Ik heb 3 round burst wapens altijd onhandig gevonden.quote:Op donderdag 10 november 2011 13:55 schreef GlenSpey het volgende:
Wat is er toch zo geweldig aan Type 95? Het is een 3-round burst weapon, nog nooit heb ik mensen zo enthousiast over zo'n soort weapon gezien
Marksman is nutteloos als je te incapabel bent om goed te richten.quote:Op donderdag 10 november 2011 12:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zal het proberen.
Maar spreek jij die perks uit ofzo? Marksman klinkt waardeloos las ik.
Ze gaan na 1 burst 7 van de 10x dood. de anderen 3x 2x burstenquote:Op donderdag 10 november 2011 13:55 schreef GlenSpey het volgende:
Wat is er toch zo geweldig aan Type 95? Het is een 3-round burst weapon, nog nooit heb ik mensen zo enthousiast over zo'n soort weapon gezien
Bij Bol.com of Wehkamp kopen en dan later met acceptgiro betalen !quote:Op donderdag 10 november 2011 13:52 schreef Skillstorm het volgende:
Wil het ook kopen maar krijg pas loon op 21ste gvd.
Hmm?....quote:Op donderdag 10 november 2011 14:09 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Bij Bol.com of Wehkamp kopen en dan later met acceptgiro betalen !
Deed een m16 ook als je raak kunt schietenquote:Op donderdag 10 november 2011 14:02 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ze gaan na 1 burst 7 van de 10x dood. de anderen 3x 2x bursten
Ja logisch toch.. Bij bol kopen en betaling via acceptgiro..quote:
Ja alleen schiet m16 zo traag als stront.quote:Op donderdag 10 november 2011 14:27 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Deed een m16 ook als je raak kunt schieten
Hmm... oke ik zal het doen. Nu hopen dat ze niet lullig gaan doen op werk en die uren die ik in de vakantie heb gedraaid er uit laten ofzo.quote:Op donderdag 10 november 2011 14:31 schreef HeertjeB het volgende:
[..]
Ja logisch toch.. Bij bol kopen en betaling via acceptgiro..
Die kan je dus makkelijk over 2 weken pas gaan betalen!
18 jaar en werk niet zoveel. pik. Dus zorg verzekering ook betalen. Zou 190 euro moeten krijgen wat ruim voldoende moet zijn. En zorg toeslag aanvraag formulier heb ik pas gister verstuurd.quote:Op donderdag 10 november 2011 14:40 schreef HeertjeB het volgende:
We hebben het over +- 50 euro pikweet niet hoe oud je bent?
Goed bezig, voor pc of console?quote:Op donderdag 10 november 2011 14:42 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
18 jaar en werk niet zoveel. pik. Dus zorg verzekering ook betalen. Zou 190 euro moeten krijgen wat ruim voldoende moet zijn. En zorg toeslag aanvraag formulier heb ik pas gister verstuurd.
Heb het wel al besteld.
Pc. Ben alleen nooit zo'n fan geweest van 'later betalen' en 'lenen' etc.quote:Op donderdag 10 november 2011 14:45 schreef HeertjeB het volgende:
[..]
Goed bezig, voor pc of console?
Goede instelling, echter voor mw3 mag je een uitzondering makenquote:Op donderdag 10 november 2011 14:47 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Pc. Ben alleen nooit zo'n fan geweest van 'later betalen' en 'lenen' etc.
Je moet gewoon gelijk raak schieten. Niks aan de handquote:Op donderdag 10 november 2011 14:32 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja alleen schiet m16 zo traag als stront.
Gelijk heb je, game-release shitstorm en dan verwachten ze dat ik tot de 21ste wacht. Ik verveel me dood hier.quote:Op donderdag 10 november 2011 14:50 schreef HeertjeB het volgende:
[..]
Goede instelling, echter voor mw3 mag je een uitzondering maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |