Vond je mw2 bagger dan?quote:Op woensdag 9 november 2011 17:49 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Gister gekocht, singleplayer uitgespeelt, half uur de multiplayer gespeelt en vandaag weer verkocht.
Het voelde me teveel aan als dlc van mw2, al was de singleplayer wel vermakelijk
Binnen een half uur ook door hebben dat het niets is..:')quote:Op woensdag 9 november 2011 17:49 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Gister gekocht, singleplayer uitgespeelt, half uur de multiplayer gespeelt en vandaag weer verkocht.
Het voelde me teveel aan als dlc van mw2, al was de singleplayer wel vermakelijk
Commando > Jaquote:Op woensdag 9 november 2011 18:02 schreef Skillstorm het volgende:
Zijn de noobtubes en commando er eigenlijk uit?
Ik koop het omdat MW2 op de PS3 mij goed beviel, 12 dagen played time. Maar nu heb ik een pc ipv ps3
Mooi.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:04 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Commando > Ja
Noob-tubes > Nee maar heel zwak gemaakt
x2, heb je hem al binnen? Ik ben strontshaggerijnig.. op release datum in huis? Nee joh gewoon een paar dagen later. Als ik hem binnen krijg mail ik er nog wel ff achteraan.quote:Op woensdag 9 november 2011 08:02 schreef Vince22 het volgende:
[..]
Zeg dat wel, ik betaal volgende keer wel meer, dan heb ik hem wel op de releasedag.
Nooit meer zavvi voor mij
Nee MW2 Vond ik eigelijk wel redelijkquote:Op woensdag 9 november 2011 17:57 schreef corkydiggles het volgende:
[..]
Vond je mw2 bagger dan?
Ben ook niet helemaal eens dat het meer als een dlc voelt, maar als mw2 beviel en mw3 een finetuned product is van mw2. goed toch.
Ik ga hem binnenkort nog wel naast bf3 kopen, want wachten op aanbieding met COD heeft geen nut.
die dalen bijna niet in prijs.
ben zelf meer Bf speler. maar mis COD toch wel als tussendoortje.
totaal andere game en bevalt me zeer goed.
Hoop wel dat ze nu is klaar zijn met uitmelken en dat ze met de winst eens wat grafische/assets verbeteringen gaan toepassen zonder de gameplay al teveel om te gooien.
geld hebben ze als drek.
Ik meen gezien te hebben (weet het niet zeker dus) dat iemand anders dan degene die mij in last stand schoot (ja, juiced en revenge vind ik niks aanquote:Op woensdag 9 november 2011 14:59 schreef vandermar het volgende:
Wie krijgt btw de kill bij last stand? Diegene die hem in last stand schiet of diegene die hem afmaakt?
Beter patchen ze dat even, vind het nogal belachelijk aangezien ik al een aantal keren door last stand gekillt benquote:Op woensdag 9 november 2011 18:11 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik meen gezien te hebben (weet het niet zeker dus) dat iemand anders dan degene die mij in last stand schoot (ja, juiced en revenge vind ik niks aan) de kill kreeg.. Gelukkig ben ik nog maar 1 keer in final stand geweest
..
Waarom bestel je dan ook bij Zavvi?! dit had je van voren kunnen verwachtenquote:Op woensdag 9 november 2011 18:08 schreef NrSiX het volgende:
[..]
x2, heb je hem al binnen? Ik ben strontshaggerijnig.. op release datum in huis? Nee joh gewoon een paar dagen later. Als ik hem binnen krijg mail ik er nog wel ff achteraan.
precies helemaal eens met je.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:08 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Nee MW2 Vond ik eigelijk wel redelijkheb het grandioos veel gespeeld, en me er ook goed mee vermaakt.
Maar het is weer dezelfde formule en het wordt nu gewoon uitgemelkt, wat ook wel begrijpelijk is omdat cod 4 zo'n gigantisch vet spel was.
hier evenzo...zal nog ff duren vrees ik, waarschijnlijk hebben ze de servercapaciteit weerschromelijk onderschat.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:29 schreef Burrito het volgende:
Werkt bij iemand dat Elite? Ik krijg steeds een foutmelding als ik op xbox erop probeer in te loggen
quote:Op woensdag 9 november 2011 19:26 schreef Cara het volgende:
De fuck? Zojuist gespeeld, is dat spel alleen bij mij zo lelijk vergeleken met BF3? Het voelt gewoon als MW2... zie niet eens verschil
Troll?quote:Op woensdag 9 november 2011 19:26 schreef Cara het volgende:
De fuck? Zojuist gespeeld, is dat spel alleen bij mij zo lelijk vergeleken met BF3? Het voelt gewoon als MW2... zie niet eens verschil
Ik had ineens ook heel er glast hier van. Ik speel ps3.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:05 schreef GlenSpey het volgende:
Geprobeerd tenminste 10 potjes binnen te komen en bij slechts anderhalf potje is dat ook daadwerkelijk geluktwat een aanfluiting weer. De server disconnects en gefaalde host migrations vliegen ons weer om de oren.
aduhquote:Op woensdag 9 november 2011 19:52 schreef vandermar het volgende:
LULZ, echt mijn hele friendlist op XBL speelt MW3
Nee, dat is Assassin (pro)quote:Op woensdag 9 november 2011 20:21 schreef GlenSpey het volgende:
Is Blind Eye nou vergelijkbaar met Ghost (uit BO) in zoverre dat je niet zichtbaar bent op de radar voor UAV's enzo?
Zou mooi kut zijn want die zit samen in het perk-boek met faster reloading, daar gaat mijn favo speelstijl![]()
Waar is blind eye dan precies voor? Ik dacht dat er stond dat je niet zichtbaar was voor air support... maar wat het precies inhoudt weet ik ook nietquote:
Lol whutquote:
Kijk zo'n 5 posts boven je.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:32 schreef RijstNatie het volgende:
wat is nu eigenlijk de ghost perk in MW3?
hoe kan je zorgen dat je onzichtbaar bent voor UAV?
Dat is volgens mij alleen voor attack helicopters, AC130 etc.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:29 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Waar is blind eye dan precies voor? Ik dacht dat er stond dat je niet zichtbaar was voor air support... maar wat het precies inhoudt weet ik ook niet
Wel grappigquote:Op woensdag 9 november 2011 20:30 schreef LDS het volgende:
[..]
Lol whut
Had pas dat ik in de lobby gewoon met 12 spelers was, maar toen de map was geladen stond ik er in mn eentje. Telde wel als een win
Ik heb geen xboxquote:Op woensdag 9 november 2011 21:01 schreef vandermar het volgende:
Bij 3 kogels zijn de meeste al dood2 magazijnen
ga dan maar lego spelen op de xbox.
Met noobtubes zou ik ook wel 3 k/d halenquote:Op woensdag 9 november 2011 21:05 schreef Spelvout het volgende:
[..]
Ik heb geen xbox
Bij mw2 staat m'n k/d op 34000/15000 zoiets dus mikken lukt me wel hoor.
Leuk voor je, maar ik speel liever met echte wapensquote:Op woensdag 9 november 2011 21:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Met noobtubes zou ik ook wel 3 k/d halen
Oh god, zijn die terug?quote:Op woensdag 9 november 2011 19:46 schreef donald_dick het volgende:
gassies die quick scopen met snipers
Omdat matchmaking.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:58 schreef G.R.S. het volgende:
Waarom zit ik alleen met NL'ers in de lobby?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |