Ja, hier. Hoe dat zo?quote:Op zondag 6 november 2011 00:13 schreef Cactus1 het volgende:
Hoeveel Brabo's zijn er eigenlijk aanwezig nu?
Zo positief had ik het nog niet bekeken.quote:Op zondag 6 november 2011 00:00 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je hebt een FB invite gestuurd. Vond ik best dapper en valt mijns inzien onder proberen
Hier in ieder geval niet.quote:Op zondag 6 november 2011 00:13 schreef Cactus1 het volgende:
Oorspronkelijk een Brabander, maar behoorlijk verrotterdamt op het moment.quote:Op zondag 6 november 2011 00:13 schreef Cactus1 het volgende:
Ik ben import, maar wel gezelligquote:Op zondag 6 november 2011 00:16 schreef Cactus1 het volgende:
1,5 dus en ik denk wokkel ook? Iemand zin in polonaise?
Vanuit mijn stoel danquote:Op zondag 6 november 2011 00:16 schreef Cactus1 het volgende:
1,5 dus en ik denk wokkel ook? Iemand zin in polonaise?
niks te vieren daar met q-day begrijp ikquote:Op zondag 6 november 2011 00:18 schreef heloef het volgende:
Ik blijf voor de verandering als eckte Amsterdammert in een hoekje staan en laat dit idiote gedruis aan mij voorbij gaan.
Begin niet over dit onderwerp pls. Ik hoor niks anders op de radio momenteel. Alsof de wereld is vergaanquote:Op zondag 6 november 2011 00:20 schreef WokkelKardinaal het volgende:
niks te vieren daar met q-day begrijp ikwaarom kunnen amsterdammers gewoon echt helemaal niks
![]()
Als al die dorpbewoners niet zo massaal naar het centrum kwamen was dit niet nodig geweest.quote:Op zondag 6 november 2011 00:20 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
niks te vieren daar met q-day begrijp ikwaarom kunnen amsterdammers gewoon echt helemaal niks
![]()
Zo, ik mag zelfs leiden. Is ook voor het eerstquote:Op zondag 6 november 2011 00:20 schreef Cactus1 het volgende:
Nou Capstan aan de leiding dan maar. Heloef, ouwe rukker, doe eens niet zo ongezellig. Jij mag voor Myra lopen, kun je af en toe opeens ff inhouden en dan voel je 2 tieten in je rug.
Ik blijf die dag dan ook altijd in mijn eigen stad, waar de rest vd dorpsbewoners komen die niet naar A'dam gaanquote:Op zondag 6 november 2011 00:21 schreef heloef het volgende:
Als al die dorpbewoners niet zo massaal naar het centrum kwamen was dit niet nodig geweest.
We doen het eens anders, dan anders ja. Misschien bevalt het je welquote:Op zondag 6 november 2011 00:22 schreef Capstan het volgende:
Zo, ik mag zelfs leiden. Is ook voor het eerst
Zet je radio dan niet op 538.quote:Op zondag 6 november 2011 00:21 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Begin niet over dit onderwerp pls. Ik hoor niks anders op de radio momenteel. Alsof de wereld is vergaan
In een tent? Ben je gestoord ofzo? Q-day vier je op straat in de zon met bierquote:Op zondag 6 november 2011 00:23 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Q-day vier je in een tent, of die nou in amsterdam schubbekutteveen of New York staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |