abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104217195
Daar zijn geen regels voor, alleen wat jij met je vriend afspreekt :)
Nobody expects the Spanish Inquisition!
pi_104217211
Het geven van handen an sich vind ik niet iets wat tot je functie hoort. Een begroeting is natuurlijk wel normaal en belangrijk in zo'n functie, en daarom vind ik een knikje voldoende.
Het is natuurlijk anders wanneer een belastingadviseur geen vrouwen wil adviseren, want dát is je functie.
Voor mij snijden al die religies geen hout, maar voor elk mens met een IQ boven de 90 is het onderscheid tussen een serieus geloof en zo'n spaghettimonstergeloof heel goed te maken. En ja, mischien is dat dan niet consequent, maar een beetje gezond boerenverstand is toch niet te veel gevraagd?

quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 20:13 schreef Nico_S. het volgende:
Dat, ja. In mijn ervaring verlangen gelovigen wel dat hun geloof gerespecteerd wordt, maar kunnen ze zelf geen enkel respect opbrengen voor atheďsten.
Even al die zogenaamde oorlogen vanuit het geloof daargelaten, ik heb nog nooit een gelovige meegemaakt die geen respect voor mij had omdat ik atheďst ben. Ze doen en doen-niet vanuit hun eigen geloof, niet omdat zij per se ons iets moeten opdringen of bekeren, tegenwoordig niet meer (de Jehovah's daargelaten, die zijn daar nog wel altijd actief in, laatst nog zo'n blaadje in de brievenbus gevonden, in een taal die ik niet spreek/lees :') )!
De meesten die last hebben van gelovigen hebben er last van omdat zij het hun eigen last maken. Mijn beleving is juist dat de gelovigen hun eigen ding doen en anderen in hun waarde laten, terwijl andersom atheďsten het geloof en hun aanhangers altijd belachelijk zitten te maken.
pi_104217272
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 20:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Daar zijn geen regels voor, alleen wat jij met je vriend afspreekt :)
Verkeerde topic, reageer je iets op Twitter, of snap ik het gewoon niet?
pi_104217366
Verkeerde topic :D
pi_104217390
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 20:03 schreef wyccie het volgende:

[..]

Natuurlijk niet, want daar is geen grens in aan te brengen, maar ik vind dat er niet eens serieus op die kinderachtige tegenreligies ingegaan moet worden.
Ja, natuurlijk zijn sommige religies belachelijk (en ook dat is maar een mening, iemand die gelovig is vindt ons atheďsten misschien nog wel veel belachelijker), dat wist ik zelf ook al. Zo'n semigrappig bedoelde tegenreligie hoeft mij dat niet duidelijk te maken. Ze maken zichzelf alleen maar belachelijk.
Je hoeft het niet met de katholieken, Joden of moslims eens te zijn, maar een beetje respect mag toch wel?
Het is niet alleen maar grappig bedoeld. Als je door het grappige heen leest en wat dieper kijkt stellen ze aan de kaak wat voor idiote redenering streng gelovigen er op na houden om maar vol te kunnen houden dat alles wat in de bijbel staat altijd klopt. Ze gebruiken dezelfde redeneringen voor iets als de "onzichtbare roze eenhoorn" om dat te laten zien. Bijv: dat de eenhoorn tegelijk onzichtbaar en roze is, is absoluut onmogelijk. Conclusie: dat is duidelijk een wonder.
pi_104217587
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 20:29 schreef wyccie het volgende:
Het geven van handen an sich vind ik niet iets wat tot je functie hoort. Een begroeting is natuurlijk wel normaal en belangrijk in zo'n functie, en daarom vind ik een knikje voldoende.
Het is natuurlijk anders wanneer een belastingadviseur geen vrouwen wil adviseren, want dát is je functie.
Voor mij snijden al die religies geen hout, maar voor elk mens met een IQ boven de 90 is het onderscheid tussen een serieus geloof en zo'n spaghettimonstergeloof heel goed te maken. En ja, mischien is dat dan niet consequent, maar een beetje gezond boerenverstand is toch niet te veel gevraagd?

[..]

Even al die zogenaamde oorlogen vanuit het geloof daargelaten, ik heb nog nooit een gelovige meegemaakt die geen respect voor mij had omdat ik atheďst ben. Ze doen en doen-niet vanuit hun eigen geloof, niet omdat zij per se ons iets moeten opdringen of bekeren, tegenwoordig niet meer (de Jehovah's daargelaten, die zijn daar nog wel altijd actief in, laatst nog zo'n blaadje in de brievenbus gevonden, in een taal die ik niet spreek/lees :') )!
De meesten die last hebben van gelovigen hebben er last van omdat zij het hun eigen last maken. Mijn beleving is juist dat de gelovigen hun eigen ding doen en anderen in hun waarde laten, terwijl andersom atheďsten het geloof en hun aanhangers altijd belachelijk zitten te maken.
Daar heb ik toch andere ervaringen mee.
pi_104217740
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 20:34 schreef Nico_S. het volgende:

[..]

Daar heb ik toch andere ervaringen mee.
idem
pi_104217849
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 20:32 schreef Nico_S. het volgende:
Het is niet alleen maar grappig bedoeld. Als je door het grappige heen leest en wat dieper kijkt stellen ze aan de kaak wat voor idiote redenering streng gelovigen er op na houden om maar vol te kunnen houden dat alles wat in de bijbel staat altijd klopt. Ze gebruiken dezelfde redeneringen voor iets als de "onzichtbare roze eenhoorn" om dat te laten zien. Bijv: dat de eenhoorn tegelijk onzichtbaar en roze is, is absoluut onmogelijk. Conclusie: dat is duidelijk een wonder.
Ik weet dat dat hun redenering, dat alles daarom begonnen is. Maar zoals ik zei: dat religies bullshit zijn, had ik zelf ook wel door. Geloof is nu eenmaal een geaccepteerde waanstoornis. Daar kun je niet zomaar aan tornen, wil je 75% (natte vingerwerk) van de wereldbevolking in een gesticht gooien?
Zo'n roze eenhoorn toont wel aan dat het absurd is en volgens onze atheďstische denkwijze niet kan, maar het neemt nog niet weg dat zij desondanks wel het geloof in een god hebben.
pi_104218057
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 20:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Verkeerde topic :D
Je weet wat dan de gevolgen zijn...

Wel een topic met een tragische achtergrond. :{
pi_104218166
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 20:38 schreef wyccie het volgende:

[..]

Ik weet dat dat hun redenering, dat alles daarom begonnen is. Maar zoals ik zei: dat religies bullshit zijn, had ik zelf ook wel door. Geloof is nu eenmaal een geaccepteerde waanstoornis. Daar kun je niet zomaar aan tornen, wil je 75% (natte vingerwerk) van de wereldbevolking in een gesticht gooien?
Zo'n roze eenhoorn toont wel aan dat het absurd is en volgens onze atheďstische denkwijze niet kan, maar het neemt nog niet weg dat zij desondanks wel het geloof in een god hebben.
Van mij mag iedereen geloven in de gekste dingen, zo lang je daar maar geen aparte rechten aan gaat ontlenen, want oneerlijk en discriminatie enzo... En disrespectvol in de zin dat jij je verheven voelt boven de algemeen aanvaarde regels en wetten.
pi_104218275
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 19:15 schreef Etcetera het volgende:

[..]

:N Oneens. Dat je als BABS een stel niet wilt trouwen omdat ze homo of lesbisch zijn, dan doe je dat toch lekker niet? Ga mij niet wijs maken dat er geen andere BABSen zijn die dat wel willen. Zoek gewoon een ander en doe niet zo fucking moeilijk hierover. Gezeik om helemaal niks als je het mij vraagt.
Nu verleg je het probleem. Een "babs" dient, conform de wet, iedereen te trouwen. Als een babs dat niet wil doen moet hij/zij dat werk niet doen.

quote:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)d-ondersteunen.dhtml

8)7 Ik moet uit huis wanneer ik die baan heb.
Yep.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  donderdag 10 november 2011 @ 20:48:13 #87
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_104218466
:W
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
pi_104218824
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 20:43 schreef Whiteguy het volgende:
Van mij mag iedereen geloven in de gekste dingen, zo lang je daar maar geen aparte rechten aan gaat ontlenen, want oneerlijk en discriminatie enzo... En disrespectvol in de zin dat jij je verheven voelt boven de algemeen aanvaarde regels en wetten.
Je kunt je ook gediscrimineerd voelen terwijl dat niet zo is. Het is lastig uit te leggen. Jij ziet het als discriminatie als een SGP'er geen homo's mag trouwen, maar zo zie ik dat niet. Je kunt het zien als dat zij zichzelf aparte rechten ontlenen, en in feite is dat ook wel zo, maar ik accepteer dat als iets wat bij het totaalplaatje van hun geloofsbeleving hoort.
pi_104218944
Captcha's zijn irritant. Als mens van vlees en bloed kan ik het al niet eens goed zien. :'(
pi_104218951
quote:
:W
pi_104218992
quote:
Daar zijn geen regels voor.
pi_104219000
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 20:55 schreef wyccie het volgende:
Captcha's zijn irritant. Als mens van vlees en bloed kan ik het al niet eens goed zien. :'(
ik moest opzoeken wat het is. Maar idd irritant ja.
pi_104219017
quote:
12s.gif Op donderdag 10 november 2011 20:56 schreef wyccie het volgende:

[..]

Daar zijn geen regels voor.
_O- hier wel voor?
pi_104219129
Ook niet.

Ah, heb een beetje Ikea-kriebels. Zin om te verhuizen en in te richten. :X
  Redactie Frontpage donderdag 10 november 2011 @ 20:59:29 #95
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_104219192
Ik zeg, zorg voor een huis voor mij, richt het in, ik ga jou huur betalen :P
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_104219196
Wanneer ga je verhuizen?
pi_104219276
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 20:38 schreef wyccie het volgende:

[..]

Het gaat me er niet zozeer om dat ze een geloof in een god hebben. Dat mag: we hebben in dit land vrijheid van geloof en dat is een groot goed. Maar ik had jaren geleden enkele streng gelovige collega's, en zoals zij zich uitten was het geen vrijheid van geloof, maar meer verplichting tot.

Dat was in de tijd dat Freddy Mercury overleed. Volgens hen was dat volledig terecht en een straf van god voor zijn levensstijl. Kijk, en dan overschrijdt je voor mij toch een grens door zo stellig over anderen te oordelen.

Edit: met "verplichting" bedoel ik dus dat ze het als verplichting zagen voor iedereen, niet alleen voor henzelf.

[ Bericht 4% gewijzigd door Nico_S. op 10-11-2011 21:12:59 ]
  donderdag 10 november 2011 @ 21:01:01 #98
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_104219301
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 20:55 schreef wyccie het volgende:
Welke spamvertragingsmethode zou je dan graag willen?
  Redactie Frontpage donderdag 10 november 2011 @ 21:04:37 #99
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_104219536
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 21:01 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Welke spamvertragingsmethode zou je dan graag willen?
Er zijn best leuke geloof ik.
With four other people
And aliens
pi_104219898
Iemand gisteren Profiel van de KRO gezien?
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_104220067
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 20:59 schreef Etcetera het volgende:
Ik zeg, zorg voor een huis voor mij, richt het in, ik ga jou huur betalen :P
Oh ja, ik klei wel even een huis voor je. :P
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 20:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wanneer ga je verhuizen?
Niet. :+
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 21:00 schreef Nico_S. het volgende:
Maar ik had jaren geleden enkele streng gelovige collega's, en zoals zij zich uitten was het geen vrijheid van geloof, maar meer verplichting tot.
Ik ken inderdaad geen streng-gelovigen. Alhoewel...de Jehovah's Getuigen ken ik, maar die zijn op hun eigen manier heel tolerant voor anderen. Zij houden zich aan hun eigen strenge regels, maar schromen niet om anderen te helpen en oordelen niet (zo hard).
quote:
Dat was in de tijd dat Freddy Mercury overleed. Volgens hen was dat volledig terecht en een straf van god voor zijn levensstijl. Kijk, en dan overschrijdt je voor mij toch een grens door zo stellig over anderen te oordelen.
Ik vind dat ook cru :r , maar 't is wel geheel overeenkomstig hun geloof. Ik heb ook liever dat ze dat alleen in hun eigen kerk denken en veroordelen, dan dat ze dat tegen jou verkondigen.
Heb je er toen iets van gezegd?
pi_104220236
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 21:12 schreef wyccie het volgende:

Ik vind dat ook cru :r , maar 't is wel geheel overeenkomstig hun geloof. Ik heb ook liever dat ze dat alleen in hun eigen kerk denken en veroordelen, dan dat ze dat tegen jou verkondigen.
Heb je er toen iets van gezegd?
Niet alleen ik heb er wat van gezegd, ze kregen de hele afdeling (zo'n 15 man) over zich heen.
pi_104220290
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2011 21:10 schreef Cobra4 het volgende:
Iemand gisteren Profiel van de KRO gezien?
Niet gezien, maar was dat die aflevering over Karremans?
pi_104220315
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 21:16 schreef Nico_S. het volgende:

[..]

Niet gezien, maar was dat die aflevering over Karremans?
Yep. :{
pi_104220341
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 21:15 schreef Nico_S. het volgende:
Niet alleen ik heb er wat van gezegd, ze kregen de hele afdeling (zo'n 15 man) over zich heen.
Goed zo. :)
pi_104220382
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2011 21:16 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Yep. :{
Ik heb gelezen dat hij tegen de uitzending geprotesteerd heeft. Was dat terecht volgens jou?
pi_104220470
Hier valt het me nog wel mee, met de intensiteit van het geloof. Maar ik ga dan ook naar een hele liberale school... En de mensen die wel gelovig zijn houden het hel erg voor zichzelf. Het barst hier van de flamboyante homo's, travestieten en transgenders zelfs.
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_104220483
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 21:17 schreef Nico_S. het volgende:

[..]

Ik heb gelezen dat hij tegen de uitzending geprotesteerd heeft. Was dat terecht volgens jou?
Zeker correct. Dit was geen journalistiek meer maar prijsschieten.
pi_104220555
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 21:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hier valt het me nog wel mee, met de intensiteit van het geloof. Maar ik ga dan ook naar een hele liberale school... En de mensen die wel gelovig zijn houden het hel erg voor zichzelf. Het barst hier van de flamboyante homo's, travestieten en transgenders zelfs.
Oh, dan hebben ze de saaiste mensen voor de foto's op jullie site gekozen. Zag er zo braaf uit.
pi_104220611
quote:
10s.gif Op donderdag 10 november 2011 21:20 schreef wyccie het volgende:

[..]

Oh, dan hebben ze de saaiste mensen voor de foto's op jullie site gekozen. Zag er zo braaf uit.
Ik sta ook op de site! :D Maar dat klopt wel wat je zegt hoor, want als je hier rondloopt kijk je je ogen uit :')
Mensen met cape, meisje met drakenvleugels, de gekste mutsen...
Live from Chicago
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_104220674
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 21:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

Ik sta ook op de site! :D Maar dat klopt wel wat je zegt hoor, want als je hier rondloopt kijk je je ogen uit :')
Dus ook het brave Knox doet aan censuur?
pi_104220791
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 21:16 schreef wyccie het volgende:

[..]

Goed zo. :)
Kijk, en dat is dus wat ik bedoel: de bemoeienis met, c.q. het veroordelen van de levensstijl van anderen. Wat je gelooft mag je zelf weten. Nogmaals: de vrijheid van geloof in dit land is een groot goed; er zijn veel teveel landen waar dat niet geldt. Maar laat anderen ook in hun waarde. Maar zij (het waren zwagers; één werkte permanent bij ons, de ander buiten het zomerseizoen - tijden het seizoen dreef hij met zijn ouders een evangelische camping) zagen AIDS werkelijk als een straf van god.
pi_104220802
nou zeg censuur vind ik echt een ongepast woord
Live from Chicago
pi_104220857
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 21:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
nou zeg censuur vind ik echt een ongepast woord
Wat is dan het juiste woord?
pi_104221067
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 21:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dat valt me dan erg mee. Veel Amerikanen die ik heb ontmoet (hoewel niet allemaal) waren toch behoorlijk fundamentalistisch. In mijn ogen, dan.
pi_104221079
Er is geen woord voor nodig :?
Live from Chicago
pi_104221103
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 21:29 schreef Nico_S. het volgende:

[..]

Dat valt me dan erg mee. Veel Amerikanen die ik heb ontmoet (hoewel niet allemaal) waren toch behoorlijk fundamentalistisch. In mijn ogen, dan.
Ik ga ook wel naar een unieke school :P
Live from Chicago
pi_104221233
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 21:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

Ik ga ook wel naar een unieke school :P
Hoe zwaar ervaar jij de invloed van dit soort mensen? Hoe serieus worden die genomen?

http://adultthought.ucsd.(...)merican_Taliban.html
pi_104221335
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 21:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

:D

quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 21:24 schreef Nico_S. het volgende:
.... zagen AIDS werkelijk als een straf van god.
Maar dat ís dus ook zoals zij het zien. Wij kunnen het ze met alle ratio niet uitleggen dat het niet zo is. We kunnen het ze niet verbieden zo te denken. Moet ook niet.
Maar ze moeten er wel een beetje netjes mee omgaan, net zoals dat wij het niet over neuken, drugs, zuipen en allerlei 'vieze dingen' hebben in hun bijzijn.
pi_104221488
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 21:32 schreef Nico_S. het volgende:

[..]

Hoe zwaar ervaar jij de invloed van dit soort mensen? Hoe serieus worden die genomen?

http://adultthought.ucsd.(...)merican_Taliban.html
Die worden hier even goed uitgelachen en van gewalgd. Vreselijk... Mensen die dit geloven gaan zeker niet naar mijn school
Live from Chicago
pi_104221627
Kwam erachter dat de wasmachine niet heeft gedraaid toen ik de was wilde ophangen. Kan ik weer niet op tijd slapen. :|W

Iemand had ooit een mooie oplossing aangedragen voor de sokken die je altijd in paren bij elkaar moet zoeken: Gewoon allemaal dezelfde kopen! Moet dat ooit nog eens doen.
  donderdag 10 november 2011 @ 21:46:37 #122
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_104222216
ik heb t/m dinsdagavond geen verwarming in huis...morgen maar even een electrisch kacheltje scoren uit het magazijn op het werk
pi_104222274
quote:
10s.gif Op donderdag 10 november 2011 21:38 schreef wyccie het volgende:
Kwam erachter dat de wasmachine niet heeft gedraaid toen ik de was wilde ophangen. Kan ik weer niet op tijd slapen. :|W

Iemand had ooit een mooie oplossing aangedragen voor de sokken die je altijd in paren bij elkaar moet zoeken: Gewoon allemaal dezelfde kopen! Moet dat ooit nog eens doen.
Doe ik al járen! Werkt geweldig! :)
pi_104222299
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 21:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

Die worden hier even goed uitgelachen en van gewalgd. Vreselijk... Mensen die dit geloven gaan zeker niet naar mijn school
Maar een atheďst in het Witte Huis?
pi_104222302
quote:
10s.gif Op donderdag 10 november 2011 21:38 schreef wyccie het volgende:

meer dan de helft van mijn sokken zijn zwarte enkelsokjes :Y

Maar ik heb ook een passie voor leuke sokjes, dus ik besloot het half-half te doen
Live from Chicago
pi_104222329
Ik heb heeeel veeel sokken.
Live from Chicago
pi_104222633
Met verbazing die site van je zitten lezen Nico :o wat een walgelijke statements :o

quote:
"The Islamic people, the Arabs, were the ones who captured Africans, put them in slavery, and sent them to America as slaves. Why would the people in America want to embrace the religion of slavers?"
- pat Robertson

Was dat niet 'ons' werk :')
Live from Chicago
pi_104222921
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 21:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
meer dan de helft van mijn sokken zijn zwarte enkelsokjes :Y
Maar ik heb ook een passie voor leuke sokjes, dus ik besloot het half-half te doen
Mijn sokken met print vind ik stom. Meestal draag ik ze alleen als ik weet dat ze niet te zien zijn. :')
Verder voor mij alleen zwart, kan altijd.
Ik heb ook veel sokken, kan een maand niet wassen en dan nog sokken te dragen hebben.
  Redactie Frontpage donderdag 10 november 2011 @ 21:57:34 #129
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_104222969
Zo, beetje rust in de tent. Mijn vader heeft niet een standaard uitkering dus ik moet even goed uitzoeken wat er wel en niet ondervalt. Tas ingepakt, een recept overgeschreven voor de buurvrouw, cadeautje voor collega ingepakt en bioscoopkaarten in m'n portemonnee gestopt.
With four other people
And aliens
pi_104223041
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 21:57 schreef Etcetera het volgende:
een recept overgeschreven voor de buurvrouw
Ik schrok. Beroepsdeformatie.
  Redactie Frontpage donderdag 10 november 2011 @ 21:59:13 #131
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_104223081
:D

Arretjescake!

Rustig blijven ademen wyccie :D
With four other people
And aliens
  donderdag 10 november 2011 @ 21:59:56 #132
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_104223129
ik kan niet wachten tot de eerste taart/ovenschotel/cake/pizza uit m'n oven komt!
pi_104223165
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 21:59 schreef Etcetera het volgende:
Arretjescake!
Damn you. Trek. :9~
En ik heb wel een halve kilo aan stamppot naar binnengeschrokt.
pi_104223276
Stamppot stamppot stamppot

nog 35 dagen
Live from Chicago
pi_104223329
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 21:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Met verbazing die site van je zitten lezen Nico :o wat een walgelijke statements :o
Ja, vreselijk toch? En dan te bedenken dat enkele grondleggers van de VS, waaronder Thomas Jefferson (een werkelijk groot man) en Benjamin Franklin, helemaal niet religieus waren. Ze zouden zich in hun graf omdraaien.
pi_104223430
quote:
10s.gif Op donderdag 10 november 2011 21:58 schreef wyccie het volgende:

[..]

Ik schrok. Beroepsdeformatie.
_O-
pi_104223460
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 21:59 schreef TradeMarkie het volgende:
ik kan niet wachten tot de eerste taart/ovenschotel/cake/pizza uit m'n oven komt!
Nu nog meer zin om de Ikea leeg te shoppen......

Ok, misschien iets te veel voor in mijn eentje, maar dit is toch wel heel mooi.
http://www.entree.nu/woningaanbod/woningaanbod/details/35069
Waarschijnlijk een wachttijd van 20 jaar nodig.
  Redactie Frontpage donderdag 10 november 2011 @ 22:06:53 #138
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_104223581
:W :z
With four other people
And aliens
pi_104223649
De mensen die alleen wonen, hoeveel zijn jullie kwijt aan gas, water licht?
En hoeveel is jullie tv-internet-pakket?
pi_104223670
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 22:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Stamppot stamppot stamppot

nog 35 dagen
Welke is jouw favoriet?
pi_104223702
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 22:06 schreef Etcetera het volgende:
:W :z
Truste Etcie. :W
pi_104223763
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2011 22:08 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Welke is jouw favoriet?
Boerenkool! *O*
Live from Chicago
pi_104223842
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 22:07 schreef wyccie het volgende:
Water zit bij mijn huur in. Gas en licht ¤15 per maand,

Tv ¤17 per maand.
pi_104223893
quote:
Gas/water/licht ongeveer 150 p/m. Internet/tv zou ik na moeten kijken, weet ik niet eens (gaat automatisch).
pi_104223896
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 22:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

Boerenkool! *O*
Met worst? Of met een gehaktbal?
pi_104223967
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2011 22:11 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Water zit bij mijn huur in. Gas en licht ¤15 per maand,

Tv ¤17 per maand.
Gas en licht 15?? Hoe woon jij, in een bezemkast?
pi_104223985
quote:
14s.gif Op donderdag 10 november 2011 22:12 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Met worst? Of met een gehaktbal?
Worst :Y Of beide :D
Live from Chicago
pi_104224008
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 22:13 schreef Nico_S. het volgende:

[..]

Gas en licht 15?? Hoe woon jij, in een bezemkast?
Nee, twee kamer flatje.
pi_104224041
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 22:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

Worst :Y Of beide :D
Beide! _O_
pi_104224050
quote:
internet, telefoon en tv 45 per maand ofzo
electra 35 per maand
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')