Nee. Ik zou haar niet doen.quote:
post de huis-faceboek hierquote:Op maandag 7 november 2011 22:28 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee. Ik zou haar niet doen.
Ook zoiets, ik had gekookt zodat zij direct uit stage kan eten, het eten stond gvd op tafel toen ze thuiskwam. "Lekker", zeg ik aan het einde "succes met de afwas", wil zij dat ik ook mee-afwas terwijl ik boodschappen heb gedaan en heb gekookt en vaak kook omdat ik het leuk vind. Heb gezegd dat ze kon opflikkeren, kreeg ik een heel essay op de huis-Facebook dat dit echt niet kan en dat ik asociaal ben
.
Wederom,quote:Op maandag 7 november 2011 22:28 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ook zoiets, ik had gekookt zodat zij direct uit stage kan eten, het eten stond gvd op tafel toen ze thuiskwam. "Lekker", zeg ik aan het einde "succes met de afwas", wil zij dat ik ook mee-afwas terwijl ik boodschappen heb gedaan en heb gekookt en vaak kook omdat ik het leuk vind. Heb gezegd dat ze kon opflikkeren, kreeg ik een heel essay op de huis-Facebook dat dit echt niet kan en dat ik asociaal ben
.
Ze gaat tussen half 10 en 10 naar bedquote:Op maandag 7 november 2011 22:29 schreef Bonkers. het volgende:
Ze ligt zeker al om half 11 in bed en loopt te zeiken over hoofdpijn de hele dag door?
Herkenbaar.
Bazenactie pur sang, vies kutwijf wat denkt ze wel niet. 10 Uur is sowieso helemaal niet laat, maar ookal vind zij van wel, kan ze altijd nog vragen of je voortaan eerder je was doet, in plaats van zomaar de stekker eruit trekken.quote:Op maandag 7 november 2011 22:25 schreef Skylark. het volgende:
Nu heeft zij om 7 uur een wasje aan gezet, ben benieuwd of ze de pen heeft gevonden die ik in de wasmachine heb gedaan.
Ik zal kijken maar denk niet dat het me lukt.quote:Op maandag 7 november 2011 22:29 schreef StijnDa het volgende:
Pics van de was met pen die je hebt veroorzaakt.
Zou echt baas zijnquote:Op maandag 7 november 2011 22:31 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik zal kijken maar denk niet dat het me lukt.
Waarom zo vroeg als je pas om 9 begintquote:Op maandag 7 november 2011 22:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ze gaat tussen half 10 en 10 naar bed. Maar ze loopt inderdaad altijd te zeuren dat ze moe is, terwijl ze 5 dagen 9-5 werkt met uurtje reistijd. Ik werk 24 uur per week, kook daarna nog meestal, sport fanatiek, studeer ernaast en ga op stap ook al moet ik om 9 uur werken en mij hoor je niet.
Ik heb wel een foto gemaakt van dat ik de pen in de wasmachine doe, als zij mij nog één keer fuckt post ik die op de huis facebook en dan is het aanquote:Op maandag 7 november 2011 22:31 schreef Bundy. het volgende:
[..]
Bazenactie pur sang, vies kutwijf wat denkt ze wel niet. 10 Uur is sowieso helemaal niet laat, maar ookal vind zij van wel, kan ze altijd nog vragen of je voortaan eerder je was doet, in plaats van zomaar de stekker eruit trekken.
Nooit meer doen dus, ondankbaar kutwijf. Als dit allemaal waargebeurd is is dit één van de terechtste topics sinds tijden.quote:Op maandag 7 november 2011 22:28 schreef Skylark. het volgende:
[..]
.
We zijn met 5. Maar ik heb een alliance met m'n maat hiernaastquote:Op maandag 7 november 2011 22:36 schreef Gemaskerde het volgende:
Hoeveel huisgenoten heb je verder eigelijk? Aangezien ze de bazigste is..
Omdat ze een faalhaas is. En stage.quote:Op maandag 7 november 2011 22:37 schreef Razztwizzle het volgende:
Waarom woont ze nog in een studentenhuis als ze een fulltime baan heeft?
Klinkt als een gezellige boel daar.quote:Op maandag 7 november 2011 22:36 schreef Skylark. het volgende:
Onze oorlog is wel al een tijdje gaande sinds het wasmachine voorval vorige week. Ben nu pas boos omdat ik zelfs met vanish die vlek er niet uit krijg Zij had geen geld, ik sta 50eu in de plus op de huislijst. Het wc-papier was op, dus ik had een bazenpak gekocht van 10 rollen en nam die steeds weer mee terug naar m'n kamer. Zij zo: "HEE JE HEBT WC PAPIER GEKOCHT![]()
" ik zo: "nee die is alleen voor mezelf, ik wil eerst de huislijst betaald krijgen anders sta ik te veel in de plus
".
Ik wil wieso haar reactie hier lezen op haar was.quote:Op maandag 7 november 2011 22:31 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik zal kijken maar denk niet dat het me lukt.
Op zich is het prima toeven hier. Maarja, sinds zij stage doet is zij zo. Ze was altijd al een beetje een zeur maar toen wel minder en was ze ook minder thuis. Nu komt ze ook steeds naar boven als ik met m'n maat aan het fifa'en bent. En dan verontwaardigd naar beneden lopen als we alleen ja en nee zeggen.quote:Op maandag 7 november 2011 22:39 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Klinkt als een gezellige boel daar.
Sowieso niet en hij sowieso niet openbaar.quote:
Klinkt alsof je behoorlijk onder de plak zit bij haar en hier een beetje stoer gaat doen..quote:
Wat voor dingen vraagt ze dan? Als jullie samen met haar komen kletsen?quote:Op maandag 7 november 2011 22:40 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Op zich is het prima toeven hier. Maarja, sinds zij stage doet is zij zo. Ze was altijd al een beetje een zeur maar toen wel minder en was ze ook minder thuis. Nu komt ze ook steeds naar boven als ik met m'n maat aan het fifa'en bent. En dan verontwaardigd naar beneden lopen als we alleen ja en nee zeggen.
Nou, ze komt naar boven, zegt "zitten jullie daar weer hihi en begint dat te vertellen hoeleuk het op d'r stage was en hoe vermoeiend en wat ze allemaal heeft gedaan". Doe dat bij je vriendinnen ofzo, niet aan fifa'ende jongens.quote:Op maandag 7 november 2011 22:42 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Wat voor dingen vraagt ze dan? Als jullie samen met haar komen kletsen?
Ben trots op je.quote:Op maandag 7 november 2011 22:25 schreef Skylark. het volgende:
Nu heeft zij om 7 uur een wasje aan gezet, ben benieuwd of ze de pen heeft gevonden die ik in de wasmachine heb gedaan.
Is wel lekker typisch.quote:Op maandag 7 november 2011 22:43 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nou, ze komt naar boven, zegt "zitten jullie daar weer hihi en begint dat te vertellen hoeleuk het op d'r stage was en hoe vermoeiend en wat ze allemaal heeft gedaan". Doe dat bij je vriendinnen ofzo, niet aan fifa'ende jongens.
Haar vieze wasquote:Op maandag 7 november 2011 22:47 schreef stevenmac26 het volgende:
ik opper nog steeds het idee om ons uit te nodigen en ik neem ghb mee en dan misbruiken we haar vies
Ik wil haar iig anaal nemen, de rest van de gaten zijn voor jullie.quote:Op maandag 7 november 2011 22:47 schreef stevenmac26 het volgende:
ik opper nog steeds het idee om ons uit te nodigen en ik neem ghb mee en dan misbruiken we haar vies
Buut rechteroor.quote:Op maandag 7 november 2011 22:48 schreef Bundy. het volgende:
[..]
Ik wil haar iig anaal nemen, de rest van de gaten zijn voor jullie.
Lees: keiharde anale seks op de wasmachinequote:Op maandag 7 november 2011 23:03 schreef Gemaskerde het volgende:
TS reageert al even niet meer, waarschijnlijk is hij in hevige discussie met zijn huisgenote.
quote:Op maandag 7 november 2011 23:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Lees: keiharde anale seks op de wasmachine
pen kan per ongeluk zijn, potje inkt nietquote:Op maandag 7 november 2011 23:13 schreef HSG het volgende:
Gewoon een potje inkt in de wasmachine. Geen pen.
Eens, pen kan je altijd nog eventueel beweren dat ze het waarschijnlijk zelf in haar broek heeft laten zitten. Met een inktpot niet zo snel of ze moet dat altijd bij haar hebben.quote:Op maandag 7 november 2011 23:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
pen kan per ongeluk zijn, potje inkt niet
quote:Op maandag 7 november 2011 23:00 schreef PhatBassBoom het volgende:
Volgende keer als ze je para maakt, gewoon deze pokoe kankerhard pompen.
FOK!kers voor FOK!kersquote:Op maandag 7 november 2011 23:22 schreef Splutje het volgende:
Goede tips worden hier gepost. Zo fijn om te weten dat mede FOK!ers je altijd bijstaan
wat een teringhoerquote:Op maandag 7 november 2011 23:58 schreef Irritatie100 het volgende:
Ze weigert zeker ook om bier te halen?
quote:Op maandag 7 november 2011 22:36 schreef Skylark. het volgende:
Onze oorlog is wel al een tijdje gaande sinds het wasmachine voorval vorige week. Ben nu pas boos omdat ik zelfs met vanish die vlek er niet uit krijg Zij had geen geld, ik sta 50eu in de plus op de huislijst. Het wc-papier was op, dus ik had een bazenpak gekocht van 10 rollen en nam die steeds weer mee terug naar m'n kamer. Zij zo: "HEE JE HEBT WC PAPIER GEKOCHT![]()
" ik zo: "nee die is alleen voor mezelf, ik wil eerst de huislijst betaald krijgen anders sta ik te veel in de plus
".
dat is wel baasquote:Op maandag 7 november 2011 22:36 schreef Skylark. het volgende:
".
Wanneer ben je jarig? Stuur ik je even een dagboek.quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:27 schreef trovey het volgende:
Als ik de wasmachine om 22.00 uur zou aanzetten zou ik binnen de kortste keren de buren aan de deur hebben.Daarom maar even niet, de zeikerd in het huis onder me geeft al genoeg problemen.
stadse problemenquote:Op dinsdag 8 november 2011 00:27 schreef trovey het volgende:
Als ik de wasmachine om 22.00 uur zou aanzetten zou ik binnen de kortste keren de buren aan de deur hebben.Daarom maar even niet, de zeikerd in het huis onder me geeft al genoeg problemen.
Toevallig heel binnenkort.quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wanneer ben je jarig? Stuur ik je even een dagboek.
Of zeikende buren, dat kan ook.quote:
Zeg maar waar ik het naartoe moet sturen. Enige vereiste is dat je dat ding ook echt gaat gebruiken en niet meer van die kutverhalen op FOK! plempt.quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:30 schreef trovey het volgende:
[..]
Toevallig heel binnenkort.
[..]
Of zeikende buren, dat kan ook.
buren zijn stadse problemenquote:Op dinsdag 8 november 2011 00:30 schreef trovey het volgende:
[..]
Toevallig heel binnenkort.
[..]
Of zeikende buren, dat kan ook.
Ik blijf anoniemquote:Op dinsdag 8 november 2011 00:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zeg maar waar ik het naartoe moet sturen. Enige vereiste is dat je dat ding ook echt gaat gebruiken en niet meer van die kutverhalen op FOK! plempt.
Zou je anders niet zeggen bij de rijdende rechter met boeren en buitenlui die elkaar dwars zitten.quote:
Nee hoor, die is nog even een wasje draaien.quote:
Oftewel: zij werkt full-time, jij part-time. En dan nog doen alsof dat full-time niets is en ze zich niet aan moet stellenquote:Maar ze loopt inderdaad altijd te zeuren dat ze moe is, terwijl ze 5 dagen 9-5 werkt met uurtje reistijd. Ik werk 24 uur per week
dat is altijd van dat import volk of koude kak die op een dorp zijn komen wonenquote:Op dinsdag 8 november 2011 00:34 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik blijf anoniemen pest je graag met mijn verhalen.
[..]
Zou je anders niet zeggen bij de rijdende rechter met boeren en buitenlui die elkaar dwars zitten.
Of je ballen + poeperd.quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:44 schreef Meloewa het volgende:
Schrob de vloer met haar tandenborstel.
Bazenaktiequote:Op maandag 7 november 2011 22:36 schreef Skylark. het volgende:
".
Maar het blijft burenruzie.quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:47 schreef Shispeed het volgende:
[..]
dat is altijd van dat import volk of koude kak die op een dorp zijn komen wonen
Neuh, geeft echt geen garantie. Mensen kunnen ook verzuren als ze te lang in een studentenhuis wonen en eigenlijk al toe zijn aan een eigen huisje.quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:41 schreef Kutstudent het volgende:
Om dit soort redenen dus instemmingen lopen/hospiteren. Dan heb je dit soort gekanker niet/minder.
Boeren Agrariers kunnen er anders ook wat van hoorquote:Op dinsdag 8 november 2011 00:51 schreef Shispeed het volgende:
[..]
ja veroorzaakt door stadsmensen ja
Daarom verenigingshuizenquote:Op dinsdag 8 november 2011 00:41 schreef Kutstudent het volgende:
Om dit soort redenen dus instemmingen lopen/hospiteren. Dan heb je dit soort gekanker niet/minder.
Doet je vader dat ook altijd bij jou, ja?quote:
Dat sowieso. Hoe meer je onderkotst en lawaai maakt, hoe leuker je huisgenoten het vinden.quote:
Van haar kant bedoel je neem ik aan? Ik maak namelijk uit dit verhaal op dat zij kenkeraso loopt te doen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:57 schreef Mishu het volgende:
5 dagen per week stage is wel wat anders dan studeren en een bijbaantje. Beetje rekening houden zou wel leuk zijn bij zoiets.
Dat doet ze ook maar Skylark roept dat ze maar een fulltime baan heeft en dus niet moet zeuren. Nou, dan ben je ook aso bezig.quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:59 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Van haar kant bedoel je neem ik aan? Ik maak namelijk uit dit verhaal op dat zij kenkeraso loopt te doen.
Waar zeg ik dat zij niet aso is?quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:08 schreef Mishu het volgende:
Nouja snachts was draaien is ook 'kenkeraso'
10 uur is niet snachtsquote:Op dinsdag 8 november 2011 01:08 schreef Mishu het volgende:
Dat is ook nog eens waar.quote:
Dude je hebt niet door dat ik het met je eens was.quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat zij niet aso is?
Ha, was! Get it? Wasmachine.quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:18 schreef Mishu het volgende:
[..]
Dude je hebt niet door dat ik het met je eens was.
Huis-facebook?quote:Op maandag 7 november 2011 22:28 schreef Skylark. het volgende:
[..]
.
Niet zo zuurpruimerig doen. Je lijkt de huisgenoot van TS wel.quote:
Dat is heel normaal hoor. Dat jij nou zo anti sociaal bent dat je nog bij je ouders woont.quote:
Goosfraba!quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:57 schreef computerprobleem het volgende:
TS, als ik jou was zou ik haar molesteren.
Ik zou haar aankijken en zeggen: ''ik zal je vuile kut kop eens wassen, vuige slet!''
En dan gooi ik haar in de wasmachine en was ik haar met inkt. Gewoon volgooien met inkt die teringzooi. Lekker lang op warm zetten en haar daarna in de droger gooien.
Resultaat: je eigen smurfin.
Arrogant lelijk wijf, dat is HET!
Dat ja.quote:
zou ook je kapotte overhemd op de huislijst zetten, ofc alleen door haar te betalen, aan jou..quote:Op maandag 7 november 2011 22:36 schreef Skylark. het volgende:
".
quote:Op dinsdag 8 november 2011 03:40 schreef Nikmans het volgende:
TVP voor de pen in de was en de daaropvolgende anale vernedering
Je bent een mongol als je stug om half 10 gaat slapen in een studentenhuis.quote:Op dinsdag 8 november 2011 03:49 schreef sp3c het volgende:
als je weet dat je huisgenoot iedere dag om half 10 naar bed gaan ben je wel een verrekte mongol als je om 10 uur nog stug de wasmachine aanzet
allicht ... blijft een lompe actiequote:Op dinsdag 8 november 2011 03:54 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Je bent een mongol als je stug om half 10 gaat slapen in een studentenhuis.
Mjah sommige mensen zijn gewoon veel dagen pas om 22.00 een keer thuis. School, werk ff wat eten in de stad, sport/hobby whatever. Dan is het zo 22.00.quote:
al is het om 13:00 al bedtijdquote:Op dinsdag 8 november 2011 04:02 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Mjah sommige mensen zijn gewoon veel dagen pas om 22.00 een keer thuis. School, werk ff wat eten in de stad, sport/hobby whatever. Dan is het zo 22.00.
truequote:Als ze hem dan uitzet is nog tot daar aan toe, maar om dan de was ook maar op de grond te flikkeren?
Regels opstellen is vrijwel onmogelijk af en toe.quote:Op dinsdag 8 november 2011 04:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
al is het om 13:00 al bedtijd
blijft asociaal om als je huisgenoot al ligt te maffen nog met de wasmachine te gaan lopen spelen
moet je maar regeltjes opstellen met zijn allen via de huisfacebook ()
[..]
true
's avonds / 's nachts draaien is niks aso' s aan. Je zit dan in het goedkope tarief.quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:08 schreef Mishu het volgende:
is eng geluid hoorquote:Op dinsdag 8 november 2011 09:37 schreef wise het volgende:
[..]
's avonds / 's nachts draaien is niks aso' s aan. Je zit dan in het goedkope tarief.
En mensen die zich druk maken om het geluid van een wasmachine
vooral als ze gaan "wandelen" en je kamer binnen komen zekerquote:
Ik snap de grap niet.quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:40 schreef wise het volgende:
[..]
vooral als ze gaan "wandelen" en je kamer binnen komen zeker
Ligt niet aan jou; is niet grappig.quote:
Hoiquote:Op dinsdag 8 november 2011 09:50 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Ligt niet aan jou; is niet grappig.
quote:
nooit van een "wandelende" wasmachine gehoord¿quote:
prima gedachte. ik heb nog wel een zooitje kamagra pillen, zodat we haar extra lang kunnen misbruiken.quote:Op maandag 7 november 2011 22:47 schreef stevenmac26 het volgende:
Lets tear a new asshole.quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:58 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
prima gedachte. ik heb nog wel een zooitje kamagra pillen, zodat we haar extra lang kunnen misbruiken.
5 dagen in de week stage stelt geen kut voor en is relaxter dan naar je opleiding.quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:57 schreef Mishu het volgende:
5 dagen per week stage is wel wat anders dan studeren en een bijbaantje. Beetje rekening houden zou wel leuk zijn bij zoiets.
Als je wakker ligt van een wasmachine.. Woon je in een schraal bouwval.quote:Op dinsdag 8 november 2011 03:49 schreef sp3c het volgende:
als je weet dat je huisgenoot iedere dag om half 10 naar bed gaan ben je wel een verrekte mongol als je om 10 uur nog stug de wasmachine aanzet
Daar kan jij geen mening over hebben:quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:50 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Ligt niet aan jou; is niet grappig.
Waarom kunnen vrouwen geen mening vormen?quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:14 schreef Keltie het volgende:
[..]
Daar kan jij geen mening over hebben:
"geslacht: Vrouw"
Meningen kunnen ze wel vormen. Maar oordelen over humor.. Tjah.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:14 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Waarom kunnen vrouwen geen mening vormen?
Waar concludeer je dat uit?quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:15 schreef Keltie het volgende:
[..]
Meningen kunnen ze wel vormen. Maar oordelen over humor.. Tjah.
Sommigen kunnen gewoon praten..quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:12 schreef Agiath het volgende:
Maarja de helft hier leeft natuurlijk nog bij papa en mama en hebben een WoWclan-facebook
Uit het aantal vrouwen met humor wat op deze wereld rondlooptquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:23 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Waar concludeer je dat uit?
hij is een nieuw shirt aan t kopenquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:37 schreef hakunamatafaka het volgende:
Skylark is aan het werken/studeren/sporten. Druk leven heeft die jongen.
Dat oordeel kun je niet vellen aan de hand van het kleine percentage vrouwen, die jij in je miezerige leven hebt ontmoet/ gaat ontmoeten, in verhouding met het aantal vrouwen wat rondloopt op deze aardkloot.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:39 schreef Keltie het volgende:
[..]
Uit het aantal vrouwen met humor wat op deze wereld rondloopt
quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:49 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Dat oordeel kun je niet fellen aan de hand van het kleine percentage vrouwen, die jij in je miezerige leven hebt ontmoet/ gaat ontmoeten, in verhouding met het aantal vrouwen wat rondloopt op deze aardkloot.
Epic.....quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:49 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Dat oordeel kun je niet fellen aan de hand van het kleine percentage vrouwen, die jij in je miezerige leven hebt ontmoet/ gaat ontmoeten, in verhouding met het aantal vrouwen wat rondloopt op deze aardkloot.
OMG OMG OMG BEL DE POLITIE!~!!!quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:01 schreef Splutje het volgende:
TS zijn huisgenoot heeft dit topic gelezen dus nu zit TS vastgebonden in de kelder
Er is geen moment waarop alle 18 huisgenoten thuis zijn om iets te overleggen. Facebook is dan een prima prikbordquote:
Met gemakquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:49 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Dat oordeel kun je niet vellen aan de hand van het kleine percentage vrouwen, die jij in je miezerige leven hebt ontmoet/ gaat ontmoeten, in verhouding met het aantal vrouwen wat rondloopt op deze aardkloot.
Wel.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:49 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Dat oordeel kun je niet vellen aan de hand van het kleine percentage vrouwen, die jij in je miezerige leven hebt ontmoet/ gaat ontmoeten, in verhouding met het aantal vrouwen wat rondloopt op deze aardkloot.
hihihihihihiquote:Op dinsdag 8 november 2011 13:25 schreef Teoman het volgende:
[..]
WE LOST CONNECTION! KGGGGGKKKGKGKGKG
Flikkertjequote:Op dinsdag 8 november 2011 11:49 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:58 schreef wise het volgende:
Skylark heeft gewoon een leven. Die zit niet 24 uur op fok om snel te gaan reageren op zijn topic.
Sommige users in dit topic
Tsja.. het is al zo'n 19 uur sinds zijn laatste reactie..quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:58 schreef wise het volgende:
Skylark heeft gewoon een leven. Die zit niet 24 uur op fok om snel te gaan reageren op zijn topic.
Sommige users in dit topic
quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Komop Sky, waar blijven de updates?
Badum, zelf wel je shirt geclaimd toch?quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:33 schreef Skylark. het volgende:
Sjongejonge wat zijn jullie rap. Gun me ff wat rust joh.
Maar HAHA. Ik werk dus bij een verzekeraar, kwam ze vandaag naar me toe: "Hee Sky, ik ben dom geweest en heb een pen meegewassen en nu is m'n kleding verneukt, is dat iets voor mijn inboedelverzekering?". Dit is wel het geval, maar ik heb 'nee' gezegd. Het Nederlands Collectief gaat hier niet voor betalen.
Nu ik erover nadenk is dit sowieso niet verzekerdquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:33 schreef Skylark. het volgende:
Maar HAHA. Ik werk dus bij een verzekeraar, kwam ze vandaag naar me toe: "Hee Sky, ik ben dom geweest en heb een pen meegewassen en nu is m'n kleding verneukt, is dat iets voor mijn inboedelverzekering?". Dit is wel het geval, maar ik heb 'nee' gezegd. Het Nederlands Collectief gaat hier niet voor betalen.
Mwa nee, dit is tussen haar en mij.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:36 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Badum, zelf wel je shirt geclaimd toch?
quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:33 schreef Skylark. het volgende:
Topic kan een mooie backfire krijgen als iemand erachter komt wie dat meisje isquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:01 schreef 9611Niels het volgende:
[..]Het is te hopen dat zij dit nooit leest, dan kun je het niet navertellen.
We gaan ts niet backfiren, is een goede jongenquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:02 schreef Agiath het volgende:
[..]
Topic kan een mooie backfire krijgen als iemand erachter komt wie dat meisje is
Kan je op facebook niet zoeken op trefwoorden? Pen, wasmachine, kleding, verpest, kuthoer, kutwijf, 50 euro, wc papier?quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:02 schreef Agiath het volgende:
[..]
Topic kan een mooie backfire krijgen als iemand erachter komt wie dat meisje is
quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:33 schreef Skylark. het volgende:
Waarquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
We gaan ts niet backfiren, is een goede jongen
Mee eens.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
We gaan ts niet backfiren, is een goede jongen
Wat een held ben je toch ookquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:33 schreef Skylark. het volgende:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 8 november 2011 03:40 schreef Nikmans het volgende:
TVP voor de pen in de was en de daaropvolgende anale vernedering
De 'volg topic'-knop. Gebruik hem.quote:
En zelf verkapt tvp'enquote:Op woensdag 9 november 2011 00:24 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
De 'volg topic'-knop. Gebruik hem.
Uiteraard heb ik zelf gewoon netjes de 'volg topic'-knop gebruikt (maandag al). Dat verdient dit topicquote:

Ik kijk persoonlijk het meest uit naar topics 5 en 6 waarin iemand een uitgebreid psychologisch profiel van TS zal schetsenquote:Op woensdag 9 november 2011 02:18 schreef Keselo het volgende:
Dit wordt een prachtige reeks van een topic of 8, waarbij in topic 3 iemand TS erbij naait en in topic 7 en 8 mooie herinneringen over TS worden opgehaald.
U mad?quote:Op woensdag 9 november 2011 09:16 schreef knight-errant het volgende:
Ik vind zowel TS als zijn huisgenote aarsen.
Mensen die het topic niet lezen.quote:Op woensdag 9 november 2011 10:07 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Jullie wonen daar met z'n tweeën?
12-jarigen die stoer praten over chicks neuken. waar gaat het heenquote:Op woensdag 9 november 2011 09:08 schreef 3M1N3M het volgende:
Hieronder Pranks om TS d’r kuthoerigehuisgenoot te nakken:
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Pen in was [Check]
Haar neuken [X]
Denk dat de meesten hier dat dachten met zo'nquote:Op woensdag 9 november 2011 11:50 schreef Adames het volgende:
[..]
12-jarigen die stoer praten over chicks neuken. waar gaat het heen
Hey jij bent toch die lelijke Afrikaan die in elke negertopic zit?quote:
Ik ben zo Hollands als het maar kan, dus nee.quote:Op woensdag 9 november 2011 12:46 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Hey jij bent toch die lelijke Afrikaan die in elke negertopic zit?Mag ik je aanraken?
Wie was dat dan.. Het was zo'n Afrikaanse wijf die je in elke negertopic zag verschijnen, net of ze een negertopic alarm had.quote:Op woensdag 9 november 2011 12:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ben zo Hollands als het maar kan, dus nee.
Maar mag hij je wel aanraken?quote:Op woensdag 9 november 2011 12:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ben zo Hollands als het maar kan, dus nee.
Mijn FOK!alarm ging in ieder geval af door het woord 'negertopic'quote:
aychelle?quote:Op woensdag 9 november 2011 12:55 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Wie was dat dan.. Het was zo'n Afrikaanse wijf die je in elke negertopic zag verschijnen, net of ze een negertopic alarm had.
waar is zij gebleven?quote:
Aan de integriteit van Skylark. twijfelenquote:Op woensdag 9 november 2011 17:59 schreef Jajong het volgende:
Pics or didn't happen.
Wel goed verzonnen if it didn't happen.
Wil jij gewoon je mond houden over Skylark.quote:Op woensdag 9 november 2011 17:59 schreef Jajong het volgende:
Pics or didn't happen.
Wel goed verzonnen if it didn't happen.
quote:Op woensdag 9 november 2011 18:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Aan de integriteit van Skylark. twijfelen.
Gelijk twee veteranen op mijn dak. Jezus guys, ik kom nooit meer op FOK! gimme a break. Ik ken die dude niet.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wil jij gewoon je mond houden over Skylark.
Also WTF girl. Zo nasty gelijk alles.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wil jij gewoon je mond houden over Skylark.
Aldus de noob met joindate mei 2011. Scheer je weg tiener.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je een man bent kom je nu ook echt nooit meer terug
quote:Op woensdag 9 november 2011 18:01 schreef Jajong het volgende:
[..]
[..]
Gelijk twee veteranen op mijn dak. Jezus guys, ik kom nooit meer op FOK! gimme a break. Ik ken die dude niet.
Is goed voor jou, iemand die je tegenspreekt.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:02 schreef Jajong het volgende:
[..]
Also WTF girl. Zo nasty gelijk alles.
Ja dat is wel waar, je kent me zo goed dushiquote:Op woensdag 9 november 2011 18:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Is goed voor jou, iemand die je tegenspreekt.
NTB WJNMK.quote:
Als dit sarcasme is beat ik je ass. Zo niet, dan kusjequote:Op woensdag 9 november 2011 18:05 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja dat is wel waar, je kent me zo goed dushi.
No no, for reals.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als dit sarcasme is beat ik je ass. Zo niet, dan kusje.
Jouw sigquote:Op woensdag 9 november 2011 18:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Topic vanaf de laatste page gered van de afgrond.
Ik sta tenminste voor mijn woorden. En waar baseer je op dat ik een tiener ben? Kwam in jouw familie je FOK!-profiel als cadeau voor je veertiende verjaardag?quote:Op woensdag 9 november 2011 18:03 schreef Jajong het volgende:
[..]
Aldus de noob met joindate mei 2011. Scheer je weg tiener.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |