Dat is om de beenwarmers te compenseren.quote:Op zaterdag 1 november 2008 07:21 schreef Harajuku. het volgende:
Ik hekel het woord 'kids', jullie hippe moeders. Met jullie 'kids'. Nee, niet hip.
Klik!quote:Op zaterdag 1 november 2008 09:43 schreef sjak het volgende:
Er zijn hier toch ook moeders die die babylegs zelf maken. Ik ben wel benieuwd naar de uitleg daarvan.
Vorig jaar (of alweer het jaar daarvoorquote:Op zondag 2 november 2008 08:37 schreef Suzanna het volgende:
Wat is eigenlijk het nut van beenwarmers als je ook een maiilot aan kunt doen en die ook voetjes heeft, dus handiger is? Serieuze vraag. Ook vraag ik me af of het niet nog steeds erg koud is onder een rokje als je alleen beenwarmers draagt eronder.
Wat ik me OOK afvraag...staat het niet raar om er sokken onder te dragen? Terwijl je toch echt wel sokken nodig hebt in de winter/herfst...
Toch wel praktisch ook dus. Vind ik ook wel logisch klinken als jij het zo zegt. Behalve van beenwarmers zonder maillot want dat wordt hier dus elke keer gepost, dat je met beenwarmers geen maillot hoeft uit te trekken.quote:Op zondag 2 november 2008 23:08 schreef Smirre het volgende:
Suzanna, ik vind een maillot sowieso best koud (te koud) voor de winter. Naast leuk, dus ook een praktische functie. En beenwarmers zònder maillot? Dat heb ik nog niet eerder gezien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |