Ja he!quote:Op donderdag 10 november 2011 17:48 schreef Cue_ het volgende:
Volgens mij was voor t sibterklaasjournaal nog bram. Tenminate ik zag en hoorde hem toeb ook. Dat was geen kees.
Toedeloequote:Op donderdag 10 november 2011 17:51 schreef MNR het volgende:
Nou toedeloe he? Ik heb mijn paar minuten weer gehad
Fijne avond!!
quote:Op donderdag 10 november 2011 17:58 schreef vencodark het volgende:
Ik moet even kwijt dat mijn auto total loss is.Stom, flauw ongelukje doordat ik met 30 ofzo uit een bocht kwam, met 1 hand reed omdat ik mijn zonnebril op wilde zetten tegen de felle zon en mij hand glipte en toen kwam ik met een klap tegen een lantaarnpaal.
Heb zelf niets maar mijn mooie auto!!!
Ahhhhquote:Op donderdag 10 november 2011 17:58 schreef vencodark het volgende:
Ik moet even kwijt dat mijn auto total loss is.Stom, flauw ongelukje doordat ik met 30 ofzo uit een bocht kwam, met 1 hand reed omdat ik mijn zonnebril op wilde zetten tegen de felle zon en mijn hand glipte en toen kwam ik met een klap tegen een lantaarnpaal.
Beter total loss dan net niet. Scheelt nogal wat in kosten.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:58 schreef vencodark het volgende:
Ik moet even kwijt dat mijn auto total loss is.Stom, flauw ongelukje doordat ik met 30 ofzo uit een bocht kwam, met 1 hand reed omdat ik mijn zonnebril op wilde zetten tegen de felle zon en mijn hand glipte en toen kwam ik met een klap tegen een lantaarnpaal.
Doe eens een beetje liefquote:Op donderdag 10 november 2011 18:12 schreef 401k het volgende:
[..]
Beter total loss dan net niet. Scheelt nogal wat in kosten.
edit: pic or it didn't happen
quote:Op donderdag 10 november 2011 17:58 schreef vencodark het volgende:
Beter je auto dan dat je zelf iets hebt hequote:Op donderdag 10 november 2011 18:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Understatement!
Heb al zeker 5 keer gehuild vandaag.
hmmm.... een auto is anders best een heel duur grapje a;s die stuk gaat of isquote:Op donderdag 10 november 2011 18:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Beter je auto dan dat je zelf iets hebt he
Tuurlijk is dat kut. Maar liever de auto totalloss dan zij he.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hmmm.... een auto is anders best een heel duur grapje a;s die stuk gaat of is
Maar je hebt zelf verder niks??quote:Op donderdag 10 november 2011 18:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Understatement!
Heb al zeker 5 keer gehuild vandaag.
Wonen in een stad waar een auto alleen maar een last is <3quote:Op donderdag 10 november 2011 18:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Waar is dat? Waterstad?quote:Op donderdag 10 november 2011 18:31 schreef 401k het volgende:
[..]
Wonen in een stad waar een auto alleen maar een last is <3
Uhuh, en ik kon ook best wel janken toen ik schade reed aan my precious jaren terug.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |