Mooi! Maar ik denk dat 15 euro mij niet gaat lukken.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:11 schreef Cobra4 het volgende:
Water zit bij mijn huur in. Gas en licht ¤15 per maand,
Tv ¤17 per maand.
Minder.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:11 schreef Nico_S. het volgende:
Gas/water/licht ongeveer 150 p/m. Internet/tv zou ik na moeten kijken, weet ik niet eens (gaat automatisch).
Ik krijg elk jaar terug.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:18 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Dan nog vind ik 15 euro wel erg weinig.
Ik had al op de site van de gemeente en de waterschapopen en zo gezocht, maar het bleef vaag.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
da's waar, vergeet dan ook niet de gemeentelijke heffingen (afhankelijk van de waarde van je nieuwe woning) aan het begin van het jaar niet
eens in de zoveel tijd opent er iemand in WGR hier wel een topic over. Als je daar even zoekt krijg je nog veel meer info.
dan zit je er met een appartement niet ver naast. Verschilt wel per gemeentequote:Op donderdag 10 november 2011 22:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik had al op de site van de gemeente en de waterschapopen en zo gezocht, maar het bleef vaag.
Volgens mij is dat een bedrag van rond de 150 euro per jaar. Kan dat kloppen?
Gemeenten hebben daar veel vrijheden in en de verschillen zijn dan ook groot.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik had al op de site van de gemeente en de waterschapopen en zo gezocht, maar het bleef vaag.
Volgens mij is dat een bedrag van rond de 150 euro per jaar. Kan dat kloppen?
Nu is mijn dag verpestquote:Op donderdag 10 november 2011 22:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mannelijke modellen, sorry haha
wel, deze zat zowel bij mij op de basisschool als de middelbare. We waren vriendinnen, ooit, basisschool. Best goeie, eigenlijk. jaar onder mij.quote:
Ja, helemaal eens.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:33 schreef wyccie het volgende:
Supermodellen vind ik ook niet bepaald een aanbeveling, wat vrouwen betreft. Als je kijkt naar wat er allemaal in magazines en op catwalks rondloopt....doods, dun, ongezond.
Die heeft een mooi gezicht. Alleen jammer dat er zoveel verneukt wordt met make-up zegquote:Op donderdag 10 november 2011 22:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
wel, deze zat zowel bij mij op de basisschool als de middelbare. We waren vriendinnen, ooit, basisschool. Best goeie, eigenlijk. jaar onder mij.
http://www.google.com/sea(...)O8Tr26FaWc2AXXuYH4DQ
Helemaal mee eens. Zo onecht.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:33 schreef wyccie het volgende:
Supermodellen vind ik ook niet bepaald een aanbeveling, wat vrouwen betreft. Als je kijkt naar wat er allemaal in magazines en op catwalks rondloopt....doods, dun, ongezond.
quote:Op donderdag 10 november 2011 22:35 schreef Nembrionic het volgende:
Alleen jammer dat er zoveel verneukt wordt met make-up zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Precies.Hier hetzelfde. Dat vroeg ik mijn moeder al toen ik jong was.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:39 schreef Nico_S. het volgende:
Overigens vraag ik me af waarķm dat modellenwerk eigenlijk zo goed betaalt. Afgezien van het uiterlijk (wat ik dus vaak helemaal niet mooi vind) hoef je er nou niet bepaald een graad in de kernfysica voor te hebben.![]()
Maar goed, is met voetballers natuurlijk net zo.
Ben ik het toch niet helemaal mee eens. Hoewel ik (op z'n allerzachts gezegd) helemaal niets heb met voetbal: daar moet je toch bepaalde vaardigheden voor hebben. Wat voor vaardigheden moet je als model hebben?quote:Op donderdag 10 november 2011 22:42 schreef wyccie het volgende:
Hier hetzelfde. Dat vroeg ik mijn moeder al toen ik jong was.![]()
Maar goed, is met voetballers natuurlijk net zo.
Op hoge hakken lopen heb ik nog nooit geprobeerd. Ben ik ook niet van plan, trouwens. Emotieloos kijken moet nog wel lukken.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:51 schreef wyccie het volgende:
Maar voetballers zijn ook geen kernfysica.
Ik heb ook zo mijn vaardigheden, veel nuttiger ook, maar verdien er geen miljoenen mee.
Topmodellen kunnen beter op hoge hakken lopen dan jij, Nico.![]()
En vooral heel emotieloos kijken.
Er zijn zoveel mensen die onregelmatige diensten draaien. Van artsen en verplegend personeel tot ploegendienst in de productie. Die verdienen ook geen miljoenen.quote:Op donderdag 10 november 2011 23:01 schreef wyccie het volgende:
Ik denk wel dat, ondanks dat het heel simpel lijkt, er wel net iets meer bij komt kijken dan alleen goed lopen en stom kijken.
Ze hebben een onregelmatig leven, maar moeten oppassen niet aan te komen. Dat soort dingen denk ik.
Was het maar waar!quote:Op donderdag 10 november 2011 23:07 schreef Nico_S. het volgende:
Van artsen en verplegend personeel tot ploegendienst in de productie. Die verdienen ook geen miljoenen.
Voor de dans?quote:Op donderdag 10 november 2011 23:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
woah nu al misselijk van de zenuwen
ja stom hequote:Op donderdag 10 november 2011 23:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Was het maar waar!
[..]
Voor de dans?
quote:Op donderdag 10 november 2011 21:38 schreef wyccie het volgende:
Kwam erachter dat de wasmachine niet heeft gedraaid toen ik de was wilde ophangen. Kan ik weer niet op tijd slapen.![]()
Iemand had ooit een mooie oplossing aangedragen voor de sokken die je altijd in paren bij elkaar moet zoeken: Gewoon allemaal dezelfde kopen! Moet dat ooit nog eens doen.
Je moet maar denken: er gaat niemand dood als je een foutje maakt.quote:Op donderdag 10 november 2011 23:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ja stom heVanavond generale voor alle andere dansers, de plaatselijke pers (:') ) en mensen die niet kunnen komen tijdens de echte shows
Die met de dagen van de week heb ik in iets andere vorm, van die korte enkelsokjes. Kutdingen, floepen telkens van mijn hiel af.quote:Op donderdag 10 november 2011 23:13 schreef Whiteguy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omdat je het gezicht ben van eeen bedrijf. Je bepaalt het imago. Daar mag wat tegenover staan. Heeft ook met portretrecht te maken enzo.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:39 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Zo onecht.
Overigens vraag ik me af waarķm dat modellenwerk eigenlijk zo goed betaalt. Afgezien van het uiterlijk (wat ik dus vaak helemaal niet mooi vind) hoef je er nou niet bepaald een graad in de kernfysica voor te hebben.
quote:Op donderdag 10 november 2011 23:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je moet maar denken: er gaat niemand dood als je een foutje maakt.
En qua intelligentie: oppervlakkig, wereldvreemd, gewoontjes.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:33 schreef wyccie het volgende:
tapdansen is idd de uitzondering, daar moet je mee uitkijkenquote:
En ook doorzettingsvermogen, een gespreid bedje (opleiding bij een gerenommeerde club, red.).quote:Op donderdag 10 november 2011 22:46 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Ben ik het toch niet helemaal mee eens. Hoewel ik (op z'n allerzachts gezegd) helemaal niets heb met voetbal: daar moet je toch bepaalde vaardigheden voor hebben.
Yep. Straks denk ik nog even in de stad te gaan: heen lopend, terug met het OV.quote:Op vrijdag 11 november 2011 06:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wat ben je vroeg Ofy, vannacht doorgegaan?
Media training is inderdaad de dood in de pot. Gelukkig hebben we hier in Nijmegen met trainers als Been en Pastoor nog jongens die gewoon zeggen wat ze willen. Maar types als van Hanegem en vd Gijp kom je bij de huidige voetballers amper meer tegen, of ze houden het heel goed verborgen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 06:51 schreef Ofyles2 het volgende:
Wat ik ook jammer vind is dat je weinig spelers en trainers hebt die er qua uiterlijk en inhoud bovenuit springen. Iedereen moet verplicht op mediatraining en schijnt de regels nogal streng toe te passen, er schijnt nauwelijks ruimte te zijn voor grappen, anekdotes en wijsheden...
Je dansoptreden?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |