wat een teringhoerquote:Op maandag 7 november 2011 23:58 schreef Irritatie100 het volgende:
Ze weigert zeker ook om bier te halen?
quote:Op maandag 7 november 2011 22:36 schreef Skylark. het volgende:
Onze oorlog is wel al een tijdje gaande sinds het wasmachine voorval vorige week. Ben nu pas boos omdat ik zelfs met vanish die vlek er niet uit krijg Zij had geen geld, ik sta 50eu in de plus op de huislijst. Het wc-papier was op, dus ik had een bazenpak gekocht van 10 rollen en nam die steeds weer mee terug naar m'n kamer. Zij zo: "HEE JE HEBT WC PAPIER GEKOCHT![]()
" ik zo: "nee die is alleen voor mezelf, ik wil eerst de huislijst betaald krijgen anders sta ik te veel in de plus
".
dat is wel baasquote:Op maandag 7 november 2011 22:36 schreef Skylark. het volgende:
Onze oorlog is wel al een tijdje gaande sinds het wasmachine voorval vorige week. Ben nu pas boos omdat ik zelfs met vanish die vlek er niet uit krijg Zij had geen geld, ik sta 50eu in de plus op de huislijst. Het wc-papier was op, dus ik had een bazenpak gekocht van 10 rollen en nam die steeds weer mee terug naar m'n kamer. Zij zo: "HEE JE HEBT WC PAPIER GEKOCHT![]()
" ik zo: "nee die is alleen voor mezelf, ik wil eerst de huislijst betaald krijgen anders sta ik te veel in de plus
".
Wanneer ben je jarig? Stuur ik je even een dagboek.quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:27 schreef trovey het volgende:
Als ik de wasmachine om 22.00 uur zou aanzetten zou ik binnen de kortste keren de buren aan de deur hebben.Daarom maar even niet, de zeikerd in het huis onder me geeft al genoeg problemen.
stadse problemenquote:Op dinsdag 8 november 2011 00:27 schreef trovey het volgende:
Als ik de wasmachine om 22.00 uur zou aanzetten zou ik binnen de kortste keren de buren aan de deur hebben.Daarom maar even niet, de zeikerd in het huis onder me geeft al genoeg problemen.
Toevallig heel binnenkort.quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wanneer ben je jarig? Stuur ik je even een dagboek.
Of zeikende buren, dat kan ook.quote:
Zeg maar waar ik het naartoe moet sturen. Enige vereiste is dat je dat ding ook echt gaat gebruiken en niet meer van die kutverhalen op FOK! plempt.quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:30 schreef trovey het volgende:
[..]
Toevallig heel binnenkort.
[..]
Of zeikende buren, dat kan ook.
buren zijn stadse problemenquote:Op dinsdag 8 november 2011 00:30 schreef trovey het volgende:
[..]
Toevallig heel binnenkort.
[..]
Of zeikende buren, dat kan ook.
Ik blijf anoniemquote:Op dinsdag 8 november 2011 00:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zeg maar waar ik het naartoe moet sturen. Enige vereiste is dat je dat ding ook echt gaat gebruiken en niet meer van die kutverhalen op FOK! plempt.
Zou je anders niet zeggen bij de rijdende rechter met boeren en buitenlui die elkaar dwars zitten.quote:
Nee hoor, die is nog even een wasje draaien.quote:
Oftewel: zij werkt full-time, jij part-time. En dan nog doen alsof dat full-time niets is en ze zich niet aan moet stellenquote:Maar ze loopt inderdaad altijd te zeuren dat ze moe is, terwijl ze 5 dagen 9-5 werkt met uurtje reistijd. Ik werk 24 uur per week
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |