Bertje visscherquote:Op donderdag 10 november 2011 19:20 schreef 401k het volgende:
[..]
http://www.zideo.nl/playzideo/6c594b596f46343d
Vanaf minuut 4 ongeveer
Ja, ik snap echt niets van dat systeem. Wees dan gewoon lekker duidelijk en gooi drie euro op de kaartprijs.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, jammer alleen dat beide toko's oplichters zijn met die 4 euro lidmaatschapjes van ze
Ik kom er ook alleen bij hoge uitzondering..... Kaartje Miles Kane; 15 euro.... 4 euro lidmaatschap plus 3,50 servicekosten.....quote:Op donderdag 10 november 2011 19:25 schreef 401k het volgende:
[..]
Ja, ik snap echt niets van dat systeem. Wees dan gewoon lekker duidelijk en gooi drie euro op de kaartprijs.
Dacht het niet.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Pas maar op of Roy stopt er wat in!
Gewoon vaker dan 1x per maand gaan.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, jammer alleen dat beide toko's oplichters zijn met die 4 euro lidmaatschapjes van ze
En de trein naar Utrecht!quote:Op donderdag 10 november 2011 19:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Het enige mooie aan Amsterdam zijn FAME en voorheen Boudisque.... Maar aangezien ook FAME weggepest wordt door de eigenaar van het pand, is ook volgend jaar het laatste mooie stukje Amsterdam weg....
Oh ja, Paradiso is er nog....
Drank?quote:Op donderdag 10 november 2011 19:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Die servicekosten zijn er om er voor te zorgen dat hun site onder alle omstandigheden blijft draaien, ook als er meer dan 20 mensen tegelijk een kaartje willen bestellen. Oh, wacht...quote:Op donderdag 10 november 2011 19:27 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik kom er ook alleen bij hoge uitzondering..... Kaartje Miles Kane; 15 euro.... 4 euro lidmaatschap plus 3,50 servicekosten.....
Welke service? Je stuurt een focking mail omdat je te beroerd bent echte kaartjes te versturen.... die zijn NOG duurder als je die wilt hebben
Niks, ik eet alles zelf opquote:Op donderdag 10 november 2011 19:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Liever pijnstillers.quote:
Ja, tivoli doet 't wel netjes. 10% servicekosten, verder niets. Alleen ik vind het geluid gewoon stukken slechter. Maar ach, vergeleken met Heineken Music Hall (elektronisch/bands) of Concertgebouw (klassiek) zijn ook Melkweg en Paradiso slecht.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:31 schreef Q. het volgende:
[..]
En de trein naar Utrecht!
Gelukkig is er nog de Concerto.
Ach, over een jaar of twee gaat Tivoli toch dicht, de nieuwe popzaal in het Muziekpaleis wordt akoestisch een stuk beter.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:42 schreef 401k het volgende:
[..]
Ja, tivoli doet 't wel netjes. 10% servicekosten, verder niets. Alleen ik vind het geluid gewoon stukken slechter. Maar ach, vergeleken met Heineken Music Hall (elektronisch/bands) of Concertgebouw (klassiek) zijn ook Melkweg en Paradiso slecht.
Alles naar de Ziggo domequote:Op donderdag 10 november 2011 19:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Ach, over een jaar of twee gaat Tivoli toch dicht, de nieuwe popzaal in het Muziekpaleis wordt akoestisch een stuk beter.
quote:Op donderdag 10 november 2011 19:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Ach, over een jaar of twee gaat Tivoli toch dicht, de nieuwe popzaal in het Muziekpaleis wordt akoestisch een stuk beter.
Eerst zien... euh... horen, dan geloven.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Ongeluk gehad?quote:Op donderdag 10 november 2011 19:58 schreef vencodark het volgende:
Oh en wie het nog boeit: ik ben heb zelfs niets aan mijn ongelukje overgehouden. Niet eens een auto.![]()
Zal dus een nieuwe moeten gaan halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |