Ik snap dat het zou helpen als ik iemand anders tegenkom die zo geweldig is. Daar ben ik op dit moment gewoon niet aan toe. Ik wil eerst dit af kunnen sluiten, anders blijf ik hier nog lang mee zitten.quote:Op zondag 6 november 2011 01:03 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nee. Geen zin in allemaal, m'n advies blijft gewoon staan.
Boks heloef, boks! Helemaal kapotscheuren op die dag.quote:Op zondag 6 november 2011 00:56 schreef mrk.n het volgende:
Ik vind je een lapswans, meer niet. Als jij maagd wil blijven tot je dertigste de 18e is dat aan jou.
quote:Op zondag 6 november 2011 01:06 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Boks heloef, boks! Helemaal kapotscheuren op die dag.
Als iets net uit is dan is het gewoon niet verstandig een gesprek aan te gaan de emoties zijn te vers en lopen vaak zelfs uit op ruzies en kan je dan niet beter rondkijken in loslaten van je ex sinds je er al naar linkt daar zijn meer mensen die daar problemen mee hebben .quote:Op zondag 6 november 2011 01:05 schreef Sephael het volgende:
Met het risico dat ik mensen tegen me in het harnas jaag: de enige persoon die constructief mee denkt is Cactus. Van de rest neem ik even niets aan totdat ze mijn verhaaltje gaan lezen. Daar ben ik gewoon even te emotioneel voor..
Nee, ik ook niet echt.quote:Op zondag 6 november 2011 01:06 schreef Cactus1 het volgende:
Ik vind het eigenlijk helemaal niet raar als je op je 17e nog maagd bent
Is het ook niet.quote:Op zondag 6 november 2011 01:06 schreef Cactus1 het volgende:
Ik vind het eigenlijk helemaal niet raar als je op je 17e nog maagd bent
Omdat ik mij beter voel en ik arrogant enzovoort, antwoord die iedereen graag wil horen. Ik heb die neiging niet, jij voelt dat blijkbaar zo. Ik vind en dat meen ik echt bloedserieus dat jij eens actie moet ondernemen. Dat zeg ik wel eens als je met een verhaal komt dat je 'bijna' verliefd bent op iemand die je nog nooit hebt gesproken of wanneer je van die leuke grapjes maakt over jezelf.quote:Op zondag 6 november 2011 01:05 schreef heloef het volgende:
[..]
En toch heb je telkens de neiging je mening te ventileren, vraag me toch af waarom?
Dit is de reden dat ik 3 weken geen woord met haar gesproken heb. 3 weken later zit ik met hetzelfde gevoel. Ik kan het op dit moment gewoon niet afsluiten. Ik denk dat ik er nog lang mee blijf zitten als ik het niet met haar kan bespreken.quote:Op zondag 6 november 2011 01:07 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Als iets net uit is dan is het gewoon niet verstandig een gesprek aan te gaan de emoties zijn te vers en lopen vaak zelfs uit op ruzies en kan je dan niet beter rondkijken in loslaten van je ex sinds je er al naar linkt daar zijn meer mensen die daar problemen mee hebben .
Ik ben dan ook ervaringsdeskundige op dat gebiedquote:Op zondag 6 november 2011 01:05 schreef Sephael het volgende:
Met het risico dat ik mensen tegen me in het harnas jaag: de enige persoon die constructief mee denkt is Cactus. Van de rest neem ik even niets aan totdat ze mijn verhaaltje gaan lezen. Daar ben ik gewoon even te emotioneel voor..
Ik was ook een stoere jongen. Nu denk ik graag dat ik dat niet meer ben.quote:Op zondag 6 november 2011 01:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik ben dan ook ervaringsdeskundige op dat gebiedDe rest heeft hier nog nooit een relatie gehad of is zelfs nog maagd. Dus verwacht hier ook niet teveel. De stoere jongens komen hier niet om je troost te bieden, want dat past niet bij hun cool-image. Trek je er niks van aan.
Hij heeft het over drie weken. Jezus. Bij mij duurde het eens twee maanden voordat ik m'n gedachten elders kon zetten. Daarom dat je er niet teveel woorden aan vuil moet maken. Drie weken is ook nog te vers.quote:Op zondag 6 november 2011 01:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik ben dan ook ervaringsdeskundige op dat gebiedDe rest heeft hier nog nooit een relatie gehad of is zelfs nog maagd. Dus verwacht hier ook niet teveel. De stoere jongens komen hier niet om je troost te bieden, want dat past niet bij hun cool-image. Trek je er niks van aan.
Voor jou is het misschien al drie weken, maar zij heeft misschien langer nodig of ze wil het gesprek niet . 3 weken wat zijn gewoon te vers, gebruik je tijd om op andere dingen te richten en als je er dan nog zo over denkt probeer het dan, maar nu zoals ik denk is het veelste snel.quote:Op zondag 6 november 2011 01:09 schreef Sephael het volgende:
[..]
Dit is de reden dat ik 3 weken geen woord met haar gesproken heb. 3 weken later zit ik met hetzelfde gevoel. Ik kan het op dit moment gewoon niet afsluiten. Ik denk dat ik er nog lang mee blijf zitten als ik het niet met haar kan bespreken.
Het is óf met haar in gesprek, óf lang met dit probleem blijven zitten. Denk ik.
And then, it al makes sense.quote:Op zondag 6 november 2011 01:08 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Omdat ik mij beter voel en ik arrogant enzovoort, antwoord die iedereen graag wil horen. Ik heb die neiging niet, jij voelt dat blijkbaar zo. Ik vind en dat meen ik echt bloedserieus dat jij eens actie moet ondernemen. Dat zeg ik wel eens als je met een verhaal komt dat je 'bijna' verliefd bent op iemand die je nog nooit hebt gesproken of wanneer je van die leuke grapjes maakt over jezelf.
Ben ik het mee eens. Ik ben het met je eens.quote:Op zondag 6 november 2011 01:10 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Hij heeft het over drie weken. Jezus. Bij mij duurde het eens twee maanden voordat ik m'n gedachten elders kon zetten. Daarom dat je er niet teveel woorden aan vuil moet maken. Drie weken is ook nog te vers.![]()
Gezeik om niks weer, het lijkt wel zo'n benzin die maar één type antwoord wil horen en de rest wordt maar genegeerd.
Waarom hem zo pushen? Ben je een beter mens als je hebt geneukt ofzo? Jou heeft het iig geen goed gedaanquote:Op zondag 6 november 2011 01:08 schreef mrk.n het volgende:
Omdat ik mij beter voel en ik arrogant enzovoort, antwoord die iedereen graag wil horen. Ik heb die neiging niet, jij voelt dat blijkbaar zo. Ik vind en dat meen ik echt bloedserieus dat jij eens actie moet ondernemen. Dat zeg ik wel eens als je met een verhaal komt dat je 'bijna' verliefd bent op iemand die je nog nooit hebt gesproken of wanneer je van die leuke grapjes maakt over jezelf.
Leuk man.quote:Op zondag 6 november 2011 01:10 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Hij heeft het over drie weken. Jezus. Bij mij duurde het eens twee maanden voordat ik m'n gedachten elders kon zetten. Daarom dat je er niet teveel woorden aan vuil moet maken. Drie weken is ook nog te vers.![]()
Gezeik om niks weer, het lijkt wel zo'n benzin die maar één type antwoord wil horen en de rest wordt maar genegeerd.
Ja, dan ben je sowieso een beter mens.quote:Op zondag 6 november 2011 01:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Waarom hem zo pushen? Ben je een beter mens als je hebt geneukt ofzo? Jou heeft het iig geen goed gedaan
Slaap lekker, denk aan mij.quote:Op zondag 6 november 2011 01:12 schreef Supersoep het volgende:
Ik heb de approval van mrk.n. Hier kwam ik voor na te hebben gehoord dat hij in een gulle bui was vanavond. Nu kan ik rustig gaan slapen, welterusten.
Ik heb het zes keer gelezen, plus in een vergelijkend kader geplaatst met andere ervaringen uit het topic en op basis daarvan heb ik dat advies aan jou opgesteld.quote:Op zondag 6 november 2011 01:12 schreef Sephael het volgende:
[..]
Leuk man.
Nogmaals, lees even mijn verhaaltje, dan neem ik het serieus.
Je wenst hem nachtmerries toequote:Op zondag 6 november 2011 01:12 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ja, dan ben je sowieso een beter mens.
[..]
Slaap lekker, denk aan mij.
Ik neem die van mij terug.quote:Op zondag 6 november 2011 01:14 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Wat is dit, approval-day ofzo
Bij dezen mag cactus1 zich officieel geapprovalt voelen door mij
Goed gezien.quote:Op zondag 6 november 2011 01:14 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Je wenst hem nachtmerries toe
Ander type antwoord, wel goed verteld, wordt serieus genomen.quote:Op zondag 6 november 2011 01:11 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Voor jou is het misschien al drie weken, maar zij heeft misschien langer nodig of ze wil het gesprek niet . 3 weken wat zijn gewoon te vers, gebruik je tijd om op andere dingen te richten en als je er dan nog zo over denkt probeer het dan, maar nu zoals ik denk is het veelste snel.
Ach laat hem.quote:Op zondag 6 november 2011 01:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Waarom hem zo pushen? Ben je een beter mens als je hebt geneukt ofzo? Jou heeft het iig geen goed gedaan
Fijn, dank u.quote:Op zondag 6 november 2011 01:13 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik heb het zes keer gelezen, plus in een vergelijkend kader geplaatst met andere ervaringen uit het topic en op basis daarvan heb ik dat advies aan jou opgesteld.
Succes ermee.
Geef haar sowieso meer tijd en wie weet wil ze niet die optie moet je ook open houden . Dan zul je zelf die afsluiting moeten zoeken want soms kan een ander echt die afsluiting niet geven en zal je het voor jezelf moeten vinden.quote:Op zondag 6 november 2011 01:16 schreef Sephael het volgende:
[..]
Ander type antwoord, wel goed verteld, wordt serieus genomen.
Als ik kijk naar hoe ze zich gedraagt denk ik dat zij er gewoon klaar mee is. Als ik kijk naar vorige relaties kon ik merken dat het langzaam beter werd na een paar weken. Ik was er niet klaar mee, maar het werd wel beter. Nu is dat absoluut niet zo. Ik betwijfel ook of dat nog gaat komen als ik geen duidelijkheid krijg. Zou het beter zijn als ik er nog is een maand bij aan plak voordat ik met haar ga praten?
En wat doe jij... als een bitch hier posten "quote:Op zondag 6 november 2011 01:16 schreef Sephael het volgende:
Als ik kijk naar hoe ze zich gedraagt denk ik dat zij er gewoon klaar mee is.
Whoohooquote:Op zondag 6 november 2011 01:14 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Wat is dit, approval-day ofzo
Bij dezen mag cactus1 zich officieel geapprovalt voelen door mij
Want mannen hebben geen gevoel?quote:Op zondag 6 november 2011 01:19 schreef DigitalGirl het volgende:
En wat doe jij... als een bitch hier posten "ik wil haar terug, jullie hebben het mis" . Dit is waar de man zich van de jongen onderscheidt.
Ik vond deze afgelopen weken al een hel omdat ik geen woord van haar gehoord heb en geen blik heb gekregen. Ik moet echt mijn best doen om dat zo te houden.quote:Op zondag 6 november 2011 01:18 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Geef haar sowieso meer tijd en wie weet wil ze niet die optie moet je ook open houden . Dan zul je zelf die afsluiting moeten zoeken want soms kan een ander echt die afsluiting niet geven en zal je het voor jezelf moeten vinden.
heloef, wanneer gaan wij nou eens chillen in Amsterdam?quote:Op zondag 6 november 2011 01:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach laat hem.
Als hij daar gelukkig van word.
Das weer een andere fanclubquote:Op zondag 6 november 2011 01:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Whoohoo![]()
En ik heb je nog niet eens gepijpt
Niemand had zin.quote:Op zondag 6 november 2011 01:23 schreef mrk.n het volgende:
Serieus, kijk het nog even een poosje aan. Het wordt vanzelf steeds iets minder. Ik weet wel dat als je een goed gesprek met iemand hebt, je het beter kan afsluiten. Tenminste, zo ervaar ik dat altijd. Maar goed, dat ligt maar net aan haar en aan hoe jij je over een poosje voelt.
Maar, weet iemand waarom de meet van vandaag niet doorging?
Goed, ik kijk het nog even aan. Dat wordt wel steeds moeilijker en dat is het verschil met eerdere relaties. Dat is wat mij verward en daardoor maak ik mezelf wijs dat zij toch wel echt speciaal moet zijn.quote:Op zondag 6 november 2011 01:23 schreef mrk.n het volgende:
Serieus, kijk het nog even een poosje aan. Het wordt vanzelf steeds iets minder. Ik weet wel dat als je een goed gesprek met iemand hebt, je het beter kan afsluiten. Tenminste, zo ervaar ik dat altijd. Maar goed, dat ligt maar net aan haar en aan hoe jij je over een poosje voelt.
Maar, weet iemand waarom de meet van vandaag niet doorging?
Nou, ja, ik had best zin. Maar als de organisatrice zelf druk doende is en op dit moment niet zoveel enthousiasme kon opbrengen, lijkt het mij beter het niet te doenquote:
Even een hele brutale vraag maar waarom zit je dan in een topic van versieren. Ik denk meer dat je even juist de relatieperikelen los moet laten en er een manier zien te vinden om je leven weer op te bouwen. Ik denk ook dat je veel te snel wilt gaan en het haar kwalijk neemt dat zij verder gaat. Ik denk dat als je echt met haar wil spreken je eerst zelf moet verder gaan en haar niet verantwoordelijk houden voor jouw emoties .quote:Op zondag 6 november 2011 01:25 schreef Sephael het volgende:
[..]
Goed, ik kijk het nog even aan. Dat wordt wel steeds moeilijker en dat is het verschil met eerdere relaties. Dat is wat mij verward en daardoor maak ik mezelf wijs dat zij toch wel echt speciaal moet zijn.
18de ga ik sowieso al de stad in dus u bent vrij om mee te gaan.quote:Op zondag 6 november 2011 01:23 schreef hasjman het volgende:
[..]
heloef, wanneer gaan wij nou eens chillen in Amsterdam?
En als dat niet werkt kun je altijd nog smeken of ze je terug wilt.quote:Op zondag 6 november 2011 01:27 schreef Sephael het volgende:
Goed, genoeg gezeurd. Bedankt voor jullie (soms uiteindelijk) serieuze input.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |