Kampeersletje ben je!quote:Op donderdag 10 november 2011 14:53 schreef mash_ het volgende:
Net 43-3. 2x pavelolang leven de type 95
Ja, breng sloebers op ideeën met dit soort dingen... Voor je het weet leasen ze 15 tv's en 7 koelkasten over 5 jaar.quote:Op donderdag 10 november 2011 14:31 schreef HeertjeB het volgende:
[..]
Ja logisch toch.. Bij bol kopen en betaling via acceptgiro..
Die kan je dus makkelijk over 2 weken pas gaan betalen!
Ben benieuwd wat je er van vind.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:07 schreef Timmos het volgende:
CM901 net goud gemaakt.. Nu de Type95 is proberen..
Geen 43-3 (ik speel dan ook niet met assaultquote:
Netjesquote:Op donderdag 10 november 2011 15:35 schreef Timmos het volgende:
[..]
Geen 43-3 (ik speel dan ook niet met assault).. Maar KD 2+.. Denk dat ik deze nu maar goud ga maken
..
IPV je killstreaks op te sparen kun je nu meerdere setjes killstreaks halen in 1 leven, mits je ze wel gebruikt in dat leven anders worden de slotjes gewoon overschreven...quote:Op donderdag 10 november 2011 15:53 schreef DSS24 het volgende:
Waarom verdwijnen mijn Care Packages?? (MW3)
Heeft iemand anders dit ook?
Mij is het 2x overkomen.
Okay het is dus verstandig om ze zo snel mogelijk te gebruiken.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:59 schreef BzP het volgende:
[..]
IPV je killstreaks op te sparen kun je nu meerdere setjes killstreaks halen in 1 leven, mits je ze wel gebruikt in dat leven anders worden de slotjes gewoon overschreven...
Jip alleen killstreaks uit crates tellen niet voor je volgende streak, of als je weer spawnt dan telt een "non crate ks" van je vorige leven niet naar een streak in je nieuwe leven.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:07 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Okay het is dus verstandig om ze zo snel mogelijk te gebruiken.
de kills die er mee gehaald worden tellen toch ook weer mee naar de volgende killstreaks?
Okay duidelijk. Dat vind ik wel goed geregeld. Volgens mij was dit niet zo bij MW2 toch?quote:Op donderdag 10 november 2011 16:12 schreef BzP het volgende:
[..]
Jip alleen killstreaks uit crates tellen niet voor je volgende streak, of als je weer spawnt dan telt een "non crate ks" van je vorige leven niet naar een streak in je nieuwe leven.
Bij mw2 telde een crate niet naar je killstreak, maar je kon wel veel crates sparen en spammen..quote:Op donderdag 10 november 2011 16:16 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Okay duidelijk. Dat vind ik wel goed geregeld. Volgens mij was dit niet zo bij MW2 toch?
Whut?quote:Op donderdag 10 november 2011 16:28 schreef gniffie het volgende:
Single Player uit. na 4 uutjes al, maar het was tof
Maar niet op Veteran, want dat is onmogelijk in 4 uurquote:Op donderdag 10 november 2011 16:28 schreef gniffie het volgende:
Single Player uit. na 4 uutjes al, maar het was tof
Het zorgt ervoor dat je op alle afstanden rode namen boven je vijanden ziet staan.quote:Op donderdag 10 november 2011 14:40 schreef FUUUU het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat Marksman precies voor je doet? De beschrijving is 'Identify targets at longer range' maar ik heb eigenlijk nog helemaal geen effect gemerkt? Wat ik hier uit de reactie's kan opmaken is dat de auto aim je helpt op lange afstanden?
Uitleg wordt op prijs gesteld.
Hardenedquote:Op donderdag 10 november 2011 16:44 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Maar niet op Veteran, want dat is onmogelijk in 4 uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |