quote:
Mee eensquote:Op donderdag 10 november 2011 00:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]![]()
Ja? Ik hou er zo van he. Sowieso, poetry
Ik betwijfel of het ooit echt normaal zal zijn met mij en mijn exquote:Op donderdag 10 november 2011 00:53 schreef Royco1 het volgende:
Ben wel blij dat ik het nog steeds goed kan vinden met mijn ex.
Of althans dat dat steeds beter gaat.
Ben vanmiddag voor het eerst sinds het over is weer bij haar thuis geweest, en dat ging best goed.
In het begin wat onwennig maar verder niet.
Scheelt ook dat haar huidige vriend best een goede gast is en ik niet de behoefte heb om hem te slaan, was bij de vorige wel anders. Maar ze geeft zelf ook toe dat die niet goed voor haar was.
Wel jammer dat ik bij haar nieuwe vriend niet de break her heart, i break your neck speech mocht houden
Ja, weet ik niet. Niet achter je gezocht ofzo?quote:
Moet ik voor hem een keer de break your neck speech houden?quote:Op donderdag 10 november 2011 00:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik betwijfel of het ooit echt normaal zal zijn met mij en mijn ex
Toch is het zoquote:Op donderdag 10 november 2011 00:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, weet ik niet. Niet achter je gezocht ofzo?
Je mag het proberenquote:Op donderdag 10 november 2011 00:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moet ik voor hem een keer de break your neck speech houden?
quote:
Ik kan heel overtuigend zijn.quote:Op donderdag 10 november 2011 00:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je mag het proberenBetwijfel of hij er oren naar heeft.
Je dacht natuurlijk omdat ik zwart ben dat ik alleen maar naar rijms luister als er hoes, niggaz en bitches in voor komt he.quote:
Jij zwartquote:Op donderdag 10 november 2011 00:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je dacht natuurlijk omdat ik zwart ben dat ik alleen maar naar rijms luister als er hoes, niggaz en bitches in voor komt he.
Velen weten niet Pac een groot liefhebber van poetry was, en zelf ook schreef
Ik absoluut nietquote:Op donderdag 10 november 2011 00:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]![]()
Ja? Ik hou er zo van he. Sowieso, poetry
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |