Nee man, wit is lelijk, dan lijken het net iDopjesquote:Op donderdag 10 november 2011 10:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Die zijn groter?
Omdat ik op mijn witte oordopjes (met originele witte silicone dopjes) graag weer witte dopjes zou willen
Mijn SkullCandy's waren wit. En vond ik erg fijnquote:Op donderdag 10 november 2011 10:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee man, wit is lelijk, dan lijken het net iDopjes
quote:Op donderdag 10 november 2011 10:42 schreef Tally het volgende:
http://www.in-earshop.nl/(...)ath=5&products_id=20
Even gevraagd aan collega waar wij die dingen bestellen. Wij gebruiken ze niet maar hij gaf me deze tip.quote:Op donderdag 10 november 2011 10:46 schreef Cue_ het volgende:
Daar had ik ze inderdaad toen besteldsta nog geregistreerd hehe.
als ik had geweten hoe de fax hier werkte was dat geen probleem geweest.. helaasquote:Op donderdag 10 november 2011 10:58 schreef Tally het volgende:
Wie kan me even helpen? Heeft er hier iemand een fax in de buurt en zou mij even een faxje willen sturen naar 2 nummers en mag ik dan ook een 2 tal faxen sturen om te kijken of het werkt?
Ja hoorquote:Op donderdag 10 november 2011 10:58 schreef Tally het volgende:
Wie kan me even helpen? Heeft er hier iemand een fax in de buurt en zou mij even een faxje willen sturen naar 2 nummers en mag ik dan ook een 2 tal faxen sturen om te kijken of het werkt?
Ik heb je een DM gestuurd. Dank je!quote:
Wanneer ben je in Utrecht?quote:
Stel nou niet van die gevaarlijke vragen...quote:
Het duurde even. Ik kreeg ze niet door het faxapparaat. En toen had kopieermachine er ook moeite meequote:
Vanuit Enschede? Waarom deed ik er dan langer over?quote:
Omdat je geen 200 reed.quote:Op donderdag 10 november 2011 11:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Vanuit Enschede? Waarom deed ik er dan langer over?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |