ze mogen niet alleen, daarom moet ik mee.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat was bij ons in Apeldoorn per wijk verschillend.
Mijn moeder vond het onveilig en ik mocht het dus ook nooit lopen. Ziehier de oplossing voor je probleem!
tssskquote:Op donderdag 10 november 2011 16:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik moet st maarten gaan lopenenige nadeel van verhuisd zijn
Je woont niet meer in het altijd gezellige Brabant?quote:Op donderdag 10 november 2011 16:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik moet st maarten gaan lopenenige nadeel van verhuisd zijn
pas maar op, teveel snoep jatten en je kunt bij roy op de bank gaan zitten.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ze mogen niet alleen, daarom moet ik mee.
Ik jat hun snoep wel als genoegdoening voor mijn ongemak.
A lot of meat to eat.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
I got some junk in the trunk
al lang niet meerquote:Op donderdag 10 november 2011 16:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je woont niet meer in het altijd gezellige Brabant?
Gezellig.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:49 schreef dawg het volgende:
[..]
pas maar op, teveel snoep jatten en je kunt bij roy op de bank gaan zitten.
Oh ik dacht dat ik dat een keer gelezen hadquote:Op donderdag 10 november 2011 16:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
al lang niet meer
Ik kat het snoep, ik eet t niet allemaal op
had t er gisteren nog over dat ik er geen spijt van heb en ook nooit heb getwijfeld. Alleen vóór we hier woonden.quote:
Ik kom uit Eindhoven, maar woon sinds vorig jaar mei in de polder.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ik dat een keer gelezen had
Lood om oud ijzer dus.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kom uit Eindhoven, maar woon sinds vorig jaar mei in de polder.
Door wie?quote:Op donderdag 10 november 2011 16:58 schreef missbehavin het volgende:
Ik word gecensureerdPotverdorie.
Wie denk je?quote:
Wat? Zit jij ook in mijn hoofd?quote:
It's in your heaaaaad, in your heaaaaa-adquote:Op donderdag 10 november 2011 17:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat? Zit jij ook in mijn hoofd?
quote:Op donderdag 10 november 2011 17:07 schreef MNR het volgende:
[..]
It's in your heaaaaad, in your heaaaaa-ad
Zombie, Zombie..
Nee, ik heb slechts last van externe drukte.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat? Zit jij ook in mijn hoofd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |