nummer 1 is niet heel gezond hequote:Op donderdag 10 november 2011 00:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Neuh.
Op 1 staat een ex, op 2 mijn beste vriendin
Weet ik veel, die hebben op 1 of ander manier iets dat ze mij iets kunnen laten doen wat ik eigenlijk niet wilquote:
Een gleufquote:Op donderdag 10 november 2011 00:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Weet ik veel, die hebben op 1 of ander manier iets dat ze mij iets kunnen laten doen wat ik eigenlijk niet wil
Wel aangenomen toch?quote:Op donderdag 10 november 2011 00:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kreeg vanmiddag wel pillen aangeboden
Ze bepaalt mijn leven njet.quote:
Dat weet je helemaal nietquote:
Mwa, zo gezond is dat niet.quote:Op donderdag 10 november 2011 00:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Weet ik veel, die hebben op 1 of ander manier iets dat ze mij iets kunnen laten doen wat ik eigenlijk niet wil
Is het denk ik ook niet.quote:Op donderdag 10 november 2011 00:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nummer 1 is niet heel gezond hesowieso iets tegen je zin in doen niet, iets met tegenzin doen is iets anders dan tegen je zin, ik doe niks tegen mn zin
die uit babyboom?quote:Op donderdag 10 november 2011 00:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is het denk ik ook niet.
Maar ja, wat kan ik er van zeggen.
Zij is nog steeds de enige van wie ik ooit op die manier gehouden heb, de enige bij wie ik ooit helemaal open ben geweest over mijn gevoelens.
De enige die ik voor 200% vertrouwde
Dat was geen ex, dat was een scharrelquote:Op donderdag 10 november 2011 00:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
die uit babyboom?of n andere ex
oh ook goedquote:Op donderdag 10 november 2011 00:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat was geen ex, dat was een scharrel
Denk niet dat onze exen met elkaar te vergelijken zijnquote:Op donderdag 10 november 2011 00:41 schreef missbehavin het volgende:
Ach, je bent in goed gezelschap royco.
Neequote:Op donderdag 10 november 2011 00:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Denk niet dat onze exen met elkaar te vergelijken zijn
Ja die heb ik wel verdiend dacht ik zo.quote:Op donderdag 10 november 2011 00:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar drinken we op.
Pak nog maar een wodka missb
Die hebben we allebei verdiend.quote:Op donderdag 10 november 2011 00:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja die heb ik wel verdiend dacht ik zo.
Wiehoo, I win![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |