quote:
Voor je auto is het inderdaad eenquote:
Get your facts straight...quote:
Almere is een fijne stad voor de auto, maar ja daar wil je dan weer niet wonenquote:Op donderdag 10 november 2011 19:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Voor je auto is het inderdaad eenstad.....
Maar dat is Utrechtook... en Hilversum helemaal
en Arnhem en Nijmegen en ... en ... enz enz enzquote:Op donderdag 10 november 2011 19:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Voor je auto is het inderdaad eenstad.....
Maar dat is Utrechtook... en Hilversum helemaal
Ben ook blij dat ik daar niet woonquote:Op donderdag 10 november 2011 19:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Almere is een fijne stad voor de auto, maar ja daar wil je dan weer niet wonen
Niet haten op nijmegen Joequote:Op donderdag 10 november 2011 19:12 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
[..]
en Arnhem en Nijmegen en ... en ... enz enz enz
Mwhoa, Arnhem en Nijmegen nooit echt problemen mee gehadquote:Op donderdag 10 november 2011 19:12 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
en Arnhem en Nijmegen en ... en ... enz enz enz
Woon je in Amsterdam? Zo nee dan provinciaal. Ik ben er zelf ook één.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Get your facts straight...
* Spezza19 is heul geen provinciaaltje....
Oh ja, in de gedachte van Amsterdammers ben je dat wel ja.... Die denken dat alles buiten Amsterdam het buitenland is....quote:Op donderdag 10 november 2011 19:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Woon je in Amsterdam? Zo nee dan provinciaal. Ik ben er zelf ook één.
geen haat, maar er met de auto komen is kut. gegarandeerd een bon in mijn gevalquote:
Je moet ook remmen als je die brug afrijdt....quote:Op donderdag 10 november 2011 19:15 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
geen haat, maar er met de auto komen is kut. gegarandeerd een bon in mijn geval
Dat is in nijmegen wel heel erg ja.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:15 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
geen haat, maar er met de auto komen is kut. gegarandeerd een bon in mijn geval
Dat is het ook!quote:Op donderdag 10 november 2011 19:15 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oh ja, in de gedachte van Amsterdammers ben je dat wel ja.... Die denken dat alles buiten Amsterdam het buitenland is....
er komen is idd het probleem niet, maar dat geldt voor Amsterdam enzo ook. Maar met de auto in het centrum...quote:Op donderdag 10 november 2011 19:14 schreef 401k het volgende:
Arnhem is best goed bereikbaar met de auto. Maar al dat eenrichtingsverkeer overal in die wijkjes... Of juist te kleine straatjes waar wél weer gewoon verkeer is toegestaan.
Vooral zo blasé over andere steden, klopt. Maar zijn vooral de import-Amsterdammers, die er tijdens hun studie of juist net erna zijn komen wonen, die zo doen.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:15 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oh ja, in de gedachte van Amsterdammers ben je dat wel ja.... Die denken dat alles buiten Amsterdam het buitenland is....
Ja maar dat is kut he, nog ff snel het stoplicht meepakken en dan lonkt de snelweg.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je moet ook remmen als je die brug afrijdt....
Het enige mooie aan Amsterdam zijn FAME en voorheen Boudisque.... Maar aangezien ook FAME weggepest wordt door de eigenaar van het pand, is ook volgend jaar het laatste mooie stukje Amsterdam weg....quote:Op donderdag 10 november 2011 19:17 schreef 401k het volgende:
[..]
Vooral zo blasé over andere steden, klopt. Maar zijn vooral de import-Amsterdammers, die er tijdens hun studie of juist net erna zijn komen wonen, die zo doen.
http://www.zideo.nl/playzideo/6c594b596f46343dquote:Op donderdag 10 november 2011 19:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja maar dat is kut he, nog ff snel het stoplicht meepakken en dan lonkt de snelweg.
Snelheid maken, flits, kutzooi.
Vriendin naast je die zegt dat je stom bent omdat je weet dat die paal er staat.
Vergeet de Melkweg niet! Behalve die vloer dan. Oude Zaal staan altijd wel mooie acts.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Het enige mooie aan Amsterdam zijn FAME en voorheen Boudisque.... Maar aangezien ook FAME weggepest wordt door de eigenaar van het pand, is ook volgend jaar het laatste mooie stukje Amsterdam weg....
Oh ja, Paradiso is er nog....
Ja, jammer alleen dat beide toko's oplichters zijn met die 4 euro lidmaatschapjes van zequote:Op donderdag 10 november 2011 19:22 schreef 401k het volgende:
[..]
Vergeet de Melkweg niet! Behalve die vloer dan. Oude Zaal staan altijd wel mooie acts.
Bertje visscherquote:Op donderdag 10 november 2011 19:20 schreef 401k het volgende:
[..]
http://www.zideo.nl/playzideo/6c594b596f46343d
Vanaf minuut 4 ongeveer
Ja, ik snap echt niets van dat systeem. Wees dan gewoon lekker duidelijk en gooi drie euro op de kaartprijs.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, jammer alleen dat beide toko's oplichters zijn met die 4 euro lidmaatschapjes van ze
Ik kom er ook alleen bij hoge uitzondering..... Kaartje Miles Kane; 15 euro.... 4 euro lidmaatschap plus 3,50 servicekosten.....quote:Op donderdag 10 november 2011 19:25 schreef 401k het volgende:
[..]
Ja, ik snap echt niets van dat systeem. Wees dan gewoon lekker duidelijk en gooi drie euro op de kaartprijs.
Dacht het niet.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Pas maar op of Roy stopt er wat in!
Gewoon vaker dan 1x per maand gaan.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, jammer alleen dat beide toko's oplichters zijn met die 4 euro lidmaatschapjes van ze
En de trein naar Utrecht!quote:Op donderdag 10 november 2011 19:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Het enige mooie aan Amsterdam zijn FAME en voorheen Boudisque.... Maar aangezien ook FAME weggepest wordt door de eigenaar van het pand, is ook volgend jaar het laatste mooie stukje Amsterdam weg....
Oh ja, Paradiso is er nog....
Drank?quote:Op donderdag 10 november 2011 19:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Die servicekosten zijn er om er voor te zorgen dat hun site onder alle omstandigheden blijft draaien, ook als er meer dan 20 mensen tegelijk een kaartje willen bestellen. Oh, wacht...quote:Op donderdag 10 november 2011 19:27 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik kom er ook alleen bij hoge uitzondering..... Kaartje Miles Kane; 15 euro.... 4 euro lidmaatschap plus 3,50 servicekosten.....
Welke service? Je stuurt een focking mail omdat je te beroerd bent echte kaartjes te versturen.... die zijn NOG duurder als je die wilt hebben
Niks, ik eet alles zelf opquote:Op donderdag 10 november 2011 19:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Liever pijnstillers.quote:
Ja, tivoli doet 't wel netjes. 10% servicekosten, verder niets. Alleen ik vind het geluid gewoon stukken slechter. Maar ach, vergeleken met Heineken Music Hall (elektronisch/bands) of Concertgebouw (klassiek) zijn ook Melkweg en Paradiso slecht.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:31 schreef Q. het volgende:
[..]
En de trein naar Utrecht!
Gelukkig is er nog de Concerto.
Ach, over een jaar of twee gaat Tivoli toch dicht, de nieuwe popzaal in het Muziekpaleis wordt akoestisch een stuk beter.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:42 schreef 401k het volgende:
[..]
Ja, tivoli doet 't wel netjes. 10% servicekosten, verder niets. Alleen ik vind het geluid gewoon stukken slechter. Maar ach, vergeleken met Heineken Music Hall (elektronisch/bands) of Concertgebouw (klassiek) zijn ook Melkweg en Paradiso slecht.
Alles naar de Ziggo domequote:Op donderdag 10 november 2011 19:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Ach, over een jaar of twee gaat Tivoli toch dicht, de nieuwe popzaal in het Muziekpaleis wordt akoestisch een stuk beter.
quote:Op donderdag 10 november 2011 19:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Ach, over een jaar of twee gaat Tivoli toch dicht, de nieuwe popzaal in het Muziekpaleis wordt akoestisch een stuk beter.
Eerst zien... euh... horen, dan geloven.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Ongeluk gehad?quote:Op donderdag 10 november 2011 19:58 schreef vencodark het volgende:
Oh en wie het nog boeit: ik ben heb zelfs niets aan mijn ongelukje overgehouden. Niet eens een auto.![]()
Zal dus een nieuwe moeten gaan halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |