Nee, dat is Assassin (pro)quote:Op woensdag 9 november 2011 20:21 schreef GlenSpey het volgende:
Is Blind Eye nou vergelijkbaar met Ghost (uit BO) in zoverre dat je niet zichtbaar bent op de radar voor UAV's enzo?
Zou mooi kut zijn want die zit samen in het perk-boek met faster reloading, daar gaat mijn favo speelstijl![]()
Waar is blind eye dan precies voor? Ik dacht dat er stond dat je niet zichtbaar was voor air support... maar wat het precies inhoudt weet ik ook nietquote:
Lol whutquote:
Kijk zo'n 5 posts boven je.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:32 schreef RijstNatie het volgende:
wat is nu eigenlijk de ghost perk in MW3?
hoe kan je zorgen dat je onzichtbaar bent voor UAV?
Dat is volgens mij alleen voor attack helicopters, AC130 etc.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:29 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Waar is blind eye dan precies voor? Ik dacht dat er stond dat je niet zichtbaar was voor air support... maar wat het precies inhoudt weet ik ook niet
Wel grappigquote:Op woensdag 9 november 2011 20:30 schreef LDS het volgende:
[..]
Lol whut
Had pas dat ik in de lobby gewoon met 12 spelers was, maar toen de map was geladen stond ik er in mn eentje. Telde wel als een win
Ik heb geen xboxquote:Op woensdag 9 november 2011 21:01 schreef vandermar het volgende:
Bij 3 kogels zijn de meeste al dood2 magazijnen
ga dan maar lego spelen op de xbox.
Met noobtubes zou ik ook wel 3 k/d halenquote:Op woensdag 9 november 2011 21:05 schreef Spelvout het volgende:
[..]
Ik heb geen xbox
Bij mw2 staat m'n k/d op 34000/15000 zoiets dus mikken lukt me wel hoor.
Leuk voor je, maar ik speel liever met echte wapensquote:Op woensdag 9 november 2011 21:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Met noobtubes zou ik ook wel 3 k/d halen
Oh god, zijn die terug?quote:Op woensdag 9 november 2011 19:46 schreef donald_dick het volgende:
gassies die quick scopen met snipers
Omdat matchmaking.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:58 schreef G.R.S. het volgende:
Waarom zit ik alleen met NL'ers in de lobby?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |