Ja heb ik ook. Duurt zo lang voordat ik eindelijk eens in een match zit, en dan meestal lag.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:58 schreef mr-green het volgende:
Wat is er met de servers op de ps3...
Kom geen enkele party in
Vind ik niet. Ik heb een heel magazijn nodig om er iemand mee neer te halen. Voor de 2e die er dan altijd achterstaat word ik vervolgens neergeschoten. Dag dogtagsquote:Op donderdag 10 november 2011 21:43 schreef LeaderRoel het volgende:
Het beste wapen vind ik persoonlijk de MP5
nergens last vanmet mijn ps3quote:Op donderdag 10 november 2011 21:54 schreef MrMolotov het volgende:
[..]
Ja heb ik ook. Duurt zo lang voordat ik eindelijk eens in een match zit, en dan meestal lag.
Is het op de 360 anders?
Vrienden hebben me overgehaald om de PS versie te halen, grote fout dus
Nee man!quote:Op donderdag 10 november 2011 21:43 schreef LeaderRoel het volgende:
Het beste wapen vind ik persoonlijk de MP5
moet je hem niet kopen in ruslandquote:Op donderdag 10 november 2011 21:01 schreef Elco.. het volgende:
Heb het spel gekocht voor 18 euro, spel is geactiveerd in Steam, maar het downloaden gaat met 75 KB/s...
Iemand anders ook het spel via Steam gedownload? Kan dit niet sneller?
SCAR-L jongen. Met Red dot sight of ACOG Scope.quote:
Daarom heb ik hem nog niet opgestart. Ik bewaar hemquote:Op donderdag 10 november 2011 22:41 schreef rickyszz het volgende:
Booh, wat een vette SP![]()
maar zo kort
Wat onrealistisch!!quote:Op donderdag 10 november 2011 20:53 schreef KrentebolHooft het volgende:
Wat is dit BELACHELIJK.
Ik loop gewoon rond, vijand kijkt net even de hoek om, ziet een teammate. Richt zn SILENCED UMP op hem. Schiet welgeteld 1 kogel, raakt mij in het hoofd en ik sterf.
Dat slaat echt nergens op
Eens. Maar sommige dingen kloppen echt niet. :pquote:Op donderdag 10 november 2011 23:32 schreef KrentebolHooft het volgende:
Het gaat niet om realisme maar om gameplay?
quote:Op donderdag 10 november 2011 23:52 schreef GlenSpey het volgende:
Kreeg net al een hatemail omdat ik toevallig 2 keer op een veelgebruikt pad klaar lag om om-de-hoek-komende-vijanden de kloten van de kaak te schieten. Campen
Klinkt me bekendquote:Op donderdag 10 november 2011 23:52 schreef GlenSpey het volgende:
Kreeg net al een hatemail omdat ik toevallig 2 keer op een veelgebruikt pad klaar lag om om-de-hoek-komende-vijanden de kloten van de kaak te schieten. Campen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |