Ik gebruik of SoH of Scavenger in perk slot 1. Scavenger als ik het wapen snel vind reloaden en anders SoH maar met SoH rush ik meer. Ga ik puur voor de objective dan blastshield en anders Assasin wanneer er echt bizar veel UAV's komen en derde doe ik Steady Aim bij alles. Voor de rest vind ik andere perks niet nodigquote:Op donderdag 10 november 2011 11:46 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Het gaat bij mij sowieso slecht. Maar Sleight of Hand, Quick draw en Stalker zijn ook geen goede perks samen voor mij. Ik ga vanavond even kijken wat het beste werkt.
Welke perks gebruik jij vaak?
helemaal mee eensquote:Op donderdag 10 november 2011 12:04 schreef tochweerhenk het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was echt een bazenwapen toen.
Als je het moeilijk vindt om ermee om te gaan, kan je het ook gewoon zeggen in plaats van het belachelijk proberen te maken.quote:Op donderdag 10 november 2011 12:19 schreef vandermar het volgende:
En stalker is waardeloos
Stalker is voor noobs, iets sneller kunnen lopen wanneer ADSKunnen campers sneller ADS van hoekje naar hoekje
BURNquote:Op donderdag 10 november 2011 12:21 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Als je het moeilijk vind om ermee om te gaan, kan je het ook gewoon zeggen in plaats van het belachelijk proberen te maken.
quote:Op donderdag 10 november 2011 12:21 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Als je het moeilijk vind om ermee om te gaan, kan je het ook gewoon zeggen in plaats van het belachelijk proberen te maken.
Altijd als je het niet met mij eens bent, dan zit je gewoon fout.quote:Op donderdag 10 november 2011 12:36 schreef BzP het volgende:
Ben het een x eens met stoma.
En wie zei dat marksman waardeloos was?
Marksman rules met een AR/Sniper
Ik zal het proberen.quote:Op donderdag 10 november 2011 12:21 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Als je het moeilijk vindt om ermee om te gaan, kan je het ook gewoon zeggen in plaats van het belachelijk proberen te maken.
Hier ben ik niet mee eens, w8 ff.. Dan zit ik foutquote:Op donderdag 10 november 2011 12:37 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Altijd als je het niet met mij eens bent, dan zit je gewoon fout.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |