Mijn leidinggevende zei dat het zal gebeuren, linksom of rechtsom. Dus daar hou ik me maar aan vast.quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Is het nu 100% zeker dat je de baan krijgt? Niet alles hoeft toch in 1 keer als je het huis uit gaat? Alleen nu nog het vinden van een woning/ kamer ?
Geen Ekstra-Weekend-Glazen-Huis dus.quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:58 schreef Cobra4 het volgende:
En er is een hint gegeven mbt de namen........ alle drie hebben een r in hun naam.
Gerard Ekdomquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Geen Ekstra-Weekend-Glazen-Huis dus.
Bij de hint heeft men niet specifiek gezegd de het alleen om de voornamen gaat. Het kan dus nog alle kanten op.quote:
Timur, Rabbering, Gerardquote:Op vrijdag 11 november 2011 09:58 schreef Cobra4 het volgende:
En er is een hint gegeven mbt de namen........ alle drie hebben een r in hun naam.
Euhm...... Ajouad, Giel, Joey, Wijnand, Sofie en Tomas. De rest hebben allemaal wel een r in voor- of achternaam.quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:26 schreef TradeMarkie het volgende:
welke DJ heeft er eigenlijk geen r in z'n naam, waardeloze hint
Frank,Ramon,Coen,Sander,Domien,Bart,Roos...
Ja, en die jij nu noemt gingen er sowieso al niet inquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Euhm...... Ajouad, Giel, Joey, Wijnand, Sofie en Tomas. De rest hebben allemaal wel een r in voor- of achternaam.
Komt omdat ze geen r in de naam hebben.quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:50 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, en die jij nu noemt gingen er sowieso al niet in
Anti-kraak wonen is sowieso geen slechte tip. Maar vooral wat spullen kopen die je nodig hebt om mee te wonen is lastig.quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:47 schreef Cobra4 het volgende:
Hier Etc. Voor als het snel moet.
http://www.pararius.nl/An(...)Noorderhaven/660536/
Hebben ze geen tweede namen?quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Euhm...... Ajouad, Giel, Joey, Wijnand, Sofie en Tomas. De rest hebben allemaal wel een r in voor- of achternaam.
Door jouw post bedenk ik me dat Wiebel en ik vandaag precies 4 jaar samen zijn.quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:15 schreef Etcetera het volgende:
Zo, 11:11:11 op 11-11-11 ook weer overleefd
Niet dat ik weet. Ik weet niet eens of het wel hun echte namen of artiesten namen zijn.quote:
Morgen om 0645 vliegen, overstappen in Parijs, dan ben je om 1445 op Sint Maarten.quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:15 schreef Soempie het volgende:
En ik heb zin in Sint Maarten, maar dat vieren ze hier niet.![]()
Daarom hebben ze die hint ook gedaan.quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:26 schreef TradeMarkie het volgende:
welke DJ heeft er eigenlijk geen r in z'n naam, waardeloze hint
Frank,Ramon,Coen,Sander,Domien,Bart,Roos...
En daarom is dat boek ook geschreven. Hij werd er ook gek van.quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:30 schreef Soempie het volgende:
En toen de hele discussie over het geloof. Ik ben ooit begonnen in the god delusion, maar vond het echt een verschrikkelijk boek. Heb het dan ook na een paar hoofdstukken weggegeven aan een vriend. Voor mij persoonlijk is het wel duidelijk dat er geen God bestaat, etc. Maar ik hoef dat niet zo te verkondigen aan iedereen en heb ook niet de behoefte om de ideeen van gelovigen te weerleggen.![]()
Heb wel vaak het idee dat ik wat voorzichtig moet zijn in gesprek met mensen die wel geloven (om te voorkomen dat ze op tilt gaan), terwijl zij hun mening wel duidelijk verkondigen naar mij toe. Dat vind ik dan wel storend.
Ik vond hem niets beter dan de mensen die geloven en dat op willen dringen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En daarom is dat boek ook geschreven. Hij werd er ook gek van.
Gelovigen(ja ik scheer even over een enorme kam) mogen gepikeerd zijn als je zegt dat God niet bestaat. Ik mag niet gepikeerd zijn als gelovigen zeggen dat er een God bestaat.
Dat zeg ik niet maar je snapt dat iemand uit frustratie zo'n boek schrijft toch?quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik vond hem niets beter dan de mensen die geloven en dat op willen dringen.
Ja en nee. Ik begrijp het wel, maar persoonlijk had ik daar nooit voor gekozen, juist omdat hij dat doet wat hij in anderen afkeurt. Daarnaast vind ik het moeilijk te bedenken wat hij met zo'n boek bereikt? Degenen die het boek lezen zijn het toch wel met hem eens. Wat Diaan ook al schrijft: het geloven of niet-geloven is voor mij iets persoonlijks.quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:58 schreef Nembrionic het volgende:[..]Dat zeg ik niet maar je snapt dat iemand uit frustratie zo'n boek schrijft toch?
Je keurt dus een boek af dat atheisme promoot en andere denkwijzen afkeurt.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:16 schreef Soempie het volgende:
Maargoed, ik heb het boek niet helemaal gelezen en het is al jaren geleden, dus weet ook niet of m'n mening echt wel zo van toepassing is op het boek. Het is alleen datgene wat ik me herinner: ik ergerde me aan z'n toon en vond het een 'pot verwijt de ketel, verhaal'. En dat terwijl ik niet in God geloof.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:19 schreef Mark het volgende:
Ach, al die mensen die zich op hun teentjes getrapt voelen:
Nice, die gaat op Facebookquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:19 schreef Mark het volgende:
Ach, al die mensen die zich op hun teentjes getrapt voelen:
Aangezien ik niet gelovig ben, lijkt het me nogal wiedes dat ik dat wat in de Bijbel geschreven staat 'afkeur' (alhoewel ik veel verhalen wel mooi vind). Ik keur het boek op zich niet af, net als het boek van Dawkins. Iedereen moet zelf weten wat ze zeggen of schrijven over het geloof. Ik vind het alleen idioot om anderen er zo op aan te spreken, twee kanten op, maar ze moeten het zelf weten. Verder zal het me worst wezen trouwens.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je keurt dus een boek af dat atheisme promoot en andere denkwijzen afkeurt.
Dan keur je de Bijbel dus ook af? Dat geloof promoot en iedereen die niet gelooft verdoemt. Daarin staat dus precies hetzelfde, maar dan andersom.
Ja, dat snap ikquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:42 schreef Soempie het volgende:
En het ging me ook om de toon van het boek trouwens. Simon Blackburn heeft ook wat geschreven over geloof, ethiek, etc. En daarin weerlegt hij ook het een en ander. Daar heb ik me dan weer helemaal niet aan gestoord, aangezien het niet zo'n overduidelijk: ik-schop-lekker-tegen-het-geloof-aan-stuk was.
Je moet anderen laten testen voordat je het de markt op gooitquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:35 schreef Ofyles2 het volgende:
Nu even naar buiten, mijn eerste CMS-pakket (alfa) is compleet klaar.
Vanavond/vannacht/morgen (ik streep zelf door, dankuwel) testen en complementeren, dan kan ik handelen.
Morgenvroeg voetbalveld, morgenmiddag Sinterklaasintocht? Lennon lijkt het niet zoveel te interesseren dus misschien maar lekker thuis naar ned. 3 kijken. Vind ik toch wel de leukste. En zondag naar Drachten. Ons neefje is vandaag 1 jaar geworden!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |