SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Ja toch.quote:
Ik was meteen al half verslaafd na mijn eerste keer masturberenquote:Op zondag 6 november 2011 00:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja toch.![]()
Ik rende daarna gillend naar de badkamer.
Herkenbaar.quote:Op zondag 6 november 2011 00:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik was meteen al half verslaafd na mijn eerste keer masturberen
De helft van mijn vrije tijd ging eraan die week
alleen die week? ik wed vanavond ook nog een goed half uurquote:Op zondag 6 november 2011 00:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik was meteen al half verslaafd na mijn eerste keer masturberen
De helft van mijn vrije tijd ging eraan die week
Ik heb nog steeds niet alle plekken op mijn lijstje afgewerkt na al die jarenquote:Op zondag 6 november 2011 00:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Herkenbaar.![]()
Elke mogelijkheid benutte ik.
Ik ken het. Het zou me nu niet meer lukkenquote:Op zondag 6 november 2011 00:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Herkenbaar.![]()
Elke mogelijkheid benutte ik.
Een halfuur?quote:Op zondag 6 november 2011 00:43 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
alleen die week? ik wed vanavond ook nog een goed half uur
Gelezen. Liefdesverdriet is gewoon zo kut. Ik heb er wel eens een jaar over gedaan om over iemand heen te komen. Lengte van relatie zegt niks over hoe erg je het vindt als het over is. Het plotselinge en dat jouw gevoel nog zo sterk is, maakt het zo pijnlijk en zeker op zulke dagen als je elkaar ziet en niet eens met elkaar kan praten. Probeer met haar af te spreken, maar reken er op dat zij er wel echt klaar mee is. Sterktequote:Op zondag 6 november 2011 00:37 schreef Sephael het volgende:
Ik heb het verhaal net van me afgeschreven in een ander topic: De kunst van het loslaten van je ex #173
Lang verhaal, dus alleen als je tijd hebt
Tuurlijk als je van zelfkastijding houdt denk ik dan.quote:Op zondag 6 november 2011 00:45 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Probeer met haar af te spreken, maar reken er op dat zij er wel echt klaar mee is. Sterkte
Doe jij er zolang over of maak je er altijd een mega feest van?quote:Op zondag 6 november 2011 00:43 schreef WokkelKardinaal het volgende:
alleen die week? ik wed vanavond ook nog een goed half uur
Hoezo? Hij heeft nog vragen en wil zelf iets kwijt. Als hij het niet doet, zal hij zichzelf altijd stiekem blijven voeden met hoop dat zij het net zo moeilijk heeft en hem misschien ook wel mist en terug wil.quote:Op zondag 6 november 2011 00:46 schreef DigitalGirl het volgende:
Tuurlijk als je van zelfkastijding houdt denk ik dan.
Na een paar keer gaat het wel steeds minder snel hoor.quote:Op zondag 6 november 2011 00:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Doe jij er zolang over of maak je er altijd een mega feest van?
Dank voor het lezen en je reactiequote:Op zondag 6 november 2011 00:45 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Gelezen. Liefdesverdriet is gewoon zo kut. Ik heb er wel eens een jaar over gedaan om over iemand heen te komen. Lengte van relatie zegt niks over hoe erg je het vindt als het over is. Het plotselinge en dat jouw gevoel nog zo sterk is, maakt het zo pijnlijk en zeker op zulke dagen als je elkaar ziet en niet eens met elkaar kan praten. Probeer met haar af te spreken, maar reken er op dat zij er wel echt klaar mee is. Sterkte
Mrk.n approval woohooquote:Op zondag 6 november 2011 00:48 schreef mrk.n het volgende:
WokkelKardinaal heeft in het vorige topic 'n paar mooie opmerkingen gemaakt. Ik ken je niet maar je staat me nu al aan.
Prima, als het eerst even moeilijk moet zijn om daarna beter te worden dan heb ik dat er echt wel voor over.quote:Op zondag 6 november 2011 00:46 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Tuurlijk als je van zelfkastijding houdt denk ik dan.
Dankje.quote:Op zondag 6 november 2011 00:48 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoezo? Hij heeft nog vragen en wil zelf iets kwijt. Als hij het niet doet, zal hij zichzelf altijd stiekem blijven voeden met hoop dat zij het net zo moeilijk heeft en hem misschien ook wel mist en terug wil.
Een actie om een minderheid of gediscrimineerde groep als het ware voor te trekken. Soort van goedmakertje.quote:Op zondag 6 november 2011 00:50 schreef formerjellybean het volgende:
Hoi iemand weet wat affirmative action betekend ??
Dat is het inderdaadquote:Op zondag 6 november 2011 00:51 schreef Sephael het volgende:
[..]
Een actie om een minderheid of gediscrimineerde groep als het ware voor te trekken. Soort van goedmakertje.
Toch?
Verliefdheid is veel heftiger dan houden van. Opeens krijg je geen enodorfine shot meer, dus is dat ook nog eens afkicken. Het wordt beter dat beloof ik je, hoe uitzichtloos en lang het ook lijkt te duren. Tijd is het enige dat echt helpt en geen contact (mocht zij er echt klaar mee zijn).quote:Op zondag 6 november 2011 00:49 schreef Sephael het volgende:
Dank voor het lezen en je reactie
Ik ben gewoon zo in de war door mijn eigen gevoelens. Ik kan niet zeggen dat ik echt van haar hield, terwijl dat bij vorige relaties wel zo was. Daarom vind ik het zo raar dat ik het hier zo moeilijk mee heb.
Ik ben inderdaad bang dat zij er gewoon klaar mee is. Zoals ik in het andere topic ook zei, als dat zo is dan is daar niets aan te doen, maar dan weet ik in ieder geval echt hoe het zit. Dan kan ik het afsluiten en dan kan ik verder, al wordt het er niet direct makkelijker op.
Eigenlijk totaal niet.quote:Op zondag 6 november 2011 00:51 schreef WokkelKardinaal het volgende:
ja dat zouden julie ook wel willen hè, die goedkeuring van mrkn
Gebeurt niet vaak. Steek de opmerking maar in je zak.quote:Op zondag 6 november 2011 00:51 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Gaat ook niet gebeuren. Totdat jij eens actie onderneemt.quote:
Is het ook niet een toestemmende actie ??? Om het even kleiner te trekken dan de discriminatie genre ??quote:Op zondag 6 november 2011 00:51 schreef Sephael het volgende:
[..]
Een actie om een minderheid of gediscrimineerde groep als het ware voor te trekken. Soort van goedmakertje.
Toch?
Nu is't jouw beurt om mijn approval te verdienen. De topicfloor is yours, use it wellquote:Op zondag 6 november 2011 00:52 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Gebeurt niet vaak. Steek de opmerking maar in je zak.
Okee, dat zou verklaren waarom dit moeilijker is.quote:Op zondag 6 november 2011 00:52 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Verliefdheid is veel heftiger dan houden van. Opeens krijg je geen enodorfine shot meer, dus is dat ook nog eens afkicken. Het wordt beter dat beloof ik je, hoe uitzichtloos en lang het ook lijkt te duren. Tijd is het enige dat echt helpt en geen contact (mocht zij er echt klaar mee zijn).
Die van jou is veel meer waardquote:Op zondag 6 november 2011 00:51 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Okee bedankt voor het melden maar het boeit me nog steeds geen hol wat je van mij vind.quote:Op zondag 6 november 2011 00:52 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Gaat ook niet gebeuren. Totdat jij eens actie onderneemt.
Sowieso, zou een uniek evenement zijn als ik ooit mn goedkeuring zou uitspreken. Die heeft niemand hier namelijkquote:
Ik heb dat niet nodig.quote:Op zondag 6 november 2011 00:53 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
Nu is't jouw beurt om mijn approval te verdienen. De topicfloor is yours, use it well
Ik vind je een lapswans, meer niet. Als jij maagd wil blijven tot je dertigste is dat aan jou.quote:Op zondag 6 november 2011 00:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee bedankt voor het melden maar het boeit me nog steeds geen hol wat je van mij vind.
Ik heb geen leven.quote:Op zondag 6 november 2011 00:56 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik heb dat niet nodig.Maar waarom zijn jullie nu online, deze mooie nacht, waarom?!
Je gaat ook nooit meer verliefd worden en je komt nooit meer een meisje tegen die zo bijzonder is en je zal van de rest van je leven opstaan en naar bed gaan met haar in je gedachten.. Nee grapje, dat denk je nu wel, maar echt dat gevoel wordt minder.quote:Op zondag 6 november 2011 00:54 schreef Sephael het volgende:
Okee, dat zou verklaren waarom dit moeilijker is.
En het zal vast beter gaan worden. Op dit moment ben ik bang dat ik voor altijd aan haar terug zal blijven denken. Wat als...? Ik wil het gewoon echt af kunnen sluiten en niet op deze manier er mee blijven zitten en het maar wat af laten zwakken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ron Paul 2012
Ik ga zo slapen.quote:Op zondag 6 november 2011 00:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb geen leven.
En hoe zit het met jou?
Wat ik je zeg... een gesprek gaat daar echt niet bij helpen. Zal het eerder nog erger maken op de korte termijn.quote:Op zondag 6 november 2011 00:54 schreef Sephael het volgende:
[..]
Ik wil het gewoon echt af kunnen sluiten en niet op deze manier er mee blijven zitten en het maar wat af laten zwakken.
Dan wil ik 'm ook niet. Speciaal zijn sucks. Ik wil gewoon een kuddedier zijn. Doe maar eenquote:Op zondag 6 november 2011 00:56 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Sowieso, zou een uniek evenement zijn als ik ooit mn goedkeuring zou uitspreken. Die heeft niemand hier namelijk
quote:Op zondag 6 november 2011 00:58 schreef Supersoep het volgende:
Ik heb ook geen leven.Gelukkig heb je onsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijn man, al die mensen zonder leven hier
![]()
Was dat je eerste relatie ofzo? Geef het twee maanden. Ga ook actief op zoek naar een ander, de pijn vermindert enorm als je een andere relatie aangaat.quote:Op zondag 6 november 2011 00:54 schreef Sephael het volgende:
[..]
En het zal vast beter gaan worden. Op dit moment ben ik bang dat ik voor altijd aan haar terug zal blijven denken. Wat als...? Ik wil het gewoon echt af kunnen sluiten en niet op deze manier er mee blijven zitten en het maar wat af laten zwakken.
Inderdaad, dat is het gevoel dat ik nu heb. In het verleden heb ik mijn gevoelens altijd aan de kant kunnen zetten om rationeel over dingen na te denken. Nu lukt me dat gewoon niet. Ik moet het gewoon echt kunnen afsluiten door haar dit te vertellen en door te horen wat zij denkt. Ik denk dat het anders heel lang gaat duren voordat ik hier klaar mee ben.quote:Op zondag 6 november 2011 00:58 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je gaat ook nooit meer verliefd worden en je komt nooit meer een meisje tegen die zo bijzonder is en je zal van de rest van je leven opstaan en naar bed gaan met haar in je gedachten.. Nee grapje, dat denk je nu wel, maar echt dat gevoel wordt minder.
Echt afsluiten gaat 'm nog niet worden. Daar ben je gewoon nog niet klaar voor. Het is niet dat je opeens besluit dat het nu klaar is. Kun je rationeel wel doen, maar je gevoel heeft gewoon meer tijd nodig.
Gaat vanzelf over.quote:Op zondag 6 november 2011 00:54 schreef Sephael het volgende:
[..]
Fijn dat je reageert, maar lees dan even mijn verhaal in het andere topic. De kunst van het loslaten van je ex #173quote:Op zondag 6 november 2011 01:02 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Was dat je eerste relatie ofzo? Geef het twee maanden. Ga ook actief op zoek naar een ander, de pijn vermindert enorm als je een andere relatie aangaat.
Nee. Geen zin in allemaal, m'n advies blijft gewoon staan.quote:Op zondag 6 november 2011 01:03 schreef Sephael het volgende:
[..]
Fijn dat je reageert, maar lees dan even mijn verhaal in het andere topic. De kunst van het loslaten van je ex #173
En toch heb je telkens de neiging je mening te ventileren, vraag me toch af waarom?quote:Op zondag 6 november 2011 00:56 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik vind je een lapswans, meer niet. Als jij maagd wil blijven tot je dertigste is dat aan jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |