BF3 fanboys die teveel haten, niks van aantrekken.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:12 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Wtf, die metacritic user score
tdm natuurlijkquote:Op donderdag 10 november 2011 19:19 schreef stoeltafel het volgende:
Die score gaat nergens over want mw3 is het beste verkochte spel ter wereld.
Welke modus spelen jullie? Speel zelf alleen FFA
Wat is er leuk aan tdm in een party? Lekker allemaal 10 Kills makenquote:Op donderdag 10 november 2011 19:40 schreef gniffie het volgende:
[..]
tdm natuurlijk![]()
maar op dit forum zitten veel domination gheybois
De campaign is echt een aanrader, eigenlijk wel uit elke MW serie.quote:
ik speel nooit in grote partys, max met 3 man.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat is er leuk aan tdm in een party? Lekker allemaal 10 Kills maken
Nou dan heb je met 3 man allemaal 15 Kills max hoe saai is datquote:Op donderdag 10 november 2011 20:33 schreef gniffie het volgende:
[..]
ik speel nooit in grote partys, max met 3 man.
Domination is daardoor ook kut, zonder echt team
ik haal altijd wel 20+, dus ben wel tevredenquote:Op donderdag 10 november 2011 20:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nou dan heb je met 3 man allemaal 15 Kills max hoe saai is dat. Met 3 man dom spelen is ideaal meestal win je maar soms laten ze je wel zweten.
Ik had dat ik schuin achter een teammate op een heuvel stond, en doordat die enemy die op m'n teammate schoot geraakt werd, ging z'n aim omhoog (flinch ofzo), en killde hij mijquote:Op donderdag 10 november 2011 20:53 schreef KrentebolHooft het volgende:
Wat is dit BELACHELIJK.
Ik loop gewoon rond, vijand kijkt net even de hoek om, ziet een teammate. Richt zn SILENCED UMP op hem. Schiet welgeteld 1 kogel, raakt mij in het hoofd en ik sterf.
Dat slaat echt nergens op
Waarom? Koop gewoon de cd, ziet er veel leuker uit ook en je zal het altijd op cd hebben.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:01 schreef Elco.. het volgende:
Heb het spel gekocht voor 18 euro, spel is geactiveerd in Steam, maar het downloaden gaat met 75 KB/s...
Iemand anders ook het spel via Steam gedownload? Kan dit niet sneller?
Nou bijvoorbeeld PS3quote:Op donderdag 10 november 2011 20:58 schreef mr-green het volgende:
Wat is er met de servers op de ps3...
Kom geen enkele party in
Mijne ging met 2,5 MB per seconde, jat0gh.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:01 schreef Elco.. het volgende:
Heb het spel gekocht voor 18 euro, spel is geactiveerd in Steam, maar het downloaden gaat met 75 KB/s...
Switch eens naar een Duitse server.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:01 schreef Elco.. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |