dat is altijd van dat import volk of koude kak die op een dorp zijn komen wonenquote:Op dinsdag 8 november 2011 00:34 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik blijf anoniemen pest je graag met mijn verhalen.
[..]
Zou je anders niet zeggen bij de rijdende rechter met boeren en buitenlui die elkaar dwars zitten.
Of je ballen + poeperd.quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:44 schreef Meloewa het volgende:
Schrob de vloer met haar tandenborstel.
Bazenaktiequote:Op maandag 7 november 2011 22:36 schreef Skylark. het volgende:
Onze oorlog is wel al een tijdje gaande sinds het wasmachine voorval vorige week. Ben nu pas boos omdat ik zelfs met vanish die vlek er niet uit krijg Zij had geen geld, ik sta 50eu in de plus op de huislijst. Het wc-papier was op, dus ik had een bazenpak gekocht van 10 rollen en nam die steeds weer mee terug naar m'n kamer. Zij zo: "HEE JE HEBT WC PAPIER GEKOCHT![]()
" ik zo: "nee die is alleen voor mezelf, ik wil eerst de huislijst betaald krijgen anders sta ik te veel in de plus
".
Maar het blijft burenruzie.quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:47 schreef Shispeed het volgende:
[..]
dat is altijd van dat import volk of koude kak die op een dorp zijn komen wonen
Neuh, geeft echt geen garantie. Mensen kunnen ook verzuren als ze te lang in een studentenhuis wonen en eigenlijk al toe zijn aan een eigen huisje.quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:41 schreef Kutstudent het volgende:
Om dit soort redenen dus instemmingen lopen/hospiteren. Dan heb je dit soort gekanker niet/minder.
Boeren Agrariers kunnen er anders ook wat van hoorquote:Op dinsdag 8 november 2011 00:51 schreef Shispeed het volgende:
[..]
ja veroorzaakt door stadsmensen ja
Daarom verenigingshuizenquote:Op dinsdag 8 november 2011 00:41 schreef Kutstudent het volgende:
Om dit soort redenen dus instemmingen lopen/hospiteren. Dan heb je dit soort gekanker niet/minder.
Doet je vader dat ook altijd bij jou, ja?quote:
Dat sowieso. Hoe meer je onderkotst en lawaai maakt, hoe leuker je huisgenoten het vinden.quote:
Van haar kant bedoel je neem ik aan? Ik maak namelijk uit dit verhaal op dat zij kenkeraso loopt te doen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:57 schreef Mishu het volgende:
5 dagen per week stage is wel wat anders dan studeren en een bijbaantje. Beetje rekening houden zou wel leuk zijn bij zoiets.
Dat doet ze ook maar Skylark roept dat ze maar een fulltime baan heeft en dus niet moet zeuren. Nou, dan ben je ook aso bezig.quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:59 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Van haar kant bedoel je neem ik aan? Ik maak namelijk uit dit verhaal op dat zij kenkeraso loopt te doen.
Waar zeg ik dat zij niet aso is?quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:08 schreef Mishu het volgende:
Nouja snachts was draaien is ook 'kenkeraso'
10 uur is niet snachtsquote:Op dinsdag 8 november 2011 01:08 schreef Mishu het volgende:
Dat is ook nog eens waar.quote:
Dude je hebt niet door dat ik het met je eens was.quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat zij niet aso is?
Ha, was! Get it? Wasmachine.quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:18 schreef Mishu het volgende:
[..]
Dude je hebt niet door dat ik het met je eens was.
Huis-facebook?quote:Op maandag 7 november 2011 22:28 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee. Ik zou haar niet doen.
Ook zoiets, ik had gekookt zodat zij direct uit stage kan eten, het eten stond gvd op tafel toen ze thuiskwam. "Lekker", zeg ik aan het einde "succes met de afwas", wil zij dat ik ook mee-afwas terwijl ik boodschappen heb gedaan en heb gekookt en vaak kook omdat ik het leuk vind. Heb gezegd dat ze kon opflikkeren, kreeg ik een heel essay op de huis-Facebook dat dit echt niet kan en dat ik asociaal ben
.
Niet zo zuurpruimerig doen. Je lijkt de huisgenoot van TS wel.quote:
Dat is heel normaal hoor. Dat jij nou zo anti sociaal bent dat je nog bij je ouders woont.quote:
Goosfraba!quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:57 schreef computerprobleem het volgende:
TS, als ik jou was zou ik haar molesteren.
Ik zou haar aankijken en zeggen: ''ik zal je vuile kut kop eens wassen, vuige slet!''
En dan gooi ik haar in de wasmachine en was ik haar met inkt. Gewoon volgooien met inkt die teringzooi. Lekker lang op warm zetten en haar daarna in de droger gooien.
Resultaat: je eigen smurfin.
Arrogant lelijk wijf, dat is HET!
Dat ja.quote:
zou ook je kapotte overhemd op de huislijst zetten, ofc alleen door haar te betalen, aan jou..quote:Op maandag 7 november 2011 22:36 schreef Skylark. het volgende:
Onze oorlog is wel al een tijdje gaande sinds het wasmachine voorval vorige week. Ben nu pas boos omdat ik zelfs met vanish die vlek er niet uit krijg Zij had geen geld, ik sta 50eu in de plus op de huislijst. Het wc-papier was op, dus ik had een bazenpak gekocht van 10 rollen en nam die steeds weer mee terug naar m'n kamer. Zij zo: "HEE JE HEBT WC PAPIER GEKOCHT![]()
" ik zo: "nee die is alleen voor mezelf, ik wil eerst de huislijst betaald krijgen anders sta ik te veel in de plus
".
quote:Op dinsdag 8 november 2011 03:40 schreef Nikmans het volgende:
TVP voor de pen in de was en de daaropvolgende anale vernedering
Je bent een mongol als je stug om half 10 gaat slapen in een studentenhuis.quote:Op dinsdag 8 november 2011 03:49 schreef sp3c het volgende:
als je weet dat je huisgenoot iedere dag om half 10 naar bed gaan ben je wel een verrekte mongol als je om 10 uur nog stug de wasmachine aanzet
allicht ... blijft een lompe actiequote:Op dinsdag 8 november 2011 03:54 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Je bent een mongol als je stug om half 10 gaat slapen in een studentenhuis.
Mjah sommige mensen zijn gewoon veel dagen pas om 22.00 een keer thuis. School, werk ff wat eten in de stad, sport/hobby whatever. Dan is het zo 22.00.quote:
al is het om 13:00 al bedtijdquote:Op dinsdag 8 november 2011 04:02 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Mjah sommige mensen zijn gewoon veel dagen pas om 22.00 een keer thuis. School, werk ff wat eten in de stad, sport/hobby whatever. Dan is het zo 22.00.
truequote:Als ze hem dan uitzet is nog tot daar aan toe, maar om dan de was ook maar op de grond te flikkeren?
Regels opstellen is vrijwel onmogelijk af en toe.quote:Op dinsdag 8 november 2011 04:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
al is het om 13:00 al bedtijd
blijft asociaal om als je huisgenoot al ligt te maffen nog met de wasmachine te gaan lopen spelen
moet je maar regeltjes opstellen met zijn allen via de huisfacebook ()
[..]
true
's avonds / 's nachts draaien is niks aso' s aan. Je zit dan in het goedkope tarief.quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:08 schreef Mishu het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |