Mission accomplishedquote:Op donderdag 10 november 2011 08:41 schreef Soempie het volgende:
Snap ik, maar het klinkt heel fout.
quote:Op donderdag 10 november 2011 08:41 schreef Soempie het volgende:
Snap ik, maar het klinkt heel fout.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make love, not war ☮
quote:Op donderdag 10 november 2011 09:14 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Het is ook een hele mooie vrouw![]()
Thanks, zal de apotheek later met een bezoekje vererenquote:Op donderdag 10 november 2011 09:22 schreef Diaan73 het volgende:
Ow dat is minder zeg dan. Dan zou ik als ik jou was toch norit of immodium innemen.
Wat leuk dat hij nog weer trouwen gaat. Heel veel plezier morgen!
Het heeft even mogen duren. Maar toch gelukt.quote:
Jij ziet het aan komen en denkt 'fuck it, gauw wegwezen. Kunnen mn klanten ook niet zeiken dat het mijn schuld is; ik was immers op vakantie'quote:Op donderdag 10 november 2011 08:59 schreef iamredleader het volgende:
Waarom gaat het altijd dramatisch slecht op de beurs als ik een paar daagjes ziek ben, of op vakantie ga? De eerste keer was in 2008 met het begin van de crisis. Was toen 3 weken weg, en in die tijd verdampte er een ontzettende hoeveelheid geld op de beurs. Sindsdien meermaals gehad, vakantie of ziek? Dan minstens een flinke aderlating op de AEK
Zal wel stom toeval zijn
Een troost, over een paar jaar zijn ze ALLEMAAL 25% goedkoperquote:Op donderdag 10 november 2011 11:56 schreef iamredleader het volgende:
Ik keek net op funda.nl wat een beetje bij ons in de buurt te koop staat. Flinke verschillen
2 huizen naast elkaar, om de hoek: 1 voor EUR 335/k en 1 voor 387,5/k.
Hoekhuis schuin tegenover ons: EUR 300/k.
Huis 2 blokken verderop: EUR 419/k.
Verschil tussen de huizen zit vooral in de staat van onderhoud. De goedkoopste is weliswaar iets kleiner dan de duurste, maar dan verklaart niet zo'n groot verschil.
quote:Op donderdag 10 november 2011 12:16 schreef Whiteguy het volgende:
Jij ziet het aan komen en denkt 'fuck it, gauw wegwezen. Kunnen mn klanten ook niet zeiken dat het mijn schuld is; ik was immers op vakantie'
Hoezo troost? Ik heb net gekochtquote:Een troost, over een paar jaar zijn ze ALLEMAAL 25% goedkoper
quote:
Ik sluit het niet uit, hoewel een hoge concentratie joden doorgaans juist een indicator is voor een welvarende wijk toch?quote:Op donderdag 10 november 2011 12:23 schreef iamredleader het volgende:
Of zou het te maken hebben met het feit dat we er zijn komen wonen?
Ja, vooruitgang is er zeker. Gisteren zat ik werkelijk als een drilpudding achter de pcquote:Op donderdag 10 november 2011 13:53 schreef Etcetera het volgende:
Dat is echt zo naar heal enige vooruitgang Red?
Zondag over een week ga ik naar Mechelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk, Mechelen!
Een hoog percentage niet-Westerse allochtonen in een wijk is ook een indicator is voor hogere criminaliteit. Misschien een 'gevaarlijke opmerking' maar volgens het CBS wel waar.quote:Op donderdag 10 november 2011 13:41 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind het ook best wel een gevaarlijke opmerking op een of andere manier
Kunstmatige angst. Het wordt tijd dat dat maar wat minder wordt.quote:Op donderdag 10 november 2011 14:07 schreef Etcetera het volgende:
Het komt meer doordat ik de associatie met Nazi's legde, die de Joden de schuld gaven van de armoe enzo. Als ik het me goed herinner tenminste.
Overigens is in Israel nu WEL iets dergelijks aan de hand. De ultra orthodoxe joden vormen een enorme last op de sociale voorzieningen. Enkele passages uit een NY times artikel:quote:Op donderdag 10 november 2011 14:07 schreef Etcetera het volgende:
Het komt meer doordat ik de associatie met Nazi's legde, die de Joden de schuld gaven van de armoe enzo. Als ik het me goed herinner tenminste.
quote:“Torah is the most important thing in the world,” Rabbi Amsellem said in an interview. But now more than 60 percent of ultra-Orthodox men in Israel do not work, compared with 15 percent in the general population, and he argued that full-time, state-financed study should be reserved for great scholars destined to become rabbis or religious judges.
quote:The ultra-Orthodox, known in Hebrew as haredim, or those in awe of God, make up 10 percent of Israel’s population of 7.5 million, but are increasing rapidly. In addition to the men, more than 50 percent of haredi women do not work, compared with 21 percent among mainstream Jewish women. About 75 percent of Arab women do not work.
But while the Arab fertility rate has been dropping, the haredim still marry young and favor large families with eight children or more. Enrollment in ultra-Orthodox primary schools has increased by more than 50 percent over the last decade.
quote:Several months ago the center issued a report that caused widespread alarm: If current trends continue, it said, 78 percent of primary school children in Israel by 2040 will be either ultra-Orthodox or Arab.
Best een interessant artikel om helemaal te lezen trouwens.quote:There are historical reasons most haredim in the modern state of Israel have chosen to remain in the seminaries, unlike their counterparts abroad, who combine Torah study with regular work. When the state was founded in 1948, David Ben-Gurion, the first prime minister, granted full-time yeshiva students state financing and exemption from army service to refill the ranks of Torah scholarship destroyed in the Holocaust.
Then, there were 400 students, 18 and older, of draftable age. Today, there are about 60,000. To qualify for exemption, the students must be enrolled in full-time study and not do paid work.
Tijd voor een killertopic!quote:Op donderdag 10 november 2011 14:21 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Overigens is in Israel nu WEL iets dergelijks aan de hand. De ultra orthodoxe joden vormen een enorme last op de sociale voorzieningen. Enkele passages uit een NY times artikel:
[..]
[..]
[..]
[..]
Best een interessant artikel om helemaal te lezen trouwens.
Tevens mijn laatste topic killer van de dag
En terecht. Opzouten. Als elk publiek diender zomaar werk mag weigeren om persoonlijke principiële bezwaren gebeurt er niks meer in dit land.quote:DEN HAAG - De gemeente Den Haag heeft een trouwambtenaar ontslagen die geen huwelijken tussen partners van hetzelfde geslacht wil sluiten.
Een woordvoerder heeft donderdag een bericht daarover van het Nederlands Dagblad bevestigd.
Het gaat om Wim Pijl, oud-raadslid van de fractie ChristenUnie-SGP. Pijl had onlangs in een interview met dagblad Trouw aangegeven principiële bezwaren te hebben tegen het trouwen van homo's en lesbiennes.
Naar aanleiding van dit interview heeft de gemeente een gesprek met hem gevoerd. Toen hij niet terugkwam op zijn uitspraken, is hem duidelijk gemaakt dat hij zijn functie moet opgeven.
quote:De Extra Beveiligde Inrichting (EBI) in Vught was vandaag zomaar opeens de hoofdsleutel kwijt. Dat meldde het ministerie van Veiligheid en Justitie.
Het gevang voor gevaarlijke en zware criminelen bracht na ontdekking ogenblikkelijk andere sloten aan. Ook werd het toezicht verscherpt, aldus een woordvoerder. De bajes staat nog steeds voor een raadsel en is met een onderzoek begonnen naar de verdwijning van de inmiddels niet meer bruikbare sleutel.
De gedetineerden in de EBI staan onder een uiterst steng regime. De inrichting in Vught heeft in haar geschiedenis verscheidene beruchte criminelen onderdak geboden, onder wie Heinekenontvoerder Willem Holleeder. (ANP/Redactie)
Hey.quote:
Eens.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:42 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
En terecht. Opzouten. Als elk publiek diender zomaar werk mag weigeren om persoonlijke principiële bezwaren gebeurt er niks meer in dit land
Mwa, ik ken een paar landen die een paar nucleaire wapens kwijt zijn.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:42 schreef Whiteguy het volgende:
Tering.. net als je denkt dat er geen lompere fails meer gemaakt kunnen worden:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige week was er telekens een stukje van zo'n weigeraar op tv. Op de vraag of hij geen homostellen wil trouwen...antwoordt hij dat hij niet weet of het homo's zijn.....quote:Op donderdag 10 november 2011 16:42 schreef Whiteguy het volgende:
En terecht. Opzouten. Als elk publiek diender zomaar werk mag weigeren om persoonlijke principiële bezwaren gebeurt er niks meer in dit land.![]()
quote:Op donderdag 10 november 2011 18:46 schreef wyccie het volgende:
Vorige week was er telekens een stukje van zo'n weigeraar op tv. Op de vraag of hij geen homostellen wil trouwen...antwoordt hij dat hij niet weet of het homo's zijn.....
quote:
En als C4 een collega heeft in het leger die principiële bezwaren heeft tegen vechten, moeten ze maar iemand anders naar oorlogsgebied sturen ?quote:Op donderdag 10 november 2011 19:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]Oneens. Dat je als BABS een stel niet wilt trouwen omdat ze homo of lesbisch zijn, dan doe je dat toch lekker niet? Ga mij niet wijs maken dat er geen andere BABSen zijn die dat wel willen. Zoek gewoon een ander en doe niet zo fucking moeilijk hierover. Gezeik om helemaal niks als je het mij vraagt.
dat heette vroeger diensweigeringquote:Op donderdag 10 november 2011 19:16 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
En als C4 een collega heeft in het leger die principiële bezwaren heeft tegen vechten, moeten ze maar iemand anders naar oorlogsgebied sturen ?
daar komt het wel op neer als je ouders in de bijstand zitten. Of je gaat veel kostgeld betalen.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]Oneens. Dat je als BABS een stel niet wilt trouwen omdat ze homo of lesbisch zijn, dan doe je dat toch lekker niet? Ga mij niet wijs maken dat er geen andere BABSen zijn die dat wel willen. Zoek gewoon een ander en doe niet zo fucking moeilijk hierover. Gezeik om helemaal niks als je het mij vraagt.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)d-ondersteunen.dhtmlIk moet uit huis wanneer ik die baan heb.
Dat lijkt me uit de tijd van de dienstplicht. Nu we alleen beroepsmilitairen hebben valt het gewoon onder de noemer werkweigering lijkt me? Je hebt dan immers zelf voor die carrière gekozen, willens en wetens wat de gevolgen kunnen zijn.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dat heette vroeger diensweigering
dat zien mijn ouders ook niet zitten, kan ik me heel goed voorstellen. En dan gaan we er waarschijnlijk nog gezamelijk op achteruit ook. Kansloze actie, in de uitkering blijven zal voor sommige mensen nog aantrekkelijker zijn ookquote:Op donderdag 10 november 2011 19:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
daar komt het wel op neer als je ouders in de bijstand zitten. Of je gaat veel kostgeld betalen.
sinds 1 april 2001!quote:Op donderdag 10 november 2011 19:23 schreef Etcetera het volgende:
Homo-stellen kunnen nog maar relatief kort trouwen, als je het leger ingaat weet je dat je uitgezonden gaat worden.
Ik zeg niet dat ik die weigering goedkeur (dat gaat ook nergens over namelijk!) Maar de reactie is in mijn ogen overdreven.
Vanuit die redenatie hoeven mensen die de religie van het vliegend spaghetti monster aanhangen geen representatieve kleding te dragen in een publieke functie. Ze kunnen immers vanuit religieuze overtuiging in piratenpak op komen draven.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:37 schreef wyccie het volgende:
Ik ben het er wel mee eens dat die ophef overdreven is. Mits het vanuit een religieus principe is, vind ik ook dat een ambtenaar zoiets mag weigeren. Ik heb helemaal niets met religie, en ik ben het ook niet eens met hun opvatting over vrouwen, maar als een imam een vrouw geen hand mag geven, dring ik hem mijn hand heus niet op. Als hij me een knikje geeft is het ook prima. Vrijheid van geloof. En nee, ik vind dat toch anders dan discriminatie.
Het is natuurlijk wat anders als zo'n ambtenaar homo's gewoon niet mag.
Erg zuur, maar ook wel begrijpelijk. Dat ze het vermogen meetellen, vind ik wat minder fijn. Zo kun je slecht sparen om uit huis te gaan, of voor een auto bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:15 schreef Etcetera het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)d-ondersteunen.dhtmlIk moet uit huis wanneer ik die baan heb.
Dat is gewoon heel zwak en kinderachtig. En niet serieus te nemen natuurlijk.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:43 schreef Whiteguy het volgende:
Vanuit die redenatie hoeven mensen die de religie van het vliegend spaghetti monster aanhangen geen representatieve kleding te dragen in een publieke functie. Ze kunnen immers vanuit religieuze overtuiging in piratenpak op komen draven.
Geloof en (positieve) discriminatie schuren soms wel heel dicht tegen elkaar wat mij betreft hoor...
Mee eens. Er is wel een verschil met het leger: iemand kan al trouwambtenaar geweest zijn voordat homo's konden trouwen. Dan is het een wijziging van de regels waar zo iemand zich niet in kan vinden en die hij/zij niet kon voorzien. Als je het leger in gaat weet je altijd dat het op vechten aan kan komen.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:37 schreef wyccie het volgende:
Ik ben het er wel mee eens dat die ophef overdreven is. Mits het vanuit een religieus principe is, vind ik ook dat een ambtenaar zoiets mag weigeren. Ik heb helemaal niets met religie, en ik ben het ook niet eens met hun opvatting over vrouwen, maar als een imam een vrouw geen hand mag geven, dring ik hem mijn hand heus niet op. Als hij me een knikje geeft is het ook prima. Vrijheid van geloof. En nee, ik vind dat toch anders dan discriminatie.
Het is natuurlijk wat anders als zo'n ambtenaar homo's gewoon niet mag.
quote:Op donderdag 10 november 2011 19:49 schreef Nico_S. het volgende:
Desalniettemin één van de redenen waarom ik ook niets met religie heb: religie heeft een ongezonde interesse in wat iemand anders in de slaapkamer uitvoert.
Als dat nou het enige was waar ze zich mee bemoeiden...quote:Op donderdag 10 november 2011 19:49 schreef Nico_S. het volgende:
Desalniettemin één van de redenen waarom ik ook niets met religie heb: religie heeft een ongezonde interesse in wat iemand anders in de slaapkamer uitvoert.
Het spaghettimonster is bekend, ja. Ken je deze ook:quote:Op donderdag 10 november 2011 19:43 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Vanuit die redenatie hoeven mensen die de religie van het vliegend spaghetti monster aanhangen geen representatieve kleding te dragen in een publieke functie. Ze kunnen immers vanuit religieuze overtuiging in piratenpak op komen draven.
Geloof en (positieve) discriminatie schurken soms wel heel dicht tegen elkaar wat mij betreft hoor...
Eigenlijk vind ik dit wel een mooie oplossing.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:49 schreef Nico_S. het volgende:
iemand kan al trouwambtenaar geweest zijn voordat homo's konden trouwen. Dan is het een wijziging van de regels waar zo iemand zich niet in kan vinden en die hij/zij niet kon voorzien.
Dus jij wilt religies ordenen naar geloofwaardigheid? En welke mogen dan wel wel rechten ontlenen (zoals het weigeren mensen te trouwen) aan religie en welke niet?quote:Op donderdag 10 november 2011 19:47 schreef wyccie het volgende:
Dat is gewoon heel zwak en kinderachtig. En niet serieus te nemen natuurlijk.
Ik schreef ook: één van de redenen. En als ik even een uitstekend boek mag spammen: The God Delusion van Richard Dawkins.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als dat nou het enige was waar ze zich mee bemoeiden...
Ik zou dat inderdaad een redelijke oplossing vinden. Ben het nog steeds niet eens met de weigeraars maar zoals gezegd: toen ze aantraden konden ze de nieuwe regels niet voorzien.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik dit wel een mooie oplossing.
De mensen die al ambtenaar waren mogen nog weigeren en nieuwe ambtenaren niet, want zij weten dat dit tot hun taakpakket hoort. Er zijn natuurlijk altijd wat lijntje die je overschrijdt, en echt consequent is het niet, maar is toch wel een mooie middenweg?
Eensquote:Op donderdag 10 november 2011 19:59 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Ik zou dat inderdaad een redelijke oplossing vinden. Ben het nog steeds niet eens met de weigeraars maar zoals gezegd: toen ze aantraden konden ze de nieuwe regels niet voorzien.
Natuurlijk niet, want daar is geen grens in aan te brengen, maar ik vind dat er niet eens serieus op die kinderachtige tegenreligies ingegaan moet worden.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:55 schreef Whiteguy het volgende:
Dus jij wilt religies ordenen naar geloofwaardigheid?
Ah, 1 van de enige 2 Belgische bokkenquote:Op donderdag 10 november 2011 19:58 schreef lubje25 het volgende:
@Nem
Dit waren de bokjes;
is ook de uitslag trouwens
1 schneider aventinus weisse doppelbock
2 prael nelis bok
3 lahnsteiner schnee bok
4 christoffel bok
5 grolsch bok
6 leute bok
Hij heeft het artikel nog niet kunnen lezen, maar wie weet. Denk alleen dat dat langer gaat duren dan dat ik een kamer kan vinden op de een of andere manier.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En etc, Met E wat zoeken is nog geen optie?
Die wil ik ook nog wel lezen. Maar dat zeg ik van zoveel boeken en zoveel films.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:55 schreef Nico_S. het volgende:
En als ik even een uitstekend boek mag spammen: The God Delusion van Richard Dawkins.
Maar juist omdat er geen gradaties in te maken zijn, en juist omdat niet te bewijzen valt welke religie wel hout snijdt en welke niet (of dat het ALLEMAAL onzin is), moet je in een publieke functie je hier niet op kunnen beroepen. Dat is discriminatie, en levert scheve ogen op van alle collega's die wel netjes hun taak uitvoeren. Respect is iets wat twee kanten op werkt. Als iemand niet het respect kan opbrengen om een hand te geven, maar wel een functie wil uitvoeren waarmee je salaris opgebracht wordt door belastingbetalers en het geven van handen in die functie als normaal en belangrijk wordt geacht, verdien je die baan niet. Dat is immers het totaal minachten van de hand die jou voedt, en niet in het belang van de publieke zaak. Bovendien maak je dan je belofte niet waar.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, want daar is geen grens in aan te brengen, maar ik vind dat er niet eens serieus op die kinderachtige tegenreligies ingegaan moet worden.
Ja, natuurlijk zijn sommige religies belachelijk (en ook dat is maar een mening, iemand die gelovig is vindt ons atheïsten misschien nog wel veel belachelijker), dat wist ik zelf ook al. Zo'n semigrappig bedoelde tegenreligie hoeft mij dat niet duidelijk te maken. Ze maken zichzelf alleen maar belachelijk.
Je hoeft het niet met de katholieken, Joden of moslims eens te zijn, maar een beetje respect mag toch wel?
Dat, ja. In mijn ervaring verlangen gelovigen wel dat hun geloof gerespecteerd wordt, maar kunnen ze zelf geen enkel respect opbrengen voor atheïsten.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:09 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Respect is iets wat twee kanten op werkt.
Ik zou zeggen: zet deze hoog op de lijst.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:06 schreef wyccie het volgende:
Trouwens, religie is de enige vorm van een 'waanstoornis' die universeel geaccepteerd wordt en niet als een psychiatrische aandoening gezien wordt.
[..]
Die wil ik ook nog wel lezen. Maar dat zeg ik van zoveel boeken en zoveel films.
Even al die zogenaamde oorlogen vanuit het geloof daargelaten, ik heb nog nooit een gelovige meegemaakt die geen respect voor mij had omdat ik atheïst ben. Ze doen en doen-niet vanuit hun eigen geloof, niet omdat zij per se ons iets moeten opdringen of bekeren, tegenwoordig niet meer (de Jehovah's daargelaten, die zijn daar nog wel altijd actief in, laatst nog zo'n blaadje in de brievenbus gevonden, in een taal die ik niet spreek/leesquote:Op donderdag 10 november 2011 20:13 schreef Nico_S. het volgende:
Dat, ja. In mijn ervaring verlangen gelovigen wel dat hun geloof gerespecteerd wordt, maar kunnen ze zelf geen enkel respect opbrengen voor atheïsten.
Verkeerde topic, reageer je iets op Twitter, of snap ik het gewoon niet?quote:Op donderdag 10 november 2011 20:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Daar zijn geen regels voor, alleen wat jij met je vriend afspreekt
Het is niet alleen maar grappig bedoeld. Als je door het grappige heen leest en wat dieper kijkt stellen ze aan de kaak wat voor idiote redenering streng gelovigen er op na houden om maar vol te kunnen houden dat alles wat in de bijbel staat altijd klopt. Ze gebruiken dezelfde redeneringen voor iets als de "onzichtbare roze eenhoorn" om dat te laten zien. Bijv: dat de eenhoorn tegelijk onzichtbaar en roze is, is absoluut onmogelijk. Conclusie: dat is duidelijk een wonder.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, want daar is geen grens in aan te brengen, maar ik vind dat er niet eens serieus op die kinderachtige tegenreligies ingegaan moet worden.
Ja, natuurlijk zijn sommige religies belachelijk (en ook dat is maar een mening, iemand die gelovig is vindt ons atheïsten misschien nog wel veel belachelijker), dat wist ik zelf ook al. Zo'n semigrappig bedoelde tegenreligie hoeft mij dat niet duidelijk te maken. Ze maken zichzelf alleen maar belachelijk.
Je hoeft het niet met de katholieken, Joden of moslims eens te zijn, maar een beetje respect mag toch wel?
Daar heb ik toch andere ervaringen mee.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:29 schreef wyccie het volgende:
Het geven van handen an sich vind ik niet iets wat tot je functie hoort. Een begroeting is natuurlijk wel normaal en belangrijk in zo'n functie, en daarom vind ik een knikje voldoende.
Het is natuurlijk anders wanneer een belastingadviseur geen vrouwen wil adviseren, want dát is je functie.
Voor mij snijden al die religies geen hout, maar voor elk mens met een IQ boven de 90 is het onderscheid tussen een serieus geloof en zo'n spaghettimonstergeloof heel goed te maken. En ja, mischien is dat dan niet consequent, maar een beetje gezond boerenverstand is toch niet te veel gevraagd?
[..]
Even al die zogenaamde oorlogen vanuit het geloof daargelaten, ik heb nog nooit een gelovige meegemaakt die geen respect voor mij had omdat ik atheïst ben. Ze doen en doen-niet vanuit hun eigen geloof, niet omdat zij per se ons iets moeten opdringen of bekeren, tegenwoordig niet meer (de Jehovah's daargelaten, die zijn daar nog wel altijd actief in, laatst nog zo'n blaadje in de brievenbus gevonden, in een taal die ik niet spreek/lees)!
De meesten die last hebben van gelovigen hebben er last van omdat zij het hun eigen last maken. Mijn beleving is juist dat de gelovigen hun eigen ding doen en anderen in hun waarde laten, terwijl andersom atheïsten het geloof en hun aanhangers altijd belachelijk zitten te maken.
idemquote:Op donderdag 10 november 2011 20:34 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Daar heb ik toch andere ervaringen mee.
Ik weet dat dat hun redenering, dat alles daarom begonnen is. Maar zoals ik zei: dat religies bullshit zijn, had ik zelf ook wel door. Geloof is nu eenmaal een geaccepteerde waanstoornis. Daar kun je niet zomaar aan tornen, wil je 75% (natte vingerwerk) van de wereldbevolking in een gesticht gooien?quote:Op donderdag 10 november 2011 20:32 schreef Nico_S. het volgende:
Het is niet alleen maar grappig bedoeld. Als je door het grappige heen leest en wat dieper kijkt stellen ze aan de kaak wat voor idiote redenering streng gelovigen er op na houden om maar vol te kunnen houden dat alles wat in de bijbel staat altijd klopt. Ze gebruiken dezelfde redeneringen voor iets als de "onzichtbare roze eenhoorn" om dat te laten zien. Bijv: dat de eenhoorn tegelijk onzichtbaar en roze is, is absoluut onmogelijk. Conclusie: dat is duidelijk een wonder.
Van mij mag iedereen geloven in de gekste dingen, zo lang je daar maar geen aparte rechten aan gaat ontlenen, want oneerlijk en discriminatie enzo... En disrespectvol in de zin dat jij je verheven voelt boven de algemeen aanvaarde regels en wetten.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik weet dat dat hun redenering, dat alles daarom begonnen is. Maar zoals ik zei: dat religies bullshit zijn, had ik zelf ook wel door. Geloof is nu eenmaal een geaccepteerde waanstoornis. Daar kun je niet zomaar aan tornen, wil je 75% (natte vingerwerk) van de wereldbevolking in een gesticht gooien?
Zo'n roze eenhoorn toont wel aan dat het absurd is en volgens onze atheïstische denkwijze niet kan, maar het neemt nog niet weg dat zij desondanks wel het geloof in een god hebben.
Nu verleg je het probleem. Een "babs" dient, conform de wet, iedereen te trouwen. Als een babs dat niet wil doen moet hij/zij dat werk niet doen.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:15 schreef Etcetera het volgende:
Yep.quote:
Je kunt je ook gediscrimineerd voelen terwijl dat niet zo is. Het is lastig uit te leggen. Jij ziet het als discriminatie als een SGP'er geen homo's mag trouwen, maar zo zie ik dat niet. Je kunt het zien als dat zij zichzelf aparte rechten ontlenen, en in feite is dat ook wel zo, maar ik accepteer dat als iets wat bij het totaalplaatje van hun geloofsbeleving hoort.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:43 schreef Whiteguy het volgende:
Van mij mag iedereen geloven in de gekste dingen, zo lang je daar maar geen aparte rechten aan gaat ontlenen, want oneerlijk en discriminatie enzo... En disrespectvol in de zin dat jij je verheven voelt boven de algemeen aanvaarde regels en wetten.
ik moest opzoeken wat het is. Maar idd irritant ja.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:55 schreef wyccie het volgende:
Captcha's zijn irritant. Als mens van vlees en bloed kan ik het al niet eens goed zien.
Het gaat me er niet zozeer om dat ze een geloof in een god hebben. Dat mag: we hebben in dit land vrijheid van geloof en dat is een groot goed. Maar ik had jaren geleden enkele streng gelovige collega's, en zoals zij zich uitten was het geen vrijheid van geloof, maar meer verplichting tot.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik weet dat dat hun redenering, dat alles daarom begonnen is. Maar zoals ik zei: dat religies bullshit zijn, had ik zelf ook wel door. Geloof is nu eenmaal een geaccepteerde waanstoornis. Daar kun je niet zomaar aan tornen, wil je 75% (natte vingerwerk) van de wereldbevolking in een gesticht gooien?
Zo'n roze eenhoorn toont wel aan dat het absurd is en volgens onze atheïstische denkwijze niet kan, maar het neemt nog niet weg dat zij desondanks wel het geloof in een god hebben.
Welke spamvertragingsmethode zou je dan graag willen?quote:Op donderdag 10 november 2011 20:55 schreef wyccie het volgende:
Captcha's zijn irritant. Als mens van vlees en bloed kan ik het al niet eens goed zien.
Er zijn best leuke geloof ik.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:01 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Welke spamvertragingsmethode zou je dan graag willen?
Oh ja, ik klei wel even een huis voor je.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:59 schreef Etcetera het volgende:
Ik zeg, zorg voor een huis voor mij, richt het in, ik ga jou huur betalen
Niet.quote:
Ik ken inderdaad geen streng-gelovigen. Alhoewel...de Jehovah's Getuigen ken ik, maar die zijn op hun eigen manier heel tolerant voor anderen. Zij houden zich aan hun eigen strenge regels, maar schromen niet om anderen te helpen en oordelen niet (zo hard).quote:Op donderdag 10 november 2011 21:00 schreef Nico_S. het volgende:
Maar ik had jaren geleden enkele streng gelovige collega's, en zoals zij zich uitten was het geen vrijheid van geloof, maar meer verplichting tot.
Ik vind dat ook cruquote:Dat was in de tijd dat Freddy Mercury overleed. Volgens hen was dat volledig terecht en een straf van god voor zijn levensstijl. Kijk, en dan overschrijdt je voor mij toch een grens door zo stellig over anderen te oordelen.
Niet alleen ik heb er wat van gezegd, ze kregen de hele afdeling (zo'n 15 man) over zich heen.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:12 schreef wyccie het volgende:
Ik vind dat ook cru, maar 't is wel geheel overeenkomstig hun geloof. Ik heb ook liever dat ze dat alleen in hun eigen kerk denken en veroordelen, dan dat ze dat tegen jou verkondigen.
Heb je er toen iets van gezegd?
Niet gezien, maar was dat die aflevering over Karremans?quote:Op donderdag 10 november 2011 21:10 schreef Cobra4 het volgende:
Iemand gisteren Profiel van de KRO gezien?
Yep.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:16 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Niet gezien, maar was dat die aflevering over Karremans?
Goed zo.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:15 schreef Nico_S. het volgende:
Niet alleen ik heb er wat van gezegd, ze kregen de hele afdeling (zo'n 15 man) over zich heen.
Zeker correct. Dit was geen journalistiek meer maar prijsschieten.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:17 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat hij tegen de uitzending geprotesteerd heeft. Was dat terecht volgens jou?
Oh, dan hebben ze de saaiste mensen voor de foto's op jullie site gekozen. Zag er zo braaf uit.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hier valt het me nog wel mee, met de intensiteit van het geloof. Maar ik ga dan ook naar een hele liberale school... En de mensen die wel gelovig zijn houden het hel erg voor zichzelf. Het barst hier van de flamboyante homo's, travestieten en transgenders zelfs.
Ik sta ook op de site!quote:Op donderdag 10 november 2011 21:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, dan hebben ze de saaiste mensen voor de foto's op jullie site gekozen. Zag er zo braaf uit.
Dus ook het brave Knox doet aan censuur?quote:Op donderdag 10 november 2011 21:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik sta ook op de site!Maar dat klopt wel wat je zegt hoor, want als je hier rondloopt kijk je je ogen uit
Mensen met cape, meisje met drakenvleugels, de gekste mutsen...
Kijk, en dat is dus wat ik bedoel: de bemoeienis met, c.q. het veroordelen van de levensstijl van anderen. Wat je gelooft mag je zelf weten. Nogmaals: de vrijheid van geloof in dit land is een groot goed; er zijn veel teveel landen waar dat niet geldt. Maar laat anderen ook in hun waarde. Maar zij (het waren zwagers; één werkte permanent bij ons, de ander buiten het zomerseizoen - tijden het seizoen dreef hij met zijn ouders een evangelische camping) zagen AIDS werkelijk als een straf van god.quote:
Wat is dan het juiste woord?quote:Op donderdag 10 november 2011 21:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
nou zeg censuur vind ik echt een ongepast woord
Dat valt me dan erg mee. Veel Amerikanen die ik heb ontmoet (hoewel niet allemaal) waren toch behoorlijk fundamentalistisch. In mijn ogen, dan.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hier valt het me nog wel mee, met de intensiteit van het geloof. Maar ik ga dan ook naar een hele liberale school... En de mensen die wel gelovig zijn houden het hel erg voor zichzelf. Het barst hier van de flamboyante homo's, travestieten en transgenders zelfs.
Ik ga ook wel naar een unieke schoolquote:Op donderdag 10 november 2011 21:29 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Dat valt me dan erg mee. Veel Amerikanen die ik heb ontmoet (hoewel niet allemaal) waren toch behoorlijk fundamentalistisch. In mijn ogen, dan.
Hoe zwaar ervaar jij de invloed van dit soort mensen? Hoe serieus worden die genomen?quote:Op donderdag 10 november 2011 21:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik ga ook wel naar een unieke school
quote:Op donderdag 10 november 2011 21:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik sta ook op de site!Maar dat klopt wel wat je zegt hoor, want als je hier rondloopt kijk je je ogen uit
Mensen met cape, meisje met drakenvleugels, de gekste mutsen...
Maar dat ís dus ook zoals zij het zien. Wij kunnen het ze met alle ratio niet uitleggen dat het niet zo is. We kunnen het ze niet verbieden zo te denken. Moet ook niet.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:24 schreef Nico_S. het volgende:
.... zagen AIDS werkelijk als een straf van god.
Die worden hier even goed uitgelachen en van gewalgd. Vreselijk... Mensen die dit geloven gaan zeker niet naar mijn schoolquote:Op donderdag 10 november 2011 21:32 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Hoe zwaar ervaar jij de invloed van dit soort mensen? Hoe serieus worden die genomen?
http://adultthought.ucsd.(...)merican_Taliban.html
Doe ik al járen! Werkt geweldig!quote:Op donderdag 10 november 2011 21:38 schreef wyccie het volgende:
Kwam erachter dat de wasmachine niet heeft gedraaid toen ik de was wilde ophangen. Kan ik weer niet op tijd slapen.![]()
Iemand had ooit een mooie oplossing aangedragen voor de sokken die je altijd in paren bij elkaar moet zoeken: Gewoon allemaal dezelfde kopen! Moet dat ooit nog eens doen.
Maar een atheïst in het Witte Huis?quote:Op donderdag 10 november 2011 21:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Die worden hier even goed uitgelachen en van gewalgd. Vreselijk... Mensen die dit geloven gaan zeker niet naar mijn school
meer dan de helft van mijn sokken zijn zwarte enkelsokjesquote:Op donderdag 10 november 2011 21:38 schreef wyccie het volgende:
Kwam erachter dat de wasmachine niet heeft gedraaid toen ik de was wilde ophangen. Kan ik weer niet op tijd slapen.![]()
Iemand had ooit een mooie oplossing aangedragen voor de sokken die je altijd in paren bij elkaar moet zoeken: Gewoon allemaal dezelfde kopen! Moet dat ooit nog eens doen.
- pat Robertsonquote:"The Islamic people, the Arabs, were the ones who captured Africans, put them in slavery, and sent them to America as slaves. Why would the people in America want to embrace the religion of slavers?"
Mijn sokken met print vind ik stom. Meestal draag ik ze alleen als ik weet dat ze niet te zien zijn.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
meer dan de helft van mijn sokken zijn zwarte enkelsokjes
Maar ik heb ook een passie voor leuke sokjes, dus ik besloot het half-half te doen
Ik schrok. Beroepsdeformatie.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:57 schreef Etcetera het volgende:
een recept overgeschreven voor de buurvrouw
Ja, vreselijk toch? En dan te bedenken dat enkele grondleggers van de VS, waaronder Thomas Jefferson (een werkelijk groot man) en Benjamin Franklin, helemaal niet religieus waren. Ze zouden zich in hun graf omdraaien.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Met verbazing die site van je zitten lezen Nicowat een walgelijke statements
Nu nog meer zin om de Ikea leeg te shoppen......quote:Op donderdag 10 november 2011 21:59 schreef TradeMarkie het volgende:
ik kan niet wachten tot de eerste taart/ovenschotel/cake/pizza uit m'n oven komt!
Welke is jouw favoriet?quote:Op donderdag 10 november 2011 22:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Stamppot stamppot stamppot
nog 35 dagen
Truste Etcie.quote:
Boerenkool!quote:
Water zit bij mijn huur in. Gas en licht ¤15 per maand,quote:Op donderdag 10 november 2011 22:07 schreef wyccie het volgende:
De mensen die alleen wonen, hoeveel zijn jullie kwijt aan gas, water licht?
En hoeveel is jullie tv-internet-pakket?
Gas/water/licht ongeveer 150 p/m. Internet/tv zou ik na moeten kijken, weet ik niet eens (gaat automatisch).quote:Op donderdag 10 november 2011 22:07 schreef wyccie het volgende:
Met worst? Of met een gehaktbal?quote:
Gas en licht 15?? Hoe woon jij, in een bezemkast?quote:Op donderdag 10 november 2011 22:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Water zit bij mijn huur in. Gas en licht ¤15 per maand,
Tv ¤17 per maand.
Worstquote:Op donderdag 10 november 2011 22:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Met worst? Of met een gehaktbal?
Nee, twee kamer flatje.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:13 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Gas en licht 15?? Hoe woon jij, in een bezemkast?
Beide!quote:
internet, telefoon en tv 45 per maand ofzoquote:Op donderdag 10 november 2011 22:07 schreef wyccie het volgende:
Mooi! Maar ik denk dat 15 euro mij niet gaat lukken.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:11 schreef Cobra4 het volgende:
Water zit bij mijn huur in. Gas en licht ¤15 per maand,
Tv ¤17 per maand.
Minder.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:11 schreef Nico_S. het volgende:
Gas/water/licht ongeveer 150 p/m. Internet/tv zou ik na moeten kijken, weet ik niet eens (gaat automatisch).
Ik krijg elk jaar terug.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:18 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Dan nog vind ik 15 euro wel erg weinig.
Ik had al op de site van de gemeente en de waterschapopen en zo gezocht, maar het bleef vaag.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
da's waar, vergeet dan ook niet de gemeentelijke heffingen (afhankelijk van de waarde van je nieuwe woning) aan het begin van het jaar niet
eens in de zoveel tijd opent er iemand in WGR hier wel een topic over. Als je daar even zoekt krijg je nog veel meer info.
dan zit je er met een appartement niet ver naast. Verschilt wel per gemeentequote:Op donderdag 10 november 2011 22:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik had al op de site van de gemeente en de waterschapopen en zo gezocht, maar het bleef vaag.
Volgens mij is dat een bedrag van rond de 150 euro per jaar. Kan dat kloppen?
Gemeenten hebben daar veel vrijheden in en de verschillen zijn dan ook groot.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik had al op de site van de gemeente en de waterschapopen en zo gezocht, maar het bleef vaag.
Volgens mij is dat een bedrag van rond de 150 euro per jaar. Kan dat kloppen?
Nu is mijn dag verpestquote:Op donderdag 10 november 2011 22:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mannelijke modellen, sorry haha
wel, deze zat zowel bij mij op de basisschool als de middelbare. We waren vriendinnen, ooit, basisschool. Best goeie, eigenlijk. jaar onder mij.quote:
Ja, helemaal eens.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:33 schreef wyccie het volgende:
Supermodellen vind ik ook niet bepaald een aanbeveling, wat vrouwen betreft. Als je kijkt naar wat er allemaal in magazines en op catwalks rondloopt....doods, dun, ongezond.
Die heeft een mooi gezicht. Alleen jammer dat er zoveel verneukt wordt met make-up zegquote:Op donderdag 10 november 2011 22:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
wel, deze zat zowel bij mij op de basisschool als de middelbare. We waren vriendinnen, ooit, basisschool. Best goeie, eigenlijk. jaar onder mij.
http://www.google.com/sea(...)O8Tr26FaWc2AXXuYH4DQ
Helemaal mee eens. Zo onecht.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:33 schreef wyccie het volgende:
Supermodellen vind ik ook niet bepaald een aanbeveling, wat vrouwen betreft. Als je kijkt naar wat er allemaal in magazines en op catwalks rondloopt....doods, dun, ongezond.
quote:Op donderdag 10 november 2011 22:35 schreef Nembrionic het volgende:
Alleen jammer dat er zoveel verneukt wordt met make-up zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Precies.Hier hetzelfde. Dat vroeg ik mijn moeder al toen ik jong was.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:39 schreef Nico_S. het volgende:
Overigens vraag ik me af waaróm dat modellenwerk eigenlijk zo goed betaalt. Afgezien van het uiterlijk (wat ik dus vaak helemaal niet mooi vind) hoef je er nou niet bepaald een graad in de kernfysica voor te hebben.![]()
Maar goed, is met voetballers natuurlijk net zo.
Ben ik het toch niet helemaal mee eens. Hoewel ik (op z'n allerzachts gezegd) helemaal niets heb met voetbal: daar moet je toch bepaalde vaardigheden voor hebben. Wat voor vaardigheden moet je als model hebben?quote:Op donderdag 10 november 2011 22:42 schreef wyccie het volgende:
Hier hetzelfde. Dat vroeg ik mijn moeder al toen ik jong was.![]()
Maar goed, is met voetballers natuurlijk net zo.
Op hoge hakken lopen heb ik nog nooit geprobeerd. Ben ik ook niet van plan, trouwens. Emotieloos kijken moet nog wel lukken.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:51 schreef wyccie het volgende:
Maar voetballers zijn ook geen kernfysica.
Ik heb ook zo mijn vaardigheden, veel nuttiger ook, maar verdien er geen miljoenen mee.
Topmodellen kunnen beter op hoge hakken lopen dan jij, Nico.![]()
En vooral heel emotieloos kijken.
Er zijn zoveel mensen die onregelmatige diensten draaien. Van artsen en verplegend personeel tot ploegendienst in de productie. Die verdienen ook geen miljoenen.quote:Op donderdag 10 november 2011 23:01 schreef wyccie het volgende:
Ik denk wel dat, ondanks dat het heel simpel lijkt, er wel net iets meer bij komt kijken dan alleen goed lopen en stom kijken.
Ze hebben een onregelmatig leven, maar moeten oppassen niet aan te komen. Dat soort dingen denk ik.
Was het maar waar!quote:Op donderdag 10 november 2011 23:07 schreef Nico_S. het volgende:
Van artsen en verplegend personeel tot ploegendienst in de productie. Die verdienen ook geen miljoenen.
Voor de dans?quote:Op donderdag 10 november 2011 23:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
woah nu al misselijk van de zenuwen
ja stom hequote:Op donderdag 10 november 2011 23:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Was het maar waar!
[..]
Voor de dans?
quote:Op donderdag 10 november 2011 21:38 schreef wyccie het volgende:
Je moet maar denken: er gaat niemand dood als je een foutje maakt.quote:Op donderdag 10 november 2011 23:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ja stom heVanavond generale voor alle andere dansers, de plaatselijke pers (:') ) en mensen die niet kunnen komen tijdens de echte shows
Die met de dagen van de week heb ik in iets andere vorm, van die korte enkelsokjes. Kutdingen, floepen telkens van mijn hiel af.quote:Op donderdag 10 november 2011 23:13 schreef Whiteguy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omdat je het gezicht ben van eeen bedrijf. Je bepaalt het imago. Daar mag wat tegenover staan. Heeft ook met portretrecht te maken enzo.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:39 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Zo onecht.
Overigens vraag ik me af waaróm dat modellenwerk eigenlijk zo goed betaalt. Afgezien van het uiterlijk (wat ik dus vaak helemaal niet mooi vind) hoef je er nou niet bepaald een graad in de kernfysica voor te hebben.
quote:Op donderdag 10 november 2011 23:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je moet maar denken: er gaat niemand dood als je een foutje maakt.
En qua intelligentie: oppervlakkig, wereldvreemd, gewoontjes.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:33 schreef wyccie het volgende:
tapdansen is idd de uitzondering, daar moet je mee uitkijkenquote:
En ook doorzettingsvermogen, een gespreid bedje (opleiding bij een gerenommeerde club, red.).quote:Op donderdag 10 november 2011 22:46 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Ben ik het toch niet helemaal mee eens. Hoewel ik (op z'n allerzachts gezegd) helemaal niets heb met voetbal: daar moet je toch bepaalde vaardigheden voor hebben.
Yep. Straks denk ik nog even in de stad te gaan: heen lopend, terug met het OV.quote:Op vrijdag 11 november 2011 06:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wat ben je vroeg Ofy, vannacht doorgegaan?
Media training is inderdaad de dood in de pot. Gelukkig hebben we hier in Nijmegen met trainers als Been en Pastoor nog jongens die gewoon zeggen wat ze willen. Maar types als van Hanegem en vd Gijp kom je bij de huidige voetballers amper meer tegen, of ze houden het heel goed verborgen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 06:51 schreef Ofyles2 het volgende:
Wat ik ook jammer vind is dat je weinig spelers en trainers hebt die er qua uiterlijk en inhoud bovenuit springen. Iedereen moet verplicht op mediatraining en schijnt de regels nogal streng toe te passen, er schijnt nauwelijks ruimte te zijn voor grappen, anekdotes en wijsheden...
Je dansoptreden?quote:
Mijn leidinggevende zei dat het zal gebeuren, linksom of rechtsom. Dus daar hou ik me maar aan vast.quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Is het nu 100% zeker dat je de baan krijgt? Niet alles hoeft toch in 1 keer als je het huis uit gaat? Alleen nu nog het vinden van een woning/ kamer ?
Geen Ekstra-Weekend-Glazen-Huis dus.quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:58 schreef Cobra4 het volgende:
En er is een hint gegeven mbt de namen........ alle drie hebben een r in hun naam.
Gerard Ekdomquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Geen Ekstra-Weekend-Glazen-Huis dus.
Bij de hint heeft men niet specifiek gezegd de het alleen om de voornamen gaat. Het kan dus nog alle kanten op.quote:
Timur, Rabbering, Gerardquote:Op vrijdag 11 november 2011 09:58 schreef Cobra4 het volgende:
En er is een hint gegeven mbt de namen........ alle drie hebben een r in hun naam.
Euhm...... Ajouad, Giel, Joey, Wijnand, Sofie en Tomas. De rest hebben allemaal wel een r in voor- of achternaam.quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:26 schreef TradeMarkie het volgende:
welke DJ heeft er eigenlijk geen r in z'n naam, waardeloze hint
Frank,Ramon,Coen,Sander,Domien,Bart,Roos...
Ja, en die jij nu noemt gingen er sowieso al niet inquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Euhm...... Ajouad, Giel, Joey, Wijnand, Sofie en Tomas. De rest hebben allemaal wel een r in voor- of achternaam.
Komt omdat ze geen r in de naam hebben.quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:50 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, en die jij nu noemt gingen er sowieso al niet in
Anti-kraak wonen is sowieso geen slechte tip. Maar vooral wat spullen kopen die je nodig hebt om mee te wonen is lastig.quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:47 schreef Cobra4 het volgende:
Hier Etc. Voor als het snel moet.
http://www.pararius.nl/An(...)Noorderhaven/660536/
Hebben ze geen tweede namen?quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Euhm...... Ajouad, Giel, Joey, Wijnand, Sofie en Tomas. De rest hebben allemaal wel een r in voor- of achternaam.
Door jouw post bedenk ik me dat Wiebel en ik vandaag precies 4 jaar samen zijn.quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:15 schreef Etcetera het volgende:
Zo, 11:11:11 op 11-11-11 ook weer overleefd
Niet dat ik weet. Ik weet niet eens of het wel hun echte namen of artiesten namen zijn.quote:
Morgen om 0645 vliegen, overstappen in Parijs, dan ben je om 1445 op Sint Maarten.quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:15 schreef Soempie het volgende:
En ik heb zin in Sint Maarten, maar dat vieren ze hier niet.![]()
Daarom hebben ze die hint ook gedaan.quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:26 schreef TradeMarkie het volgende:
welke DJ heeft er eigenlijk geen r in z'n naam, waardeloze hint
Frank,Ramon,Coen,Sander,Domien,Bart,Roos...
En daarom is dat boek ook geschreven. Hij werd er ook gek van.quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:30 schreef Soempie het volgende:
En toen de hele discussie over het geloof. Ik ben ooit begonnen in the god delusion, maar vond het echt een verschrikkelijk boek. Heb het dan ook na een paar hoofdstukken weggegeven aan een vriend. Voor mij persoonlijk is het wel duidelijk dat er geen God bestaat, etc. Maar ik hoef dat niet zo te verkondigen aan iedereen en heb ook niet de behoefte om de ideeen van gelovigen te weerleggen.![]()
Heb wel vaak het idee dat ik wat voorzichtig moet zijn in gesprek met mensen die wel geloven (om te voorkomen dat ze op tilt gaan), terwijl zij hun mening wel duidelijk verkondigen naar mij toe. Dat vind ik dan wel storend.
Ik vond hem niets beter dan de mensen die geloven en dat op willen dringen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En daarom is dat boek ook geschreven. Hij werd er ook gek van.
Gelovigen(ja ik scheer even over een enorme kam) mogen gepikeerd zijn als je zegt dat God niet bestaat. Ik mag niet gepikeerd zijn als gelovigen zeggen dat er een God bestaat.
Dat zeg ik niet maar je snapt dat iemand uit frustratie zo'n boek schrijft toch?quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik vond hem niets beter dan de mensen die geloven en dat op willen dringen.
Ja en nee. Ik begrijp het wel, maar persoonlijk had ik daar nooit voor gekozen, juist omdat hij dat doet wat hij in anderen afkeurt. Daarnaast vind ik het moeilijk te bedenken wat hij met zo'n boek bereikt? Degenen die het boek lezen zijn het toch wel met hem eens. Wat Diaan ook al schrijft: het geloven of niet-geloven is voor mij iets persoonlijks.quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:58 schreef Nembrionic het volgende:[..]Dat zeg ik niet maar je snapt dat iemand uit frustratie zo'n boek schrijft toch?
Je keurt dus een boek af dat atheisme promoot en andere denkwijzen afkeurt.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:16 schreef Soempie het volgende:
Maargoed, ik heb het boek niet helemaal gelezen en het is al jaren geleden, dus weet ook niet of m'n mening echt wel zo van toepassing is op het boek. Het is alleen datgene wat ik me herinner: ik ergerde me aan z'n toon en vond het een 'pot verwijt de ketel, verhaal'. En dat terwijl ik niet in God geloof.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:19 schreef Mark het volgende:
Ach, al die mensen die zich op hun teentjes getrapt voelen:
Nice, die gaat op Facebookquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:19 schreef Mark het volgende:
Ach, al die mensen die zich op hun teentjes getrapt voelen:
Aangezien ik niet gelovig ben, lijkt het me nogal wiedes dat ik dat wat in de Bijbel geschreven staat 'afkeur' (alhoewel ik veel verhalen wel mooi vind). Ik keur het boek op zich niet af, net als het boek van Dawkins. Iedereen moet zelf weten wat ze zeggen of schrijven over het geloof. Ik vind het alleen idioot om anderen er zo op aan te spreken, twee kanten op, maar ze moeten het zelf weten. Verder zal het me worst wezen trouwens.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je keurt dus een boek af dat atheisme promoot en andere denkwijzen afkeurt.
Dan keur je de Bijbel dus ook af? Dat geloof promoot en iedereen die niet gelooft verdoemt. Daarin staat dus precies hetzelfde, maar dan andersom.
Ja, dat snap ikquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:42 schreef Soempie het volgende:
En het ging me ook om de toon van het boek trouwens. Simon Blackburn heeft ook wat geschreven over geloof, ethiek, etc. En daarin weerlegt hij ook het een en ander. Daar heb ik me dan weer helemaal niet aan gestoord, aangezien het niet zo'n overduidelijk: ik-schop-lekker-tegen-het-geloof-aan-stuk was.
Je moet anderen laten testen voordat je het de markt op gooitquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:35 schreef Ofyles2 het volgende:
Nu even naar buiten, mijn eerste CMS-pakket (alfa) is compleet klaar.
Vanavond/vannacht/morgen (ik streep zelf door, dankuwel) testen en complementeren, dan kan ik handelen.
Morgenvroeg voetbalveld, morgenmiddag Sinterklaasintocht? Lennon lijkt het niet zoveel te interesseren dus misschien maar lekker thuis naar ned. 3 kijken. Vind ik toch wel de leukste. En zondag naar Drachten. Ons neefje is vandaag 1 jaar geworden!quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:15 schreef Soempie het volgende:
De intocht al.![]()
Ik vind het op tv het leukst, dan zie je tenminste alles. En ik ben nog steeds een beetje bang voor mensen die verkleed gaan.
![]()
Ik zal dit jaar dan maar geen hulpje van de Sint gaan spelen...quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:15 schreef Soempie het volgende:
De intocht al.![]()
Ik vind het op tv het leukst, dan zie je tenminste alles. En ik ben nog steeds een beetje bang voor mensen die verkleed gaan.
![]()
Waar ben jij de komende twee maanden?quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal dit jaar dan maar geen hulpje van de Sint gaan spelen...
Als er geen aardbeving/tsunami komt de komende uren en het vliegtuig niet crasht, dan ben ik NL. Alleen rond de jaarwisseling zit ik in Schotland...quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waar ben jij de komende twee maanden?
Rechtstreeks wel, ja.quote:
Ja, zo schattig.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:39 schreef Soempie het volgende:
Zijn dat die apen in die warmwaterbronnen?
Valt inderdaad mee. Zelfde tijden voor LA bijvoorbeeld. Dacht dat het verder was om de één of andere reden.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rechtstreeks wel, ja.
Valt mee, hè?
Heenweg was via Seoul en duurde in totaal met transfer bijna 16 uur...
Hoe reist dat nou, in zo'n bullet train?quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, zo schattig.
Heel veel kleine baby aapjes die langs je heen schieten en als kleine kinderen het warme water in springen...
Zie mijn Facebook voor wat foto's...
quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, zo schattig.
Heel veel kleine baby aapjes die langs je heen schieten en als kleine kinderen het warme water in springen...
Zie mijn Facebook voor wat foto's...
Dacht hetzelfde, waarschijnlijk omdat je he-le-maal op het uiterste randje van Azië zit en dat is op zich best ver...quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Valt inderdaad mee. Zelfde tijden voor LA bijvoorbeeld. Dacht dat het verder was om de één of andere reden.
Hetzelfde als de TGV naar Parijs voorbij Brussel, je merkt niet dat je 300km per uur tuft.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoe reist dat nou, in zo'n bullet train?
Het heeft ons bewust 2 dagen verlenging van de trip gekost, de rest van de groep is gisteren al naar NL vertrokken.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:52 schreef Soempie het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat was de onderneming wel waard denk ik.
Wel gek eigenlijk als je bedenkt dat gewone treinen ze wel hebben. Gelukkig hebben ze wel een restauratiewagen...quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hetzelfde als de TGV naar Parijs voorbij Brussel, je merkt niet dat je 300km per uur tuft.
Alleen heeft de TGV geen koffiedame die ieder elk uur voorbij komt...
De generalequote:
Ja, en in 2012 weerquote:Op vrijdag 11 november 2011 16:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ja ik vind het verder ook allemaal onzin hoorde helft verwacht hier half en half dat de wereld vergaat zodadelijk
precies. achja het ziet er wel mooi uitquote:Op vrijdag 11 november 2011 16:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, en in 2012 weer
2011 mensen..2011..niet 11.
Een verhoogde kans. Je hebt overal een verhoogde kans op.quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ja fucklekker laat kom ik daar achter
http://www.sciencecodex.c(...)rheumatoid_arthritis
Nee ik heb dit al. Arthritis. En drink ook al mijn ele leven schandelijke hoeveelheden theequote:Op vrijdag 11 november 2011 17:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een verhoogde kans. Je hebt overal een verhoogde kans op.
Hmmm..ja dan is het misschien tijd te stoppenquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nee ik heb dit al. Arthritis. En drink ook al mijn ele leven schandelijke hoeveelheden thee
Ligt eraan hoe je de millenia teltquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Iemand op mijn Facebook beweert dat 11-11-11 maar één ker per millenium gebeurt
http://news.discovery.com/space/big-bang-gas-stars-111110.htmlquote:"U.S. scientists have found two interstellar clouds of original gas, which contain only original elements created moments after the universe's birth (abstract). Unlike everything else in the universe, the gas clouds have never mingled with elements forged later in stars. The existence of pristine gas that formed minutes after the Big Bang explosion, some 13.7 billion years ago, had been predicted, but never before observed."
Dat vraag ik me ook af maar ik vind 'm hilarischquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel mensen die Sint & Piet snappen...
Wowquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:47 schreef Nembrionic het volgende:
Muahahaha dat is echt fucked up
http://www.dailymail.co.u(...)g.html#ixzz1dLTGXlET
Coulrophobia extended?quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:15 schreef Soempie het volgende:
De intocht al.![]()
![]()
Southpark.quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel mensen die Sint & Piet snappen...
Flink verlies geleden, zie ik.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:08 schreef Nembrionic het volgende:
Nee. Die hebben het ook weer gejat
http://www.imdb.com/title/tt1467304/
Nederlandse film.
Ja het eerst heeft met het laatste te maken denk ik.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Flink verlies geleden, zie ik.
Heerlijk ziekelijk eigenlijk.
Ah, dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee. Die hebben het ook weer gejat
http://www.imdb.com/title/tt1467304/
Nederlandse film.
Veel mensen kennen de Southparkaflevering wel en snappen 'm dan eigenlijk niet. Ze weten wel dat er een thema is en ze dachten dan dat dat de iPad was. En als ik ze dan vertel dat het van een film komt, dan vinden ze het ineens veel leukerquote:
Denk je dat dit voorbehouden is aan Amerikanen?quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ennn nummer 2 die denkt dat het pas volgend millennium weer 11/11/11 is
Amerikanen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |