Die gaat zo schelden op ons als wij hem zonder dat zij het weet meenemen op vrijgezellenfeest.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Omdat ze denkt dat ie dan helemaal niet meer weg komt, duh.
Dat doe ik wel.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]Je hoeft het niet te delen hoor.
Onzin. Ik vind trouwen leuk hoor, maar gewoon, voor mezelf. Niet omdat het praktisch is.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou mijn oude baas heeft dat ook gedaan, puur voor de kinderen.
Was het makkelijkste om alles goed geregeld te hebben ofzo
Wat is daar het probleem van dan?quote:Op donderdag 10 november 2011 15:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die gaat zo schelden op ons als wij hem zonder dat zij het weet meenemen op vrijgezellenfeest.
quote:
Ja, mag ik ook ff mijn frustratie uiten over mijn kutwerk bij mijn kutbedrijf met mijn kutcollega's?quote:
quote:Op donderdag 10 november 2011 15:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, mag ik ook ff mijn frustratie uiten over mijn kutwerk bij mijn kutbedrijf met mijn kutcollega's?
12cm?quote:Op donderdag 10 november 2011 15:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ja sorry. Ik kan weinig hebben atm.
quote:
Godt, doe eens lief.quote:
das kut voor jequote:Op donderdag 10 november 2011 15:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, mag ik ook ff mijn frustratie uiten over mijn kutwerk bij mijn kutbedrijf met mijn kutcollega's?
Hij mag eigenlijk al heel lang niks meer alleen doen van haar, althans zo lijkt het.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat is daar het probleem van dan?
Nou, same here dus.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:47 schreef missbehavin het volgende:
Ja ik weet het ook niet he, ik ga niet trouwen en heb nog niemand zwanger gemaakt dus onbekend gebied voor mij.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Onzin. Ik vind trouwen leuk hoor, maar gewoon, voor mezelf. Niet omdat het praktisch is.
Mannen die iets niet "mogen" van hun vriendin.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hij mag eigenlijk al heel lang niks meer alleen doen van haar, althans zo lijkt het.
En ze gaat zeker niet blij worden als wij hem spontaan meenemen, dronken voeren, lapdance van een stripster bezorgen en hem dan tegen een uur of 5 's morgens weer bij haar afleveren.
quote:Op donderdag 10 november 2011 15:47 schreef missbehavin het volgende:
quote:
Hell, als ik ooit ga trouwen, trek ik niks raars aan en wil ik gewoon zuipen. En strippers. Vrouwelijke.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mannen die iets niet "mogen" van hun vriendin.
Zou mij echt geen hol uitmaken eerlijk gezegd. Maar misschien ben ik raar.
Overigens heb ik een hekel aan vrijgezellenfeestjes, maar dat heeft vooral te maken met het lopen in achterlijke outfits door de stad "omdat het moet".
Je krijgt zeker steeds meer zin in zaterdag huh?quote:
Zelfs al heb ik er vier op deze aardkloot rondlopen, trouwen gaat niet gebeuren. Genoeg alternatieven.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik weet het ook niet he, ik ga niet trouwen en heb nog niemand zwanger gemaakt dus onbekend gebied voor mij.
Zwanger zijn.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
das kut voor je
Maar het ging over zwanger zijn?![]()
Zaterdag zijn jullie beiden gewoon vrolijk verdomme.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je krijgt zeker steeds meer zin in zaterdag huh?
Ik zal je clownspak even strijken voor die tijd.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zaterdag zijn jullie beiden gewoon vrolijk verdomme.
Anders zorg ik daar wel voor.
trek ik een clownspak aan....
Ja, als er iemand onder de duim zit dan is hij het wel, is gewoon triest.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Overigens heb ik een hekel aan vrijgezellenfeestjes, maar dat heeft vooral te maken met het lopen in achterlijke outfits door de stad "omdat het moet".
Ze zijn bang voor clowns.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik haat clownsquote:Op donderdag 10 november 2011 15:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik kijk idd nog liever naar vrouwelijke strippers dan naar mannelijk gladjanussen in te strak ondergoed.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hell, als ik ooit ga trouwen, trek ik niks raars aan en wil ik gewoon zuipen. En strippers. Vrouwelijke.
Jij bent al lang uitgenodigd, dat weet je.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kijk idd nog liever naar vrouwelijke strippers dan naar mannelijk gladjanussen in te strak ondergoed.
quote:Op donderdag 10 november 2011 15:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar een bruiloft in het verschiet, ho maar.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij bent al lang uitgenodigd, dat weet je.
Dat ik iets raars aan moet trekken maakt me niks uit.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hell, als ik ooit ga trouwen, trek ik niks raars aan en wil ik gewoon zuipen. En strippers. Vrouwelijke.
quote:Op donderdag 10 november 2011 15:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar een bruiloft in het verschiet, ho maar.
Huh?quote:Op donderdag 10 november 2011 15:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
En sterk ergens iets op tegen hebben?
[..]
Trouwen is voor watjes. Kijk maar naar die vriend van Royco!quote:Op donderdag 10 november 2011 15:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ja wrijf het er nog even in, bitch.
Inderdaad.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Trouwen is voor watjes. Kijk maar naar die vriend van Royco!
Oh. Nou dan moet ik het er maar mee doen.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is mijn liefste wat ik ken zijn
quote:Op donderdag 10 november 2011 15:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zal je clownspak even strijken voor die tijd.
quote:
Ik kijk nietquote:
Zij niet als ik zo haar berichten bekijk.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat vind ik ook raar, maar zwanger zijn vond ik heel leuk.
Clowns zijn stom, behalve Bassiequote:Op donderdag 10 november 2011 16:00 schreef Kluts het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n clowntje had ik vroeger. daar kwam dan een slaapliedje uit.
iers niet mogen is iets anders dan zelf beslissen t niet te doen omdat je partner het écht heel erg zou vinden?quote:
Ah, liefquote:Op donderdag 10 november 2011 16:03 schreef Kluts het volgende:
AAAAAAAAAAAAAH er rent hier gewoon een muis rond!
*zit op de bank met de benen in de lucht*
Helemaal niet, want er zitten 2 katten achteraan waardoor ik 'm straks aan stukken gescheurd in de woonkamer heb liggen.quote:
dat had ik dus niet, voelde me goed, niet ziek, niet depri, gewoon goed en mooi ookquote:Op donderdag 10 november 2011 16:01 schreef PBateman1978 het volgende:
De vriendin van een collega is al 4 maanden ziek tijdens de zwangerschap, kan niet langer dan 5 minuten rechtop zitten tot ze gaat kotsen.
En de verwachting is dat ze de komende 5 maanden nog steeds zo ziek zal blijven.
Leuk, zwanger zijn...
KILL EN ATTACK!quote:Op donderdag 10 november 2011 16:03 schreef Kluts het volgende:
AAAAAAAAAAAAAH er rent hier gewoon een muis rond!
*zit op de bank met de benen in de lucht*
Dat is de natuur he.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Helemaal niet, want er zitten 2 katten achteraan waardoor ik 'm straks aan stukken gescheurd in de woonkamer heb liggen.
Ik vind het eng.quote:
Mwah, de keer dat ik 's nachts uit bed ging om te pissen en op een dode muis stapte met mijn blote voet staat me nog vers in het geheugen.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is de natuur he.
Hebben je katten ook weer een verzetje
Nog leuker!quote:Op donderdag 10 november 2011 16:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Helemaal niet, want er zitten 2 katten achteraan waardoor ik 'm straks aan stukken gescheurd in de woonkamer heb liggen.
bij ons in de tuin, ook kikkers, maar meestal red ik die en gooi ze in de vijverquote:Op donderdag 10 november 2011 16:07 schreef 401k het volgende:
[..]
Geen naaktslakken op de 19e verdieping
Dit is het teken om nu heel heldhaftig binnen te stappen en de dame in nood te redden Beetman.quote:
Ach, zometeen is ie dood, en kan ie richting prullenbak.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:08 schreef Kluts het volgende:
Ah, fijn, de kleine kat heeft m nu te pakken en loopt bloeddorstig met die muis in haar bek rond.
Waar heb je hem voor het laatst gezien?quote:Op donderdag 10 november 2011 16:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik kán de spaghetti niet vinden...
Vanavond geen eten geven, ruimt hij de muis zelf op.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:11 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ach, zometeen is ie dood, en kan ie richting prullenbak.
Ja, fijn, dan kan ik dat beest ook nog eens op gaan pakken. Ik heb echt een fobie voor dode dieren.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:11 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ach, zometeen is ie dood, en kan ie richting prullenbak.
Dat doen deze niet, die laten m liggen.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:12 schreef 401k het volgende:
[..]
Vanavond geen eten geven, ruimt hij de muis zelf op.
quote:Op donderdag 10 november 2011 16:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, fijn, dan kan ik dat beest ook nog eens op gaan pakken. Ik heb echt een fobie voor dode dieren.
Avondeten!quote:Op donderdag 10 november 2011 16:08 schreef Kluts het volgende:
Ah, fijn, de kleine kat heeft m nu te pakken en loopt bloeddorstig met die muis in haar bek rond.
Verwend kreng.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:15 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat doen deze niet, die laten m liggen.
Die van ons leggen ze altijd vriendelijk neer, voor de voordeur. Of op kleine man zijn bedquote:Op donderdag 10 november 2011 16:15 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat doen deze niet, die laten m liggen.
[..]
De katten maken zich zorgen dat kleine man niet genoeg te eten krijgtquote:Op donderdag 10 november 2011 16:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die van ons leggen ze altijd vriendelijk neer, voor de voordeur. Of op kleine man zijn bed
Oh, Beetman heeft er ook wel eens een in zijn schoen gehad. Kwam ie pas achter toen ie 'm aanhad.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die van ons leggen ze altijd vriendelijk neer, voor de voordeur. Of op kleine man zijn bed
Ja want het ding is zo magerquote:Op donderdag 10 november 2011 16:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De katten maken zich zorgen dat kleine man niet genoeg te eten krijgt
Speulen.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Inmiddels zitten beide poezen te kijken naar een muis die net doet of ie dood is, maar nog net niet, om hem de genadeklap te geven wanneer hij wél beweegt. Zielig.
Mooie beesten kattenquote:Op donderdag 10 november 2011 16:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, Beetman heeft er ook wel eens een in zijn schoen gehad. Kwam ie pas achter toen ie 'm aanhad.
Inmiddels zitten beide poezen te kijken naar een muis die net doet of ie dood is, maar nog net niet, om hem de genadeklap te geven wanneer hij wél beweegt. Zielig.
Ja hoe moet ik 'm dan noemen?quote:Op donderdag 10 november 2011 16:20 schreef Godtje het volgende:
Hoe lang blijft kleine man nog een kleine man?
En is dat niet zielig wel een man zijn maar toch klein? Kan je dan niet beter kleine jongen zijn?
Je hebt dat ding toch een naam gegevenquote:Op donderdag 10 november 2011 16:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja hoe moet ik 'm dan noemen?
Gewoon bij z'n voornaam? Of is dat saai?quote:Op donderdag 10 november 2011 16:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Een codenaam! Laten we hem vanaf nu Henk noemen.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:24 schreef missbehavin het volgende:
Dan is zijn hele anonimiteit hier weg.
Henk Westbroek?quote:Op donderdag 10 november 2011 16:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een codenaam! Laten we hem vanaf nu Henk noemen.
Henk? Wie mag dat wezen?quote:Op donderdag 10 november 2011 16:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een codenaam! Laten we hem vanaf nu Henk noemen.
nee, Henk Behavin uiteraard.quote:
Het is niet zijn schuld?quote:Op donderdag 10 november 2011 16:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, Henk Behavin uiteraard.
Ooit een kikker gevangen door de kat? Die maken dezelfde soort poep geluiden als die piep-knijp beesten voor honden.
Mn ex heeft trouwens zn ex zwanger gemaakt, maar het is niet zijn schuld.
quote:Op donderdag 10 november 2011 00:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moet ik voor hem een keer de break your neck speech houden?
Nou, jouw kind. Daar hadden we het over toch?quote:
Hoe werkt dat precies?quote:Op donderdag 10 november 2011 16:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mn ex heeft trouwens zn ex zwanger gemaakt, maar het is niet zijn schuld.
Gelukkig staat het ook niet in je FoBo.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:24 schreef missbehavin het volgende:
Dan is zijn hele anonimiteit hier weg.
Zij heeft hem erin geluisd. WAAA.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is niet zijn schuld?
Hij was het niet die klaarkwam?
Gebruik dan het sarcasme bordjequote:Op donderdag 10 november 2011 16:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zij heeft hem erin geluisd. WAAA.
Ik was sarcastisch.
Don & Adquote:Op donderdag 10 november 2011 16:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Your welcome dude....bring it on...wannabe thug...quote:Op donderdag 10 november 2011 16:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wil die speech zo graag een keer houden maar ik mag nooit
De kat heet Don en mijn baas Ad.quote:
balg?quote:Op donderdag 10 november 2011 16:33 schreef 100% Tukker het volgende:
Hoe is het trouwens met de balg, Royco? Gaat het de goede kant op?
weet ik veel, maar hij is nu psychisch in de war en wil geen alimentatie meer betalen, als ik daar moeilijk over ga doen, zet hij zijn huis te koop en vertrekt met de noorderzon, zegt iequote:Op donderdag 10 november 2011 16:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou, jouw kind. Daar hadden we het over toch?
[..]
Hoe werkt dat precies?
Hij zit er nog. Ben wel 2 kilo kwijtquote:Op donderdag 10 november 2011 16:35 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat is Twents (?) voor pens...
ik heb de spaghetti gevonden trouwens.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:35 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat is Twents (?) voor pens...
Goed bezig! Doorgaan, mien jung. Je kan het!quote:Op donderdag 10 november 2011 16:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hij zit er nog. Ben wel 2 kilo kwijt
Pardon?quote:Op donderdag 10 november 2011 16:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb de spaghetti gevonden trouwens.
Ik ga van het weekend wel zondigen.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:38 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Goed bezig! Doorgaan, mien jung. Je kan het!
[..]
Pardon?
Ach, ik zeg altijd maar: één verwendag per week moet kunnen. Dat maakt het ook wat draaglijker.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ga van het weekend wel zondigen.
Jubileumweekend hier dus morgen en zaterdag ga ik wel drinken.
Ga alleen proberen om niet vet te eten.
Van alcohol wordt je dikker dan vet vreten hoor!quote:Op donderdag 10 november 2011 16:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ben je zo dik dan? zal toch wel meevallen of niet?quote:Op donderdag 10 november 2011 16:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, dat is wel te zien aan die dikke reet van Missb...quote:Op donderdag 10 november 2011 16:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Van alcohol wordt je dikker dan vet vreten hoor!
Maar jubileumweekend van de carnavalsvereninging Kluts, dan kan ik toch niet aan de water gaanquote:Op donderdag 10 november 2011 16:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Van alcohol wordt je dikker dan vet vreten hoor!
dat was niet tegen Jou, ik dacht eraan omdat je pens zei. Ik dacht in het verlengde daarvan aan wat ik nog moet doen thuis, stofzuigen, kattenbakken schoonmaken, koken. Toen dacht ik aan douchen en dat er een vriendin komt en dat ik morgen kadootje móet halen voor 2 jarige kinderen.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:38 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Goed bezig! Doorgaan, mien jung. Je kan het!
[..]
Pardon?
Ik ben zo'n 10 kilo te zwaarquote:Op donderdag 10 november 2011 16:41 schreef dawg het volgende:
[..]
ben je zo dik dan? zal toch wel meevallen of niet?
I got some junk in the trunkquote:Op donderdag 10 november 2011 16:41 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ja, dat is wel te zien aan die dikke reet van Missb...
Dat zeg ik ook niet.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar jubileumweekend van de carnavalsvereninging Kluts, dan kan ik toch niet aan de water gaan
ik moet st maarten gaan lopenquote:Op donderdag 10 november 2011 16:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar jubileumweekend van de carnavalsvereninging Kluts, dan kan ik toch niet aan de water gaan
Jawel, het werd wel tijd dat ik er iets aan ging doen.quote:
Dat was bij ons in Apeldoorn per wijk verschillend.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik moet st maarten gaan lopenenige nadeel van verhuisd zijn
ze mogen niet alleen, daarom moet ik mee.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat was bij ons in Apeldoorn per wijk verschillend.
Mijn moeder vond het onveilig en ik mocht het dus ook nooit lopen. Ziehier de oplossing voor je probleem!
tssskquote:Op donderdag 10 november 2011 16:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je woont niet meer in het altijd gezellige Brabant?quote:Op donderdag 10 november 2011 16:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
pas maar op, teveel snoep jatten en je kunt bij roy op de bank gaan zitten.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ze mogen niet alleen, daarom moet ik mee.
Ik jat hun snoep wel als genoegdoening voor mijn ongemak.
A lot of meat to eat.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
I got some junk in the trunk
al lang niet meerquote:Op donderdag 10 november 2011 16:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je woont niet meer in het altijd gezellige Brabant?
Gezellig.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:49 schreef dawg het volgende:
[..]
pas maar op, teveel snoep jatten en je kunt bij roy op de bank gaan zitten.
Oh ik dacht dat ik dat een keer gelezen hadquote:Op donderdag 10 november 2011 16:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
al lang niet meer
Ik kat het snoep, ik eet t niet allemaal op
had t er gisteren nog over dat ik er geen spijt van heb en ook nooit heb getwijfeld. Alleen vóór we hier woonden.quote:
Ik kom uit Eindhoven, maar woon sinds vorig jaar mei in de polder.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ik dat een keer gelezen had
Lood om oud ijzer dus.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kom uit Eindhoven, maar woon sinds vorig jaar mei in de polder.
Door wie?quote:Op donderdag 10 november 2011 16:58 schreef missbehavin het volgende:
Ik word gecensureerdPotverdorie.
Wie denk je?quote:
Wat? Zit jij ook in mijn hoofd?quote:
It's in your heaaaaad, in your heaaaaa-adquote:Op donderdag 10 november 2011 17:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat? Zit jij ook in mijn hoofd?
quote:Op donderdag 10 november 2011 17:07 schreef MNR het volgende:
[..]
It's in your heaaaaad, in your heaaaaa-ad
Zombie, Zombie..
Nee, ik heb slechts last van externe drukte.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat? Zit jij ook in mijn hoofd?
Ooooooh! Bofkont!quote:
Why not, is toch een eerste levensbehoefte..quote:
Jij lijkt wel een lijnend wijf zo.quote:
Omdat ik aan het lijnen benquote:Op donderdag 10 november 2011 17:12 schreef MNR het volgende:
[..]
Why not, is toch een eerste levensbehoefte..
Ik snap ze nu wel ja.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij lijkt wel een lijnend wijf zo.
Ik gun je ze ook, je mag de hele zak opeten van me hoorquote:Op donderdag 10 november 2011 17:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb niet gelunched, ik verdien die oliebollen ja!
Een heel wijs en toen irritant iemandquote:
Ik kan dat best verwachten.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:15 schreef MNR het volgende:
[..]
Een heel wijs en toen irritant iemandzei ooit eens tegen mij dat je niet kunt verwachten dat iedereen rekening houdt met jou of zich aan jou aanpast. Ja-ha Royco...
Kheb Cue_ daar laatst een tip over prijsgegeven... was een oefening om vet te verminderen. Momentje hoor.. zoek ik m ff opquote:Op donderdag 10 november 2011 17:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kan dat best verwachten.
Alleen zie ik het niet gebeuren.
haha, ik zal hem onthoudenquote:Op donderdag 10 november 2011 17:19 schreef MNR het volgende:
Tip to reduce weight: "turn your head to the left then turn to the right. Repeat this exercise every time you are offered something to eat".
Oftewel gewoon je bek dicht houdenquote:
quote:Op donderdag 10 november 2011 17:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oftewel gewoon je bek dicht houden
Maar daar komen soms zulke verstandige dingen uitquote:Op donderdag 10 november 2011 17:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oftewel gewoon je bek dicht houden
Nee...quote:Op donderdag 10 november 2011 17:33 schreef 401k het volgende:
[..]
Evie heeft te ver terug zitten lezen?
Ja he!quote:Op donderdag 10 november 2011 17:48 schreef Cue_ het volgende:
Volgens mij was voor t sibterklaasjournaal nog bram. Tenminate ik zag en hoorde hem toeb ook. Dat was geen kees.
Toedeloequote:Op donderdag 10 november 2011 17:51 schreef MNR het volgende:
Nou toedeloe he? Ik heb mijn paar minuten weer gehad
Fijne avond!!
quote:Op donderdag 10 november 2011 17:58 schreef vencodark het volgende:
Ik moet even kwijt dat mijn auto total loss is.Stom, flauw ongelukje doordat ik met 30 ofzo uit een bocht kwam, met 1 hand reed omdat ik mijn zonnebril op wilde zetten tegen de felle zon en mij hand glipte en toen kwam ik met een klap tegen een lantaarnpaal.
Heb zelf niets maar mijn mooie auto!!!
Ahhhhquote:Op donderdag 10 november 2011 17:58 schreef vencodark het volgende:
Ik moet even kwijt dat mijn auto total loss is.Stom, flauw ongelukje doordat ik met 30 ofzo uit een bocht kwam, met 1 hand reed omdat ik mijn zonnebril op wilde zetten tegen de felle zon en mijn hand glipte en toen kwam ik met een klap tegen een lantaarnpaal.
Beter total loss dan net niet. Scheelt nogal wat in kosten.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:58 schreef vencodark het volgende:
Ik moet even kwijt dat mijn auto total loss is.Stom, flauw ongelukje doordat ik met 30 ofzo uit een bocht kwam, met 1 hand reed omdat ik mijn zonnebril op wilde zetten tegen de felle zon en mijn hand glipte en toen kwam ik met een klap tegen een lantaarnpaal.
Doe eens een beetje liefquote:Op donderdag 10 november 2011 18:12 schreef 401k het volgende:
[..]
Beter total loss dan net niet. Scheelt nogal wat in kosten.
edit: pic or it didn't happen
quote:Op donderdag 10 november 2011 17:58 schreef vencodark het volgende:
Beter je auto dan dat je zelf iets hebt hequote:Op donderdag 10 november 2011 18:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Understatement!
Heb al zeker 5 keer gehuild vandaag.
hmmm.... een auto is anders best een heel duur grapje a;s die stuk gaat of isquote:Op donderdag 10 november 2011 18:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Beter je auto dan dat je zelf iets hebt he
Tuurlijk is dat kut. Maar liever de auto totalloss dan zij he.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hmmm.... een auto is anders best een heel duur grapje a;s die stuk gaat of is
Maar je hebt zelf verder niks??quote:Op donderdag 10 november 2011 18:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Understatement!
Heb al zeker 5 keer gehuild vandaag.
Wonen in een stad waar een auto alleen maar een last is <3quote:Op donderdag 10 november 2011 18:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Waar is dat? Waterstad?quote:Op donderdag 10 november 2011 18:31 schreef 401k het volgende:
[..]
Wonen in een stad waar een auto alleen maar een last is <3
Uhuh, en ik kon ook best wel janken toen ik schade reed aan my precious jaren terug.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
quote:
Voor je auto is het inderdaad eenquote:
Get your facts straight...quote:
Almere is een fijne stad voor de auto, maar ja daar wil je dan weer niet wonenquote:Op donderdag 10 november 2011 19:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Voor je auto is het inderdaad eenstad.....
Maar dat is Utrechtook... en Hilversum helemaal
en Arnhem en Nijmegen en ... en ... enz enz enzquote:Op donderdag 10 november 2011 19:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Voor je auto is het inderdaad eenstad.....
Maar dat is Utrechtook... en Hilversum helemaal
Ben ook blij dat ik daar niet woonquote:Op donderdag 10 november 2011 19:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Almere is een fijne stad voor de auto, maar ja daar wil je dan weer niet wonen
Niet haten op nijmegen Joequote:Op donderdag 10 november 2011 19:12 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
[..]
en Arnhem en Nijmegen en ... en ... enz enz enz
Mwhoa, Arnhem en Nijmegen nooit echt problemen mee gehadquote:Op donderdag 10 november 2011 19:12 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
en Arnhem en Nijmegen en ... en ... enz enz enz
Woon je in Amsterdam? Zo nee dan provinciaal. Ik ben er zelf ook één.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Get your facts straight...
* Spezza19 is heul geen provinciaaltje....
Oh ja, in de gedachte van Amsterdammers ben je dat wel ja.... Die denken dat alles buiten Amsterdam het buitenland is....quote:Op donderdag 10 november 2011 19:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Woon je in Amsterdam? Zo nee dan provinciaal. Ik ben er zelf ook één.
geen haat, maar er met de auto komen is kut. gegarandeerd een bon in mijn gevalquote:
Je moet ook remmen als je die brug afrijdt....quote:Op donderdag 10 november 2011 19:15 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
geen haat, maar er met de auto komen is kut. gegarandeerd een bon in mijn geval
Dat is in nijmegen wel heel erg ja.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:15 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
geen haat, maar er met de auto komen is kut. gegarandeerd een bon in mijn geval
Dat is het ook!quote:Op donderdag 10 november 2011 19:15 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oh ja, in de gedachte van Amsterdammers ben je dat wel ja.... Die denken dat alles buiten Amsterdam het buitenland is....
er komen is idd het probleem niet, maar dat geldt voor Amsterdam enzo ook. Maar met de auto in het centrum...quote:Op donderdag 10 november 2011 19:14 schreef 401k het volgende:
Arnhem is best goed bereikbaar met de auto. Maar al dat eenrichtingsverkeer overal in die wijkjes... Of juist te kleine straatjes waar wél weer gewoon verkeer is toegestaan.
Vooral zo blasé over andere steden, klopt. Maar zijn vooral de import-Amsterdammers, die er tijdens hun studie of juist net erna zijn komen wonen, die zo doen.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:15 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oh ja, in de gedachte van Amsterdammers ben je dat wel ja.... Die denken dat alles buiten Amsterdam het buitenland is....
Ja maar dat is kut he, nog ff snel het stoplicht meepakken en dan lonkt de snelweg.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je moet ook remmen als je die brug afrijdt....
Het enige mooie aan Amsterdam zijn FAME en voorheen Boudisque.... Maar aangezien ook FAME weggepest wordt door de eigenaar van het pand, is ook volgend jaar het laatste mooie stukje Amsterdam weg....quote:Op donderdag 10 november 2011 19:17 schreef 401k het volgende:
[..]
Vooral zo blasé over andere steden, klopt. Maar zijn vooral de import-Amsterdammers, die er tijdens hun studie of juist net erna zijn komen wonen, die zo doen.
http://www.zideo.nl/playzideo/6c594b596f46343dquote:Op donderdag 10 november 2011 19:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja maar dat is kut he, nog ff snel het stoplicht meepakken en dan lonkt de snelweg.
Snelheid maken, flits, kutzooi.
Vriendin naast je die zegt dat je stom bent omdat je weet dat die paal er staat.
Vergeet de Melkweg niet! Behalve die vloer dan. Oude Zaal staan altijd wel mooie acts.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Het enige mooie aan Amsterdam zijn FAME en voorheen Boudisque.... Maar aangezien ook FAME weggepest wordt door de eigenaar van het pand, is ook volgend jaar het laatste mooie stukje Amsterdam weg....
Oh ja, Paradiso is er nog....
Ja, jammer alleen dat beide toko's oplichters zijn met die 4 euro lidmaatschapjes van zequote:Op donderdag 10 november 2011 19:22 schreef 401k het volgende:
[..]
Vergeet de Melkweg niet! Behalve die vloer dan. Oude Zaal staan altijd wel mooie acts.
Bertje visscherquote:Op donderdag 10 november 2011 19:20 schreef 401k het volgende:
[..]
http://www.zideo.nl/playzideo/6c594b596f46343d
Vanaf minuut 4 ongeveer
Ja, ik snap echt niets van dat systeem. Wees dan gewoon lekker duidelijk en gooi drie euro op de kaartprijs.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, jammer alleen dat beide toko's oplichters zijn met die 4 euro lidmaatschapjes van ze
Ik kom er ook alleen bij hoge uitzondering..... Kaartje Miles Kane; 15 euro.... 4 euro lidmaatschap plus 3,50 servicekosten.....quote:Op donderdag 10 november 2011 19:25 schreef 401k het volgende:
[..]
Ja, ik snap echt niets van dat systeem. Wees dan gewoon lekker duidelijk en gooi drie euro op de kaartprijs.
Dacht het niet.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Pas maar op of Roy stopt er wat in!
Gewoon vaker dan 1x per maand gaan.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, jammer alleen dat beide toko's oplichters zijn met die 4 euro lidmaatschapjes van ze
En de trein naar Utrecht!quote:Op donderdag 10 november 2011 19:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Het enige mooie aan Amsterdam zijn FAME en voorheen Boudisque.... Maar aangezien ook FAME weggepest wordt door de eigenaar van het pand, is ook volgend jaar het laatste mooie stukje Amsterdam weg....
Oh ja, Paradiso is er nog....
Drank?quote:Op donderdag 10 november 2011 19:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Die servicekosten zijn er om er voor te zorgen dat hun site onder alle omstandigheden blijft draaien, ook als er meer dan 20 mensen tegelijk een kaartje willen bestellen. Oh, wacht...quote:Op donderdag 10 november 2011 19:27 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik kom er ook alleen bij hoge uitzondering..... Kaartje Miles Kane; 15 euro.... 4 euro lidmaatschap plus 3,50 servicekosten.....
Welke service? Je stuurt een focking mail omdat je te beroerd bent echte kaartjes te versturen.... die zijn NOG duurder als je die wilt hebben
Niks, ik eet alles zelf opquote:Op donderdag 10 november 2011 19:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Liever pijnstillers.quote:
Ja, tivoli doet 't wel netjes. 10% servicekosten, verder niets. Alleen ik vind het geluid gewoon stukken slechter. Maar ach, vergeleken met Heineken Music Hall (elektronisch/bands) of Concertgebouw (klassiek) zijn ook Melkweg en Paradiso slecht.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:31 schreef Q. het volgende:
[..]
En de trein naar Utrecht!
Gelukkig is er nog de Concerto.
Ach, over een jaar of twee gaat Tivoli toch dicht, de nieuwe popzaal in het Muziekpaleis wordt akoestisch een stuk beter.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:42 schreef 401k het volgende:
[..]
Ja, tivoli doet 't wel netjes. 10% servicekosten, verder niets. Alleen ik vind het geluid gewoon stukken slechter. Maar ach, vergeleken met Heineken Music Hall (elektronisch/bands) of Concertgebouw (klassiek) zijn ook Melkweg en Paradiso slecht.
Alles naar de Ziggo domequote:Op donderdag 10 november 2011 19:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Ach, over een jaar of twee gaat Tivoli toch dicht, de nieuwe popzaal in het Muziekpaleis wordt akoestisch een stuk beter.
quote:Op donderdag 10 november 2011 19:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Ach, over een jaar of twee gaat Tivoli toch dicht, de nieuwe popzaal in het Muziekpaleis wordt akoestisch een stuk beter.
Eerst zien... euh... horen, dan geloven.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Ongeluk gehad?quote:Op donderdag 10 november 2011 19:58 schreef vencodark het volgende:
Oh en wie het nog boeit: ik ben heb zelfs niets aan mijn ongelukje overgehouden. Niet eens een auto.![]()
Zal dus een nieuwe moeten gaan halen.
Oh helemaal gemist, ben er niet echt bij..quote:
Ja, zonder auto indd. En verder geen gewonden. Zat ook alleen in de auto. Was zo stom he. Gewoon een bocht om en mijn hand glipte weg denk ik.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh helemaal gemist, ben er niet echt bij..
He, maar klote zeg, nu zit je zonder auto..Wel fijn dat jij oke bent natuurlijk.
Ja echt kut. Kun je wel een nieuwe halen?quote:Op donderdag 10 november 2011 20:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, zonder auto indd. En verder geen gewonden. Zat ook alleen in de auto. Was zo stom he. Gewoon een bocht om en mijn hand glipte weg denk ik.En mijn auto was nog perfect in orde he.
Ja, in principe wel. Mijn auto kostte toen 2500 all incl. Dat is 2 jaar terug. Heb nu zo'n 3300 spaargeld en als ik een goeie deal vind, red ik dat wel. Wil ook gewoon een zelfde als die ik had. Ford Fiësta. Reed heerlijk.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja echt kut. Kun je wel een nieuwe halen?
Wel ontzettend zonde dat je spaargeld er aan gaat he. Maar goed, je kunt er iig een kopen.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, in principe wel. Mijn auto kostte toen 2500 all incl. Dat is 2 jaar terug. Heb nu zo'n 3300 spaargeld en als ik een goeie deal vind, red ik dat wel. Wil ook gewoon een zelfde als die ik had. Ford Fiësta. Reed heerlijk.
Er komt iemand van verzekering langs bij bergingsbedrijf om waarde te schatten van voor het ongeluk (je mag second opinion vragen). Dus verwacht nog een leuk bedrag dat je kan ontvangen.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, in principe wel. Mijn auto kostte toen 2500 all incl. Dat is 2 jaar terug. Heb nu zo'n 3300 spaargeld en als ik een goeie deal vind, red ik dat wel. Wil ook gewoon een zelfde als die ik had. Ford Fiësta. Reed heerlijk.
Ligt toch maar net aan hoe ze verzekerd is? Is eigen schuld he.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:15 schreef 401k het volgende:
[..]
Er komt iemand van verzekering langs bij bergingsbedrijf om waarde te schatten van voor het ongeluk (je mag second opinion vragen). Dus verwacht nog een leuk bedrag dat je kan ontvangen.
Joebravoquote:
Ach, daar heb je ook spaargeld voor he.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wel ontzettend zonde dat je spaargeld er aan gaat he. Maar goed, je kunt er iig een kopen.
Van de verzekering krijg ik niets terug. Ben niet all-risk verzekerd omdat de auto die ik had, qua waarde an sich niet meer veel was. Hij was verder hartstikke goed hoor, maar is auto uit 1996 en er stond zo'n 88.000 km op. Dagwaarde was dus niet veel meer.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:15 schreef 401k het volgende:
[..]
Er komt iemand van verzekering langs bij bergingsbedrijf om waarde te schatten van voor het ongeluk (je mag second opinion vragen). Dus verwacht nog een leuk bedrag dat je kan ontvangen.
Bij WA en zelf schade rijden komt er geen geld je kant op hoor. Of lees ik je zin nou verkeerd?quote:Op donderdag 10 november 2011 20:20 schreef 401k het volgende:
Ja, precieze situatie weet ik ook niet dan. Maar all-risk en wettelijk aansprakelijkheid keren beiden uit bij total loss.
Ik denk dat hij in de war is ivm de prijs die venco noemde.... daar stond "all-in" achter....quote:Op donderdag 10 november 2011 20:26 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Bij WA en zelf schade rijden komt er geen geld je kant op hoor. Of lees ik je zin nou verkeerd?
En all-in in de zin van: gehele keuring, en rijklaar maken. Helemaal kaal was ie 1750.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:26 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij in de war is ivm de prijs die venco noemde.... daar stond "all-in" achter....
Dagwaarde is inderdaad meestal niet zo hoog. De mijne is ook maar 1100-1400 zo ongeveer. En dan zit ik nu met die 1400 nog hoog denk ik. Mijne dan ook laten taxeren en all risk verzekeren (kost vrijwel niets extra's) en staat nu in de boeken voor 6500. Scheelt wel watquote:Op donderdag 10 november 2011 20:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Van de verzekering krijg ik niets terug. Ben niet all-risk verzekerd omdat de auto die ik had, qua waarde an sich niet meer veel was. Hij was verder hartstikke goed hoor, maar is auto uit 1996 en er stond zo'n 88.000 km op. Dagwaarde was dus niet veel meer.
En eigen schuld.
Misschien als de auto gloednieuw was geweest maar ik heb hm destijds niet all risk verzekerd i.v.m. de oudheid van de auto etc.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:26 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Bij WA en zelf schade rijden komt er geen geld je kant op hoor. Of lees ik je zin nou verkeerd?
Paradiso en de Melkweg zijn beide verenigingen. Daardoor komen ze in aanmerking voor subsidie. Kenmerk van een vereniging is dat er alleen toegang is voor leden, vandaar het lidmaatschap. Is dat klantje pesten of snel verdienen? Nee, door die subsidie kunnen ze goedkoper optredens aanbieden.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:25 schreef 401k het volgende:
Ja, ik snap echt niets van dat systeem. Wees dan gewoon lekker duidelijk en gooi drie euro op de kaartprijs.
Ja, dat snap ik... maar ik denk dat 401k daar de verwarring vandaan haaltquote:Op donderdag 10 november 2011 20:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
En all-in in de zin van: gehele keuring, en rijklaar maken. Helemaal kaal was ie 1750.
Ik weet nog een leuke nissan almera voor je.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ach, daar heb je ook spaargeld voor he.Nah ja, ongeveer.
[..]
Van de verzekering krijg ik niets terug. Ben niet all-risk verzekerd omdat de auto die ik had, qua waarde an sich niet meer veel was. Hij was verder hartstikke goed hoor, maar is auto uit 1996 en er stond zo'n 88.000 km op. Dagwaarde was dus niet veel meer.
En eigen schuld.
Waar?quote:Op donderdag 10 november 2011 20:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik weet nog een leuke nissan almera voor je.
Is wel uit 96, maar pas 37000 gelopen.
Elk jaar grote beurt gehad, van een oude man die niet meer mag rijden.
Boven-leeuwen.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waar?
En ik weet niets van Nissans.
Logisch het is al duur genoeg.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Paradiso en de Melkweg zijn beide verenigingen. Daardoor komen ze in aanmerking voor subsidie. Kenmerk van een vereniging is dat er alleen toegang is voor leden, vandaar het lidmaatschap. Is dat klantje pesten of snel verdienen? Nee, door die subsidie kunnen ze goedkoper optredens aanbieden.
Als het verenigingen zijn, dan mogen ze niks verdienen aan drank etc.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Paradiso en de Melkweg zijn beide verenigingen. Daardoor komen ze in aanmerking voor subsidie. Kenmerk van een vereniging is dat er alleen toegang is voor leden, vandaar het lidmaatschap. Is dat klantje pesten of snel verdienen? Nee, door die subsidie kunnen ze goedkoper optredens aanbieden.
Zo leer je nog eens wat.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jup.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:30 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik... maar ik denk dat 401k daar de verwarring vandaan haalt
Een orgie nog welquote:Op donderdag 10 november 2011 20:59 schreef Barbusse het volgende:
Paradiso, de poptempel die mijn onschuld gijzelde in een orgie van muziek en drank
Nog een maand volhoudenquote:Op donderdag 10 november 2011 21:02 schreef -Engel- het volgende:
Ik heb gewoon nog geen sinterklaasgoed gegeten dit jaar.... GOED he![]()
Jaaaaaa!!quote:Op donderdag 10 november 2011 21:02 schreef -Engel- het volgende:
Ik welquote:
Jaquote:
Ik al jaren nietquote:Op donderdag 10 november 2011 21:02 schreef -Engel- het volgende:
Ik zou nog kruidnoten eten midden in de zomer. Oh wacht dat heb ik ook wel eens gedaan. Eigen gebakken kruidnoten zelfsquote:
Die waren vast extra lekkerquote:Op donderdag 10 november 2011 21:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou nog kruidnoten eten midden in de zomer. Oh wacht dat heb ik ook wel eens gedaan. Eigen gebakken kruidnoten zelfs
Oh dat zekerquote:
Ik wel, altijd zo lekker die kruidnootjesquote:Op donderdag 10 november 2011 21:02 schreef -Engel- het volgende:
Waarom verbaast dit mij niet?quote:Op donderdag 10 november 2011 21:14 schreef ArTiC het volgende:
de laatste keer dat ik pepernoten maakte waren het spacepepernoten
Jij bent nog steeds tovtm hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |