Ja, zonder auto indd. En verder geen gewonden. Zat ook alleen in de auto. Was zo stom he. Gewoon een bocht om en mijn hand glipte weg denk ik.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh helemaal gemist, ben er niet echt bij..
He, maar klote zeg, nu zit je zonder auto..Wel fijn dat jij oke bent natuurlijk.
Ja echt kut. Kun je wel een nieuwe halen?quote:Op donderdag 10 november 2011 20:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, zonder auto indd. En verder geen gewonden. Zat ook alleen in de auto. Was zo stom he. Gewoon een bocht om en mijn hand glipte weg denk ik.En mijn auto was nog perfect in orde he.
Ja, in principe wel. Mijn auto kostte toen 2500 all incl. Dat is 2 jaar terug. Heb nu zo'n 3300 spaargeld en als ik een goeie deal vind, red ik dat wel. Wil ook gewoon een zelfde als die ik had. Ford Fiësta. Reed heerlijk.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja echt kut. Kun je wel een nieuwe halen?
Wel ontzettend zonde dat je spaargeld er aan gaat he. Maar goed, je kunt er iig een kopen.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, in principe wel. Mijn auto kostte toen 2500 all incl. Dat is 2 jaar terug. Heb nu zo'n 3300 spaargeld en als ik een goeie deal vind, red ik dat wel. Wil ook gewoon een zelfde als die ik had. Ford Fiësta. Reed heerlijk.
Er komt iemand van verzekering langs bij bergingsbedrijf om waarde te schatten van voor het ongeluk (je mag second opinion vragen). Dus verwacht nog een leuk bedrag dat je kan ontvangen.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, in principe wel. Mijn auto kostte toen 2500 all incl. Dat is 2 jaar terug. Heb nu zo'n 3300 spaargeld en als ik een goeie deal vind, red ik dat wel. Wil ook gewoon een zelfde als die ik had. Ford Fiësta. Reed heerlijk.
Ligt toch maar net aan hoe ze verzekerd is? Is eigen schuld he.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:15 schreef 401k het volgende:
[..]
Er komt iemand van verzekering langs bij bergingsbedrijf om waarde te schatten van voor het ongeluk (je mag second opinion vragen). Dus verwacht nog een leuk bedrag dat je kan ontvangen.
Joebravoquote:
Ach, daar heb je ook spaargeld voor he.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wel ontzettend zonde dat je spaargeld er aan gaat he. Maar goed, je kunt er iig een kopen.
Van de verzekering krijg ik niets terug. Ben niet all-risk verzekerd omdat de auto die ik had, qua waarde an sich niet meer veel was. Hij was verder hartstikke goed hoor, maar is auto uit 1996 en er stond zo'n 88.000 km op. Dagwaarde was dus niet veel meer.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:15 schreef 401k het volgende:
[..]
Er komt iemand van verzekering langs bij bergingsbedrijf om waarde te schatten van voor het ongeluk (je mag second opinion vragen). Dus verwacht nog een leuk bedrag dat je kan ontvangen.
Bij WA en zelf schade rijden komt er geen geld je kant op hoor. Of lees ik je zin nou verkeerd?quote:Op donderdag 10 november 2011 20:20 schreef 401k het volgende:
Ja, precieze situatie weet ik ook niet dan. Maar all-risk en wettelijk aansprakelijkheid keren beiden uit bij total loss.
Ik denk dat hij in de war is ivm de prijs die venco noemde.... daar stond "all-in" achter....quote:Op donderdag 10 november 2011 20:26 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Bij WA en zelf schade rijden komt er geen geld je kant op hoor. Of lees ik je zin nou verkeerd?
En all-in in de zin van: gehele keuring, en rijklaar maken. Helemaal kaal was ie 1750.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:26 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij in de war is ivm de prijs die venco noemde.... daar stond "all-in" achter....
Dagwaarde is inderdaad meestal niet zo hoog. De mijne is ook maar 1100-1400 zo ongeveer. En dan zit ik nu met die 1400 nog hoog denk ik. Mijne dan ook laten taxeren en all risk verzekeren (kost vrijwel niets extra's) en staat nu in de boeken voor 6500. Scheelt wel watquote:Op donderdag 10 november 2011 20:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Van de verzekering krijg ik niets terug. Ben niet all-risk verzekerd omdat de auto die ik had, qua waarde an sich niet meer veel was. Hij was verder hartstikke goed hoor, maar is auto uit 1996 en er stond zo'n 88.000 km op. Dagwaarde was dus niet veel meer.
En eigen schuld.
Misschien als de auto gloednieuw was geweest maar ik heb hm destijds niet all risk verzekerd i.v.m. de oudheid van de auto etc.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:26 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Bij WA en zelf schade rijden komt er geen geld je kant op hoor. Of lees ik je zin nou verkeerd?
Paradiso en de Melkweg zijn beide verenigingen. Daardoor komen ze in aanmerking voor subsidie. Kenmerk van een vereniging is dat er alleen toegang is voor leden, vandaar het lidmaatschap. Is dat klantje pesten of snel verdienen? Nee, door die subsidie kunnen ze goedkoper optredens aanbieden.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:25 schreef 401k het volgende:
Ja, ik snap echt niets van dat systeem. Wees dan gewoon lekker duidelijk en gooi drie euro op de kaartprijs.
Ja, dat snap ik... maar ik denk dat 401k daar de verwarring vandaan haaltquote:Op donderdag 10 november 2011 20:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
En all-in in de zin van: gehele keuring, en rijklaar maken. Helemaal kaal was ie 1750.
Ik weet nog een leuke nissan almera voor je.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ach, daar heb je ook spaargeld voor he.Nah ja, ongeveer.
[..]
Van de verzekering krijg ik niets terug. Ben niet all-risk verzekerd omdat de auto die ik had, qua waarde an sich niet meer veel was. Hij was verder hartstikke goed hoor, maar is auto uit 1996 en er stond zo'n 88.000 km op. Dagwaarde was dus niet veel meer.
En eigen schuld.
Waar?quote:Op donderdag 10 november 2011 20:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik weet nog een leuke nissan almera voor je.
Is wel uit 96, maar pas 37000 gelopen.
Elk jaar grote beurt gehad, van een oude man die niet meer mag rijden.
Boven-leeuwen.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waar?
En ik weet niets van Nissans.
Logisch het is al duur genoeg.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Paradiso en de Melkweg zijn beide verenigingen. Daardoor komen ze in aanmerking voor subsidie. Kenmerk van een vereniging is dat er alleen toegang is voor leden, vandaar het lidmaatschap. Is dat klantje pesten of snel verdienen? Nee, door die subsidie kunnen ze goedkoper optredens aanbieden.
Als het verenigingen zijn, dan mogen ze niks verdienen aan drank etc.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Paradiso en de Melkweg zijn beide verenigingen. Daardoor komen ze in aanmerking voor subsidie. Kenmerk van een vereniging is dat er alleen toegang is voor leden, vandaar het lidmaatschap. Is dat klantje pesten of snel verdienen? Nee, door die subsidie kunnen ze goedkoper optredens aanbieden.
Zo leer je nog eens wat.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jup.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:30 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik... maar ik denk dat 401k daar de verwarring vandaan haalt
Een orgie nog welquote:Op donderdag 10 november 2011 20:59 schreef Barbusse het volgende:
Paradiso, de poptempel die mijn onschuld gijzelde in een orgie van muziek en drank
Nog een maand volhoudenquote:Op donderdag 10 november 2011 21:02 schreef -Engel- het volgende:
Ik heb gewoon nog geen sinterklaasgoed gegeten dit jaar.... GOED he![]()
Jaaaaaa!!quote:Op donderdag 10 november 2011 21:02 schreef -Engel- het volgende:
Ik welquote:
Jaquote:
Ik al jaren nietquote:Op donderdag 10 november 2011 21:02 schreef -Engel- het volgende:
Ik zou nog kruidnoten eten midden in de zomer. Oh wacht dat heb ik ook wel eens gedaan. Eigen gebakken kruidnoten zelfsquote:
Die waren vast extra lekkerquote:Op donderdag 10 november 2011 21:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou nog kruidnoten eten midden in de zomer. Oh wacht dat heb ik ook wel eens gedaan. Eigen gebakken kruidnoten zelfs
Oh dat zekerquote:
Ik wel, altijd zo lekker die kruidnootjesquote:Op donderdag 10 november 2011 21:02 schreef -Engel- het volgende:
Waarom verbaast dit mij niet?quote:Op donderdag 10 november 2011 21:14 schreef ArTiC het volgende:
de laatste keer dat ik pepernoten maakte waren het spacepepernoten
Jij bent nog steeds tovtm hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |