Jaquote:Op woensdag 9 november 2011 22:24 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Hey, vraagje: Kan je met splitscreen online ook gebruik maken van 2 accounts in plaats van 1 + een guestaccount?
alleen op xbox dacht ikquote:Op woensdag 9 november 2011 22:34 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Ah tof!Dat vond ik het enige minpunt aan Black Ops! *is blij*
Ik gebruik vooral Sleight of Hand, Quick Draw, en Stalker/Marksmanquote:Op woensdag 9 november 2011 22:41 schreef tochweerhenk het volgende:
Wat is eigenlijk de beste perk combinatie als je net begint?
dit, helpt allemaal mee om je tegenstander direct uit te schakelen.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:53 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ik gebruik vooral Sleight of Hand, Quick Draw, en Stalker/Marksman
Ik kom alleen maar in lobbys met nederlanders en die hebben namen zoals:quote:Op woensdag 9 november 2011 23:00 schreef gniffie het volgende:
Vind het aantal campers reuze meevallen. Of ik heb net geluk dat ik in leuke servers kom
Ik snap het probleem niet. Je zit in Nederland en je gamed met alleen Nederlanders omdat matchmaking voor goeie ping zorgt. Dat wil je toch? Of wil je met chinezen, amerikanen en australiers met 300+ lag een beetje gaan lopen kutten in een map?quote:Op woensdag 9 november 2011 22:24 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van matchmaking enzo, maar kan er iets gedaan aan worden?
respect mijn BuikSchuiver naamquote:Op woensdag 9 november 2011 23:04 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik kom alleen maar in lobbys met nederlanders en die hebben namen zoals:
Xx schaamhaarball2010 xx
Xx Beertje NL
III nat poesje III
Echt wtf..![]()
Een beetje variatie kan toch geen kwaad? Daarnaast heb ik nooit last van lag wanneer ik met Engelsen speel. Jappen en Australiers kom ik zelden tegen.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik snap het probleem niet. Je zit in Nederland en je gamed met alleen Nederlanders omdat matchmaking voor goeie ping zorgt. Dat wil je toch? Of wil je met chinezen, amerikanen en australiers met 300+ lag een beetje gaan lopen kutten in een map?
De lag. Ik ben al geen uitstekende schutter, maar soms ben ik al dood voor ik mijn wapen getrokken heb. En dat is niet omdat ik zo traag van begrip benquote:Op woensdag 9 november 2011 22:30 schreef Kerol het volgende:
Wat irriteert jullie het meest in deze game? Mij die kutcampers![]()
buikschuiverquote:Op woensdag 9 november 2011 23:08 schreef donald_dick het volgende:
[..]
respect mijn BuikSchuiver naam
Een maat van me vind Shooters op de PS3 fijner dan op de pcquote:Op donderdag 10 november 2011 00:07 schreef Skillstorm het volgende:
Speelt er iemand op de pc? Ik heb namelijk geen shooters op de pc gedaan, alleen op de PS3. Is het chiller om te mikken op de pc? Ik weet dat je dan namelijk geen auto aiming hebt.
Ja, want je moet werkelijk mikken, veel leuker. Tevens veel mooier beeld, die fossielen zijn te achterhaald om dit soort games nog fatsoenlijk te draaien. Gewoon proberen, het zal je bevallen. Luister niet naar de armoedzaaiers die geen goede pc hebben.quote:Op donderdag 10 november 2011 00:07 schreef Skillstorm het volgende:
Is het chiller om te mikken op de pc?
Ik had een PS3, na die maand zonder PSN was ik het zat en heb dat ding verkocht. Heb nu een mooie gaming pc met Geforce Gtx 460 en een i5 2500 intel. Met 4GB corsair ram. Zelf gemaakt natuurlijk.quote:Op donderdag 10 november 2011 00:31 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ja, want je moet werkelijk mikken, veel leuker. Tevens veel mooier beeld, die fossielen zijn te achterhaald om dit soort games nog fatsoenlijk te draaien. Gewoon proberen, het zal je bevallen. Luister niet naar de armoedzaaiers die geen goede pc hebben.
Heel erg juist bezig jij. En ik weet wel zeker dat je het op max kan draaien met die setup, aangezien ze nog steeds dezelfde engine gebruiken als 3,5 jaar terug. Maak je maar niet druk.quote:Op donderdag 10 november 2011 00:33 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ik had een PS3, na die maand zonder PSN was ik het zat en heb dat ding verkocht. Heb nu een mooie gaming pc met Geforce Gtx 460 en een i5 2500 intel. Met 4GB corsair ram. Zelf gemaakt natuurlijk.
Heb op Can you run it gekeken en er staat dat ik het op max kan draaien. Nu nog mijn loon binnenkrijgen...
Mja, niet genoeg geld enzo.quote:Op donderdag 10 november 2011 00:39 schreef GlenSpey het volgende:
Echte bazen hebben gewoon een goeie gaming-PC én een PS3
Incorrect. Echte bazen hebben een goede game-pc, een Playstation 3, een Xbox 360 een Nintendo 8 bit en een Super Nintendo.quote:Op donderdag 10 november 2011 00:39 schreef GlenSpey het volgende:
Echte bazen hebben gewoon een goeie gaming-PC én een PS3
Hmm de meeste heb ik nog steeds niet voorbij zien komen en sommige wel 6 x . Wazigquote:Op donderdag 10 november 2011 01:02 schreef Silvanovisch het volgende:
"Possible MW3 DLC Maps"
[ afbeelding ]
Highrise en Crossfire terug
Op dezelfde engine dezelfde maps spelen tegen betaling, goede deal.quote:Op donderdag 10 november 2011 01:02 schreef Silvanovisch het volgende:
"Possible MW3 DLC Maps"
[ afbeelding ]
Highrise en Crossfire terug
BO was faal imo. Het had niet die sfeer van MW2 waar ik zo van hou.quote:Op donderdag 10 november 2011 01:09 schreef Lindgren. het volgende:
Even terugkijken op BO.
Hardoplachen hier.
beetje trollen voor het slapen gaanquote:
quote:
Dan moet je een dedicated server op zoeken.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:21 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Een beetje variatie kan toch geen kwaad? Daarnaast heb ik nooit last van lag wanneer ik met Engelsen speel. Jappen en Australiers kom ik zelden tegen.
Ik mis alleen de 360 nogquote:Op donderdag 10 november 2011 00:44 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Incorrect. Echte bazen hebben een goede game-pc, een Playstation 3, een Xbox 360 een Nintendo 8 bit en een Super Nintendo.
Denk dat ze de volgende uitbreiding wel flink zullen verbeteren gezien ook de lichte kritiek die nu binnen gaat komen omdat het de zoveelste 'remake' is.quote:Op donderdag 10 november 2011 01:11 schreef HyperViper het volgende:
BO was wel de beste editie van deze franchise op deze engine. De volgende zal wel een remake zijn van modern warfare 1 op deze engine met MW2 maps en BO maps als DLC.
Komt goed uit, want 2 dagen geleden een account aangemaakt, en GT gelinked, en een dag later doet ie het niet, nieuw account aanmaken maar dan lukt het linken nietquote:Op donderdag 10 november 2011 07:35 schreef donald_dick het volgende:
Zere neus, ze hebben me account gewist op elite net. Hopelijk kan ik nu wel weer mij account redeemen
True. En why fix something that ain't broken, right? Mijn troll heeft duidelijk geen effect.quote:Op donderdag 10 november 2011 08:34 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Denk dat ze de volgende uitbreiding wel flink zullen verbeteren gezien ook de lichte kritiek die nu binnen gaat komen omdat het de zoveelste 'remake' is.
Op de 360?quote:Op donderdag 10 november 2011 07:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dan moet je een dedicated server op zoeken.
Algemeen topic hequote:Op donderdag 10 november 2011 09:20 schreef SunTzu het volgende:
Alle pc boys realiseren zich niet dat ze in het MW3 console topic zitten.
quote:Op donderdag 10 november 2011 09:20 schreef SunTzu het volgende:
Alle pc boys realiseren zich niet dat ze in het MW3 console topic zitten.
Glasvezel, i5-2500k op 4ghz en 2x 6950. Yeah, laten we de factoren die hier liggen even uitsluiten?quote:Op donderdag 10 november 2011 06:50 schreef Stink-ui het volgende:
iedereen heeft last van zijn/haar connectie?
hier nergens last van.. in tegendeel zelfs ben in 2 dagen die-hard gamen maar 1 keer terug naar lobby gegaan dat kwam door noob host die hem dashboarden.. EN NOG GEEN 1 KEER LAG!!!
dus niet janken, het komt door je eigen kut internet of PC of Gaystation
Virusscanner, spam zooi. Laten we idd niet beginnen over deze shitzooiquote:Op donderdag 10 november 2011 10:51 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Glasvezel, i5-2500k op 4ghz en 2x 6950. Yeah, laten we de factoren die hier liggen even uitsluiten?
Virusscanner heb ik niet, firewall staat uit en router op upnp, dit is een schone windows install want ik dual boot m met xp (quote:Op donderdag 10 november 2011 10:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Virusscanner, spam zooi. Laten we idd niet beginnen over deze shitzooi
En dit is waarom ik een grafhekel heb aan PC/CONSOLE topicsquote:Op donderdag 10 november 2011 10:56 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Virusscanner heb ik niet, firewall staat uit en router op upnp, dit is een schone windows install want ik dual boot m met xp () waar ik normaal op werk. En nog heb ik in drie dagen maar 1 game kunnen joinen! De rest heb ik timeouts of server is full. Wa gwaan?
Ook geen last hier.. Ook maar 1 keer eruit geknikkerd en 3/4x opzoek geweest naar nieuwe host..quote:Op donderdag 10 november 2011 06:50 schreef Stink-ui het volgende:
iedereen heeft last van zijn/haar connectie?
hier nergens last van.. in tegendeel zelfs ben in 2 dagen die-hard gamen maar 1 keer terug naar lobby gegaan dat kwam door noob host die hem dashboarden.. EN NOG GEEN 1 KEER LAG!!!
dus niet janken, het komt door je eigen kut internet of PC of Gaystation
PC zeker? serieus alle games zijn in mijn opzicht slechter met de servers, zelfs een volle party 6 man loopt als een zonnetje zonder dat er mensen uitknallen.. heerlijkquote:Op donderdag 10 november 2011 11:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
En dit is waarom ik een grafhekel heb aan PC/CONSOLE topics
Ben zelf halverwege in de SP, staat te makkelijk geloof ik maar ik geniet van de constante rollercoaster waar je in zit.
In MP 1 match gedaan, kills 0, deaths 10
Even proberen op SP zo meteen.quote:Op donderdag 10 november 2011 08:57 schreef Scorpie het volgende:
Ik vind 3 wel 'lekkerder' spelen dan 2 eigenlijk. Het loopt net iets gelikter allemaal.
Het gaat bij mij sowieso slecht. Maar Sleight of Hand, Quick draw en Stalker zijn ook geen goede perks samen voor mij. Ik ga vanavond even kijken wat het beste werkt.quote:Op donderdag 10 november 2011 11:38 schreef vandermar het volgende:
GIng als een draak gister, mocht blij zijn wanneer ik een 1 k/d had
En wtf al die gebouwen, zo is de reaper echt zaad.
Ik gebruik of SoH of Scavenger in perk slot 1. Scavenger als ik het wapen snel vind reloaden en anders SoH maar met SoH rush ik meer. Ga ik puur voor de objective dan blastshield en anders Assasin wanneer er echt bizar veel UAV's komen en derde doe ik Steady Aim bij alles. Voor de rest vind ik andere perks niet nodigquote:Op donderdag 10 november 2011 11:46 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Het gaat bij mij sowieso slecht. Maar Sleight of Hand, Quick draw en Stalker zijn ook geen goede perks samen voor mij. Ik ga vanavond even kijken wat het beste werkt.
Welke perks gebruik jij vaak?
helemaal mee eensquote:Op donderdag 10 november 2011 12:04 schreef tochweerhenk het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was echt een bazenwapen toen.
Als je het moeilijk vindt om ermee om te gaan, kan je het ook gewoon zeggen in plaats van het belachelijk proberen te maken.quote:Op donderdag 10 november 2011 12:19 schreef vandermar het volgende:
En stalker is waardeloos
Stalker is voor noobs, iets sneller kunnen lopen wanneer ADSKunnen campers sneller ADS van hoekje naar hoekje
BURNquote:Op donderdag 10 november 2011 12:21 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Als je het moeilijk vind om ermee om te gaan, kan je het ook gewoon zeggen in plaats van het belachelijk proberen te maken.
quote:Op donderdag 10 november 2011 12:21 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Als je het moeilijk vind om ermee om te gaan, kan je het ook gewoon zeggen in plaats van het belachelijk proberen te maken.
Altijd als je het niet met mij eens bent, dan zit je gewoon fout.quote:Op donderdag 10 november 2011 12:36 schreef BzP het volgende:
Ben het een x eens met stoma.
En wie zei dat marksman waardeloos was?
Marksman rules met een AR/Sniper
Ik zal het proberen.quote:Op donderdag 10 november 2011 12:21 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Als je het moeilijk vindt om ermee om te gaan, kan je het ook gewoon zeggen in plaats van het belachelijk proberen te maken.
Hier ben ik niet mee eens, w8 ff.. Dan zit ik foutquote:Op donderdag 10 november 2011 12:37 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Altijd als je het niet met mij eens bent, dan zit je gewoon fout.
Ik dacht ook dat het niks was toen ik het las.quote:Op donderdag 10 november 2011 12:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zal het proberen.
Maar spreek jij die perks uit ofzo? Marksman klinkt waardeloos las ik.
quote:Geachte heer s0ul1991,
U heeft contact opgenomen omdat uw promocode voor de gratis 'Classic Call of Duty' game niet werkt. Wij begrijpen dat dit vervelend is.
Door een technische storing blijkt uw code niet werkzaam te zijn. Fabrikant Activision heeft de storing inmiddels opgelost en uw code gecontroleerd. Uw code is nu te gebruiken.
Wij wensen u veel speelplezier met uw game toe en onze welgemeende excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Judith
Vraag Judith om foto's van haar zelfquote:Op donderdag 10 november 2011 13:24 schreef s0ul1991 het volgende:
Voor de mensen waar de bol.com classic code niet werkte:
[..]
Ik heb 3 round burst wapens altijd onhandig gevonden.quote:Op donderdag 10 november 2011 13:55 schreef GlenSpey het volgende:
Wat is er toch zo geweldig aan Type 95? Het is een 3-round burst weapon, nog nooit heb ik mensen zo enthousiast over zo'n soort weapon gezien
Marksman is nutteloos als je te incapabel bent om goed te richten.quote:Op donderdag 10 november 2011 12:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zal het proberen.
Maar spreek jij die perks uit ofzo? Marksman klinkt waardeloos las ik.
Ze gaan na 1 burst 7 van de 10x dood. de anderen 3x 2x burstenquote:Op donderdag 10 november 2011 13:55 schreef GlenSpey het volgende:
Wat is er toch zo geweldig aan Type 95? Het is een 3-round burst weapon, nog nooit heb ik mensen zo enthousiast over zo'n soort weapon gezien
Bij Bol.com of Wehkamp kopen en dan later met acceptgiro betalen !quote:Op donderdag 10 november 2011 13:52 schreef Skillstorm het volgende:
Wil het ook kopen maar krijg pas loon op 21ste gvd.
Hmm?....quote:Op donderdag 10 november 2011 14:09 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Bij Bol.com of Wehkamp kopen en dan later met acceptgiro betalen !
Deed een m16 ook als je raak kunt schietenquote:Op donderdag 10 november 2011 14:02 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ze gaan na 1 burst 7 van de 10x dood. de anderen 3x 2x bursten
Ja logisch toch.. Bij bol kopen en betaling via acceptgiro..quote:
Ja alleen schiet m16 zo traag als stront.quote:Op donderdag 10 november 2011 14:27 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Deed een m16 ook als je raak kunt schieten
Hmm... oke ik zal het doen. Nu hopen dat ze niet lullig gaan doen op werk en die uren die ik in de vakantie heb gedraaid er uit laten ofzo.quote:Op donderdag 10 november 2011 14:31 schreef HeertjeB het volgende:
[..]
Ja logisch toch.. Bij bol kopen en betaling via acceptgiro..
Die kan je dus makkelijk over 2 weken pas gaan betalen!
18 jaar en werk niet zoveel. pik. Dus zorg verzekering ook betalen. Zou 190 euro moeten krijgen wat ruim voldoende moet zijn. En zorg toeslag aanvraag formulier heb ik pas gister verstuurd.quote:Op donderdag 10 november 2011 14:40 schreef HeertjeB het volgende:
We hebben het over +- 50 euro pikweet niet hoe oud je bent?
Goed bezig, voor pc of console?quote:Op donderdag 10 november 2011 14:42 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
18 jaar en werk niet zoveel. pik. Dus zorg verzekering ook betalen. Zou 190 euro moeten krijgen wat ruim voldoende moet zijn. En zorg toeslag aanvraag formulier heb ik pas gister verstuurd.
Heb het wel al besteld.
Pc. Ben alleen nooit zo'n fan geweest van 'later betalen' en 'lenen' etc.quote:Op donderdag 10 november 2011 14:45 schreef HeertjeB het volgende:
[..]
Goed bezig, voor pc of console?
Goede instelling, echter voor mw3 mag je een uitzondering makenquote:Op donderdag 10 november 2011 14:47 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Pc. Ben alleen nooit zo'n fan geweest van 'later betalen' en 'lenen' etc.
Je moet gewoon gelijk raak schieten. Niks aan de handquote:Op donderdag 10 november 2011 14:32 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja alleen schiet m16 zo traag als stront.
Gelijk heb je, game-release shitstorm en dan verwachten ze dat ik tot de 21ste wacht. Ik verveel me dood hier.quote:Op donderdag 10 november 2011 14:50 schreef HeertjeB het volgende:
[..]
Goede instelling, echter voor mw3 mag je een uitzondering maken
Kampeersletje ben je!quote:Op donderdag 10 november 2011 14:53 schreef mash_ het volgende:
Net 43-3. 2x pavelolang leven de type 95
Ja, breng sloebers op ideeën met dit soort dingen... Voor je het weet leasen ze 15 tv's en 7 koelkasten over 5 jaar.quote:Op donderdag 10 november 2011 14:31 schreef HeertjeB het volgende:
[..]
Ja logisch toch.. Bij bol kopen en betaling via acceptgiro..
Die kan je dus makkelijk over 2 weken pas gaan betalen!
Ben benieuwd wat je er van vind.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:07 schreef Timmos het volgende:
CM901 net goud gemaakt.. Nu de Type95 is proberen..
Geen 43-3 (ik speel dan ook niet met assaultquote:
Netjesquote:Op donderdag 10 november 2011 15:35 schreef Timmos het volgende:
[..]
Geen 43-3 (ik speel dan ook niet met assault).. Maar KD 2+.. Denk dat ik deze nu maar goud ga maken
..
IPV je killstreaks op te sparen kun je nu meerdere setjes killstreaks halen in 1 leven, mits je ze wel gebruikt in dat leven anders worden de slotjes gewoon overschreven...quote:Op donderdag 10 november 2011 15:53 schreef DSS24 het volgende:
Waarom verdwijnen mijn Care Packages?? (MW3)
Heeft iemand anders dit ook?
Mij is het 2x overkomen.
Okay het is dus verstandig om ze zo snel mogelijk te gebruiken.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:59 schreef BzP het volgende:
[..]
IPV je killstreaks op te sparen kun je nu meerdere setjes killstreaks halen in 1 leven, mits je ze wel gebruikt in dat leven anders worden de slotjes gewoon overschreven...
Jip alleen killstreaks uit crates tellen niet voor je volgende streak, of als je weer spawnt dan telt een "non crate ks" van je vorige leven niet naar een streak in je nieuwe leven.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:07 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Okay het is dus verstandig om ze zo snel mogelijk te gebruiken.
de kills die er mee gehaald worden tellen toch ook weer mee naar de volgende killstreaks?
Okay duidelijk. Dat vind ik wel goed geregeld. Volgens mij was dit niet zo bij MW2 toch?quote:Op donderdag 10 november 2011 16:12 schreef BzP het volgende:
[..]
Jip alleen killstreaks uit crates tellen niet voor je volgende streak, of als je weer spawnt dan telt een "non crate ks" van je vorige leven niet naar een streak in je nieuwe leven.
Bij mw2 telde een crate niet naar je killstreak, maar je kon wel veel crates sparen en spammen..quote:Op donderdag 10 november 2011 16:16 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Okay duidelijk. Dat vind ik wel goed geregeld. Volgens mij was dit niet zo bij MW2 toch?
Whut?quote:Op donderdag 10 november 2011 16:28 schreef gniffie het volgende:
Single Player uit. na 4 uutjes al, maar het was tof
Maar niet op Veteran, want dat is onmogelijk in 4 uurquote:Op donderdag 10 november 2011 16:28 schreef gniffie het volgende:
Single Player uit. na 4 uutjes al, maar het was tof
Het zorgt ervoor dat je op alle afstanden rode namen boven je vijanden ziet staan.quote:Op donderdag 10 november 2011 14:40 schreef FUUUU het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat Marksman precies voor je doet? De beschrijving is 'Identify targets at longer range' maar ik heb eigenlijk nog helemaal geen effect gemerkt? Wat ik hier uit de reactie's kan opmaken is dat de auto aim je helpt op lange afstanden?
Uitleg wordt op prijs gesteld.
Hardenedquote:Op donderdag 10 november 2011 16:44 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Maar niet op Veteran, want dat is onmogelijk in 4 uur
Ik doe het ''juist'' voor het verhaal maar ook vooral om de wapens te leren kennen.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:46 schreef gniffie het volgende:
en uiteraard alle cut scenes geskipt, want het verhaal slaat toch nergens op
Online pre-orderenquote:Op donderdag 10 november 2011 15:32 schreef Skillstorm het volgende:
Hmm raar, er staat dat ik morgen een brief krijg en dat als ik pas betaald heb ik mijn game krijg oid. Kon ik het net zo goed bij de MM halen en wachten tot de 21ste. -.-
Bedankt!quote:Op donderdag 10 november 2011 16:45 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Het zorgt ervoor dat je op alle afstanden rode namen boven je vijanden ziet staan.
Dat met die autoquote:Op donderdag 10 november 2011 17:17 schreef Crazy-M het volgende:
2uur sp gespeeld. Wat een snelheid en actie. Dit is waarom ik mw speel. Nu net in parijs geland. Missie na zandstorm. En verhaal is wel goed.
Gvd krijg gewoon meer zin als ik dit zo lees. Hopelijk morgen binnen zoals ze beweren...quote:Op donderdag 10 november 2011 18:12 schreef GlenSpey het volgende:
Mijn support streak doet helemaal niks meer... heb de advanced uav, stealth bomber en escorted airdrop ingesteld maar krijg ze geen van allen, al de hele dag niet... Komt dit omdat ik dan nog een reward over heb van mijn assault streak? Merk ook dat als ik een 2e keer een care package krijg terwijl ik nog een eerdere care package bewaard heb deze gewoon verdwijnt...
die met dat bootje was helemaal vet. Stiekem zit je echt in het verhaal en de spanningquote:
Dat is ook mijn record, welke map?quote:Op donderdag 10 november 2011 18:20 schreef mash_ het volgende:
wave 22 in solo. Toch wel leuk om te doen!
Gewoon die eerste. in parijs.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:30 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Dat is ook mijn record, welke map?
Nicequote:Op donderdag 10 november 2011 18:38 schreef GlenSpey het volgende:
Ha, net voor het eerst een pavelow weten te bemachtigen (hoewel wel via een care package). Gelijk 40-15mijn beste score ooit in COD tot nog toe...
BF3 fanboys die teveel haten, niks van aantrekken.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:12 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Wtf, die metacritic user score
tdm natuurlijkquote:Op donderdag 10 november 2011 19:19 schreef stoeltafel het volgende:
Die score gaat nergens over want mw3 is het beste verkochte spel ter wereld.
Welke modus spelen jullie? Speel zelf alleen FFA
Wat is er leuk aan tdm in een party? Lekker allemaal 10 Kills makenquote:Op donderdag 10 november 2011 19:40 schreef gniffie het volgende:
[..]
tdm natuurlijk![]()
maar op dit forum zitten veel domination gheybois
De campaign is echt een aanrader, eigenlijk wel uit elke MW serie.quote:
ik speel nooit in grote partys, max met 3 man.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat is er leuk aan tdm in een party? Lekker allemaal 10 Kills maken
Nou dan heb je met 3 man allemaal 15 Kills max hoe saai is datquote:Op donderdag 10 november 2011 20:33 schreef gniffie het volgende:
[..]
ik speel nooit in grote partys, max met 3 man.
Domination is daardoor ook kut, zonder echt team
ik haal altijd wel 20+, dus ben wel tevredenquote:Op donderdag 10 november 2011 20:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nou dan heb je met 3 man allemaal 15 Kills max hoe saai is dat. Met 3 man dom spelen is ideaal meestal win je maar soms laten ze je wel zweten.
Ik had dat ik schuin achter een teammate op een heuvel stond, en doordat die enemy die op m'n teammate schoot geraakt werd, ging z'n aim omhoog (flinch ofzo), en killde hij mijquote:Op donderdag 10 november 2011 20:53 schreef KrentebolHooft het volgende:
Wat is dit BELACHELIJK.
Ik loop gewoon rond, vijand kijkt net even de hoek om, ziet een teammate. Richt zn SILENCED UMP op hem. Schiet welgeteld 1 kogel, raakt mij in het hoofd en ik sterf.
Dat slaat echt nergens op
Waarom? Koop gewoon de cd, ziet er veel leuker uit ook en je zal het altijd op cd hebben.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:01 schreef Elco.. het volgende:
Heb het spel gekocht voor 18 euro, spel is geactiveerd in Steam, maar het downloaden gaat met 75 KB/s...
Iemand anders ook het spel via Steam gedownload? Kan dit niet sneller?
Nou bijvoorbeeld PS3quote:Op donderdag 10 november 2011 20:58 schreef mr-green het volgende:
Wat is er met de servers op de ps3...
Kom geen enkele party in
Mijne ging met 2,5 MB per seconde, jat0gh.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:01 schreef Elco.. het volgende:
Heb het spel gekocht voor 18 euro, spel is geactiveerd in Steam, maar het downloaden gaat met 75 KB/s...
Switch eens naar een Duitse server.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:01 schreef Elco.. het volgende:
Ja heb ik ook. Duurt zo lang voordat ik eindelijk eens in een match zit, en dan meestal lag.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:58 schreef mr-green het volgende:
Wat is er met de servers op de ps3...
Kom geen enkele party in
Vind ik niet. Ik heb een heel magazijn nodig om er iemand mee neer te halen. Voor de 2e die er dan altijd achterstaat word ik vervolgens neergeschoten. Dag dogtagsquote:Op donderdag 10 november 2011 21:43 schreef LeaderRoel het volgende:
Het beste wapen vind ik persoonlijk de MP5
nergens last vanmet mijn ps3quote:Op donderdag 10 november 2011 21:54 schreef MrMolotov het volgende:
[..]
Ja heb ik ook. Duurt zo lang voordat ik eindelijk eens in een match zit, en dan meestal lag.
Is het op de 360 anders?
Vrienden hebben me overgehaald om de PS versie te halen, grote fout dus
Nee man!quote:Op donderdag 10 november 2011 21:43 schreef LeaderRoel het volgende:
Het beste wapen vind ik persoonlijk de MP5
moet je hem niet kopen in ruslandquote:Op donderdag 10 november 2011 21:01 schreef Elco.. het volgende:
SCAR-L jongen. Met Red dot sight of ACOG Scope.quote:
Daarom heb ik hem nog niet opgestart. Ik bewaar hemquote:Op donderdag 10 november 2011 22:41 schreef rickyszz het volgende:
Booh, wat een vette SP![]()
maar zo kort
Wat onrealistisch!!quote:Op donderdag 10 november 2011 20:53 schreef KrentebolHooft het volgende:
Wat is dit BELACHELIJK.
Ik loop gewoon rond, vijand kijkt net even de hoek om, ziet een teammate. Richt zn SILENCED UMP op hem. Schiet welgeteld 1 kogel, raakt mij in het hoofd en ik sterf.
Dat slaat echt nergens op
Eens. Maar sommige dingen kloppen echt niet. :pquote:Op donderdag 10 november 2011 23:32 schreef KrentebolHooft het volgende:
Het gaat niet om realisme maar om gameplay?
quote:Op donderdag 10 november 2011 23:52 schreef GlenSpey het volgende:
Kreeg net al een hatemail omdat ik toevallig 2 keer op een veelgebruikt pad klaar lag om om-de-hoek-komende-vijanden de kloten van de kaak te schieten. Campen
Klinkt me bekendquote:Op donderdag 10 november 2011 23:52 schreef GlenSpey het volgende:
Kreeg net al een hatemail omdat ik toevallig 2 keer op een veelgebruikt pad klaar lag om om-de-hoek-komende-vijanden de kloten van de kaak te schieten. Campen
Een deel geluk en een deel weten wat je doet.quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:40 schreef FUUUU het volgende:
45 ofzo maar heb me draai nog niet echt kunnen vinden. Vaak potjes met een kd van 1 of minder.
Snap al helemaal niet hoe mensen een 17 killstreak kunnen halen
En een deel gewoon een goede verbinding hebben.quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:46 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Een deel geluk en een deel weten wat je doet.
Dat soort mappen zullen snel genoeg komen lijkt mequote:Op donderdag 10 november 2011 23:50 schreef DeeBee het volgende:
Het speelt wel weer lekker, de maps zijn alleen echt weinig wat ik tot nu toe gespeeld heb (1:15, lvl 18 of zo).
Overal van die gangetjes en kruip-door-sluip-door, leidt alleen maar tot van die 'knife-encounters' of tamme hip-sprays...
Iederen loopt ook nog maar nóg wat doellozer rond lijkt het wel, want bepaalde areas defenden is niet nodig of zo...
Dit ! In iedere map is het echt lastig om een killstreak te halen omdat je weinig schuilmogelijkheden hebt maar het gaat al beter. Net survival gespeeld, dat blijft echt vet !quote:Op vrijdag 11 november 2011 01:30 schreef OverRated het volgende:
Is wel wat vervelend inderdaad. Je wordt echt constant geflanked of gebackreaped. Overal is er wel een zijgang.
Vooral in die map van de Londense metro, daar komen tegenstanders echt altijd van de zijkanten of zo. Het lijkt wel alsof die spawn points van tegenstanders met opzet zo kut zijn uitgezocht
Attack/AC/Ospreyquote:Op vrijdag 11 november 2011 00:40 schreef FUUUU het volgende:
In MW2 ook gewoon 2 Stinger missiles hoor.
Heb trouwens best moeite met het spel. Ben nu lvl 45 ofzo maar heb me draai nog niet echt kunnen vinden. Vaak potjes met een kd van 1 of minder.
Snap al helemaal niet hoe mensen een 17 killstreak kunnen halen
Die spawnpoints zijn inderdaad echt triest.quote:Op vrijdag 11 november 2011 01:30 schreef OverRated het volgende:
Is wel wat vervelend inderdaad. Je wordt echt constant geflanked of gebackreaped. Overal is er wel een zijgang.
Vooral in die map van de Londense metro, daar komen tegenstanders echt altijd van de zijkanten of zo. Het lijkt wel alsof die spawn points van tegenstanders met opzet zo kut zijn uitgezocht
Als je naar barracks en dan leaderboards gaat kun je je k/d zien. Ook je score etc.quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:57 schreef Toempf het volgende:
[..]
En een deel gewoon een goede verbinding hebben.
Kan je ergens je K/D ratio zien? Niet dat ik die van mij wil zien, want dan springen de tranen in mijn ogen, maar was er gewoon benieuwd naar
type 95 is op afstand juist slechter dan dichtbijquote:Op vrijdag 11 november 2011 09:15 schreef DSS24 het volgende:
Geen een Killstreak kill telt mee naar je volgende killstreak toch?
Ik las gisteren ergens van wel, maar na goed opletten gisteravond merkte ik dat de kills niet optellen. Als je bijvoorbeeld een P Missile haalt door 4 kills. En je kilt iemand met die P missile. Dan kom je dus niet op 5 met killstreaks.
Verder is de MP5 met SoH, Blastshield en Stalker mijn beste combi
Daarna is de type 95 als je niet van snipen houdt, een hele goede vervanger voor grotere maps.
Dit werkt alleen met support killstreakquote:Op vrijdag 11 november 2011 09:15 schreef DSS24 het volgende:
Geen een Killstreak kill telt mee naar je volgende killstreak toch?
Ik las gisteren ergens van wel, maar na goed opletten gisteravond merkte ik dat de kills niet optellen. Als je bijvoorbeeld een P Missile haalt door 4 kills. En je kilt iemand met die P missile. Dan kom je dus niet op 5 met killstreaks.
Verder is de MP5 met SoH, Blastshield en Stalker mijn beste combi
Daarna is de type 95 als je niet van snipen houdt, een hele goede vervanger voor grotere maps.
Als iemand best ver weg staat dan heb ik hem bijna altijd in een burst doodquote:Op vrijdag 11 november 2011 09:26 schreef mash_ het volgende:
[..]
type 95 is op afstand juist slechter dan dichtbijVan dichtbij doet hij de meeste damage van alle assault wapens.
Medium tot close is die heel sterk. Grote afstanden al een stuk minder. Op elite heb je er een filmpje over waar al die statenstieken voorbij komenquote:Op vrijdag 11 november 2011 09:40 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Als iemand best ver weg staat dan heb ik hem bijna altijd in een burst dood![]()
En dat zijn geen headshots. Is de M16 beter dan? Ik let nooit op die grafieken.
Vond k ook maar als je groundwar speelt heb je genoeg grote mappen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:37 schreef poker4lifee het volgende:
ik vind echt dat de te kleine mappen het spel nogal verpesten. jullie geen last van?
het is echt voornamelijk blind rondrennen nu. voetstappen ook nog niet echt kunnen horen, gaat lekker.
Daar is Elite voor bedoeld.quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:57 schreef Toempf het volgende:
[..]
En een deel gewoon een goede verbinding hebben.
Kan je ergens je K/D ratio zien? Niet dat ik die van mij wil zien, want dan springen de tranen in mijn ogen, maar was er gewoon benieuwd naar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb de betaalde versie en bij mij werkt het voor geen meter. Start wel op maar ik krijg dan een errormelding.quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:53 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Hoe vind je het? Heb jij de betaalde versie?
op de pc kan ik wel inloggen maar dan een 500-error![]()
![]()
![]()
Ik ben sowieso in 3 dagen spelen geen kleine map tegengekomen. Ook met TDM niet.quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:51 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Vond k ook maar als je groundwar speelt heb je genoeg grote mappen.
ken ze nog niet echt van naam, bijna elke map die ik tot nu toe gespeeld heb in ieder geval, en toch al wat aantal uren erop zitten. ohja dome sowieso, enige die ik van naam kenquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:02 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Ik ben sowieso in 3 dagen spelen geen kleine map tegengekomen. Ook met TDM niet.
Maar wat verstaan jullie onder kleine mappen dan?
Mappen met gangetjes en geen 'sight-lines'.quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:02 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Ik ben sowieso in 3 dagen spelen geen kleine map tegengekomen. Ook met TDM niet.
Maar wat verstaan jullie onder kleine mappen dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/
Barret .50 Cal is de enige sniper waarmee ik speel eigenlijk.quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:38 schreef mash_ het volgende:
Sniper met agock scope zijn wel echt heel goed.
Die laatste die je unlocked isquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:42 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Barret .50 Cal is de enige sniper waarmee ik speel eigenlijk.
Ja dat is waar.quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:35 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Mappen met gangetjes en geen 'sight-lines'.
Oftewel overal hoekjes, gaten, trappen, kasten, tafels... Je loopt alleen maar te navigeren in plaats van schieten...![]()
De levels zijn niet zo super klein qua oppervlakte maar zijn klein 'gemaakt' door alle looplijnen etc. heel erg te beperken... Daardoor is de range die je 'nodig hebt' ook altijd medium ong. waardoor SMG's eigenlijk de go-to guns worden...
Snipers zijn op bijna alle maps ook gewoon niet effectief bijvoorbeeld, dat is expres gedaan vast, maar daardoor worden de classes zo 1-dimensionaal.
Ik spawnde een keer en daarna werd ik gelijk doodgeschoten, zag ik in de killcam dat er iemand zat te campen op de spawnplek.quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:45 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Ja dat is waar.
The Village is wel een lekkere map met veel lengte.
Verder heb je inderdaad wel mappen met lengte maar overal in- en uitgangen zodat je sowieso niet rustig kan blijven staan.
Wat erg vaak gebeurt bij mij is dat ik net spawn, naar voren ren en een tegenstander kill. 1 Seconde later word ik van achteren doodgeschoten.
In Black ops werkte het spawnen beter.
Bazensetup.quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:49 schreef mash_ het volgende:
type 95
2 att: red dot , rapid fire
Second: maakt niet zo veel uit
Bouncing Betty
Flash
SOH
Assassins
- 3e maakt niet zoveel uit
En dan: predator missle
attack heli
pavlo
Goed beschreven. Vind het zo jammer dat ze alle shotguns verneukt hebben, vooral de spas. Hoe kan je in closecombat bijna altijd verliezen. Je hebt nu vaak 2 of soms zelf 3 schoten nodig om iemand te killen. Zo zonde want bij mw2 was de spas echt super vet! Het geluid alleen al.quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:35 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Mappen met gangetjes en geen 'sight-lines'.
Oftewel overal hoekjes, gaten, trappen, kasten, tafels... Je loopt alleen maar te navigeren in plaats van schieten...![]()
De levels zijn niet zo super klein qua oppervlakte maar zijn klein 'gemaakt' door alle looplijnen etc. heel erg te beperken... Daardoor is de range die je 'nodig hebt' ook altijd medium ong. waardoor SMG's eigenlijk de go-to guns worden...
Snipers zijn op bijna alle maps ook gewoon niet effectief bijvoorbeeld, dat is expres gedaan vast, maar daardoor worden de classes zo 1-dimensionaal.
Moet ik over BO speelgoed geluidjes beginnen?quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:58 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Dat vind k trouwens het meest kutte in MW3. Vergelijk eens met BF3 hoe geluid hoort te zijn.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:40 schreef tochweerhenk het volgende:
SPOILERSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand hier antwoord op?quote:Op vrijdag 11 november 2011 03:38 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Krijg je nieuwe classes als je prestiged of alleen als je ze koopt?Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:29 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]Alleen als je koopt met een prestige tokenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Iemand hier antwoord op?
Als ik type 95 heb vrijgespeeld ga ik deze nabouwen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:49 schreef mash_ het volgende:
type 95
2 att: red dot , rapid fire
Second: maakt niet zo veel uit
Bouncing Betty
Flash
SOH
Assassins
- 3e maakt niet zoveel uit
En dan: predator missle
attack heli
pavlo
Forum Opties | |