Niet dat ik weet. Ik weet niet eens of het wel hun echte namen of artiesten namen zijn.quote:
Morgen om 0645 vliegen, overstappen in Parijs, dan ben je om 1445 op Sint Maarten.quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:15 schreef Soempie het volgende:
En ik heb zin in Sint Maarten, maar dat vieren ze hier niet.![]()
Daarom hebben ze die hint ook gedaan.quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:26 schreef TradeMarkie het volgende:
welke DJ heeft er eigenlijk geen r in z'n naam, waardeloze hint
Frank,Ramon,Coen,Sander,Domien,Bart,Roos...
En daarom is dat boek ook geschreven. Hij werd er ook gek van.quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:30 schreef Soempie het volgende:
En toen de hele discussie over het geloof. Ik ben ooit begonnen in the god delusion, maar vond het echt een verschrikkelijk boek. Heb het dan ook na een paar hoofdstukken weggegeven aan een vriend. Voor mij persoonlijk is het wel duidelijk dat er geen God bestaat, etc. Maar ik hoef dat niet zo te verkondigen aan iedereen en heb ook niet de behoefte om de ideeen van gelovigen te weerleggen.![]()
Heb wel vaak het idee dat ik wat voorzichtig moet zijn in gesprek met mensen die wel geloven (om te voorkomen dat ze op tilt gaan), terwijl zij hun mening wel duidelijk verkondigen naar mij toe. Dat vind ik dan wel storend.
Ik vond hem niets beter dan de mensen die geloven en dat op willen dringen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En daarom is dat boek ook geschreven. Hij werd er ook gek van.
Gelovigen(ja ik scheer even over een enorme kam) mogen gepikeerd zijn als je zegt dat God niet bestaat. Ik mag niet gepikeerd zijn als gelovigen zeggen dat er een God bestaat.
Dat zeg ik niet maar je snapt dat iemand uit frustratie zo'n boek schrijft toch?quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik vond hem niets beter dan de mensen die geloven en dat op willen dringen.
Ja en nee. Ik begrijp het wel, maar persoonlijk had ik daar nooit voor gekozen, juist omdat hij dat doet wat hij in anderen afkeurt. Daarnaast vind ik het moeilijk te bedenken wat hij met zo'n boek bereikt? Degenen die het boek lezen zijn het toch wel met hem eens. Wat Diaan ook al schrijft: het geloven of niet-geloven is voor mij iets persoonlijks.quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:58 schreef Nembrionic het volgende:[..]Dat zeg ik niet maar je snapt dat iemand uit frustratie zo'n boek schrijft toch?
Je keurt dus een boek af dat atheisme promoot en andere denkwijzen afkeurt.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:16 schreef Soempie het volgende:
Maargoed, ik heb het boek niet helemaal gelezen en het is al jaren geleden, dus weet ook niet of m'n mening echt wel zo van toepassing is op het boek. Het is alleen datgene wat ik me herinner: ik ergerde me aan z'n toon en vond het een 'pot verwijt de ketel, verhaal'. En dat terwijl ik niet in God geloof.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:19 schreef Mark het volgende:
Ach, al die mensen die zich op hun teentjes getrapt voelen:
Nice, die gaat op Facebookquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:19 schreef Mark het volgende:
Ach, al die mensen die zich op hun teentjes getrapt voelen:
Aangezien ik niet gelovig ben, lijkt het me nogal wiedes dat ik dat wat in de Bijbel geschreven staat 'afkeur' (alhoewel ik veel verhalen wel mooi vind). Ik keur het boek op zich niet af, net als het boek van Dawkins. Iedereen moet zelf weten wat ze zeggen of schrijven over het geloof. Ik vind het alleen idioot om anderen er zo op aan te spreken, twee kanten op, maar ze moeten het zelf weten. Verder zal het me worst wezen trouwens.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je keurt dus een boek af dat atheisme promoot en andere denkwijzen afkeurt.
Dan keur je de Bijbel dus ook af? Dat geloof promoot en iedereen die niet gelooft verdoemt. Daarin staat dus precies hetzelfde, maar dan andersom.
Ja, dat snap ikquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:42 schreef Soempie het volgende:
En het ging me ook om de toon van het boek trouwens. Simon Blackburn heeft ook wat geschreven over geloof, ethiek, etc. En daarin weerlegt hij ook het een en ander. Daar heb ik me dan weer helemaal niet aan gestoord, aangezien het niet zo'n overduidelijk: ik-schop-lekker-tegen-het-geloof-aan-stuk was.
Je moet anderen laten testen voordat je het de markt op gooitquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:35 schreef Ofyles2 het volgende:
Nu even naar buiten, mijn eerste CMS-pakket (alfa) is compleet klaar.
Vanavond/vannacht/morgen (ik streep zelf door, dankuwel) testen en complementeren, dan kan ik handelen.
Morgenvroeg voetbalveld, morgenmiddag Sinterklaasintocht? Lennon lijkt het niet zoveel te interesseren dus misschien maar lekker thuis naar ned. 3 kijken. Vind ik toch wel de leukste. En zondag naar Drachten. Ons neefje is vandaag 1 jaar geworden!quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:15 schreef Soempie het volgende:
De intocht al.![]()
Ik vind het op tv het leukst, dan zie je tenminste alles. En ik ben nog steeds een beetje bang voor mensen die verkleed gaan.
![]()
Ik zal dit jaar dan maar geen hulpje van de Sint gaan spelen...quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:15 schreef Soempie het volgende:
De intocht al.![]()
Ik vind het op tv het leukst, dan zie je tenminste alles. En ik ben nog steeds een beetje bang voor mensen die verkleed gaan.
![]()
Waar ben jij de komende twee maanden?quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal dit jaar dan maar geen hulpje van de Sint gaan spelen...
Als er geen aardbeving/tsunami komt de komende uren en het vliegtuig niet crasht, dan ben ik NL. Alleen rond de jaarwisseling zit ik in Schotland...quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waar ben jij de komende twee maanden?
Rechtstreeks wel, ja.quote:
Ja, zo schattig.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:39 schreef Soempie het volgende:
Zijn dat die apen in die warmwaterbronnen?
Valt inderdaad mee. Zelfde tijden voor LA bijvoorbeeld. Dacht dat het verder was om de één of andere reden.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rechtstreeks wel, ja.
Valt mee, hè?
Heenweg was via Seoul en duurde in totaal met transfer bijna 16 uur...
Hoe reist dat nou, in zo'n bullet train?quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, zo schattig.
Heel veel kleine baby aapjes die langs je heen schieten en als kleine kinderen het warme water in springen...
Zie mijn Facebook voor wat foto's...
quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, zo schattig.
Heel veel kleine baby aapjes die langs je heen schieten en als kleine kinderen het warme water in springen...
Zie mijn Facebook voor wat foto's...
Dacht hetzelfde, waarschijnlijk omdat je he-le-maal op het uiterste randje van Azië zit en dat is op zich best ver...quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Valt inderdaad mee. Zelfde tijden voor LA bijvoorbeeld. Dacht dat het verder was om de één of andere reden.
Hetzelfde als de TGV naar Parijs voorbij Brussel, je merkt niet dat je 300km per uur tuft.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoe reist dat nou, in zo'n bullet train?
Het heeft ons bewust 2 dagen verlenging van de trip gekost, de rest van de groep is gisteren al naar NL vertrokken.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:52 schreef Soempie het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat was de onderneming wel waard denk ik.
Wel gek eigenlijk als je bedenkt dat gewone treinen ze wel hebben. Gelukkig hebben ze wel een restauratiewagen...quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hetzelfde als de TGV naar Parijs voorbij Brussel, je merkt niet dat je 300km per uur tuft.
Alleen heeft de TGV geen koffiedame die ieder elk uur voorbij komt...
De generalequote:
Ja, en in 2012 weerquote:Op vrijdag 11 november 2011 16:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ja ik vind het verder ook allemaal onzin hoorde helft verwacht hier half en half dat de wereld vergaat zodadelijk
precies. achja het ziet er wel mooi uitquote:Op vrijdag 11 november 2011 16:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, en in 2012 weer
2011 mensen..2011..niet 11.
Een verhoogde kans. Je hebt overal een verhoogde kans op.quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ja fucklekker laat kom ik daar achter
http://www.sciencecodex.c(...)rheumatoid_arthritis
Nee ik heb dit al. Arthritis. En drink ook al mijn ele leven schandelijke hoeveelheden theequote:Op vrijdag 11 november 2011 17:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een verhoogde kans. Je hebt overal een verhoogde kans op.
Hmmm..ja dan is het misschien tijd te stoppenquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nee ik heb dit al. Arthritis. En drink ook al mijn ele leven schandelijke hoeveelheden thee
Ligt eraan hoe je de millenia teltquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Iemand op mijn Facebook beweert dat 11-11-11 maar één ker per millenium gebeurt
http://news.discovery.com/space/big-bang-gas-stars-111110.htmlquote:"U.S. scientists have found two interstellar clouds of original gas, which contain only original elements created moments after the universe's birth (abstract). Unlike everything else in the universe, the gas clouds have never mingled with elements forged later in stars. The existence of pristine gas that formed minutes after the Big Bang explosion, some 13.7 billion years ago, had been predicted, but never before observed."
Dat vraag ik me ook af maar ik vind 'm hilarischquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel mensen die Sint & Piet snappen...
Wowquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:47 schreef Nembrionic het volgende:
Muahahaha dat is echt fucked up
http://www.dailymail.co.u(...)g.html#ixzz1dLTGXlET
Coulrophobia extended?quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:15 schreef Soempie het volgende:
De intocht al.![]()
![]()
Southpark.quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel mensen die Sint & Piet snappen...
Flink verlies geleden, zie ik.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:08 schreef Nembrionic het volgende:
Nee. Die hebben het ook weer gejat
http://www.imdb.com/title/tt1467304/
Nederlandse film.
Ja het eerst heeft met het laatste te maken denk ik.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Flink verlies geleden, zie ik.
Heerlijk ziekelijk eigenlijk.
Ah, dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee. Die hebben het ook weer gejat
http://www.imdb.com/title/tt1467304/
Nederlandse film.
Veel mensen kennen de Southparkaflevering wel en snappen 'm dan eigenlijk niet. Ze weten wel dat er een thema is en ze dachten dan dat dat de iPad was. En als ik ze dan vertel dat het van een film komt, dan vinden ze het ineens veel leukerquote:
Denk je dat dit voorbehouden is aan Amerikanen?quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ennn nummer 2 die denkt dat het pas volgend millennium weer 11/11/11 is
Amerikanen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |