Ik snap dat het zou helpen als ik iemand anders tegenkom die zo geweldig is. Daar ben ik op dit moment gewoon niet aan toe. Ik wil eerst dit af kunnen sluiten, anders blijf ik hier nog lang mee zitten.quote:Op zondag 6 november 2011 01:03 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nee. Geen zin in allemaal, m'n advies blijft gewoon staan.
Boks heloef, boks! Helemaal kapotscheuren op die dag.quote:Op zondag 6 november 2011 00:56 schreef mrk.n het volgende:
Ik vind je een lapswans, meer niet. Als jij maagd wil blijven tot je dertigste de 18e is dat aan jou.
quote:Op zondag 6 november 2011 01:06 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Boks heloef, boks! Helemaal kapotscheuren op die dag.
Als iets net uit is dan is het gewoon niet verstandig een gesprek aan te gaan de emoties zijn te vers en lopen vaak zelfs uit op ruzies en kan je dan niet beter rondkijken in loslaten van je ex sinds je er al naar linkt daar zijn meer mensen die daar problemen mee hebben .quote:Op zondag 6 november 2011 01:05 schreef Sephael het volgende:
Met het risico dat ik mensen tegen me in het harnas jaag: de enige persoon die constructief mee denkt is Cactus. Van de rest neem ik even niets aan totdat ze mijn verhaaltje gaan lezen. Daar ben ik gewoon even te emotioneel voor..
Nee, ik ook niet echt.quote:Op zondag 6 november 2011 01:06 schreef Cactus1 het volgende:
Ik vind het eigenlijk helemaal niet raar als je op je 17e nog maagd bent
Is het ook niet.quote:Op zondag 6 november 2011 01:06 schreef Cactus1 het volgende:
Ik vind het eigenlijk helemaal niet raar als je op je 17e nog maagd bent
Omdat ik mij beter voel en ik arrogant enzovoort, antwoord die iedereen graag wil horen. Ik heb die neiging niet, jij voelt dat blijkbaar zo. Ik vind en dat meen ik echt bloedserieus dat jij eens actie moet ondernemen. Dat zeg ik wel eens als je met een verhaal komt dat je 'bijna' verliefd bent op iemand die je nog nooit hebt gesproken of wanneer je van die leuke grapjes maakt over jezelf.quote:Op zondag 6 november 2011 01:05 schreef heloef het volgende:
[..]
En toch heb je telkens de neiging je mening te ventileren, vraag me toch af waarom?
Dit is de reden dat ik 3 weken geen woord met haar gesproken heb. 3 weken later zit ik met hetzelfde gevoel. Ik kan het op dit moment gewoon niet afsluiten. Ik denk dat ik er nog lang mee blijf zitten als ik het niet met haar kan bespreken.quote:Op zondag 6 november 2011 01:07 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Als iets net uit is dan is het gewoon niet verstandig een gesprek aan te gaan de emoties zijn te vers en lopen vaak zelfs uit op ruzies en kan je dan niet beter rondkijken in loslaten van je ex sinds je er al naar linkt daar zijn meer mensen die daar problemen mee hebben .
Ik ben dan ook ervaringsdeskundige op dat gebiedquote:Op zondag 6 november 2011 01:05 schreef Sephael het volgende:
Met het risico dat ik mensen tegen me in het harnas jaag: de enige persoon die constructief mee denkt is Cactus. Van de rest neem ik even niets aan totdat ze mijn verhaaltje gaan lezen. Daar ben ik gewoon even te emotioneel voor..
Ik was ook een stoere jongen. Nu denk ik graag dat ik dat niet meer ben.quote:Op zondag 6 november 2011 01:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik ben dan ook ervaringsdeskundige op dat gebiedDe rest heeft hier nog nooit een relatie gehad of is zelfs nog maagd. Dus verwacht hier ook niet teveel. De stoere jongens komen hier niet om je troost te bieden, want dat past niet bij hun cool-image. Trek je er niks van aan.
Hij heeft het over drie weken. Jezus. Bij mij duurde het eens twee maanden voordat ik m'n gedachten elders kon zetten. Daarom dat je er niet teveel woorden aan vuil moet maken. Drie weken is ook nog te vers.quote:Op zondag 6 november 2011 01:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik ben dan ook ervaringsdeskundige op dat gebiedDe rest heeft hier nog nooit een relatie gehad of is zelfs nog maagd. Dus verwacht hier ook niet teveel. De stoere jongens komen hier niet om je troost te bieden, want dat past niet bij hun cool-image. Trek je er niks van aan.
Voor jou is het misschien al drie weken, maar zij heeft misschien langer nodig of ze wil het gesprek niet . 3 weken wat zijn gewoon te vers, gebruik je tijd om op andere dingen te richten en als je er dan nog zo over denkt probeer het dan, maar nu zoals ik denk is het veelste snel.quote:Op zondag 6 november 2011 01:09 schreef Sephael het volgende:
[..]
Dit is de reden dat ik 3 weken geen woord met haar gesproken heb. 3 weken later zit ik met hetzelfde gevoel. Ik kan het op dit moment gewoon niet afsluiten. Ik denk dat ik er nog lang mee blijf zitten als ik het niet met haar kan bespreken.
Het is óf met haar in gesprek, óf lang met dit probleem blijven zitten. Denk ik.
And then, it al makes sense.quote:Op zondag 6 november 2011 01:08 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Omdat ik mij beter voel en ik arrogant enzovoort, antwoord die iedereen graag wil horen. Ik heb die neiging niet, jij voelt dat blijkbaar zo. Ik vind en dat meen ik echt bloedserieus dat jij eens actie moet ondernemen. Dat zeg ik wel eens als je met een verhaal komt dat je 'bijna' verliefd bent op iemand die je nog nooit hebt gesproken of wanneer je van die leuke grapjes maakt over jezelf.
Ben ik het mee eens. Ik ben het met je eens.quote:Op zondag 6 november 2011 01:10 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Hij heeft het over drie weken. Jezus. Bij mij duurde het eens twee maanden voordat ik m'n gedachten elders kon zetten. Daarom dat je er niet teveel woorden aan vuil moet maken. Drie weken is ook nog te vers.![]()
Gezeik om niks weer, het lijkt wel zo'n benzin die maar één type antwoord wil horen en de rest wordt maar genegeerd.
Waarom hem zo pushen? Ben je een beter mens als je hebt geneukt ofzo? Jou heeft het iig geen goed gedaanquote:Op zondag 6 november 2011 01:08 schreef mrk.n het volgende:
Omdat ik mij beter voel en ik arrogant enzovoort, antwoord die iedereen graag wil horen. Ik heb die neiging niet, jij voelt dat blijkbaar zo. Ik vind en dat meen ik echt bloedserieus dat jij eens actie moet ondernemen. Dat zeg ik wel eens als je met een verhaal komt dat je 'bijna' verliefd bent op iemand die je nog nooit hebt gesproken of wanneer je van die leuke grapjes maakt over jezelf.
Leuk man.quote:Op zondag 6 november 2011 01:10 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Hij heeft het over drie weken. Jezus. Bij mij duurde het eens twee maanden voordat ik m'n gedachten elders kon zetten. Daarom dat je er niet teveel woorden aan vuil moet maken. Drie weken is ook nog te vers.![]()
Gezeik om niks weer, het lijkt wel zo'n benzin die maar één type antwoord wil horen en de rest wordt maar genegeerd.
Ja, dan ben je sowieso een beter mens.quote:Op zondag 6 november 2011 01:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Waarom hem zo pushen? Ben je een beter mens als je hebt geneukt ofzo? Jou heeft het iig geen goed gedaan
Slaap lekker, denk aan mij.quote:Op zondag 6 november 2011 01:12 schreef Supersoep het volgende:
Ik heb de approval van mrk.n. Hier kwam ik voor na te hebben gehoord dat hij in een gulle bui was vanavond. Nu kan ik rustig gaan slapen, welterusten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |