Als je het moeilijk vindt om ermee om te gaan, kan je het ook gewoon zeggen in plaats van het belachelijk proberen te maken.quote:Op donderdag 10 november 2011 12:19 schreef vandermar het volgende:
En stalker is waardeloos
Stalker is voor noobs, iets sneller kunnen lopen wanneer ADSKunnen campers sneller ADS van hoekje naar hoekje
BURNquote:Op donderdag 10 november 2011 12:21 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Als je het moeilijk vind om ermee om te gaan, kan je het ook gewoon zeggen in plaats van het belachelijk proberen te maken.
quote:Op donderdag 10 november 2011 12:21 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Als je het moeilijk vind om ermee om te gaan, kan je het ook gewoon zeggen in plaats van het belachelijk proberen te maken.
Altijd als je het niet met mij eens bent, dan zit je gewoon fout.quote:Op donderdag 10 november 2011 12:36 schreef BzP het volgende:
Ben het een x eens met stoma.
En wie zei dat marksman waardeloos was?
Marksman rules met een AR/Sniper
Ik zal het proberen.quote:Op donderdag 10 november 2011 12:21 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Als je het moeilijk vindt om ermee om te gaan, kan je het ook gewoon zeggen in plaats van het belachelijk proberen te maken.
Hier ben ik niet mee eens, w8 ff.. Dan zit ik foutquote:Op donderdag 10 november 2011 12:37 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Altijd als je het niet met mij eens bent, dan zit je gewoon fout.
Ik dacht ook dat het niks was toen ik het las.quote:Op donderdag 10 november 2011 12:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zal het proberen.
Maar spreek jij die perks uit ofzo? Marksman klinkt waardeloos las ik.
quote:Geachte heer s0ul1991,
U heeft contact opgenomen omdat uw promocode voor de gratis 'Classic Call of Duty' game niet werkt. Wij begrijpen dat dit vervelend is.
Door een technische storing blijkt uw code niet werkzaam te zijn. Fabrikant Activision heeft de storing inmiddels opgelost en uw code gecontroleerd. Uw code is nu te gebruiken.
Wij wensen u veel speelplezier met uw game toe en onze welgemeende excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Judith
Vraag Judith om foto's van haar zelfquote:Op donderdag 10 november 2011 13:24 schreef s0ul1991 het volgende:
Voor de mensen waar de bol.com classic code niet werkte:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |