Jaquote:Op woensdag 9 november 2011 22:24 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Hey, vraagje: Kan je met splitscreen online ook gebruik maken van 2 accounts in plaats van 1 + een guestaccount?
alleen op xbox dacht ikquote:Op woensdag 9 november 2011 22:34 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Ah tof!Dat vond ik het enige minpunt aan Black Ops! *is blij*
Ik gebruik vooral Sleight of Hand, Quick Draw, en Stalker/Marksmanquote:Op woensdag 9 november 2011 22:41 schreef tochweerhenk het volgende:
Wat is eigenlijk de beste perk combinatie als je net begint?
dit, helpt allemaal mee om je tegenstander direct uit te schakelen.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:53 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ik gebruik vooral Sleight of Hand, Quick Draw, en Stalker/Marksman
Ik kom alleen maar in lobbys met nederlanders en die hebben namen zoals:quote:Op woensdag 9 november 2011 23:00 schreef gniffie het volgende:
Vind het aantal campers reuze meevallen. Of ik heb net geluk dat ik in leuke servers kom
Ik snap het probleem niet. Je zit in Nederland en je gamed met alleen Nederlanders omdat matchmaking voor goeie ping zorgt. Dat wil je toch? Of wil je met chinezen, amerikanen en australiers met 300+ lag een beetje gaan lopen kutten in een map?quote:Op woensdag 9 november 2011 22:24 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van matchmaking enzo, maar kan er iets gedaan aan worden?
respect mijn BuikSchuiver naamquote:Op woensdag 9 november 2011 23:04 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik kom alleen maar in lobbys met nederlanders en die hebben namen zoals:
Xx schaamhaarball2010 xx
Xx Beertje NL
III nat poesje III
Echt wtf..![]()
Een beetje variatie kan toch geen kwaad? Daarnaast heb ik nooit last van lag wanneer ik met Engelsen speel. Jappen en Australiers kom ik zelden tegen.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik snap het probleem niet. Je zit in Nederland en je gamed met alleen Nederlanders omdat matchmaking voor goeie ping zorgt. Dat wil je toch? Of wil je met chinezen, amerikanen en australiers met 300+ lag een beetje gaan lopen kutten in een map?
De lag. Ik ben al geen uitstekende schutter, maar soms ben ik al dood voor ik mijn wapen getrokken heb. En dat is niet omdat ik zo traag van begrip benquote:Op woensdag 9 november 2011 22:30 schreef Kerol het volgende:
Wat irriteert jullie het meest in deze game? Mij die kutcampers![]()
buikschuiverquote:Op woensdag 9 november 2011 23:08 schreef donald_dick het volgende:
[..]
respect mijn BuikSchuiver naam
Een maat van me vind Shooters op de PS3 fijner dan op de pcquote:Op donderdag 10 november 2011 00:07 schreef Skillstorm het volgende:
Speelt er iemand op de pc? Ik heb namelijk geen shooters op de pc gedaan, alleen op de PS3. Is het chiller om te mikken op de pc? Ik weet dat je dan namelijk geen auto aiming hebt.
Ja, want je moet werkelijk mikken, veel leuker. Tevens veel mooier beeld, die fossielen zijn te achterhaald om dit soort games nog fatsoenlijk te draaien. Gewoon proberen, het zal je bevallen. Luister niet naar de armoedzaaiers die geen goede pc hebben.quote:Op donderdag 10 november 2011 00:07 schreef Skillstorm het volgende:
Is het chiller om te mikken op de pc?
Ik had een PS3, na die maand zonder PSN was ik het zat en heb dat ding verkocht. Heb nu een mooie gaming pc met Geforce Gtx 460 en een i5 2500 intel. Met 4GB corsair ram. Zelf gemaakt natuurlijk.quote:Op donderdag 10 november 2011 00:31 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ja, want je moet werkelijk mikken, veel leuker. Tevens veel mooier beeld, die fossielen zijn te achterhaald om dit soort games nog fatsoenlijk te draaien. Gewoon proberen, het zal je bevallen. Luister niet naar de armoedzaaiers die geen goede pc hebben.
Heel erg juist bezig jij. En ik weet wel zeker dat je het op max kan draaien met die setup, aangezien ze nog steeds dezelfde engine gebruiken als 3,5 jaar terug. Maak je maar niet druk.quote:Op donderdag 10 november 2011 00:33 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ik had een PS3, na die maand zonder PSN was ik het zat en heb dat ding verkocht. Heb nu een mooie gaming pc met Geforce Gtx 460 en een i5 2500 intel. Met 4GB corsair ram. Zelf gemaakt natuurlijk.
Heb op Can you run it gekeken en er staat dat ik het op max kan draaien. Nu nog mijn loon binnenkrijgen...
Mja, niet genoeg geld enzo.quote:Op donderdag 10 november 2011 00:39 schreef GlenSpey het volgende:
Echte bazen hebben gewoon een goeie gaming-PC én een PS3
Incorrect. Echte bazen hebben een goede game-pc, een Playstation 3, een Xbox 360 een Nintendo 8 bit en een Super Nintendo.quote:Op donderdag 10 november 2011 00:39 schreef GlenSpey het volgende:
Echte bazen hebben gewoon een goeie gaming-PC én een PS3
Hmm de meeste heb ik nog steeds niet voorbij zien komen en sommige wel 6 x . Wazigquote:Op donderdag 10 november 2011 01:02 schreef Silvanovisch het volgende:
"Possible MW3 DLC Maps"
[ afbeelding ]
Highrise en Crossfire terug
Op dezelfde engine dezelfde maps spelen tegen betaling, goede deal.quote:Op donderdag 10 november 2011 01:02 schreef Silvanovisch het volgende:
"Possible MW3 DLC Maps"
[ afbeelding ]
Highrise en Crossfire terug
BO was faal imo. Het had niet die sfeer van MW2 waar ik zo van hou.quote:Op donderdag 10 november 2011 01:09 schreef Lindgren. het volgende:
Even terugkijken op BO.
Hardoplachen hier.
beetje trollen voor het slapen gaanquote:
quote:
Dan moet je een dedicated server op zoeken.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:21 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Een beetje variatie kan toch geen kwaad? Daarnaast heb ik nooit last van lag wanneer ik met Engelsen speel. Jappen en Australiers kom ik zelden tegen.
Ik mis alleen de 360 nogquote:Op donderdag 10 november 2011 00:44 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Incorrect. Echte bazen hebben een goede game-pc, een Playstation 3, een Xbox 360 een Nintendo 8 bit en een Super Nintendo.
Denk dat ze de volgende uitbreiding wel flink zullen verbeteren gezien ook de lichte kritiek die nu binnen gaat komen omdat het de zoveelste 'remake' is.quote:Op donderdag 10 november 2011 01:11 schreef HyperViper het volgende:
BO was wel de beste editie van deze franchise op deze engine. De volgende zal wel een remake zijn van modern warfare 1 op deze engine met MW2 maps en BO maps als DLC.
Komt goed uit, want 2 dagen geleden een account aangemaakt, en GT gelinked, en een dag later doet ie het niet, nieuw account aanmaken maar dan lukt het linken nietquote:Op donderdag 10 november 2011 07:35 schreef donald_dick het volgende:
Zere neus, ze hebben me account gewist op elite net. Hopelijk kan ik nu wel weer mij account redeemen
True. En why fix something that ain't broken, right? Mijn troll heeft duidelijk geen effect.quote:Op donderdag 10 november 2011 08:34 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Denk dat ze de volgende uitbreiding wel flink zullen verbeteren gezien ook de lichte kritiek die nu binnen gaat komen omdat het de zoveelste 'remake' is.
Op de 360?quote:Op donderdag 10 november 2011 07:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dan moet je een dedicated server op zoeken.
Algemeen topic hequote:Op donderdag 10 november 2011 09:20 schreef SunTzu het volgende:
Alle pc boys realiseren zich niet dat ze in het MW3 console topic zitten.
quote:Op donderdag 10 november 2011 09:20 schreef SunTzu het volgende:
Alle pc boys realiseren zich niet dat ze in het MW3 console topic zitten.
Glasvezel, i5-2500k op 4ghz en 2x 6950. Yeah, laten we de factoren die hier liggen even uitsluiten?quote:Op donderdag 10 november 2011 06:50 schreef Stink-ui het volgende:
iedereen heeft last van zijn/haar connectie?
hier nergens last van.. in tegendeel zelfs ben in 2 dagen die-hard gamen maar 1 keer terug naar lobby gegaan dat kwam door noob host die hem dashboarden.. EN NOG GEEN 1 KEER LAG!!!
dus niet janken, het komt door je eigen kut internet of PC of Gaystation
Virusscanner, spam zooi. Laten we idd niet beginnen over deze shitzooiquote:Op donderdag 10 november 2011 10:51 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Glasvezel, i5-2500k op 4ghz en 2x 6950. Yeah, laten we de factoren die hier liggen even uitsluiten?
Virusscanner heb ik niet, firewall staat uit en router op upnp, dit is een schone windows install want ik dual boot m met xp (quote:Op donderdag 10 november 2011 10:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Virusscanner, spam zooi. Laten we idd niet beginnen over deze shitzooi
En dit is waarom ik een grafhekel heb aan PC/CONSOLE topicsquote:Op donderdag 10 november 2011 10:56 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Virusscanner heb ik niet, firewall staat uit en router op upnp, dit is een schone windows install want ik dual boot m met xp () waar ik normaal op werk. En nog heb ik in drie dagen maar 1 game kunnen joinen! De rest heb ik timeouts of server is full. Wa gwaan?
Ook geen last hier.. Ook maar 1 keer eruit geknikkerd en 3/4x opzoek geweest naar nieuwe host..quote:Op donderdag 10 november 2011 06:50 schreef Stink-ui het volgende:
iedereen heeft last van zijn/haar connectie?
hier nergens last van.. in tegendeel zelfs ben in 2 dagen die-hard gamen maar 1 keer terug naar lobby gegaan dat kwam door noob host die hem dashboarden.. EN NOG GEEN 1 KEER LAG!!!
dus niet janken, het komt door je eigen kut internet of PC of Gaystation
PC zeker? serieus alle games zijn in mijn opzicht slechter met de servers, zelfs een volle party 6 man loopt als een zonnetje zonder dat er mensen uitknallen.. heerlijkquote:Op donderdag 10 november 2011 11:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
En dit is waarom ik een grafhekel heb aan PC/CONSOLE topics
Ben zelf halverwege in de SP, staat te makkelijk geloof ik maar ik geniet van de constante rollercoaster waar je in zit.
In MP 1 match gedaan, kills 0, deaths 10
Even proberen op SP zo meteen.quote:Op donderdag 10 november 2011 08:57 schreef Scorpie het volgende:
Ik vind 3 wel 'lekkerder' spelen dan 2 eigenlijk. Het loopt net iets gelikter allemaal.
Het gaat bij mij sowieso slecht. Maar Sleight of Hand, Quick draw en Stalker zijn ook geen goede perks samen voor mij. Ik ga vanavond even kijken wat het beste werkt.quote:Op donderdag 10 november 2011 11:38 schreef vandermar het volgende:
GIng als een draak gister, mocht blij zijn wanneer ik een 1 k/d had
En wtf al die gebouwen, zo is de reaper echt zaad.
Ik gebruik of SoH of Scavenger in perk slot 1. Scavenger als ik het wapen snel vind reloaden en anders SoH maar met SoH rush ik meer. Ga ik puur voor de objective dan blastshield en anders Assasin wanneer er echt bizar veel UAV's komen en derde doe ik Steady Aim bij alles. Voor de rest vind ik andere perks niet nodigquote:Op donderdag 10 november 2011 11:46 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Het gaat bij mij sowieso slecht. Maar Sleight of Hand, Quick draw en Stalker zijn ook geen goede perks samen voor mij. Ik ga vanavond even kijken wat het beste werkt.
Welke perks gebruik jij vaak?
helemaal mee eensquote:Op donderdag 10 november 2011 12:04 schreef tochweerhenk het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was echt een bazenwapen toen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |