Is wel lekker typisch.quote:Op maandag 7 november 2011 22:43 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nou, ze komt naar boven, zegt "zitten jullie daar weer hihi en begint dat te vertellen hoeleuk het op d'r stage was en hoe vermoeiend en wat ze allemaal heeft gedaan". Doe dat bij je vriendinnen ofzo, niet aan fifa'ende jongens.
Haar vieze wasquote:Op maandag 7 november 2011 22:47 schreef stevenmac26 het volgende:
ik opper nog steeds het idee om ons uit te nodigen en ik neem ghb mee en dan misbruiken we haar vies
Ik wil haar iig anaal nemen, de rest van de gaten zijn voor jullie.quote:Op maandag 7 november 2011 22:47 schreef stevenmac26 het volgende:
ik opper nog steeds het idee om ons uit te nodigen en ik neem ghb mee en dan misbruiken we haar vies
Buut rechteroor.quote:Op maandag 7 november 2011 22:48 schreef Bundy. het volgende:
[..]
Ik wil haar iig anaal nemen, de rest van de gaten zijn voor jullie.
Lees: keiharde anale seks op de wasmachinequote:Op maandag 7 november 2011 23:03 schreef Gemaskerde het volgende:
TS reageert al even niet meer, waarschijnlijk is hij in hevige discussie met zijn huisgenote.
quote:Op maandag 7 november 2011 23:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Lees: keiharde anale seks op de wasmachine
pen kan per ongeluk zijn, potje inkt nietquote:Op maandag 7 november 2011 23:13 schreef HSG het volgende:
Gewoon een potje inkt in de wasmachine. Geen pen.
Eens, pen kan je altijd nog eventueel beweren dat ze het waarschijnlijk zelf in haar broek heeft laten zitten. Met een inktpot niet zo snel of ze moet dat altijd bij haar hebben.quote:Op maandag 7 november 2011 23:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
pen kan per ongeluk zijn, potje inkt niet
quote:Op maandag 7 november 2011 23:00 schreef PhatBassBoom het volgende:
Volgende keer als ze je para maakt, gewoon deze pokoe kankerhard pompen.
FOK!kers voor FOK!kersquote:Op maandag 7 november 2011 23:22 schreef Splutje het volgende:
Goede tips worden hier gepost. Zo fijn om te weten dat mede FOK!ers je altijd bijstaan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |