Nee. Ik zou haar niet doen.quote:
post de huis-faceboek hierquote:Op maandag 7 november 2011 22:28 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee. Ik zou haar niet doen.
Ook zoiets, ik had gekookt zodat zij direct uit stage kan eten, het eten stond gvd op tafel toen ze thuiskwam. "Lekker", zeg ik aan het einde "succes met de afwas", wil zij dat ik ook mee-afwas terwijl ik boodschappen heb gedaan en heb gekookt en vaak kook omdat ik het leuk vind. Heb gezegd dat ze kon opflikkeren, kreeg ik een heel essay op de huis-Facebook dat dit echt niet kan en dat ik asociaal ben
.
Wederom,quote:Op maandag 7 november 2011 22:28 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ook zoiets, ik had gekookt zodat zij direct uit stage kan eten, het eten stond gvd op tafel toen ze thuiskwam. "Lekker", zeg ik aan het einde "succes met de afwas", wil zij dat ik ook mee-afwas terwijl ik boodschappen heb gedaan en heb gekookt en vaak kook omdat ik het leuk vind. Heb gezegd dat ze kon opflikkeren, kreeg ik een heel essay op de huis-Facebook dat dit echt niet kan en dat ik asociaal ben
.
Ze gaat tussen half 10 en 10 naar bedquote:Op maandag 7 november 2011 22:29 schreef Bonkers. het volgende:
Ze ligt zeker al om half 11 in bed en loopt te zeiken over hoofdpijn de hele dag door?
Herkenbaar.
Bazenactie pur sang, vies kutwijf wat denkt ze wel niet. 10 Uur is sowieso helemaal niet laat, maar ookal vind zij van wel, kan ze altijd nog vragen of je voortaan eerder je was doet, in plaats van zomaar de stekker eruit trekken.quote:Op maandag 7 november 2011 22:25 schreef Skylark. het volgende:
Nu heeft zij om 7 uur een wasje aan gezet, ben benieuwd of ze de pen heeft gevonden die ik in de wasmachine heb gedaan.
Ik zal kijken maar denk niet dat het me lukt.quote:Op maandag 7 november 2011 22:29 schreef StijnDa het volgende:
Pics van de was met pen die je hebt veroorzaakt.
Zou echt baas zijnquote:Op maandag 7 november 2011 22:31 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik zal kijken maar denk niet dat het me lukt.
Waarom zo vroeg als je pas om 9 begintquote:Op maandag 7 november 2011 22:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ze gaat tussen half 10 en 10 naar bed. Maar ze loopt inderdaad altijd te zeuren dat ze moe is, terwijl ze 5 dagen 9-5 werkt met uurtje reistijd. Ik werk 24 uur per week, kook daarna nog meestal, sport fanatiek, studeer ernaast en ga op stap ook al moet ik om 9 uur werken en mij hoor je niet.
Ik heb wel een foto gemaakt van dat ik de pen in de wasmachine doe, als zij mij nog één keer fuckt post ik die op de huis facebook en dan is het aanquote:Op maandag 7 november 2011 22:31 schreef Bundy. het volgende:
[..]
Bazenactie pur sang, vies kutwijf wat denkt ze wel niet. 10 Uur is sowieso helemaal niet laat, maar ookal vind zij van wel, kan ze altijd nog vragen of je voortaan eerder je was doet, in plaats van zomaar de stekker eruit trekken.
Nooit meer doen dus, ondankbaar kutwijf. Als dit allemaal waargebeurd is is dit één van de terechtste topics sinds tijden.quote:Op maandag 7 november 2011 22:28 schreef Skylark. het volgende:
[..]
.
We zijn met 5. Maar ik heb een alliance met m'n maat hiernaastquote:Op maandag 7 november 2011 22:36 schreef Gemaskerde het volgende:
Hoeveel huisgenoten heb je verder eigelijk? Aangezien ze de bazigste is..
Omdat ze een faalhaas is. En stage.quote:Op maandag 7 november 2011 22:37 schreef Razztwizzle het volgende:
Waarom woont ze nog in een studentenhuis als ze een fulltime baan heeft?
Klinkt als een gezellige boel daar.quote:Op maandag 7 november 2011 22:36 schreef Skylark. het volgende:
Onze oorlog is wel al een tijdje gaande sinds het wasmachine voorval vorige week. Ben nu pas boos omdat ik zelfs met vanish die vlek er niet uit krijg Zij had geen geld, ik sta 50eu in de plus op de huislijst. Het wc-papier was op, dus ik had een bazenpak gekocht van 10 rollen en nam die steeds weer mee terug naar m'n kamer. Zij zo: "HEE JE HEBT WC PAPIER GEKOCHT![]()
" ik zo: "nee die is alleen voor mezelf, ik wil eerst de huislijst betaald krijgen anders sta ik te veel in de plus
".
Ik wil wieso haar reactie hier lezen op haar was.quote:Op maandag 7 november 2011 22:31 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik zal kijken maar denk niet dat het me lukt.
Op zich is het prima toeven hier. Maarja, sinds zij stage doet is zij zo. Ze was altijd al een beetje een zeur maar toen wel minder en was ze ook minder thuis. Nu komt ze ook steeds naar boven als ik met m'n maat aan het fifa'en bent. En dan verontwaardigd naar beneden lopen als we alleen ja en nee zeggen.quote:Op maandag 7 november 2011 22:39 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Klinkt als een gezellige boel daar.
Sowieso niet en hij sowieso niet openbaar.quote:
Klinkt alsof je behoorlijk onder de plak zit bij haar en hier een beetje stoer gaat doen..quote:
Wat voor dingen vraagt ze dan? Als jullie samen met haar komen kletsen?quote:Op maandag 7 november 2011 22:40 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Op zich is het prima toeven hier. Maarja, sinds zij stage doet is zij zo. Ze was altijd al een beetje een zeur maar toen wel minder en was ze ook minder thuis. Nu komt ze ook steeds naar boven als ik met m'n maat aan het fifa'en bent. En dan verontwaardigd naar beneden lopen als we alleen ja en nee zeggen.
Nou, ze komt naar boven, zegt "zitten jullie daar weer hihi en begint dat te vertellen hoeleuk het op d'r stage was en hoe vermoeiend en wat ze allemaal heeft gedaan". Doe dat bij je vriendinnen ofzo, niet aan fifa'ende jongens.quote:Op maandag 7 november 2011 22:42 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Wat voor dingen vraagt ze dan? Als jullie samen met haar komen kletsen?
Ben trots op je.quote:Op maandag 7 november 2011 22:25 schreef Skylark. het volgende:
Nu heeft zij om 7 uur een wasje aan gezet, ben benieuwd of ze de pen heeft gevonden die ik in de wasmachine heb gedaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |