SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Ja.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:07 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ben jij dat op die onderste foto in je fotoboek? en ben jij dat dan helemaal links?
He wat?quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, daar hebben de Heloefjes van deze wereld weinig aan.
Je hebt mooie ogen evengoedquote:
Vrouwen zijn een stuk competitief onderling dan mannen. No doubt about it.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou ik hoop echt dat je lang voor die tijd al beseft dat je je met niemand hoeft te meten
en settelen vind ik ook dom of iig zoals jij het beschrijft ('want aanvaardbaar is') djees dat klinkt echt mega depressief
maar misschien snap ik je verkeerd
Hamburgers met korting, oohhohhohohohhhhhhhhh.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:13 schreef heloef het volgende:
Ik heb trek in Hamburgers maar dan wel met korting.
Ik vind dat allemaal vreselijk kinderachtigquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:14 schreef Sinji het volgende:
[..]
Vrouwen zijn een stuk competitief onderling dan mannen. No doubt about it.
Als een gast dezelfde shirt aan heeft als een andere gast, dan is de kans groot dat hij knikt of een boks geeft voor goedkeuring. Als twee vreemde meiden aankomen met dezelfde jurk dan heb je de poppen aan het dansen
omg klinkt als een briljante avond?quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, nog even eenvingerige handschoenen meestoppen. Dansschoentjes aan en gaan met die banaan.
Strekking van mijn verhaal begrijp je?quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik vind dat allemaal vreselijk kinderachtig
en niet bepaald getuigen van inhoud of intelligentie
echt niet het type vrouw dat ik zou willen daten
neequote:Op zaterdag 5 november 2011 20:15 schreef Sinji het volgende:
[..]
Strekking van mijn verhaal begrijp je?
Valt mee. Drinken, voetbal kijken, daarna dansen. Regenjasjes zijn voor de zekerheid.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
omg klinkt als een briljante avond?
tell me more
nicequote:Op zaterdag 5 november 2011 20:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Valt mee. Drinken, voetbal kijken, daarna dansen. Regenjasjes zijn voor de zekerheid.
Whatever makes you sleep better at nightquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee
want zo zijn de meeste vrouwen helemaal niet
ik ken in ieder geval geen enkele vrouw die zo is of doet
gelukkig
ik snap dat net als de meeste mannen jij dit vertekende beeld van vrouwen gelooft
En kip op stok.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hamburgers met korting, oohhohhohohohhhhhhhhh.
Ik heb helemaal niets meer van die sate mee gekregen, maar ik heb sowieso die hele avond maar 1 hamburger op.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:18 schreef heloef het volgende:
[..]
En kip op stok.
Briljant was dat.
En ik liet bijna alle 40 satetjes aanbranden.
Maar ik had dan ook iets teveel op.
quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:18 schreef Sinji het volgende:
[..]
Whatever makes you sleep better at night
Ik voel het aan mijn water.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:20 schreef Myraela het volgende:
Toch blijft dat serieus 1 van de beste meets. Maar Amsterdam is een kanshebber.
Is mijn ervaring met de vrouwen van mijn universiteit en de meeste dames die ik ben tegengekomen. Over het algemeen is dit gewoon zo, natuurlijk geven ze het niet toe. Waarom denk je dat de media en reclame zo'n grote invloed heeft op de denkbeelden van de meisjes en vrouwen van tegenwoordig? Dat de ideale vrouw zoveel moet wegen en maatje zoveel moet hebben?quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja sorry hoor maar hier is echt niks zinnigers op te zeggen dan die smiley
Ja, ik weet nog niet precies hoe ik het ga doen. Als Merel- mee komt blijven we misschien in Amsterdam om nog even naar iets anders te gaan tot een uurtje of 7 in de avond. Maar anders ga ik ook gewoon met een van de ochtendtreinen weer richting Rotterdam. Sowieso hoop ik dat ik eindelijk mijn geld binnenkrijg, want anders moet ik van mijn moeder lenen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik voel het aan mijn water.
Ik zal er nog wel veel gezeik aan over houden wanneer ik waarschijnlijk half dood en dronken om 7 uur thuis kom met Faye.
Ja meisjes van 17 vergelijken zich inderdaad nog met videoclipsquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:26 schreef Sinji het volgende:
[..]
Is mijn ervaring met de vrouwen van mijn universiteit en de meeste dames die ik ben tegengekomen. Over het algemeen is dit gewoon zo, natuurlijk geven ze het niet toe. Waarom denk je dat de media en reclame zo'n grote invloed heeft op de denkbeelden van de meisjes en vrouwen van tegenwoordig? Dat de ideale vrouw zoveel moet wegen en maatje zoveel moet hebben?
Uiteraard zijn er uitzonderingen van vrouwen die zichzelf nooit vergelijken met andere vrouwen. Enchantee
Volwassen vrouwen doen het ook, vooral als ze single zijn. Mijn punt is dat vrouwen een stuk venijniger kunnen zijn dan mannen onderling. It's true.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja meisjes van 17 vergelijken zich inderdaad nog met videoclips
volwassen vrouwen zijn daar meestal al wel weer over heen hoor
Alsof je leven beter word als je 10 kilo minder (of meer) weegt
was het maar zo simpel
fact.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:30 schreef Sinji het volgende:
[..]
Volwassen vrouwen doen het ook, vooral als ze single zijn. Mijn punt is dat vrouwen een stuk venijniger zijn dan mannen onderling. It's true.
Dat wil ik meteen gelovenquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:30 schreef Sinji het volgende:
[..]
Volwassen vrouwen doen het ook, vooral als ze single zijn. Mijn punt is dat vrouwen een stuk venijniger kunnen zijn dan mannen onderling. It's true.
Wanneer heb ik dat gezegd dan?quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat wil ik meteen geloven
maar dat alle vrouwen niet verder kunnen kijken dan de gefotoshopte modellen in de comso en dat ons hele gevoel van eigenwaarde af hangt van of iemand dezelfde jurk heeft of niet is natuurlijk gewoon belachelijk
oke je zei veel vrouwenquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:37 schreef Sinji het volgende:
[..]
Wanneer heb ik dat gezegd dan?
Gefeliciteerd dat je niet zo kinderachtig bent btw. Ik ben op zoek naar een vrouw die zich kan kleden, goed kan dansen en een sympathiek karakter heeft![]()
Maakt niet uit. Ik begrijp je, de woman-status is at stake here. Was trouwens vergeten te melden dat dit gedrag een stuk meer prevalent is onder 'mooie' meiden.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oke je zei veel vrouwen
ik had moeten zeggen dat veel vrouwen niet verder kunnen kijken
daar ben ik het ook niet mee eens
oppervlakkige meiden bedoel jequote:Op zaterdag 5 november 2011 20:51 schreef Sinji het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Ik begrijp je, de woman-status is at stake here. Was trouwens vergeten te melden dat dit gedrag een stuk meer prevalent is onder 'mooie' meiden.
Stereotypes zijn ook irritant. Maar je weet wat ze zeggen over stereotypes toch. Meer regel dan uitzondering. Maar we verschillen van mening, thats ok.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oppervlakkige meiden bedoel je
en het heeft niks te maken met de woman-status (wtf is dat anyway?)
ik vind dat stereotype over vrouwen gewoon ontzettend irritant
wat? dat ze niet waar zijn en mensen die er op af gaan dom zijn?quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:01 schreef Sinji het volgende:
[..]
Stereotypes zijn ook irritant. Maar je weet wat ze zeggen over stereotypes toch. Meer regel dan uitzondering. Maar we verschillen van mening, thats ok.
Ik wens je in ieder geval een hele fijne zaterdagavond. Ik ben ervandoor!
Cheers
wtf ben je echt zo dom?!?!?!?!quote:
Ik dacht dat de sarcasme ervan afdroopquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wtf ben je echt zo dom?!?!?!?!
[ afbeelding ]
laten we hopen dat je reactie een heel stomme grap waswant anders weet ik het ook niet meer met deze wereld
ik noem stereotypen op om aan te tonen dat ze onzin zijn
je zit op de uni zeg je ?
ja die PI en smileys maakte het enorm duidelijkquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:10 schreef Sinji het volgende:
[..]
Loooll, ik dacht dat de sarcasme ervan afdroop
Wat is er gebeurd?quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:09 schreef Lokasenna het volgende:
...En het werd me weer eens pijnlijk duidelijk dat ik eigenlijk helemaal niet geschikt ben om onder druk te werken
Ik raakte een beetje in paniek toen twee anderen ruzie kregen om een mislukte bestelling en deed daarna echt alles foutquote:
Je geeft haar 2 tickets en als ze jou dan vraagt weet je genoeg.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:22 schreef Bartholomeus het volgende:
Dames. En heren.
Ik wil eens wat in de groep gooien.
Long story short: ik had dus een jaar of 2 geleden kortstondig iets met een hele leuke lieve mooie meid die ik kende via m'n studie. Het ging uit door haar situatie thuis, of liever het wegvallen daarvan. Pasgeleden is ze verhuisd en daar heb ik bij geholpen, daarbij maakte ze meermalen op verschillende manieren duidelijk dat mijn aanwezigheid zeer geapprecieerd werd. Nu is ze over 3 weken jarig, en ik wil natuurlijk met een leuk cadeautje aankomen. Feit: ze is fan van BlØf, en ik ook.
Optie 1: ik geef haar het laatste album. Tijdens haar verhuizing vertelde ze dat ze die nog niet had. Maar dat is een paar weken geleden, dus inmiddels kan ze hem gekocht hebben.
Optie 2: ik geef haar 1 ticket voor een concert dat een week of 3 na haar verjaardag plaatsvind, en mezelf ook 1, en we gaan er samen heen. Met de kans dat ze al iets anders heeft of liever iemand anders meeneemt.
Punt is: ik heb werkelijk geen idee wat ze nog van me wil, de signalen zijn nogal tegenstrijdig.
Nou, kom maar op
Ging zelfs de afwas niet goed, dan?quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik raakte een beetje in paniek toen twee anderen ruzie kregen om een mislukte bestelling en deed daarna echt alles fout
Toen hebben ze me maar weggestuurd naar de keuken om dan de afwas maar te gaan doen.
En nu zelfs naar huis, gekker moet het niet worden.
Optie 2, als ze niet kan heb je sowieso zelf nog een leuke avond omdat je toch zelf ook fan bent en je kunt het andere kaartje dan altijd nog aan een ander geven of verkopen op marktplaatsquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:22 schreef Bartholomeus het volgende:
Dames. En heren.
Ik wil eens wat in de groep gooien.
Long story short: ik had dus een jaar of 2 geleden kortstondig iets met een hele leuke lieve mooie meid die ik kende via m'n studie. Het ging uit door haar situatie thuis, of liever het wegvallen daarvan. Pasgeleden is ze verhuisd en daar heb ik bij geholpen, daarbij maakte ze meermalen op verschillende manieren duidelijk dat mijn aanwezigheid zeer geapprecieerd werd. Nu is ze over 3 weken jarig, en ik wil natuurlijk met een leuk cadeautje aankomen. Feit: ze is fan van BlØf, en ik ook.
Optie 1: ik geef haar het laatste album. Tijdens haar verhuizing vertelde ze dat ze die nog niet had. Maar dat is een paar weken geleden, dus inmiddels kan ze hem gekocht hebben.
Optie 2: ik geef haar 1 ticket voor een concert dat een week of 3 na haar verjaardag plaatsvind, en mezelf ook 1, en we gaan er samen heen. Met de kans dat ze al iets anders heeft of liever iemand anders meeneemt.
Punt is: ik heb werkelijk geen idee wat ze nog van me wil, de signalen zijn nogal tegenstrijdig.
Nou, kom maar op
Welquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je geeft haar 2 tickets en als ze jou dan vraagt weet je genoeg.
Ik ben totaal waardeloos als ik in paniek raak, ben ik bangquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:24 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ging zelfs de afwas niet goed, dan?
Dan zou ze wel een enorme bitch zijn. Ik vind het gewoon apart als je haar een kaartje geeft en dan automatisch met haar meegaat zegmaar.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:25 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Welals ze dan een ander meeneemt evengoed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |