (Halte Spui).
Tram 1, 2, 5 (Halte Spui. Vanaf hier via het Spui naar het Rokin lopen).
In verband met verwachte drukte, dienen bezoekers rekening te houden met eventuele wachttijden
Ik wil RUIM voor Roy naar binnen, ivm plakkerig spul enzo.quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:44 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik wil RUIM voor Roy naar binnen, ivm plakkerig spul enzo.
Dude, het is al bijna donker!quote:
Geen idee, ga mijn bed niet uitkomen vandaag. Al 2 dagen beroerd.quote:
DJOED! Je hebt vakantie! Moet je niet ziek gaan lopen wezen!quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:05 schreef Solique het volgende:
[..]
Geen idee, ga mijn bed niet uitkomen vandaag. Al 2 dagen beroerd.
Ben normaal niet thuis dus dan heb ik er weinig last van, ben nu thuis en gelijk buikgriep gekregen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:09 schreef Poit het volgende:
[..]
DJOED! Je hebt vakantie! Moet je niet ziek gaan lopen wezen!
Sharquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |