SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Ja toch.quote:
Ik was meteen al half verslaafd na mijn eerste keer masturberenquote:Op zondag 6 november 2011 00:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja toch.![]()
Ik rende daarna gillend naar de badkamer.
Herkenbaar.quote:Op zondag 6 november 2011 00:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik was meteen al half verslaafd na mijn eerste keer masturberen
De helft van mijn vrije tijd ging eraan die week
alleen die week? ik wed vanavond ook nog een goed half uurquote:Op zondag 6 november 2011 00:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik was meteen al half verslaafd na mijn eerste keer masturberen
De helft van mijn vrije tijd ging eraan die week
Ik heb nog steeds niet alle plekken op mijn lijstje afgewerkt na al die jarenquote:Op zondag 6 november 2011 00:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Herkenbaar.![]()
Elke mogelijkheid benutte ik.
Ik ken het. Het zou me nu niet meer lukkenquote:Op zondag 6 november 2011 00:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Herkenbaar.![]()
Elke mogelijkheid benutte ik.
Een halfuur?quote:Op zondag 6 november 2011 00:43 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
alleen die week? ik wed vanavond ook nog een goed half uur
Gelezen. Liefdesverdriet is gewoon zo kut. Ik heb er wel eens een jaar over gedaan om over iemand heen te komen. Lengte van relatie zegt niks over hoe erg je het vindt als het over is. Het plotselinge en dat jouw gevoel nog zo sterk is, maakt het zo pijnlijk en zeker op zulke dagen als je elkaar ziet en niet eens met elkaar kan praten. Probeer met haar af te spreken, maar reken er op dat zij er wel echt klaar mee is. Sterktequote:Op zondag 6 november 2011 00:37 schreef Sephael het volgende:
Ik heb het verhaal net van me afgeschreven in een ander topic: De kunst van het loslaten van je ex #173
Lang verhaal, dus alleen als je tijd hebt
Tuurlijk als je van zelfkastijding houdt denk ik dan.quote:Op zondag 6 november 2011 00:45 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Probeer met haar af te spreken, maar reken er op dat zij er wel echt klaar mee is. Sterkte
Doe jij er zolang over of maak je er altijd een mega feest van?quote:Op zondag 6 november 2011 00:43 schreef WokkelKardinaal het volgende:
alleen die week? ik wed vanavond ook nog een goed half uur
Hoezo? Hij heeft nog vragen en wil zelf iets kwijt. Als hij het niet doet, zal hij zichzelf altijd stiekem blijven voeden met hoop dat zij het net zo moeilijk heeft en hem misschien ook wel mist en terug wil.quote:Op zondag 6 november 2011 00:46 schreef DigitalGirl het volgende:
Tuurlijk als je van zelfkastijding houdt denk ik dan.
Na een paar keer gaat het wel steeds minder snel hoor.quote:Op zondag 6 november 2011 00:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Doe jij er zolang over of maak je er altijd een mega feest van?
Dank voor het lezen en je reactiequote:Op zondag 6 november 2011 00:45 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Gelezen. Liefdesverdriet is gewoon zo kut. Ik heb er wel eens een jaar over gedaan om over iemand heen te komen. Lengte van relatie zegt niks over hoe erg je het vindt als het over is. Het plotselinge en dat jouw gevoel nog zo sterk is, maakt het zo pijnlijk en zeker op zulke dagen als je elkaar ziet en niet eens met elkaar kan praten. Probeer met haar af te spreken, maar reken er op dat zij er wel echt klaar mee is. Sterkte
Mrk.n approval woohooquote:Op zondag 6 november 2011 00:48 schreef mrk.n het volgende:
WokkelKardinaal heeft in het vorige topic 'n paar mooie opmerkingen gemaakt. Ik ken je niet maar je staat me nu al aan.
Prima, als het eerst even moeilijk moet zijn om daarna beter te worden dan heb ik dat er echt wel voor over.quote:Op zondag 6 november 2011 00:46 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Tuurlijk als je van zelfkastijding houdt denk ik dan.
Dankje.quote:Op zondag 6 november 2011 00:48 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoezo? Hij heeft nog vragen en wil zelf iets kwijt. Als hij het niet doet, zal hij zichzelf altijd stiekem blijven voeden met hoop dat zij het net zo moeilijk heeft en hem misschien ook wel mist en terug wil.
Een actie om een minderheid of gediscrimineerde groep als het ware voor te trekken. Soort van goedmakertje.quote:Op zondag 6 november 2011 00:50 schreef formerjellybean het volgende:
Hoi iemand weet wat affirmative action betekend ??
Dat is het inderdaadquote:Op zondag 6 november 2011 00:51 schreef Sephael het volgende:
[..]
Een actie om een minderheid of gediscrimineerde groep als het ware voor te trekken. Soort van goedmakertje.
Toch?
Verliefdheid is veel heftiger dan houden van. Opeens krijg je geen enodorfine shot meer, dus is dat ook nog eens afkicken. Het wordt beter dat beloof ik je, hoe uitzichtloos en lang het ook lijkt te duren. Tijd is het enige dat echt helpt en geen contact (mocht zij er echt klaar mee zijn).quote:Op zondag 6 november 2011 00:49 schreef Sephael het volgende:
Dank voor het lezen en je reactie
Ik ben gewoon zo in de war door mijn eigen gevoelens. Ik kan niet zeggen dat ik echt van haar hield, terwijl dat bij vorige relaties wel zo was. Daarom vind ik het zo raar dat ik het hier zo moeilijk mee heb.
Ik ben inderdaad bang dat zij er gewoon klaar mee is. Zoals ik in het andere topic ook zei, als dat zo is dan is daar niets aan te doen, maar dan weet ik in ieder geval echt hoe het zit. Dan kan ik het afsluiten en dan kan ik verder, al wordt het er niet direct makkelijker op.
Eigenlijk totaal niet.quote:Op zondag 6 november 2011 00:51 schreef WokkelKardinaal het volgende:
ja dat zouden julie ook wel willen hè, die goedkeuring van mrkn
Gebeurt niet vaak. Steek de opmerking maar in je zak.quote:Op zondag 6 november 2011 00:51 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Gaat ook niet gebeuren. Totdat jij eens actie onderneemt.quote:
Is het ook niet een toestemmende actie ??? Om het even kleiner te trekken dan de discriminatie genre ??quote:Op zondag 6 november 2011 00:51 schreef Sephael het volgende:
[..]
Een actie om een minderheid of gediscrimineerde groep als het ware voor te trekken. Soort van goedmakertje.
Toch?
Nu is't jouw beurt om mijn approval te verdienen. De topicfloor is yours, use it wellquote:Op zondag 6 november 2011 00:52 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Gebeurt niet vaak. Steek de opmerking maar in je zak.
Okee, dat zou verklaren waarom dit moeilijker is.quote:Op zondag 6 november 2011 00:52 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Verliefdheid is veel heftiger dan houden van. Opeens krijg je geen enodorfine shot meer, dus is dat ook nog eens afkicken. Het wordt beter dat beloof ik je, hoe uitzichtloos en lang het ook lijkt te duren. Tijd is het enige dat echt helpt en geen contact (mocht zij er echt klaar mee zijn).
Die van jou is veel meer waardquote:Op zondag 6 november 2011 00:51 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Okee bedankt voor het melden maar het boeit me nog steeds geen hol wat je van mij vind.quote:Op zondag 6 november 2011 00:52 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Gaat ook niet gebeuren. Totdat jij eens actie onderneemt.
Sowieso, zou een uniek evenement zijn als ik ooit mn goedkeuring zou uitspreken. Die heeft niemand hier namelijkquote:
Ik heb dat niet nodig.quote:Op zondag 6 november 2011 00:53 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
Nu is't jouw beurt om mijn approval te verdienen. De topicfloor is yours, use it well
Ik vind je een lapswans, meer niet. Als jij maagd wil blijven tot je dertigste is dat aan jou.quote:Op zondag 6 november 2011 00:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee bedankt voor het melden maar het boeit me nog steeds geen hol wat je van mij vind.
Ik heb geen leven.quote:Op zondag 6 november 2011 00:56 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik heb dat niet nodig.Maar waarom zijn jullie nu online, deze mooie nacht, waarom?!
Je gaat ook nooit meer verliefd worden en je komt nooit meer een meisje tegen die zo bijzonder is en je zal van de rest van je leven opstaan en naar bed gaan met haar in je gedachten.. Nee grapje, dat denk je nu wel, maar echt dat gevoel wordt minder.quote:Op zondag 6 november 2011 00:54 schreef Sephael het volgende:
Okee, dat zou verklaren waarom dit moeilijker is.
En het zal vast beter gaan worden. Op dit moment ben ik bang dat ik voor altijd aan haar terug zal blijven denken. Wat als...? Ik wil het gewoon echt af kunnen sluiten en niet op deze manier er mee blijven zitten en het maar wat af laten zwakken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ron Paul 2012
Ik ga zo slapen.quote:Op zondag 6 november 2011 00:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb geen leven.
En hoe zit het met jou?
Wat ik je zeg... een gesprek gaat daar echt niet bij helpen. Zal het eerder nog erger maken op de korte termijn.quote:Op zondag 6 november 2011 00:54 schreef Sephael het volgende:
[..]
Ik wil het gewoon echt af kunnen sluiten en niet op deze manier er mee blijven zitten en het maar wat af laten zwakken.
Dan wil ik 'm ook niet. Speciaal zijn sucks. Ik wil gewoon een kuddedier zijn. Doe maar eenquote:Op zondag 6 november 2011 00:56 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Sowieso, zou een uniek evenement zijn als ik ooit mn goedkeuring zou uitspreken. Die heeft niemand hier namelijk
quote:Op zondag 6 november 2011 00:58 schreef Supersoep het volgende:
Ik heb ook geen leven.Gelukkig heb je onsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijn man, al die mensen zonder leven hier
![]()
Was dat je eerste relatie ofzo? Geef het twee maanden. Ga ook actief op zoek naar een ander, de pijn vermindert enorm als je een andere relatie aangaat.quote:Op zondag 6 november 2011 00:54 schreef Sephael het volgende:
[..]
En het zal vast beter gaan worden. Op dit moment ben ik bang dat ik voor altijd aan haar terug zal blijven denken. Wat als...? Ik wil het gewoon echt af kunnen sluiten en niet op deze manier er mee blijven zitten en het maar wat af laten zwakken.
Inderdaad, dat is het gevoel dat ik nu heb. In het verleden heb ik mijn gevoelens altijd aan de kant kunnen zetten om rationeel over dingen na te denken. Nu lukt me dat gewoon niet. Ik moet het gewoon echt kunnen afsluiten door haar dit te vertellen en door te horen wat zij denkt. Ik denk dat het anders heel lang gaat duren voordat ik hier klaar mee ben.quote:Op zondag 6 november 2011 00:58 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je gaat ook nooit meer verliefd worden en je komt nooit meer een meisje tegen die zo bijzonder is en je zal van de rest van je leven opstaan en naar bed gaan met haar in je gedachten.. Nee grapje, dat denk je nu wel, maar echt dat gevoel wordt minder.
Echt afsluiten gaat 'm nog niet worden. Daar ben je gewoon nog niet klaar voor. Het is niet dat je opeens besluit dat het nu klaar is. Kun je rationeel wel doen, maar je gevoel heeft gewoon meer tijd nodig.
Gaat vanzelf over.quote:Op zondag 6 november 2011 00:54 schreef Sephael het volgende:
[..]
Fijn dat je reageert, maar lees dan even mijn verhaal in het andere topic. De kunst van het loslaten van je ex #173quote:Op zondag 6 november 2011 01:02 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Was dat je eerste relatie ofzo? Geef het twee maanden. Ga ook actief op zoek naar een ander, de pijn vermindert enorm als je een andere relatie aangaat.
Nee. Geen zin in allemaal, m'n advies blijft gewoon staan.quote:Op zondag 6 november 2011 01:03 schreef Sephael het volgende:
[..]
Fijn dat je reageert, maar lees dan even mijn verhaal in het andere topic. De kunst van het loslaten van je ex #173
En toch heb je telkens de neiging je mening te ventileren, vraag me toch af waarom?quote:Op zondag 6 november 2011 00:56 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik vind je een lapswans, meer niet. Als jij maagd wil blijven tot je dertigste is dat aan jou.
Ik snap dat het zou helpen als ik iemand anders tegenkom die zo geweldig is. Daar ben ik op dit moment gewoon niet aan toe. Ik wil eerst dit af kunnen sluiten, anders blijf ik hier nog lang mee zitten.quote:Op zondag 6 november 2011 01:03 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nee. Geen zin in allemaal, m'n advies blijft gewoon staan.
Boks heloef, boks! Helemaal kapotscheuren op die dag.quote:Op zondag 6 november 2011 00:56 schreef mrk.n het volgende:
Ik vind je een lapswans, meer niet. Als jij maagd wil blijven tot je dertigste de 18e is dat aan jou.
quote:Op zondag 6 november 2011 01:06 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Boks heloef, boks! Helemaal kapotscheuren op die dag.
Als iets net uit is dan is het gewoon niet verstandig een gesprek aan te gaan de emoties zijn te vers en lopen vaak zelfs uit op ruzies en kan je dan niet beter rondkijken in loslaten van je ex sinds je er al naar linkt daar zijn meer mensen die daar problemen mee hebben .quote:Op zondag 6 november 2011 01:05 schreef Sephael het volgende:
Met het risico dat ik mensen tegen me in het harnas jaag: de enige persoon die constructief mee denkt is Cactus. Van de rest neem ik even niets aan totdat ze mijn verhaaltje gaan lezen. Daar ben ik gewoon even te emotioneel voor..
Nee, ik ook niet echt.quote:Op zondag 6 november 2011 01:06 schreef Cactus1 het volgende:
Ik vind het eigenlijk helemaal niet raar als je op je 17e nog maagd bent
Is het ook niet.quote:Op zondag 6 november 2011 01:06 schreef Cactus1 het volgende:
Ik vind het eigenlijk helemaal niet raar als je op je 17e nog maagd bent
Omdat ik mij beter voel en ik arrogant enzovoort, antwoord die iedereen graag wil horen. Ik heb die neiging niet, jij voelt dat blijkbaar zo. Ik vind en dat meen ik echt bloedserieus dat jij eens actie moet ondernemen. Dat zeg ik wel eens als je met een verhaal komt dat je 'bijna' verliefd bent op iemand die je nog nooit hebt gesproken of wanneer je van die leuke grapjes maakt over jezelf.quote:Op zondag 6 november 2011 01:05 schreef heloef het volgende:
[..]
En toch heb je telkens de neiging je mening te ventileren, vraag me toch af waarom?
Dit is de reden dat ik 3 weken geen woord met haar gesproken heb. 3 weken later zit ik met hetzelfde gevoel. Ik kan het op dit moment gewoon niet afsluiten. Ik denk dat ik er nog lang mee blijf zitten als ik het niet met haar kan bespreken.quote:Op zondag 6 november 2011 01:07 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Als iets net uit is dan is het gewoon niet verstandig een gesprek aan te gaan de emoties zijn te vers en lopen vaak zelfs uit op ruzies en kan je dan niet beter rondkijken in loslaten van je ex sinds je er al naar linkt daar zijn meer mensen die daar problemen mee hebben .
Ik ben dan ook ervaringsdeskundige op dat gebiedquote:Op zondag 6 november 2011 01:05 schreef Sephael het volgende:
Met het risico dat ik mensen tegen me in het harnas jaag: de enige persoon die constructief mee denkt is Cactus. Van de rest neem ik even niets aan totdat ze mijn verhaaltje gaan lezen. Daar ben ik gewoon even te emotioneel voor..
Ik was ook een stoere jongen. Nu denk ik graag dat ik dat niet meer ben.quote:Op zondag 6 november 2011 01:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik ben dan ook ervaringsdeskundige op dat gebiedDe rest heeft hier nog nooit een relatie gehad of is zelfs nog maagd. Dus verwacht hier ook niet teveel. De stoere jongens komen hier niet om je troost te bieden, want dat past niet bij hun cool-image. Trek je er niks van aan.
Hij heeft het over drie weken. Jezus. Bij mij duurde het eens twee maanden voordat ik m'n gedachten elders kon zetten. Daarom dat je er niet teveel woorden aan vuil moet maken. Drie weken is ook nog te vers.quote:Op zondag 6 november 2011 01:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik ben dan ook ervaringsdeskundige op dat gebiedDe rest heeft hier nog nooit een relatie gehad of is zelfs nog maagd. Dus verwacht hier ook niet teveel. De stoere jongens komen hier niet om je troost te bieden, want dat past niet bij hun cool-image. Trek je er niks van aan.
Voor jou is het misschien al drie weken, maar zij heeft misschien langer nodig of ze wil het gesprek niet . 3 weken wat zijn gewoon te vers, gebruik je tijd om op andere dingen te richten en als je er dan nog zo over denkt probeer het dan, maar nu zoals ik denk is het veelste snel.quote:Op zondag 6 november 2011 01:09 schreef Sephael het volgende:
[..]
Dit is de reden dat ik 3 weken geen woord met haar gesproken heb. 3 weken later zit ik met hetzelfde gevoel. Ik kan het op dit moment gewoon niet afsluiten. Ik denk dat ik er nog lang mee blijf zitten als ik het niet met haar kan bespreken.
Het is óf met haar in gesprek, óf lang met dit probleem blijven zitten. Denk ik.
And then, it al makes sense.quote:Op zondag 6 november 2011 01:08 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Omdat ik mij beter voel en ik arrogant enzovoort, antwoord die iedereen graag wil horen. Ik heb die neiging niet, jij voelt dat blijkbaar zo. Ik vind en dat meen ik echt bloedserieus dat jij eens actie moet ondernemen. Dat zeg ik wel eens als je met een verhaal komt dat je 'bijna' verliefd bent op iemand die je nog nooit hebt gesproken of wanneer je van die leuke grapjes maakt over jezelf.
Ben ik het mee eens. Ik ben het met je eens.quote:Op zondag 6 november 2011 01:10 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Hij heeft het over drie weken. Jezus. Bij mij duurde het eens twee maanden voordat ik m'n gedachten elders kon zetten. Daarom dat je er niet teveel woorden aan vuil moet maken. Drie weken is ook nog te vers.![]()
Gezeik om niks weer, het lijkt wel zo'n benzin die maar één type antwoord wil horen en de rest wordt maar genegeerd.
Waarom hem zo pushen? Ben je een beter mens als je hebt geneukt ofzo? Jou heeft het iig geen goed gedaanquote:Op zondag 6 november 2011 01:08 schreef mrk.n het volgende:
Omdat ik mij beter voel en ik arrogant enzovoort, antwoord die iedereen graag wil horen. Ik heb die neiging niet, jij voelt dat blijkbaar zo. Ik vind en dat meen ik echt bloedserieus dat jij eens actie moet ondernemen. Dat zeg ik wel eens als je met een verhaal komt dat je 'bijna' verliefd bent op iemand die je nog nooit hebt gesproken of wanneer je van die leuke grapjes maakt over jezelf.
Leuk man.quote:Op zondag 6 november 2011 01:10 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Hij heeft het over drie weken. Jezus. Bij mij duurde het eens twee maanden voordat ik m'n gedachten elders kon zetten. Daarom dat je er niet teveel woorden aan vuil moet maken. Drie weken is ook nog te vers.![]()
Gezeik om niks weer, het lijkt wel zo'n benzin die maar één type antwoord wil horen en de rest wordt maar genegeerd.
Ja, dan ben je sowieso een beter mens.quote:Op zondag 6 november 2011 01:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Waarom hem zo pushen? Ben je een beter mens als je hebt geneukt ofzo? Jou heeft het iig geen goed gedaan
Slaap lekker, denk aan mij.quote:Op zondag 6 november 2011 01:12 schreef Supersoep het volgende:
Ik heb de approval van mrk.n. Hier kwam ik voor na te hebben gehoord dat hij in een gulle bui was vanavond. Nu kan ik rustig gaan slapen, welterusten.
Ik heb het zes keer gelezen, plus in een vergelijkend kader geplaatst met andere ervaringen uit het topic en op basis daarvan heb ik dat advies aan jou opgesteld.quote:Op zondag 6 november 2011 01:12 schreef Sephael het volgende:
[..]
Leuk man.
Nogmaals, lees even mijn verhaaltje, dan neem ik het serieus.
Je wenst hem nachtmerries toequote:Op zondag 6 november 2011 01:12 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ja, dan ben je sowieso een beter mens.
[..]
Slaap lekker, denk aan mij.
Ik neem die van mij terug.quote:Op zondag 6 november 2011 01:14 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Wat is dit, approval-day ofzo
Bij dezen mag cactus1 zich officieel geapprovalt voelen door mij
Goed gezien.quote:Op zondag 6 november 2011 01:14 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Je wenst hem nachtmerries toe
Ander type antwoord, wel goed verteld, wordt serieus genomen.quote:Op zondag 6 november 2011 01:11 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Voor jou is het misschien al drie weken, maar zij heeft misschien langer nodig of ze wil het gesprek niet . 3 weken wat zijn gewoon te vers, gebruik je tijd om op andere dingen te richten en als je er dan nog zo over denkt probeer het dan, maar nu zoals ik denk is het veelste snel.
Ach laat hem.quote:Op zondag 6 november 2011 01:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Waarom hem zo pushen? Ben je een beter mens als je hebt geneukt ofzo? Jou heeft het iig geen goed gedaan
Fijn, dank u.quote:Op zondag 6 november 2011 01:13 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik heb het zes keer gelezen, plus in een vergelijkend kader geplaatst met andere ervaringen uit het topic en op basis daarvan heb ik dat advies aan jou opgesteld.
Succes ermee.
Geef haar sowieso meer tijd en wie weet wil ze niet die optie moet je ook open houden . Dan zul je zelf die afsluiting moeten zoeken want soms kan een ander echt die afsluiting niet geven en zal je het voor jezelf moeten vinden.quote:Op zondag 6 november 2011 01:16 schreef Sephael het volgende:
[..]
Ander type antwoord, wel goed verteld, wordt serieus genomen.
Als ik kijk naar hoe ze zich gedraagt denk ik dat zij er gewoon klaar mee is. Als ik kijk naar vorige relaties kon ik merken dat het langzaam beter werd na een paar weken. Ik was er niet klaar mee, maar het werd wel beter. Nu is dat absoluut niet zo. Ik betwijfel ook of dat nog gaat komen als ik geen duidelijkheid krijg. Zou het beter zijn als ik er nog is een maand bij aan plak voordat ik met haar ga praten?
En wat doe jij... als een bitch hier posten "quote:Op zondag 6 november 2011 01:16 schreef Sephael het volgende:
Als ik kijk naar hoe ze zich gedraagt denk ik dat zij er gewoon klaar mee is.
Whoohooquote:Op zondag 6 november 2011 01:14 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Wat is dit, approval-day ofzo
Bij dezen mag cactus1 zich officieel geapprovalt voelen door mij
Want mannen hebben geen gevoel?quote:Op zondag 6 november 2011 01:19 schreef DigitalGirl het volgende:
En wat doe jij... als een bitch hier posten "ik wil haar terug, jullie hebben het mis" . Dit is waar de man zich van de jongen onderscheidt.
Ik vond deze afgelopen weken al een hel omdat ik geen woord van haar gehoord heb en geen blik heb gekregen. Ik moet echt mijn best doen om dat zo te houden.quote:Op zondag 6 november 2011 01:18 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Geef haar sowieso meer tijd en wie weet wil ze niet die optie moet je ook open houden . Dan zul je zelf die afsluiting moeten zoeken want soms kan een ander echt die afsluiting niet geven en zal je het voor jezelf moeten vinden.
heloef, wanneer gaan wij nou eens chillen in Amsterdam?quote:Op zondag 6 november 2011 01:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach laat hem.
Als hij daar gelukkig van word.
Das weer een andere fanclubquote:Op zondag 6 november 2011 01:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Whoohoo![]()
En ik heb je nog niet eens gepijpt
Niemand had zin.quote:Op zondag 6 november 2011 01:23 schreef mrk.n het volgende:
Serieus, kijk het nog even een poosje aan. Het wordt vanzelf steeds iets minder. Ik weet wel dat als je een goed gesprek met iemand hebt, je het beter kan afsluiten. Tenminste, zo ervaar ik dat altijd. Maar goed, dat ligt maar net aan haar en aan hoe jij je over een poosje voelt.
Maar, weet iemand waarom de meet van vandaag niet doorging?
Goed, ik kijk het nog even aan. Dat wordt wel steeds moeilijker en dat is het verschil met eerdere relaties. Dat is wat mij verward en daardoor maak ik mezelf wijs dat zij toch wel echt speciaal moet zijn.quote:Op zondag 6 november 2011 01:23 schreef mrk.n het volgende:
Serieus, kijk het nog even een poosje aan. Het wordt vanzelf steeds iets minder. Ik weet wel dat als je een goed gesprek met iemand hebt, je het beter kan afsluiten. Tenminste, zo ervaar ik dat altijd. Maar goed, dat ligt maar net aan haar en aan hoe jij je over een poosje voelt.
Maar, weet iemand waarom de meet van vandaag niet doorging?
Nou, ja, ik had best zin. Maar als de organisatrice zelf druk doende is en op dit moment niet zoveel enthousiasme kon opbrengen, lijkt het mij beter het niet te doenquote:
Even een hele brutale vraag maar waarom zit je dan in een topic van versieren. Ik denk meer dat je even juist de relatieperikelen los moet laten en er een manier zien te vinden om je leven weer op te bouwen. Ik denk ook dat je veel te snel wilt gaan en het haar kwalijk neemt dat zij verder gaat. Ik denk dat als je echt met haar wil spreken je eerst zelf moet verder gaan en haar niet verantwoordelijk houden voor jouw emoties .quote:Op zondag 6 november 2011 01:25 schreef Sephael het volgende:
[..]
Goed, ik kijk het nog even aan. Dat wordt wel steeds moeilijker en dat is het verschil met eerdere relaties. Dat is wat mij verward en daardoor maak ik mezelf wijs dat zij toch wel echt speciaal moet zijn.
18de ga ik sowieso al de stad in dus u bent vrij om mee te gaan.quote:Op zondag 6 november 2011 01:23 schreef hasjman het volgende:
[..]
heloef, wanneer gaan wij nou eens chillen in Amsterdam?
En als dat niet werkt kun je altijd nog smeken of ze je terug wilt.quote:Op zondag 6 november 2011 01:27 schreef Sephael het volgende:
Goed, genoeg gezeurd. Bedankt voor jullie (soms uiteindelijk) serieuze input.
Dan ben ik er ook, wel zwaaien heejquote:Op zondag 6 november 2011 01:31 schreef heloef het volgende:
[..]
18de ga ik sowieso al de stad in dus u bent vrij om mee te gaan.
Altijd condooms.quote:Op zondag 6 november 2011 01:31 schreef Cactus1 het volgende:
Zijn er nog mensen online die wel eens neuken? Ik vroeg me namelijk af hoe veilig jullie het altijd doen?
aaaaah chillen op een vrijdag, count me in. waar in amsterdam?quote:Op zondag 6 november 2011 01:31 schreef heloef het volgende:
[..]
18de ga ik sowieso al de stad in dus u bent vrij om mee te gaan.
En hoe zit dat met jou?quote:Op zondag 6 november 2011 01:31 schreef Cactus1 het volgende:
Zijn er nog mensen online die wel eens neuken? Ik vroeg me namelijk af hoe veilig jullie het altijd doen?
Brutaal zijn mag best, zolang het maar een beetje onderbouwd is.quote:Op zondag 6 november 2011 01:30 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Even een hele brutale vraag maar waarom zit je dan in een topic van versieren. Ik denk meer dat je even juist de relatieperikelen los moet laten en er een manier zien te vinden om je leven weer op te bouwen. Ik denk ook dat je veel te snel wilt gaan en het haar kwalijk neemt dat zij verder gaat. Ik denk dat als je echt met haar wil spreken je eerst zelf moet verder gaan en haar niet verantwoordelijk houden voor jouw emoties .
Ik heb een tering hekel aan condoomsquote:
Jijquote:Op zondag 6 november 2011 01:34 schreef WokkelKardinaal het volgende:
condoom heb je niks aan bij zon stekelig plantje natuurlijk
Dat weet ik ook nog niet.quote:Op zondag 6 november 2011 01:32 schreef hasjman het volgende:
[..]
aaaaah chillen op een vrijdag, count me in. waar in amsterdam?
Zucht..quote:Op zondag 6 november 2011 01:31 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
En als dat niet werkt kun je altijd nog smeken of ze je terug wilt.
Neem je je kast ook mee op stap dan of mee buiten de deur?quote:Op zondag 6 november 2011 01:36 schreef heloef het volgende:
Ik heb nog 11 condooms in de kast liggen, dus als het gebeurt heb ik het bij de hand.![]()
Waren ook de precieze woorden van mijn moeder.
De mijne komen per 12, waar is die ene heen?quote:Op zondag 6 november 2011 01:36 schreef heloef het volgende:
Ik heb nog 11 condooms in de kast liggen, dus als het gebeurt heb ik het bij de hand.![]()
Waren ook de precieze woorden van mijn moeder.
Maar jij neukt toch sowieso alleen als je een relatie hebt? Of heb ik dat verkeerd begrepen?quote:Op zondag 6 november 2011 01:34 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik heb een tering hekel aan condoomsWaarmee ik niet zeg dat ik ze wel/niet gebruik. Maar ik zit altijd een beetje met het volgende. Ik weiger echt iemand te pijpen met condoom, maar wat is dan nog de functie van wel neuken met condoom
Hij kwam ook in 12.quote:Op zondag 6 november 2011 01:38 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
De mijne komen per 12, waar is die ene heen?
En?quote:Op zondag 6 november 2011 01:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij kwam ook in 12.
Die ene was om te testen of het wel goed zat.
Nee de kast laat ik thuis, de condooms trouwens ook.quote:Op zondag 6 november 2011 01:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Neem je je kast ook mee op stap dan of mee buiten de deur?
Relatie hoeft niet persé, maar ik wil wel iemand heel erg leuk vinden. Was in het verleden wel anders. Maar kleine meisjes worden groot en dat zinloze rondneuken is gewoon mijn ding niet. Dan zit ik nog liever op zaterdagnacht op Fokquote:Op zondag 6 november 2011 01:38 schreef mrk.n het volgende:
Maar jij neukt toch sowieso alleen als je een relatie hebt? Of heb ik dat verkeerd begrepen?
Hij zat prima.quote:
jaja, dat zeggen ze altjd...quote:Op zondag 6 november 2011 01:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat weet ik ook nog niet.![]()
Maar ik laat het je wel weten.
Ik zweer het.quote:
Want anders staat het haaks op je relatie met God?quote:Op zondag 6 november 2011 01:42 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Ik wil ook benadrukken dat er minimaal een zeer stevige tot uitmundnde relatie moet zijn wil er sprake zijn van enig intiem gedoe.
Ik vind die dingen zo ranzig ruiken.quote:Op zondag 6 november 2011 01:43 schreef Myraela het volgende:
Oh, pijpen doe ik ook echt niet met condoom hoor.Condooms zijn kut.
Zeker niet, we zijn al een tijdje uit elkaarquote:Op zondag 6 november 2011 01:42 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Want anders staat het haaks op je relatie met God?
Dan weet je meestal ook wel of je 't veilig moet doen of dat het ook 'onveilig' kan en als je dan de pil slikt maakt dat toch ook niet meer uit zodra je weet dat die persoon niets heeft. De kans dat je dan zwanger wordt is wel heel erg klein.quote:Op zondag 6 november 2011 01:39 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Relatie hoeft niet persé, maar ik wil wel iemand heel erg leuk vinden. Was in het verleden wel anders. Maar kleine meisjes worden groot en dat zinloze rondneuken is gewoon mijn ding niet. Dan zit ik nog liever op zaterdagnacht op Fok
Maar dan met neuken wel 1 erom? Wat is dan nog het doel? Tenzij je niet aan de pil bent of een wokkel in je hebt. (HAHA Wokkel lache man, leuke woordgrapquote:Op zondag 6 november 2011 01:43 schreef Myraela het volgende:
Oh, pijpen doe ik ook echt niet met condoom hoor.Condooms zijn kut.
Nou ik ken er anders aardig wat die juist na een keer onveilig vrijen dus wel zwanger raakten.quote:Op zondag 6 november 2011 01:44 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Dan weet je meestal ook wel of je 't veilig moet doen of dat het ook 'onveilig' kan en als je dan de pil slikt maakt dat toch ook niet meer uit zodra je weet dat die persoon niets heeft. De kans dat je dan zwanger wordt is wel heel erg klein.
Ik heb ook een paar maanden rondgeneukt, 't was een fase ofzo. Ook wel eens onveilig terwijl ik 't meisje in kwestie helemaal niet goed kende, allemaal dom. Maar goed, doe ik nu niet meer, ook niet als ik ooit single zou zijn.
Duurde het lang voordat je over hem heen was? Heb je nog wel eens contact gezocht?quote:Op zondag 6 november 2011 01:44 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Zeker niet, we zijn al een tijdje uit elkaarVoelde me nogal bekeken enzo.
Elke keer met pasen, hemelvaart, kerst e.d. zoek ik z'n zoontje even opquote:Op zondag 6 november 2011 01:46 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Duurde het lang voordat je over hem heen was? Heb je nog wel eens contact gezocht?
Het is bij mij drie keer gebeurd dat ik met iemand seks heb gehad die de pil niet had geslikt, niet zwanger (wel morning after pill gehaald). Kans is klein, denk ik.quote:Op zondag 6 november 2011 01:46 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nou ik ken er anders aardig wat die juist na een keer onveilig vrijen dus wel zwanger raakten.
Oh ik kan het verhaal prima volgen... terwijl jij hier moeilijk zit te doen is je ex waarschijnlijk al bezig met de volgende man zonder terug te denken aan jouw. Hard heh iets wat je liever niet wil horen... krijg wat respect voor je zelf man.quote:Op zondag 6 november 2011 01:35 schreef Sephael het volgende:
[..]
Zucht..
Als je het verhaal niet meer kan volgen hou dan alsjeblieft je mond dicht.
DigitalGirl he.quote:Op zondag 6 november 2011 01:48 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Oh ik kan het verhaal prima volgen... terwijl jij hier moeilijk zit te doen is je ex waarschijnlijk al bezig met de volgende man zonder terug te denken aan jouw. Hard heh iets wat je liever niet wil horen... krijg wat respect voor je zelf man.
Dat vind ik persoonlijk dan weer niks. Ik zal dan ook echt wel zorgen dat ik niet zwanger word.quote:Op zondag 6 november 2011 01:47 schreef mrk.n het volgende:
Het is bij mij drie keer gebeurd dat ik met iemand seks heb gehad die de pil niet had geslikt, niet zwanger (wel morning after pill gehaald). Kans is klein, denk ik.
Ik weet precies wat ik serieus moet nemen en wat niet. Dit komt op het stapeltje 'niet'.quote:Op zondag 6 november 2011 01:48 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Oh ik kan het verhaal prima volgen... terwijl jij hier moeilijk zit te doen is je ex waarschijnlijk al bezig met de volgende man zonder terug te denken aan jouw. Hard heh iets wat je liever niet wil horen... krijg wat respect voor je zelf man.
Eigenlijk nooit zo over nagedacht.quote:Op zondag 6 november 2011 01:44 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Maar dan met neuken wel 1 erom? Wat is dan nog het doel? Tenzij je niet aan de pil bent of een wokkel in je hebt. (HAHA Wokkel lache man, leuke woordgrap)
Achteraf was het ook niks.quote:Op zondag 6 november 2011 01:49 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat vind ik persoonlijk dan weer niks. Ik zal dan ook echt wel zorgen dat ik niet zwanger word.
Dat dacht ik ook altijd.quote:Op zondag 6 november 2011 01:52 schreef heloef het volgende:
Ik gebruik later gewoon altijd een condoom.
Kan het in ieder geval nooit aan mij liggen.
Ik ben blij te zien dat ik niet de enige benquote:Op zondag 6 november 2011 01:50 schreef Myraela het volgende:
Eigenlijk nooit zo over nagedacht.Ik doe het niet altijd met condoom, zeker niet als ik iemand vaak zie. Ik slik de pil en wil het dan wel laten testen als iemand dat wilt. Voor ONSjes en alles wel gewoon met.
Natuurlijk, maar als je gewoon de pil slikt en als je dat niet doet en toch een keer onveilige seks hebt, de morning after pill is die kans sowieso kleiner. Ik heb ook onveilige seks met mijn vriendin en ze slikt de pil wel. De kans dat zij zwanger wordt is ook héél erg klein. Volgens mij komt dat haast nooit voor.quote:Op zondag 6 november 2011 01:50 schreef formerjellybean het volgende:
Geloof me maar er zijn zat ongewenste tienermoeders dus ja ongewenst zwanger worden door onveilige seks kan wel degelijk
Inderdaad.quote:Op zondag 6 november 2011 01:55 schreef Myraela het volgende:
En zwangerschap kan altijd nog beëindigd worden. Om het maar even heel makkelijk te zeggen.
Wacht maar tot dat je het eens zonder hebt gedaan. Dan heb je echt geen zin meer in die verschrikkelijke dingenquote:Op zondag 6 november 2011 01:52 schreef heloef het volgende:
Ik gebruik later gewoon altijd een condoom.
Kan het in ieder geval nooit aan mij liggen.
Dit idd. Wil je natuurlijk voorkomen, maar wel een oplossing.quote:Op zondag 6 november 2011 01:55 schreef Myraela het volgende:
En zwangerschap kan altijd nog beëindigd worden. Om het maar even heel makkelijk te zeggen.
Ja maar ik ben verantwoordelijk en zo.quote:Op zondag 6 november 2011 01:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wacht maar tot dat je het eens zonder hebt gedaan. Dan heb je echt geen zin meer in die verschrikkelijke dingen
dommerdje, waar twee neuken hebben twee schuld.quote:Op zondag 6 november 2011 01:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar ik ben verantwoordelijk en zo.
Maar spreek je er nou ook over wanneer een vrouw de pil slikt of als ze de pil niet slikt en dan onveilige seks heeft?quote:Op zondag 6 november 2011 01:57 schreef formerjellybean het volgende:
Dat het bij jou niet voorkomt , wil niet zeggen dat dat bij een ander niet is. De ene vrouw is veel minder vruchtbaar dan de ander. Sommige doen er jaren over om zwanger te worden en bij andere lukt het wel degelijk bij een keer onveilige sex .
Ja en straks zit ik met een kind opgescheept omdat mevrouw het niet over haar hart kan krijgen om het te aborteren.quote:Op zondag 6 november 2011 01:57 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
dommerdje, waar twee neuken hebben twee schuld.
Aangepastquote:Op zondag 6 november 2011 01:57 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
dommerdje, waar twee neuken hebben twee schuld plezier.
Zelfs bij de pil komen wel eens ongelukjes voor .quote:Op zondag 6 november 2011 01:58 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Maar spreek je er nou ook over wanneer een vrouw de pil slikt of als ze de pil niet slikt en dan onveilige seks heeft?
Dat lijkt me verschrikkelijk.quote:Op zondag 6 november 2011 01:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja en straks zit ik met een kind opgescheept omdat mevrouw het niet over haar hart kan krijgen om het te aborteren.
Haha, zo herkenbaar ik heb wel eens gedacht dat het dan lijkt alsof ik een vies wijf ben en het niet waard ben om zonder mee te doenquote:Op zondag 6 november 2011 01:57 schreef Myraela het volgende:
Meestal zijn het de mannen die over condooms klagen, maar ik vind het juist echt vervelend. Het voelt belachelijk nep.
Zelfs zonder seks komen er ongelukjes voor. Staat in de bijbel, de bijbel liegt nooit.quote:Op zondag 6 november 2011 01:59 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Zelfs bij de pil komen wel eens ongelukjes voor .
wie steekt em nou in een cactusquote:Op zondag 6 november 2011 02:00 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Haha, zo herkenbaar ik heb wel eens gedacht dat het dan lijkt alsof ik een vies wijf ben en het niet waard ben om zonder mee te doen
Ja tuurlijk en ik ben zo'n bijbelliefhebberquote:Op zondag 6 november 2011 02:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zelfs zonder seks komen er ongelukjes voor. Staat in de bijbel, de bijbel liegt nooit.
De beste manier van anticonceptie is om een aspirientje tussen je knietjes vast et houdenquote:Op zondag 6 november 2011 02:01 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja tuurlijk en ik ben zo'n bijbelliefhebber
Hahaha, tjah doe wat je niet laten kan zeg ik dan.quote:Op zondag 6 november 2011 01:49 schreef Sephael het volgende:
[..]
Ik weet precies wat ik serieus moet nemen en wat niet. Dit komt op het stapeltje 'niet'.
Dat mogen véél minder mensen dan het aantal dat het zou willenquote:Op zondag 6 november 2011 02:01 schreef WokkelKardinaal het volgende:
wie steekt em nou in een cactus?!?!
ow maar dan wil ik het ookquote:Op zondag 6 november 2011 02:02 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat mogen véél minder mensen dan het aantal dat het zou willen
Ik kan prima seks hebben met mijn knietjes tegen elkaar.quote:Op zondag 6 november 2011 02:02 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
De beste manier van anticonceptie is om een aspirientje tussen je knietjes vast et houden
Vrouwen zijn gek en dat vind ik al genoeg reden om het met een condoom te doen.quote:Op zondag 6 november 2011 02:00 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Dat lijkt me verschrikkelijk.Heb je eens onveilige seks gehad met iemand waar je in het verdere leven helemaal niet op zit te wachten en dan krijg je zoiets. Ben ik wel eens bang voor geweest trouwens.
what am i readingquote:Op zondag 6 november 2011 02:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kan prima seks hebben met mijn knietjes tegen elkaar.
Ook als je later mogelijk een vaste relatie hebt?quote:Op zondag 6 november 2011 02:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Vrouwen zijn gek en dat vind ik al genoeg reden om het met een condoom te doen.
even alles wat rein en puur is corrumperen en dan op naar het volgende bloemetje in't veld.quote:
Ik begin een beetje medelijden met je te krijgen. Een empatisch vermogen van nul komma nul. Lekker achter je computertje BOE! roepen naar mensen die zich wel kunnen uiten. Jij krijgt mij niet op de kast, ga wat nuttigs doen.quote:Op zondag 6 november 2011 02:02 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Hahaha, tjah doe wat je niet laten kan zeg ik dan.
Ik zou eerst oefenen met neuken. Best frustrerend namelijk als je eerste keer faalt omdat ie steeds slap wordt omdat je probeert zo'n condoom om te pielenquote:Op zondag 6 november 2011 02:06 schreef Capstan het volgende:
Hadden we het een tijdje geleden niet over oefenen met condooms omdoen? Ik moet dat nog steeds doen...
Dat moet je iemand laten doenquote:Op zondag 6 november 2011 02:06 schreef Capstan het volgende:
Hadden we het een tijdje geleden niet over oefenen met condooms omdoen? Ik moet dat nog steeds doen...
Nee dan niet natuurlijk.quote:Op zondag 6 november 2011 02:06 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ook als je later mogelijk een vaste relatie hebt?
Wat cute dat je denkt dat ik rein en puur benquote:Op zondag 6 november 2011 02:07 schreef WokkelKardinaal het volgende:
even alles wat rein en puur is corrumperen en dan op naar het volgende bloemetje in't veld.
zo rollen we in dit topic
Ja, je zit op de kast. Kan ik zien aan de frustratie die van jouw post afspat.quote:Op zondag 6 november 2011 02:07 schreef Sephael het volgende:
[..]
Ik begin een beetje medelijden met je te krijgen. Een empatisch vermogen van nul komma nul. Lekker achter je computertje BOE! roepen naar mensen die zich wel kunnen uiten. Jij krijgt mij niet op de kast, ga wat nuttigs doen.
En het ging er nou net om dat het best verstandig kan zijn zo'n ding te gebruikenquote:Op zondag 6 november 2011 02:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik zou eerst oefenen met neuken. Best frustrerend namelijk als je eerste keer faalt omdat ie steeds slap wordt omdat je probeer zo'n condoom om te pielen
Nou nog een geschikte kandidaat vinden, hè?quote:
Was nog een hele gedoe om dat ding er in te krijgen.quote:Op zondag 6 november 2011 02:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik zou eerst oefenen met neuken. Best frustrerend namelijk als je eerste keer faalt omdat ie steeds slap wordt omdat je probeert zo'n condoom om te pielen
Fout gezien. Dit daarentegen geeft een opzetjequote:Op zondag 6 november 2011 02:09 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ja, je zit op de kast. Kan ik zien aan de frustratie die van jouw post afspat.
Zo das een hele geruststelling.quote:
ik ben zo schattig naief en speels somsquote:Op zondag 6 november 2011 02:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat cute dat je denkt dat ik rein en puur ben
Je valt op oudere vrouwen of dat niet?quote:Op zondag 6 november 2011 02:10 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
ik ben zo schattig naief en speels soms
Kun je nagaan als je een toeschouwer hebt, het je eerste keer is, je wil doen alsof je dat al 100x hebt gedaan en je hebt me er verkeerd om opzitten en hij rolt niet afquote:Op zondag 6 november 2011 02:10 schreef heloef het volgende:
Was nog een hele gedoe om dat ding er in te krijgen.
Ik heb dat nog nooit gedaan, 1 man wilde het mij laten doen en nadat ik hem heel dom aanstaarde deed die het toch maar zelfquote:Op zondag 6 november 2011 02:10 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Haha, dikke lul. Of nou ja niet echt meer als je mij dat laat doen. Ik waag me daar niet aan
De vrouwen zitten op hun geilheidstop vanaf hun 30e mannen zo'n 10 jaar eerder. Kun je nagaan wat voor een vuurwerk dat moet zijnquote:
ik heb anderhalf jaar lang een relatie met een oudere vrouw gehad zelfsquote:Op zondag 6 november 2011 02:11 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Je valt op oudere vrouwen of dat niet?
Hoe oud?quote:Op zondag 6 november 2011 02:13 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
ik heb anderhalf jaar lang een relatie met een oudere vrouw gehad zelfs
Dat overkwam me dus en voordat ik het goed had was mijn lul niet meer stijf.quote:Op zondag 6 november 2011 02:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Kun je nagaan als je een toeschouwer hebt, het je eerste keer is, je wil doen alsof je dat al 100x hebt gedaan en je hebt me er verkeerd om opzitten en hij rolt niet af
Volgens mij verwachten sommige ook echt dat je condoom in je mond doet en 'm er even overheen schuiftquote:Op zondag 6 november 2011 02:12 schreef Myraela het volgende:
Ik heb dat nog nooit gedaan, 1 man wilde het mij laten doen en nadat ik hem heel dom aanstaarde deed die het toch maar zelf
Niet vanaf hier, jij wel dan?quote:Op zondag 6 november 2011 02:16 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Wat een verschil! Zie je vrouwen in de 30 zitten?
quote:Op zondag 6 november 2011 02:17 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Volgens mij verwachten sommige ook echt dat je condoom in je mond doet en 'm er even overheen schuift![]()
Had niks gezegd. Nu zie ik het oefenen al bijna niet meer zittenquote:Op zondag 6 november 2011 02:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat overkwam me dus en voordat ik het goed had was mijn lul niet meer stijf.
Word nog heel leuk later.
Laat maar.quote:Op zondag 6 november 2011 02:19 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Nee, zeg dat nou nietik...ik.... ik kan het uitleggen!
maar..maar...quote:Op zondag 6 november 2011 02:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Laat maar.8 maanden ouder is gewoon not done
![]()
Nee.quote:Op zondag 6 november 2011 02:17 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
Niet vanaf hier, jij wel dan?
Tuurlijk wel, kan niets fout gaan. Gaat het bij een meisje tenminste wel goed meteenquote:Op zondag 6 november 2011 02:20 schreef Capstan het volgende:
[..]
Had niks gezegd. Nu zie ik het oefenen al bijna niet meer zitten
Ach gewoon om lachen.quote:Op zondag 6 november 2011 02:20 schreef Capstan het volgende:
[..]
Had niks gezegd. Nu zie ik het oefenen al bijna niet meer zitten
Vooruit dan. Omdat je er zoveel vertrouwen in hebtquote:Op zondag 6 november 2011 02:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, kan niets fout gaan. Gaat het bij een meisje tenminste wel goed meteen
Ja, bij het oefenen nog welquote:
Wat moet ik hem uitleggen?quote:
Verschilt echt niet eens zoveel.quote:Op zondag 6 november 2011 02:27 schreef kree het volgende:
[..]
Ik heb haar facebook haaha
nee is andere naam
Geef jouw facebook eens. Ik weet toch al hoe je d'r uitziet.quote:Op zondag 6 november 2011 02:27 schreef kree het volgende:
[..]
nee is andere naam
Hoest met Maanloop? Wanneer gaan jullie neuken?quote:Op zondag 6 november 2011 02:27 schreef kree het volgende:
nee is andere naam
Doe eerst maar die van jou via dmquote:Op zondag 6 november 2011 02:28 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Geef jouw facebook eens. Ik weet toch al hoe je d'r uitziet.
vrijdag, wilde je meedoenquote:Op zondag 6 november 2011 02:28 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoest met Maanloop? Wanneer gaan jullie neuken?
Niks meer gehoord vanavond, maar we houden nog wel contact hoor.quote:Op zondag 6 november 2011 02:28 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Die van mij is privé.quote:Op zondag 6 november 2011 02:29 schreef kree het volgende:
[..]
Doe eerst maar die van jou via dm
Wil het best uitwisselen hoor zolang het maar niet allemaal hier neer gezet wordt
Sukkel, je snapt toch wel dat het niet gaat om jouw FB, maar om die van Myra te bekijken danquote:Op zondag 6 november 2011 02:29 schreef kree het volgende:
Doe eerst maar die van jou via dm
Wil het best uitwisselen hoor zolang het maar niet allemaal hier neer gezet wordt
Oh dan kom ik ook ff langs, zo rond 17u ya?quote:Op zondag 6 november 2011 02:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, dan ben ik al aan het neuken. Toch bedankt
Hoe kan ik die van haar bekijken als ik op die van hem zit?quote:Op zondag 6 november 2011 02:31 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Sukkel, je snapt toch wel dat het niet gaat om jouw FB, maar om die van Myra te bekijken dan
Hopen dat ie open staat voor vrienden-van- vriendenquote:Op zondag 6 november 2011 02:31 schreef mrk.n het volgende:
Hoe kan ik die van haar bekijken als ik op die van hem zit?
Vriendenlijst, duh.quote:Op zondag 6 november 2011 02:31 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Hoe kan ik die van haar bekijken als ik op die van hem zit?
Die directheid bevalt me wel.quote:Op zondag 6 november 2011 02:28 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Tschussquote:Op zondag 6 november 2011 02:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, Mirne.
Maar ik val even in slaap, houdoe.
Zover had ik geneens gedacht maargoedquote:Op zondag 6 november 2011 02:32 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hopen dat ie open staat voor vrienden-van- vriendenEn dan kun je sowieso profielfoto zien.
Thanks man! Doet me echt goed! Maar je kent me toch? Ik ben niet van de indirecte-hihi-quote:Op zondag 6 november 2011 02:33 schreef heloef het volgende:
Die directheid bevalt me wel.
Dus je bent geapproveled of wat dan ook.
nouja wat dat betreft heb ik er schijt aan of iemand het ziet.quote:
Heel goed, zouden meer mensen en vooral vrouwen moeten doen.quote:Op zondag 6 november 2011 02:34 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Thanks man! Doet me echt goed! Maar je kent me toch? Ik ben niet van de indirecte-hihi-- vraagjes. Gewoon BAM waar het op staat
Komt wel goed met jou en de vrouwen. Ah, je hebt me toegevoegd.quote:Op zondag 6 november 2011 02:37 schreef kree het volgende:
[..]
nouja wat dat betreft heb ik er schijt aan of iemand het ziet.
Wil alleen niet dat het zo hier vanuit het topic gelinked wordt ofzo.
Zoveel bijzonders staat er niet op bij mij
en als die dikke het zegt is het waarquote:Op zondag 6 november 2011 02:38 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Komt wel goed met jou en de vrouwen. Ah, je hebt me toegevoegd.![]()
Niet geloven, zeiden ze tegen mij ook altijd.quote:Op zondag 6 november 2011 02:38 schreef kree het volgende:
[..]
ja zeggen ze allemaal maar het werkt nog effe niet![]()
en julie zien wat ervan komt, lekker hoor julie hebben het goed voor elkaarquote:Op zondag 6 november 2011 02:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet geloven, zeiden ze tegen mij ook altijd.
Ik heb het verdomde goed voor elkaar ja.quote:Op zondag 6 november 2011 02:48 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
en julie zien wat ervan komt, lekker hoor julie hebben het goed voor elkaar
En wanneer heb jij voor het laatst geneukt, mijn beste?quote:Op zondag 6 november 2011 02:48 schreef WokkelKardinaal het volgende:
en julie zien wat ervan komt, lekker hoor julie hebben het goed voor elkaar
jaaaaquote:
Wie niet joh?quote:
Wat het rare is, als ik zo dat stomme webcam fotootje van me zie dan denk ik ik zie er niet uit.quote:Op zondag 6 november 2011 02:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet geloven, zeiden ze tegen mij ook altijd.
Wil je mijn eerlijke, ongezouten mening?quote:Op zondag 6 november 2011 02:51 schreef kree het volgende:
Wat het rare is, als ik zo dat stomme webcam fotootje van me zie dan denk ik ik zie er niet uit.
Maar toch zijn er nu 3 meiden geweest die het blijkbaar wel leuk vinden![]()
Weet het ook niet hoor
Doe je het beter dan ik.quote:Op zondag 6 november 2011 02:51 schreef kree het volgende:
[..]
Wat het rare is, als ik zo dat stomme webcam fotootje van me zie dan denk ik ik zie er niet uit.
Weet het ook niet hoor
weldoorvoed, alle kansen van de wereld om er wat van te maken, beschermd en geliefd. en dit is het beste wat jij terug kan gevenquote:Op zondag 6 november 2011 02:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb het verdomde goed voor elkaar ja.
Tja. Cactus heeft jouw facebook ook al?>quote:Op zondag 6 november 2011 02:51 schreef kree het volgende:
[..]
Weet het ook niet hoor
altijdquote:Op zondag 6 november 2011 02:51 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wil je mijn eerlijke, ongezouten mening?
Ik volg je niet helemaal.quote:Op zondag 6 november 2011 02:52 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
weldoorvoed, alle kansen van de wereld om er wat van te maken, beschermd en geliefd. en dit is het beste wat jij terug kan geven?
Niet dat ik weetquote:Op zondag 6 november 2011 02:52 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Tja. Cactus heeft jouw facebook ook al?>
veel blaten, geen wol. ondanks dat je van de hele wereld bij de 0,5% zit met de meeste kansen om wat met je leven te doen presteer jij helemaal niks. gaat heen en vermenigvuldigt uquote:
quote:Op zondag 6 november 2011 02:54 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
veel blaten, geen wol. ondanks dat je van de hele wereld bij de 0,5% zit met de meeste kansen om wat met je leven te doen presteer jij helemaal niks. gaat heen en vermenigvuldigt u
Ik doe wat met mijn leven.quote:Op zondag 6 november 2011 02:54 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
veel blaten, geen wol. ondanks dat je van de hele wereld bij de 0,5% zit met de meeste kansen om wat met je leven te doen presteer jij helemaal niks. gaat heen en vermenigvuldigt u
Gelijk geven is wel het makkelijkste, maar ik zou eerder ook boos worden.quote:Op zondag 6 november 2011 02:57 schreef mrk.n het volgende:
Ik heb trouwens ruzie met mijn vriendin. Moet ik haar gewoon gelijk geven om van de drama af te zijn of moet ik ook boos worden? Wat zeggen jullie.
TIps geven wat beter kan. Hoe weet jij hoe hij eruit ziet dan?quote:Op zondag 6 november 2011 02:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoe kan ik opbouwend zijn en tegelijk eerlijk zijn over iemands uiterlijk?
Zeggen wat je niet mooi vind en dan zeggen hoe het anders aan te pakken.quote:Op zondag 6 november 2011 02:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoe kan ik opbouwend zijn en tegelijk eerlijk zijn over iemands uiterlijk?
Waarom is ze boos?quote:Op zondag 6 november 2011 02:57 schreef mrk.n het volgende:
Ik heb trouwens ruzie met mijn vriendin. Moet ik haar gewoon gelijk geven om van de drama af te zijn of moet ik ook boos worden? Wat zeggen jullie.
Nee nog niet, maar Kree mag me zijn foto dm'en als hij mijn mening wil en ik zal kijken of ik nog wat opbouwends kan meegeven of hem gelijk al goed keurquote:Op zondag 6 november 2011 02:59 schreef mrk.n het volgende:
TIps geven wat beter kan. Hoe weet jij hoe hij eruit ziet dan?
Hangt er vanaf hoe belangrijk hetgeen is waar het over gaat.quote:Op zondag 6 november 2011 02:57 schreef mrk.n het volgende:
Als je echt serieus vindt dat het om niks is, moet je haar GEEN gelijk geven. Zo worden vrouwen verwend en word jij een schoothondje.quote:Op zondag 6 november 2011 03:04 schreef mrk.n het volgende:
Lang verhaal maar een beetje om niks. Ik geef haar wel gewoon gelijk ook.
zie dmquote:Op zondag 6 november 2011 03:02 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee nog niet, maar Kree mag me zijn foto dm'en als hij mijn mening wil en ik zal kijken of ik nog wat opbouwends kan meegeven of hem gelijk al goed keur
Ik zou je haar wat korter/vlotter laten knippen. Je beter scheren, want dit is een beetje half/half niks.quote:
Ja je hebt ook helemaal gelijk hahahaquote:Op zondag 6 november 2011 03:13 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik zou je haar wat korter/vlotter laten knippen. Je beter scheren, want dit is een beetje half/half niks.
En wat oprechter lachen. Dat was het wel denk ik. Je bent geen quasimodo ofzo. Het kan alleen allemaal wat vlotter.
Het is niet zo dat je die foto's net hebt gekregen? Dan vind ik het echt dikke bs van haar. Ik heb ook genoeg op mijn pc staan. Ga ik er ook niet afhalen voor iemand. Ik ga er ook niet uitgebreid naar zitten kijken waar iemand bij is, maar waarom zou je het weggooien?quote:Op zondag 6 november 2011 03:10 schreef mrk.n het volgende:
Het is onterecht. Kort samengevat; ze heeft per ongeluk foto's (seksueel getint) van een scharrel gezien op mijn laptop waar ze moeilijk over doet omdat ik de foto's nog heb.Ik wist niet eens dat ik die foto's nog had. Ik geef haar wel gewoon gelijk.
![]()
Schoothondje ga ik nooit worden.
Met andere woorden, hij moet haar nooit gelijk geven?quote:Op zondag 6 november 2011 03:05 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Als je echt serieus vindt dat het om niks is, moet je haar GEEN gelijk geven. Zo worden vrouwen verwend en word jij een schoothondje.
Ik wilde hem een keer het voordeel vd twijfel geven. Vrouwen kunnen soms zo onredelijk zijn namelijkquote:Op zondag 6 november 2011 03:17 schreef -Strawberry- het volgende:
Met andere woorden, hij moet haar nooit gelijk geven?Want je gaat de ander ook geen gelijk geven als het wél echt ergens over gaat lijkt mij.
Nee, die foto's heb ik zelf gemaakt tijdens een vakantie. In mijn hotelbed toen. Gewoon voor de grap, maar de foto's zijn nu wel weg.quote:Op zondag 6 november 2011 03:15 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het is niet zo dat je die foto's net hebt gekregen? Dan vind ik het echt dikke bs van haar. Ik heb ook genoeg op mijn pc staan. Ga ik er ook niet afhalen voor iemand. Ik ga er ook niet uitgebreid naar zitten kijken waar iemand bij is, maar waarom zou je het weggooien?
Het is ook wel onredelijk vind ik, serieus.quote:Op zondag 6 november 2011 03:18 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik wilde hem een keer het voordeel vd twijfel geven. Vrouwen kunnen soms zo onredelijk zijn namelijk
Omdat...wat moet je met seksueel getinte foto's van je exen? Ik vind dat ook een beetje not done hoor.quote:Op zondag 6 november 2011 03:15 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het is niet zo dat je die foto's net hebt gekregen? Dan vind ik het echt dikke bs van haar. Ik heb ook genoeg op mijn pc staan. Ga ik er ook niet afhalen voor iemand. Ik ga er ook niet uitgebreid naar zitten kijken waar iemand bij is, maar waarom zou je het weggooien?
Ik wil jou heel iets anders gevenquote:Op zondag 6 november 2011 03:18 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik wilde hem een keer het voordeel vd twijfel geven. Vrouwen kunnen soms zo onredelijk zijn namelijk
omdat hij onhandig is met de computer en niet meer wist dat hij ze hadquote:Op zondag 6 november 2011 03:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat...wat moet je met seksueel getinte foto's van je exen? Ik vind dat ook een beetje not done hoor.
Omdat die met een digitale camera zijn op een vakantie en ik al die foto's gewoon op de computer heb gezet. Dus ook die foto's.quote:Op zondag 6 november 2011 03:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat...wat moet je met seksueel getinte foto's van je exen? Ik vind dat ook een beetje not done hoor.
Dit. Ik was het vergeten.quote:Op zondag 6 november 2011 03:20 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
omdat hij onhandig is met de computer en niet meer wist dat hij ze had
edit : kut het was niet de bedoeling om op jou te reageren, ik had me voorgenomen dat niet meer te doen.
Je mag een kaassouffle wel hebben hoor.quote:
Tja, kan me voorstellen dat ze hem niet direct gelooft. Vertrouwen is nog niet helemaal terug natuurlijk. Maar verder niet iets waar ik echt boos om zou worden. Meer van dat ik het niet fijn zou vinden. Ruzie is het al helemaal niet waard...quote:Op zondag 6 november 2011 03:20 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
omdat hij onhandig is met de computer en niet meer wist dat hij ze had
Geen idee. Heb hier ook nog wel half naakt foto's van mijn exen opstaan. Zit gewoon in mapje *naam* geen zin om uit te gaan zoeken welke wel netjes zijn en welke niet. Kijk er ook nooit naar, maar ga ze ook niet weggooien.quote:Op zondag 6 november 2011 03:19 schreef -Strawberry- het volgende:
Waarom dat nou weer?quote:Op zondag 6 november 2011 03:20 schreef mylifeisgrey het volgende:
edit : kut het was niet de bedoeling om op jou te reageren, ik had me voorgenomen dat niet meer te doen.
Ik bedoel maar.quote:Op zondag 6 november 2011 03:22 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Geen idee. Heb hier ook nog wel half naakt foto's van mijn exen opstaan. Zit gewoon in mapje *naam* geen zin om uit te gaan zoeken welke wel netjes zijn en welke niet. Kijk er ook nooit naar, maar ga ze ook niet weggooien.
Is het je wokkel?quote:Op zondag 6 november 2011 03:20 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Ik wil jou heel iets anders geven
Jij weet een vrouw in te pakkenquote:
Je maakt mijn dag.quote:Op zondag 6 november 2011 03:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
omdat ik alleen maar contact heb met jou volgensmij op fok.
en dat is zielig voor mij
Dus in plaats van contact met mij, heb je liever met niemand contact?quote:Op zondag 6 november 2011 03:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
omdat ik alleen maar contact heb met jou volgensmij op fok.
en dat is zielig voor mij
ja niet op of via fokquote:Op zondag 6 november 2011 03:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dus in plaats van contact met mij, heb je liever met niemand contact?
Ja dat is veel minder zielig voor jou. Die logica, echt...![]()
Bovendien dacht ik dat je ook contact had met Loka.
huh hoezo?quote:
Ieks, vrouwen die gedachten kunnen lezenquote:Op zondag 6 november 2011 03:23 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Is het je wokkel?
[..]
Jij weet een vrouw in te pakkenKaassoufflé
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |