Mensen die het topic niet lezen.quote:Op woensdag 9 november 2011 10:07 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Jullie wonen daar met z'n tweeën?
12-jarigen die stoer praten over chicks neuken. waar gaat het heenquote:Op woensdag 9 november 2011 09:08 schreef 3M1N3M het volgende:
Hieronder Pranks om TS d’r kuthoerigehuisgenoot te nakken:
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Pen in was [Check]
Haar neuken [X]
Denk dat de meesten hier dat dachten met zo'nquote:Op woensdag 9 november 2011 11:50 schreef Adames het volgende:
[..]
12-jarigen die stoer praten over chicks neuken. waar gaat het heen
Hey jij bent toch die lelijke Afrikaan die in elke negertopic zit?quote:
Ik ben zo Hollands als het maar kan, dus nee.quote:Op woensdag 9 november 2011 12:46 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Hey jij bent toch die lelijke Afrikaan die in elke negertopic zit?Mag ik je aanraken?
Wie was dat dan.. Het was zo'n Afrikaanse wijf die je in elke negertopic zag verschijnen, net of ze een negertopic alarm had.quote:Op woensdag 9 november 2011 12:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ben zo Hollands als het maar kan, dus nee.
Maar mag hij je wel aanraken?quote:Op woensdag 9 november 2011 12:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ben zo Hollands als het maar kan, dus nee.
Mijn FOK!alarm ging in ieder geval af door het woord 'negertopic'quote:
aychelle?quote:Op woensdag 9 november 2011 12:55 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Wie was dat dan.. Het was zo'n Afrikaanse wijf die je in elke negertopic zag verschijnen, net of ze een negertopic alarm had.
waar is zij gebleven?quote:
Aan de integriteit van Skylark. twijfelenquote:Op woensdag 9 november 2011 17:59 schreef Jajong het volgende:
Pics or didn't happen.
Wel goed verzonnen if it didn't happen.
Wil jij gewoon je mond houden over Skylark.quote:Op woensdag 9 november 2011 17:59 schreef Jajong het volgende:
Pics or didn't happen.
Wel goed verzonnen if it didn't happen.
quote:Op woensdag 9 november 2011 18:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Aan de integriteit van Skylark. twijfelen.
Gelijk twee veteranen op mijn dak. Jezus guys, ik kom nooit meer op FOK! gimme a break. Ik ken die dude niet.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wil jij gewoon je mond houden over Skylark.
Also WTF girl. Zo nasty gelijk alles.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wil jij gewoon je mond houden over Skylark.
Aldus de noob met joindate mei 2011. Scheer je weg tiener.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je een man bent kom je nu ook echt nooit meer terug
quote:Op woensdag 9 november 2011 18:01 schreef Jajong het volgende:
[..]
[..]
Gelijk twee veteranen op mijn dak. Jezus guys, ik kom nooit meer op FOK! gimme a break. Ik ken die dude niet.
Is goed voor jou, iemand die je tegenspreekt.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:02 schreef Jajong het volgende:
[..]
Also WTF girl. Zo nasty gelijk alles.
Ja dat is wel waar, je kent me zo goed dushiquote:Op woensdag 9 november 2011 18:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Is goed voor jou, iemand die je tegenspreekt.
NTB WJNMK.quote:
Als dit sarcasme is beat ik je ass. Zo niet, dan kusjequote:Op woensdag 9 november 2011 18:05 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja dat is wel waar, je kent me zo goed dushi.
No no, for reals.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als dit sarcasme is beat ik je ass. Zo niet, dan kusje.
Jouw sigquote:Op woensdag 9 november 2011 18:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Topic vanaf de laatste page gered van de afgrond.
Ik sta tenminste voor mijn woorden. En waar baseer je op dat ik een tiener ben? Kwam in jouw familie je FOK!-profiel als cadeau voor je veertiende verjaardag?quote:Op woensdag 9 november 2011 18:03 schreef Jajong het volgende:
[..]
Aldus de noob met joindate mei 2011. Scheer je weg tiener.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |