abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104018876
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 00:59 schreef mrk.n het volgende:

Ik ga zo slapen. :P
Saaie mensen met een leven, schijnen zulke saaie dingen te doen idd. Slapen :')
pi_104018899
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 01:03 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Nee. Geen zin in allemaal, m'n advies blijft gewoon staan.
Ik snap dat het zou helpen als ik iemand anders tegenkom die zo geweldig is. Daar ben ik op dit moment gewoon niet aan toe. Ik wil eerst dit af kunnen sluiten, anders blijf ik hier nog lang mee zitten.
pi_104018902
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 00:56 schreef mrk.n het volgende:
Ik vind je een lapswans, meer niet. Als jij maagd wil blijven tot je dertigste de 18e is dat aan jou.
Boks heloef, boks! Helemaal kapotscheuren op die dag.
Ron Paul 2012
pi_104018905
Ik vind het eigenlijk helemaal niet raar als je op je 17e nog maagd bent :?
  zondag 6 november 2011 @ 01:06:53 #55
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104018915
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 01:06 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Boks heloef, boks! Helemaal kapotscheuren op die dag.
_O-
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_104018924
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 01:05 schreef Sephael het volgende:
Met het risico dat ik mensen tegen me in het harnas jaag: de enige persoon die constructief mee denkt is Cactus. Van de rest neem ik even niets aan totdat ze mijn verhaaltje gaan lezen. Daar ben ik gewoon even te emotioneel voor.. :{
Als iets net uit is dan is het gewoon niet verstandig een gesprek aan te gaan de emoties zijn te vers en lopen vaak zelfs uit op ruzies en kan je dan niet beter rondkijken in loslaten van je ex sinds je er al naar linkt daar zijn meer mensen die daar problemen mee hebben .
  zondag 6 november 2011 @ 01:07:12 #57
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_104018928
Slapen doe je maar als je dood bent. Van alle 13 miljard jaar sinds het heelal er is ben jij afwezig geweest en die 80 jaar dat je er bent ga jij van alles wat je nu voor fucking geils/fraais/moois kunt doen... slapen. Ik snap jou echt niet :')
Spreading the Word
pi_104018936
quote:
3s.gif Op zondag 6 november 2011 01:06 schreef Cactus1 het volgende:
Nee, ik ook niet echt.
pi_104018960
Ik ook niet ik was zelf 16 toen ik ontmaagd werd .
  zondag 6 november 2011 @ 01:08:35 #60
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104018979
quote:
3s.gif Op zondag 6 november 2011 01:06 schreef Cactus1 het volgende:
Is het ook niet.
Althans volgens de cijfertjes van Spuiten en Slikken.
C'est la vie
pi_104018987
quote:
10s.gif Op zondag 6 november 2011 01:05 schreef heloef het volgende:

[..]

En toch heb je telkens de neiging je mening te ventileren, vraag me toch af waarom?
Omdat ik mij beter voel en ik arrogant enzovoort, antwoord die iedereen graag wil horen. Ik heb die neiging niet, jij voelt dat blijkbaar zo. Ik vind en dat meen ik echt bloedserieus dat jij eens actie moet ondernemen. Dat zeg ik wel eens als je met een verhaal komt dat je 'bijna' verliefd bent op iemand die je nog nooit hebt gesproken of wanneer je van die leuke grapjes maakt over jezelf.
pi_104018995
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 01:07 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Als iets net uit is dan is het gewoon niet verstandig een gesprek aan te gaan de emoties zijn te vers en lopen vaak zelfs uit op ruzies en kan je dan niet beter rondkijken in loslaten van je ex sinds je er al naar linkt daar zijn meer mensen die daar problemen mee hebben .
Dit is de reden dat ik 3 weken geen woord met haar gesproken heb. 3 weken later zit ik met hetzelfde gevoel. Ik kan het op dit moment gewoon niet afsluiten. Ik denk dat ik er nog lang mee blijf zitten als ik het niet met haar kan bespreken.

Het is óf met haar in gesprek, óf lang met dit probleem blijven zitten. Denk ik.
pi_104018998
Ik 18.
Ontmaagd worden op je 14e ofzo vind ik ook zo wat, ik vond voetjevrijen toen nog spannend :')
pi_104018999
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 01:05 schreef Sephael het volgende:
Met het risico dat ik mensen tegen me in het harnas jaag: de enige persoon die constructief mee denkt is Cactus. Van de rest neem ik even niets aan totdat ze mijn verhaaltje gaan lezen. Daar ben ik gewoon even te emotioneel voor.. :{
Ik ben dan ook ervaringsdeskundige op dat gebied :') De rest heeft hier nog nooit een relatie gehad of is zelfs nog maagd. Dus verwacht hier ook niet teveel. De stoere jongens komen hier niet om je troost te bieden, want dat past niet bij hun cool-image. Trek je er niks van aan. :*
pi_104019020
quote:
7s.gif Op zondag 6 november 2011 01:09 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ik ben dan ook ervaringsdeskundige op dat gebied :') De rest heeft hier nog nooit een relatie gehad of is zelfs nog maagd. Dus verwacht hier ook niet teveel. De stoere jongens komen hier niet om je troost te bieden, want dat past niet bij hun cool-image. Trek je er niks van aan. :*
Ik was ook een stoere jongen. Nu denk ik graag dat ik dat niet meer ben. :P
pi_104019038
quote:
7s.gif Op zondag 6 november 2011 01:09 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Hij heeft het over drie weken. Jezus. Bij mij duurde het eens twee maanden voordat ik m'n gedachten elders kon zetten. Daarom dat je er niet teveel woorden aan vuil moet maken. Drie weken is ook nog te vers. :')

Gezeik om niks weer, het lijkt wel zo'n benzin die maar één type antwoord wil horen en de rest wordt maar genegeerd.

Hij kan een nieuwe vriendin zoeken en de pijn zal redelijk snel verdwijnen.
Ron Paul 2012
pi_104019059
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 01:09 schreef Sephael het volgende:

[..]

Dit is de reden dat ik 3 weken geen woord met haar gesproken heb. 3 weken later zit ik met hetzelfde gevoel. Ik kan het op dit moment gewoon niet afsluiten. Ik denk dat ik er nog lang mee blijf zitten als ik het niet met haar kan bespreken.

Het is óf met haar in gesprek, óf lang met dit probleem blijven zitten. Denk ik.
Voor jou is het misschien al drie weken, maar zij heeft misschien langer nodig of ze wil het gesprek niet . 3 weken wat zijn gewoon te vers, gebruik je tijd om op andere dingen te richten en als je er dan nog zo over denkt probeer het dan, maar nu zoals ik denk is het veelste snel.
  zondag 6 november 2011 @ 01:11:36 #68
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104019064
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 01:08 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Omdat ik mij beter voel en ik arrogant enzovoort, antwoord die iedereen graag wil horen. Ik heb die neiging niet, jij voelt dat blijkbaar zo. Ik vind en dat meen ik echt bloedserieus dat jij eens actie moet ondernemen. Dat zeg ik wel eens als je met een verhaal komt dat je 'bijna' verliefd bent op iemand die je nog nooit hebt gesproken of wanneer je van die leuke grapjes maakt over jezelf.
And then, it al makes sense.

Maar serieus, ik zeg toch ook dat ik een lafbek ben?
Je hoeft het niet te bevestigen hoor.

En ja ik maak leuke grapjes, dank je.
C'est la vie
pi_104019065
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 01:10 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Hij heeft het over drie weken. Jezus. Bij mij duurde het eens twee maanden voordat ik m'n gedachten elders kon zetten. Daarom dat je er niet teveel woorden aan vuil moet maken. Drie weken is ook nog te vers. :')

Gezeik om niks weer, het lijkt wel zo'n benzin die maar één type antwoord wil horen en de rest wordt maar genegeerd.
Ben ik het mee eens. Ik ben het met je eens.
pi_104019074
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 01:08 schreef mrk.n het volgende:

Waarom hem zo pushen? Ben je een beter mens als je hebt geneukt ofzo? Jou heeft het iig geen goed gedaan :{w
pi_104019093
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 01:10 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Leuk man.

Nogmaals, lees even mijn verhaaltje, dan neem ik het serieus. :)
pi_104019110
Ik was 17.
pi_104019114
Ik heb de approval van mrk.n. Hier kwam ik voor na te hebben gehoord dat hij in een gulle bui was vanavond. Nu kan ik rustig gaan slapen, welterusten.
Ron Paul 2012
pi_104019124
quote:
5s.gif Op zondag 6 november 2011 01:11 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Waarom hem zo pushen? Ben je een beter mens als je hebt geneukt ofzo? Jou heeft het iig geen goed gedaan :{w
Ja, dan ben je sowieso een beter mens. :')

quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 01:12 schreef Supersoep het volgende:
Ik heb de approval van mrk.n. Hier kwam ik voor na te hebben gehoord dat hij in een gulle bui was vanavond. Nu kan ik rustig gaan slapen, welterusten.
Slaap lekker, denk aan mij.
pi_104019159
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 01:12 schreef Supersoep het volgende:

Ik heb de approval van mrk.n.
Die van mijn heb je ook...
Drama means nothing, it's part of the game.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')