Zo dik ben ik niet dat ik mijn kwabjes moet optillen om gepijpt te worden.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:42 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
Vergeet niet je kwabjes op te tillen dan, of ga trainen. meneer van 17 die niet weet hoe je een bh losmaakt of 2x kan opdrukken gaat tof doen over pijpen
Wat ermee wegkomen zonder een te lief, te wanhopig, te lelijk, te wijverig te zijn?quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:43 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Of gewoon goedIk ben die ene dude die dat gewoon prima kan
Ja hoor het kon ook niet anders.quote:
Ik ben mezelf, dat is genoegquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:46 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat ermee wegkomen zonder een te lief, te wanhopig, te lelijk, te wijverig te zijn?
Ik vind het hilarisch om de fobo's van foksters te zien.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:42 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Snap je nu waarom ik niet date met een fokker
Daar kom ik over 13 dagen achter.quote:
ik vond er ooit een echt best heel leukquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:48 schreef Myraela het volgende:
Je moet heel goed zoeken, maar dan zit er soms een toffe FOK!ker tussen.
Je bent gewoon zo oversekst dat je het aanvoelt.quote:
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vond er ooit een echt best heel leuk
en die was ook best heel leuk
En in welk opzicht verschillen de mannelijke users precies met de vrouwelijke?quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:41 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dit gaat te makkelijk wat kan duiden op de volgende dingen:
1) je bent wanhopig
2) je bent oerlelijk
3) je hebt geen ballen (meer)
4) je bent het type slijmbal/te lief
Hihihihiih voelen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Je bent gewoon zo oversekst dat je het aanvoelt.
quote:
Zij is waarschijnlijk aan het werken, of aan het soppen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waar zijn Lokasenna en Newbie eigenlijk?
waarschijnlijk allerlei rock en roll dingen aan het doenquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Newbie is gestorven aan zijn kater en nu weer gereïncarneerd om door te zuipen, Loka is werken.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Tnxquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:52 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En in welk opzicht verschillen de mannelijke users precies met de vrouwelijke?
Dankuquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarschijnlijk allerlei rock en roll dingen aan het doen
waar ze dan weer een maand elke dag over moeten praten
sorry het irriteert me soms een beetje
Goed dat je er weer bent.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:53 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Newbie is gestorven aan zijn kater en nu weer gereïncarneerd om door te zuipen, Loka is werken.
Ach, ik vond er ooit eens een best heel leuk en die was ook heel leuk en ze vond mij ook heel leukquote:
quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:53 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Newbie is gestorven aan zijn kater en nu weer gereïncarneerd om door te zuipen, Loka is werken.
Waarom ken ik jouw vriendin zo goed?quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Zij is waarschijnlijk aan het werken, of aan het soppen.
Ik heb een aantal leuke FOKsters leren kennen, maar eigenlijk praktisch geen leuke FOKkers.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:54 schreef heloef het volgende:
Er zijn een paar fokkers die leuk zijn.
Foksters die leuk zijn ken ik er niet zoveel eigenlijk.
Friettent. Maar nu ik wederopgestaan ben ga ik dat gebruiken om verder te zuipen. Dadoei!quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed dat je er weer bent.
Loka werkt in de horeca?
Ze zijn er wel, hoorquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:54 schreef heloef het volgende:
Leuke vrouwen op FOK! zijn schaars, leuke vrouwen op FOK! die van mijn leeftijd zijn nog een stuk schaarser.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb een aantal leuke FOKsters leren kennen, maar eigenlijk praktisch geen leuke FOKkers.
Hehe, veel plezier. Laat je haar wel een beetje heel morgen?quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:56 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Friettent. Maar nu ik wederopgestaan ben ga ik dat gebruiken om verder te zuipen. Dadoei!
Tevens morgen eindelijk weer Loka zien, zininzinin, dus niet te veel zuipen
Dat is wel het planquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, veel plezier. Laat je haar wel een beetje heel morgen?
vrouwen van jou leeftijd bestaan nietquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Leuke vrouwen op FOK! zijn schaars, leuke vrouwen op FOK! die van mijn leeftijd zijn nog een stuk schaarser.
Jawel hoor dat ontken ik niet, maar er zijn er niet zoveel die ik interessant vind om het zo te zeggen.quote:
Mijn hartje.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:54 schreef heloef het volgende:
Er zijn een paar fokkers die leuk zijn.
Ik zeg dat ik er niet zoveel ken.quote:
Okee okee meisjes dan.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
vrouwen van jou leeftijd bestaan niet
dat zijn meisjes
maar serieus de meest meisjes zijn helemaal nog niet zo leuk op jouw leeftijd
veel te druk met allerlei image crap en zo
ik was vreselijk toen
nu ben ik wel tof dus het is oke
quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik er niet zoveel ken.
Niet dat ik ze niet ken.
Dus vul zelf maar in.
Zelf ingevuld.quote:
Nou ja zeg.quote:
Ik ben dan ook gewoon verdomd tof.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ja zeg.![]()
Maar je hoort wel bij de groep leuke foksters.
Ja.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben dan ook gewoon verdomd tof.
Maar nu ben je bezet.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat zijn meisjes
ik was vreselijk toen
ben jij dat op die onderste foto in je fotoboek? en ben jij dat dan helemaal links?quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd over mezelfquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet het gewoon.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:07 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd over mezelf
Veel vrouwen raken verbitterd naarmate ze ouder worden en er achter komen dat hun prins op het witte paard niet bestaat. Uiteindelijk gaan ze settlen met wat voor hun aanvaardbaar is (meestal rond de tijd dat de biologische klok ontploft) en zich niet meer hoeven te meten met de jongere meiden.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat zijn meisjes
ik was vreselijk toen
ja dat krijg je er vanquote:
Ja, daar hebben de Heloefjes van deze wereld weinig aan.quote:
nou ik hoop echt dat je lang voor die tijd al beseft dat je je met niemand hoeft te metenquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:07 schreef Sinji het volgende:
[..]
Veel vrouwen raken verbitterd naarmate ze ouder worden en er achter komen dat hun prins op het witte paard niet bestaat. Uiteindelijk gaan ze settlen met wat voor hun aanvaardbaar is (meestal rond de tijd dat de biologische klok ontploft) en zich niet meer hoeven te meten met de jongere meiden.
Vrouwen die op latere leeftijd nog bewust zijn van hun uiterlijke vrouwelijkheid
Zo bedoelde ik het ook nietquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, daar hebben de Heloefjes van deze wereld weinig aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |