Als het verenigingen zijn, dan mogen ze niks verdienen aan drank etc.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Paradiso en de Melkweg zijn beide verenigingen. Daardoor komen ze in aanmerking voor subsidie. Kenmerk van een vereniging is dat er alleen toegang is voor leden, vandaar het lidmaatschap. Is dat klantje pesten of snel verdienen? Nee, door die subsidie kunnen ze goedkoper optredens aanbieden.
Zo leer je nog eens wat.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Paradiso en de Melkweg zijn beide verenigingen. Daardoor komen ze in aanmerking voor subsidie. Kenmerk van een vereniging is dat er alleen toegang is voor leden, vandaar het lidmaatschap. Is dat klantje pesten of snel verdienen? Nee, door die subsidie kunnen ze goedkoper optredens aanbieden.
Jup.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:30 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik... maar ik denk dat 401k daar de verwarring vandaan haalt
Een orgie nog welquote:Op donderdag 10 november 2011 20:59 schreef Barbusse het volgende:
Paradiso, de poptempel die mijn onschuld gijzelde in een orgie van muziek en drank
Nog een maand volhoudenquote:Op donderdag 10 november 2011 21:02 schreef -Engel- het volgende:
Ik heb gewoon nog geen sinterklaasgoed gegeten dit jaar.... GOED he![]()
Jaaaaaa!!quote:Op donderdag 10 november 2011 21:02 schreef -Engel- het volgende:
Ik welquote:
Jaquote:
Ik al jaren nietquote:Op donderdag 10 november 2011 21:02 schreef -Engel- het volgende:
Ik zou nog kruidnoten eten midden in de zomer. Oh wacht dat heb ik ook wel eens gedaan. Eigen gebakken kruidnoten zelfsquote:
Die waren vast extra lekkerquote:Op donderdag 10 november 2011 21:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou nog kruidnoten eten midden in de zomer. Oh wacht dat heb ik ook wel eens gedaan. Eigen gebakken kruidnoten zelfs
Oh dat zekerquote:
Ik wel, altijd zo lekker die kruidnootjesquote:Op donderdag 10 november 2011 21:02 schreef -Engel- het volgende:
Waarom verbaast dit mij niet?quote:Op donderdag 10 november 2011 21:14 schreef ArTiC het volgende:
de laatste keer dat ik pepernoten maakte waren het spacepepernoten
Jij bent nog steeds tovtm hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |