Dat dacht ikquote:
ssstttquote:Op donderdag 10 november 2011 12:51 schreef missbehavin het volgende:
Heel singles valt er stil van..
Heee, jij sshtt mij nietquote:
'weigerd'quote:Op donderdag 10 november 2011 12:55 schreef Royco1 het volgende:
Omdat jij gewoon weigerd naar mij te luisteren.
Zo jammer he
Deze? Onmogelijk!quote:
Geeeen idee. Draag die dingen niet meer sinds ik ben gestopt met balletquote:Op donderdag 10 november 2011 13:14 schreef MNR het volgende:
Dames!! Ben een verwend nest en gewend aan een goeie zoekfunctie... maar is hier ergens een topic over beenwarmers??
Ergens in de jaren '70, gok ik.quote:Op donderdag 10 november 2011 13:14 schreef MNR het volgende:
Dames!! Ben een verwend nest en gewend aan een goeie zoekfunctie... maar is hier ergens een topic over beenwarmers??
waarom nouquote:Op donderdag 10 november 2011 13:19 schreef MNR het volgende:
In OUD wijken ze wel een beetje af van de realiteit hoor..
Al doe je Puss in Boots na!quote:Op donderdag 10 november 2011 13:17 schreef Royco1 het volgende:
Ook niet als ik van die grote puppy ogen opzet?
nee eigenlijk nietquote:Op donderdag 10 november 2011 13:24 schreef JoeBravo het volgende:
En wordt er hier nog een beetje gereld?
quote:Op donderdag 10 november 2011 13:24 schreef JoeBravo het volgende:
En wordt er hier nog een beetje gereld?
ik vind het er eerlijk gezegd niet mooi uit zienquote:Op donderdag 10 november 2011 13:23 schreef MNR het volgende:
[..]
Geen idee Cue_ maar kijk eens hier word je weer vrolijk van(derde foto van links bovenaan).
Ik ben meer van de over-the-knee sokkenquote:Op donderdag 10 november 2011 13:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ik vind het er eerlijk gezegd niet mooi uit zien
mooi, geen reden om gelijk weer te vertrekken dus.quote:
ja! Ik!quote:
Sowieso sokken/beenwarmers over een spijkerbroek of half over de schoenenquote:Op donderdag 10 november 2011 13:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben meer van de over-the-knee sokken
Ik zou niet weten hoe ik dat zou moeten combinerenquote:Op donderdag 10 november 2011 13:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Sowieso sokken/beenwarmers over een spijkerbroek of half over de schoenen
Dan zeg je dat dat niet geloofwaardig isquote:Op donderdag 10 november 2011 13:38 schreef missbehavin het volgende:
Maar tally, me geen 42 meer noemen he. 24 mag dan weer wel
OMFG.quote:Op donderdag 10 november 2011 13:19 schreef MNR het volgende:
In OUD wijken ze wel een beetje af van de realiteit hoor..
Blijf dan toch ook weg uit OUDquote:
42? Nee, totaal niet.quote:Op donderdag 10 november 2011 13:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan zeg je dat dat niet geloofwaardig is
met een leuk hip jurkjequote:Op donderdag 10 november 2011 13:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe ik dat zou moeten combineren
Daar heb ik mijn over-the-knee sokken voorquote:
quote:
Ik heb een hele mooie kaart gezien voor Sarah, die zal ik maar niet opsturen hequote:Op donderdag 10 november 2011 13:43 schreef missbehavin het volgende:
![]()
Wat een lief verjaardagspakketje bij de post! De allereerste!
Zo lief MeMo
Ik heet geen Sarah, dus lijkt me niet.quote:Op donderdag 10 november 2011 13:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb een hele mooie kaart gezien voor Sarah, die zal ik maar niet opsturen he
Waar krijg ik anders contact met gewillige en alleenstaande moeders?quote:Op donderdag 10 november 2011 13:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Blijf dan toch ook weg uit OUD
Maar jouw naam kwam ik nergens tegen met die leeftijdquote:Op donderdag 10 november 2011 13:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heet geen Sarah, dus lijkt me niet.
Goed punt, hier zitten alleen die vervelende.quote:Op donderdag 10 november 2011 13:49 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Waar krijg ik anders contact met gewillige en alleenstaande moeders?
Waarom alleenstaand? Die blijven plakkenquote:Op donderdag 10 november 2011 13:49 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Waar krijg ik anders contact met gewillige en alleenstaande moeders?
Dat moet ook. Ik heb de leeftijd inmiddels bereikt dat ik me wil gaan settelen met een leuke vrouw...quote:Op donderdag 10 november 2011 13:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Waarom alleenstaand? Die blijven plakken
Ja huuh, wij moeten toch ook weer eens aan de bakquote:Op donderdag 10 november 2011 13:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Waarom alleenstaand? Die blijven plakken
Je bent 40?quote:Op donderdag 10 november 2011 13:54 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat moet ook. Ik heb de leeftijd inmiddels bereikt dat ik me wil gaan settelen met een leuke vrouw...
En je vriendin dan?quote:Op donderdag 10 november 2011 13:54 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat moet ook. Ik heb de leeftijd inmiddels bereikt dat ik me wil gaan settelen met een leuke vrouw...
That two-timing asshole tochquote:
dan pas bij alle vrouwen, velen hebben daarvoor al hangers.quote:Op donderdag 10 november 2011 12:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Pardon? Waarom dat nou weer, mafkees?
quote:Op donderdag 10 november 2011 14:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
dan pas bij alle vrouwen, velen hebben daarvoor al hangers.
quote:
Ook een soort van piemel op pootjes.quote:
preciesquote:Op donderdag 10 november 2011 14:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ook een soort van piemel op pootjes.
quote:Op donderdag 10 november 2011 14:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ook een soort van piemel op pootjes.
You both have a sick mindquote:
Ja, bij een tekort aan piemels krijg je dat he..quote:
quote:
Nog maar 1 te gaan Q, nog maar 1!!!quote:
Ik zal mijn goede ondergoed aantrekken zaterdagquote:
Wat is er nu weer niet mooi aan een holle rug?quote:
hol ruggetje => uitgezakt buikie.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat is er nu weer niet mooi aan een holle rug?
quote:
quote:
Ja, die zie ik. Gewoon rechtop staan en heupbotjes die erdoorheen prikken is veel leuker.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]Heb je haar buikje gezien?
Uh-huh.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]Heb je haar buikje gezien?
Echt he. Ik héb die heupbotjes en ik erger me aan die opmerkingquote:Op donderdag 10 november 2011 15:30 schreef 401k het volgende:
[..]
Ja, die zie ik. Gewoon rechtop staan en heupbotjes die erdoorheen prikken is veel leuker.
Ik zou bang worden als je geen heupen zou hebben.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Echt he. Ik héb die heupbotjes en ik erger me aan die opmerking
quote:Op donderdag 10 november 2011 15:32 schreef 401k het volgende:
[..]
Ik zou bang worden als je geen heupen zou hebben.
Ik wil je die van mij ook wel even sturen hoor.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:33 schreef Royco1 het volgende:
En ja hoor, daar is de eerste zwangere buik foto status op FB.
Hoeft niet hoor.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik wil je die van mij ook wel even sturen hoor.
lolquote:Op donderdag 10 november 2011 15:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zolang ik niet de oorzaak van de zwangere buik ben hoef ik het niet te zien
Ja, vieze dikke wieven.quote:
quote:Op donderdag 10 november 2011 15:40 schreef Kluts het volgende:
Nog erger zijn van die wijven die niet meer zwanger zijn, maar wel mega-uitgezakt en om de 2 uur moeten kolven. Zoals mijn collega.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |