Don & Adquote:Op donderdag 10 november 2011 16:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja hoe moet ik 'm dan noemen?
Your welcome dude....bring it on...wannabe thug...quote:Op donderdag 10 november 2011 16:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wil die speech zo graag een keer houden maar ik mag nooit
De kat heet Don en mijn baas Ad.quote:
balg?quote:Op donderdag 10 november 2011 16:33 schreef 100% Tukker het volgende:
Hoe is het trouwens met de balg, Royco? Gaat het de goede kant op?
weet ik veel, maar hij is nu psychisch in de war en wil geen alimentatie meer betalen, als ik daar moeilijk over ga doen, zet hij zijn huis te koop en vertrekt met de noorderzon, zegt iequote:Op donderdag 10 november 2011 16:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou, jouw kind. Daar hadden we het over toch?
[..]
Hoe werkt dat precies?
Hij zit er nog. Ben wel 2 kilo kwijtquote:Op donderdag 10 november 2011 16:35 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat is Twents (?) voor pens...
ik heb de spaghetti gevonden trouwens.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:35 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat is Twents (?) voor pens...
Goed bezig! Doorgaan, mien jung. Je kan het!quote:Op donderdag 10 november 2011 16:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hij zit er nog. Ben wel 2 kilo kwijt
Pardon?quote:Op donderdag 10 november 2011 16:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb de spaghetti gevonden trouwens.
Ik ga van het weekend wel zondigen.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:38 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Goed bezig! Doorgaan, mien jung. Je kan het!
[..]
Pardon?
Ach, ik zeg altijd maar: één verwendag per week moet kunnen. Dat maakt het ook wat draaglijker.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ga van het weekend wel zondigen.
Jubileumweekend hier dus morgen en zaterdag ga ik wel drinken.
Ga alleen proberen om niet vet te eten.
Van alcohol wordt je dikker dan vet vreten hoor!quote:Op donderdag 10 november 2011 16:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ben je zo dik dan? zal toch wel meevallen of niet?quote:Op donderdag 10 november 2011 16:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, dat is wel te zien aan die dikke reet van Missb...quote:Op donderdag 10 november 2011 16:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Van alcohol wordt je dikker dan vet vreten hoor!
Maar jubileumweekend van de carnavalsvereninging Kluts, dan kan ik toch niet aan de water gaanquote:Op donderdag 10 november 2011 16:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Van alcohol wordt je dikker dan vet vreten hoor!
dat was niet tegen Jou, ik dacht eraan omdat je pens zei. Ik dacht in het verlengde daarvan aan wat ik nog moet doen thuis, stofzuigen, kattenbakken schoonmaken, koken. Toen dacht ik aan douchen en dat er een vriendin komt en dat ik morgen kadootje móet halen voor 2 jarige kinderen.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:38 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Goed bezig! Doorgaan, mien jung. Je kan het!
[..]
Pardon?
Ik ben zo'n 10 kilo te zwaarquote:Op donderdag 10 november 2011 16:41 schreef dawg het volgende:
[..]
ben je zo dik dan? zal toch wel meevallen of niet?
I got some junk in the trunkquote:Op donderdag 10 november 2011 16:41 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ja, dat is wel te zien aan die dikke reet van Missb...
Dat zeg ik ook niet.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar jubileumweekend van de carnavalsvereninging Kluts, dan kan ik toch niet aan de water gaan
ik moet st maarten gaan lopenquote:Op donderdag 10 november 2011 16:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar jubileumweekend van de carnavalsvereninging Kluts, dan kan ik toch niet aan de water gaan
Jawel, het werd wel tijd dat ik er iets aan ging doen.quote:
Dat was bij ons in Apeldoorn per wijk verschillend.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik moet st maarten gaan lopenenige nadeel van verhuisd zijn
ze mogen niet alleen, daarom moet ik mee.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat was bij ons in Apeldoorn per wijk verschillend.
Mijn moeder vond het onveilig en ik mocht het dus ook nooit lopen. Ziehier de oplossing voor je probleem!
tssskquote:Op donderdag 10 november 2011 16:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je woont niet meer in het altijd gezellige Brabant?quote:Op donderdag 10 november 2011 16:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
pas maar op, teveel snoep jatten en je kunt bij roy op de bank gaan zitten.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ze mogen niet alleen, daarom moet ik mee.
Ik jat hun snoep wel als genoegdoening voor mijn ongemak.
A lot of meat to eat.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
I got some junk in the trunk
al lang niet meerquote:Op donderdag 10 november 2011 16:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je woont niet meer in het altijd gezellige Brabant?
Gezellig.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:49 schreef dawg het volgende:
[..]
pas maar op, teveel snoep jatten en je kunt bij roy op de bank gaan zitten.
Oh ik dacht dat ik dat een keer gelezen hadquote:Op donderdag 10 november 2011 16:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
al lang niet meer
Ik kat het snoep, ik eet t niet allemaal op
had t er gisteren nog over dat ik er geen spijt van heb en ook nooit heb getwijfeld. Alleen vóór we hier woonden.quote:
Ik kom uit Eindhoven, maar woon sinds vorig jaar mei in de polder.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ik dat een keer gelezen had
Lood om oud ijzer dus.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kom uit Eindhoven, maar woon sinds vorig jaar mei in de polder.
Door wie?quote:Op donderdag 10 november 2011 16:58 schreef missbehavin het volgende:
Ik word gecensureerdPotverdorie.
Wie denk je?quote:
Wat? Zit jij ook in mijn hoofd?quote:
It's in your heaaaaad, in your heaaaaa-adquote:Op donderdag 10 november 2011 17:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat? Zit jij ook in mijn hoofd?
quote:Op donderdag 10 november 2011 17:07 schreef MNR het volgende:
[..]
It's in your heaaaaad, in your heaaaaa-ad
Zombie, Zombie..
Nee, ik heb slechts last van externe drukte.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat? Zit jij ook in mijn hoofd?
Ooooooh! Bofkont!quote:
Why not, is toch een eerste levensbehoefte..quote:
Jij lijkt wel een lijnend wijf zo.quote:
Omdat ik aan het lijnen benquote:Op donderdag 10 november 2011 17:12 schreef MNR het volgende:
[..]
Why not, is toch een eerste levensbehoefte..
Ik snap ze nu wel ja.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij lijkt wel een lijnend wijf zo.
Ik gun je ze ook, je mag de hele zak opeten van me hoorquote:Op donderdag 10 november 2011 17:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb niet gelunched, ik verdien die oliebollen ja!
Een heel wijs en toen irritant iemandquote:
Ik kan dat best verwachten.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:15 schreef MNR het volgende:
[..]
Een heel wijs en toen irritant iemandzei ooit eens tegen mij dat je niet kunt verwachten dat iedereen rekening houdt met jou of zich aan jou aanpast. Ja-ha Royco...
Kheb Cue_ daar laatst een tip over prijsgegeven... was een oefening om vet te verminderen. Momentje hoor.. zoek ik m ff opquote:Op donderdag 10 november 2011 17:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kan dat best verwachten.
Alleen zie ik het niet gebeuren.
haha, ik zal hem onthoudenquote:Op donderdag 10 november 2011 17:19 schreef MNR het volgende:
Tip to reduce weight: "turn your head to the left then turn to the right. Repeat this exercise every time you are offered something to eat".
Oftewel gewoon je bek dicht houdenquote:
quote:Op donderdag 10 november 2011 17:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oftewel gewoon je bek dicht houden
Maar daar komen soms zulke verstandige dingen uitquote:Op donderdag 10 november 2011 17:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oftewel gewoon je bek dicht houden
Nee...quote:Op donderdag 10 november 2011 17:33 schreef 401k het volgende:
[..]
Evie heeft te ver terug zitten lezen?
Ja he!quote:Op donderdag 10 november 2011 17:48 schreef Cue_ het volgende:
Volgens mij was voor t sibterklaasjournaal nog bram. Tenminate ik zag en hoorde hem toeb ook. Dat was geen kees.
Toedeloequote:Op donderdag 10 november 2011 17:51 schreef MNR het volgende:
Nou toedeloe he? Ik heb mijn paar minuten weer gehad
Fijne avond!!
quote:Op donderdag 10 november 2011 17:58 schreef vencodark het volgende:
Ik moet even kwijt dat mijn auto total loss is.Stom, flauw ongelukje doordat ik met 30 ofzo uit een bocht kwam, met 1 hand reed omdat ik mijn zonnebril op wilde zetten tegen de felle zon en mij hand glipte en toen kwam ik met een klap tegen een lantaarnpaal.
Heb zelf niets maar mijn mooie auto!!!
Ahhhhquote:Op donderdag 10 november 2011 17:58 schreef vencodark het volgende:
Ik moet even kwijt dat mijn auto total loss is.Stom, flauw ongelukje doordat ik met 30 ofzo uit een bocht kwam, met 1 hand reed omdat ik mijn zonnebril op wilde zetten tegen de felle zon en mijn hand glipte en toen kwam ik met een klap tegen een lantaarnpaal.
Beter total loss dan net niet. Scheelt nogal wat in kosten.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:58 schreef vencodark het volgende:
Ik moet even kwijt dat mijn auto total loss is.Stom, flauw ongelukje doordat ik met 30 ofzo uit een bocht kwam, met 1 hand reed omdat ik mijn zonnebril op wilde zetten tegen de felle zon en mijn hand glipte en toen kwam ik met een klap tegen een lantaarnpaal.
Doe eens een beetje liefquote:Op donderdag 10 november 2011 18:12 schreef 401k het volgende:
[..]
Beter total loss dan net niet. Scheelt nogal wat in kosten.
edit: pic or it didn't happen
quote:Op donderdag 10 november 2011 17:58 schreef vencodark het volgende:
Beter je auto dan dat je zelf iets hebt hequote:Op donderdag 10 november 2011 18:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Understatement!
Heb al zeker 5 keer gehuild vandaag.
hmmm.... een auto is anders best een heel duur grapje a;s die stuk gaat of isquote:Op donderdag 10 november 2011 18:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Beter je auto dan dat je zelf iets hebt he
Tuurlijk is dat kut. Maar liever de auto totalloss dan zij he.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hmmm.... een auto is anders best een heel duur grapje a;s die stuk gaat of is
Maar je hebt zelf verder niks??quote:Op donderdag 10 november 2011 18:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Understatement!
Heb al zeker 5 keer gehuild vandaag.
Wonen in een stad waar een auto alleen maar een last is <3quote:Op donderdag 10 november 2011 18:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Waar is dat? Waterstad?quote:Op donderdag 10 november 2011 18:31 schreef 401k het volgende:
[..]
Wonen in een stad waar een auto alleen maar een last is <3
Uhuh, en ik kon ook best wel janken toen ik schade reed aan my precious jaren terug.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |